Snel en betrouwbaar, geen enkel probleem bij de Duane gehad.

Alles is vlot verlopen

Visumvietnamexpert doet wat het moet doen voor een zeer schappelijke prijs.

Nadat ik even gekeken had op welke manieren ik aan een visum kon komen, ben ik bij visumvietnamexpert beland. Dat leek me op het eerste gezicht de site met de beste verhouding tussen de moeite die je er zelf voor moest doen en de kosten. Dat bleek zo te zijn, althans, ik moet nog twee weken wachten om te weten of ik het land daadwerkelijk in mag ;)

Kost wat voeten in de aarde

Prettig en hulpvaardig, moet echter steeds nabellen om fouten recht gezet te krijgen.

Heel makkelijk en ging sneller dan verwacht

Ben in juni via Bangkok naar Vietnam gereisd. De visum was snel binnen in de mail en helemaal geen problemen om Viernam binnen te komen. De papieren waren in orde. Als ik ooit weer naar Vietnam ga, zal ik zeker gebruik maken hun diensten.

Goede service!

Het visum was snel binnen!

Efficient!

Zo wel schriftelijk als telefonisch was her contact vriendelijk , duidelijk en oplossingsgericht.

Snel, goed en betaalbaar

Via bekenden adres op gekregen voor een visum naar Vietnam. Had hoede ervaringen welke ik kan bevestigen

Snel en volledig

Precies wat we nodig hadden! We kregen de brief snel gemaild, met duidelijke informatie wat we zelf nog moesten invullen.

Prima ondersteuning. Goed bereikbaar

Prima ondersteuning. Goed bereikbaar

indien ze alles goed zouden lezen dan een uitstekende service

Ze waren vergeten om het afgedrukte exemplaar te sturen , maar die is achteraf toch gekomen , thanks

Hi! Sorry dat je hebt moeten namailen voor de zending per post, was inderdaad mis gegaan aan onze kant. Fijn dat je ons dienstverlening uiteindelijk toch als positief hebt ervaren! Groetjes, Team visumvietnamexpert.nl

Duidelijk snel en efficiënt

Zie bovenstaande meer is daar niet aan toe te voegen.

Snel en met veel zorg

De aanvraag was voor ons goed te doen, makkelijk via de website en met veel zorg. Niets op aan te merken.

snel en betrouwbaar

Prima service en goedkoop in vergelijking met andere aanbieders.

Smooth

prima hoor

gedaan wat ze moeten doen binnen de afgesproken tijd. Prima dus

Snel, accuraat en helder uitgelegd

Duidelijke uitleg via e-mail en website. Tweede maal gebruik gemaakt van de website en wederom zeer tevreden.

Goede en snelle afhandeling met geen problemen. Prima

Prima. doe altijd zaken met jullie.

Pluspunten

De procedure van de aanvraag voor een visum verloopt via "Visumvietnamexpert.nl" snel, eenvoudig en goedkoop. Nu al voor de 2e maal perfect geregeld.

geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

ik ben erg vriendelijk en snel geholpen.

Pluspunten

Snelle levering van het visum per email.

Beschrijving voor het invullen van het visum in een bijlage mailen. Scheelt weer zoeken voor de klant;-)

Pluspunten

Kunnen snel schakelen. Wij hadden spoedvisum aanvraag. Alles binnen 2 dagen geregeld.

Pluspunten

Goedkoper dan bij de ambassade. bespaart tijd en reiskosten. Als er vragen zijn kun je per e-mail stellen je krijgt altijd een uitleg. Makkelijk, simpel en duidelijk. Super!

Pluspunten

Makkelijk via website; duidelijk

Pluspunten

Snel, duidelijk en zeer vriendelijkheid

Gen

Seinelaan 13 5627 WB Eindhoven