Pluspunten

Snel, helder, duidelijk, houdt zich aan afspraak en, goede prijsstelling

Pluspunten

Ivm multiple entry een VOA nodig, binnen 1 dag in de mail. Thx

Pluspunten

Je wordt goed op de hoogte gebracht na je aanvraag

Pluspunten

Levert wat ze beloven! De e-visum naar Vietnam heeft mijn reis een stuk sneller laten verlopen!

Pluspunten

Snelheid

Duidelijk aangeven dat nummers op het paspoort en visum gelijk moeten zijn. Wij hebben na het visum nog nieuwe paspoorten moeten aanvragen omdat de geldigheid <6 maanden was bij terugkomst waardoor het visum niet werd geaccepteerd. Ter plekke voor USD 200 alsnog nieuwe visum moeten regelen (en hierdoor connecting flight gemist)

Hallo Rutger, Wat vervelend om te lezen, er staat inderdaad meerdere malen op de website en in de bevestigingsmail dat het paspoort nog 6 maanden geldig moet zijn. Het is een officieel document dan moeten de gegevens inderdaad overeenkomen. Hopelijk heb je alsnog een fijne vakantie gehad. Team Visumvietnamexpert.nl

Pluspunten

Snel, probleemloos

Pluspunten

Snel, professioneel

Pluspunten

Pluspunten

Snel en accuraat. Betrouwbaar. Mijn 2de keer. Beide keren vlekkeloos. Aan te raden!

Pluspunten

Snelle service en duidelijke procedure.

Pluspunten

Heel snel werk geleverd. Binnen 2 werkdagen hadden we de nodige papieren in huis.

2 sterren: slechter dan verwacht

Beter onderscheid maken tussen on arrivall en e visum ik had e vium nodig en kon met on arrival niks doen (groepsreis fox) dus 13 euro voor niks betaald

Beste klant, Het e-visum is pas sinds Jan 2018 beschikbaar voor Nederlanders. Voor deze datum werd het visum on arrival in 90% van de reizigers gebruikt om Vietnam te betreden. Ook mensen van groepsreizen ;-). Op de homepage lichten wij de oa verschillen toe. Er staat boven VOA of E-visum met daarnaast een tekst box voor de toelichting. Een E-visum zal niet sneller verlopen in Vietnam zelf omdat de koffers op de band ook +/- 15 min. duren voordat deze er zijn. In die tijd kunt u ondertussen de stempel ophalen voor het paspoort. Helaas kunnen we een opgeleverd visum niet meer annuleren. Maar mocht u alsnog een e-visum willen afnemen bij ons dan kunnen we de 13€ terugstorten voor de 1e bestelling. Fijne reis! Team VisumvietnamExpert.nl

Pluspunten

Snelle afhandeling Duidelijke info op de website Goede extra ondersteunende informatie

Pluspunten

Snel en goede communicatie

Betere instructie over het daadwerkelijk ontvangen van het visum (on arrival).

Pluspunten

Wat een goede service! Ik heb er eigenlijk geen woorden voor. Geen upselling, pro actief mailen met de klant en de regels en timings van het visum beter kennen dan de luchtvaartmaatschappij. Echt Top!

Echt geen.

Pluspunten

Snelle afhandeling. Voor vragen was telefonisch contact mogelijk en werden we vriendelijk te woord gestaan.

Pluspunten

E-visum ging snel in Vietnam, direct na de aanvraag gemaild dat er een andere foto gestuurd moest worden na de paspoort foto, dat was fijn zodat er geen vertraging was.

Beste Peter, zoals besproken was de brief goed, anders waren jullie niet aan boord gekomen. De 100$ waren de stempelkosten (4 personen * 25$) dat staat in de bevestiging, FAQ, en informatiepagina. U geeft aan dat de brief niet is bekeken en U waarschijnlijk deze voor niks heeft aangeschaft. Waarschijnlijk reist U ook niet zonder kaartje met de trein in de hoop niet gecontroleerd te worden met een boete als gevolg of erger geweigerd worden in het vliegtuig. Uw reactie: "bedankt voor u antwoord. Ze hebben jullie brief echt niet bekeken. dus volgens mij zonde van het geld dat ik bij jullie betaald heb, maar goed, zal allemaal wel." Wij hebben een goede service verleend, hopelijk heeft u een fijne vakantie gehad.

Pluspunten

Mooie website, duidelijke instructies en snelle afhandeling van de visumaanvraag. Wat echt positief is de persoonlijke informatie die je krijgt over waar de aanvraag zich bevindt en wanneer de finale info beschikbaar is.

Pluspunten

Snelle duidelijke informatie en afhandeling van de aanvraag. Zeer klantvriendelijk.

Pluspunten

Goed geregeld en goede info. Alles van aanvraag tot en met verkrijgen van visum ging heel soepel.

Pluspunten

Snelle afhandeling en zeer goede service

Pluspunten

Zeer snelle service en denkt mee met zijn klanten. Wij hadden ons visum binnen 4uur terwijl ze 24uur de tijd hadden. Helemaal top!

Bedrijfsgegevens

Seinelaan 13

5627 WB Eindhoven

085 060 1616

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.