Mooie tegels en hulpvaardig

Hele mooie Caribische tegels gekocht. Er werd meegedacht en ze zijn vriendelijk en hulpvaardig

Correcte en zeer vlugge levering naar België

Snel geleverd en compleet

Prima service !

Dank u wel voor uw beoordeling!

Prima service, eerlijke verkoop, goede communicatie!

Een partij via de website opgekocht. Verkoper ontdekte dat er een paar stuks ontbraken. Netjes gecommuniceerd met de vraag of de order alsnog door kon gaan. Natuurlijk! Snel geleverd en ontbrekende items netjes terug betaald gekregen.

Bedankt voor uw positieve review, fijn om te horen dat uw bestelling naar wens is afgehandeld!

Gewenste tegels niet meer voldoende leverbaar

Vorige week heb ik een aantal proeftegels besteld. Om de juiste kleur te bepalen heel fijn. De gewenste tegel zat erbij. Vandaag geprobeerd te bestellen, is er nog maar 0.77 m2 op voorraad! Echt zo jammer. Staat ook nergens of ze nog worden aangevuld.

Wat vervelend dat de door u gewenste tegel niet voorradig. Ik heb gekeken bij de voorbeelden die wij opgestuurd hebben, maar ik neem aan dat u de Aroma TQ bedoeld. Deze leveren wij momenteel op bestelling, zoals ook vermeld op onze website. De levertijd is normaal gesproken 2-3 weken, maar helaas is deze tegel ook uitverkocht bij de fabriek in Italië en zal de levertijd nog langer zijn. Onze excuses hiervoor. Mocht u nog meer informatie nodig hebben, dan horen wij dat graag.

Goede prijs en uitstekende service

Via de website een aantal proeftegels besteld waar ik alleen de verzendkosten hoefde te betalen. Sowieso al fijn. Nadat we de definitieve tegels hadden besteld kregen we de verzendkosten ongevraagd terug. Klein gebaar maar toch erg gewaardeerd.

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij storten inderdaad de verzendkosten van de voorbeeldtegel terug wanneer hier een bestelling uit voortgekomen is, fijn om te horen dat u dit zo gewaardeerd heeft.

Goede prijs. Snelle levering

Bestelling werd snel geleverd. Prijs was ook heel goed.

Dank u wel voor uw goede beoordeling!

Keurig en snel geleverd. Helemaal tevreden

Keurig en snel geleverd. Helemaal tevreden

Wat fijn om te horen, bedankt voor uw mooie beoordeling!

Goed materiaal en snel geleverd

Na wat zoeken op google bij jullie uitgekomen vanwege de vele kleuren voegsel. Snel geleverd !

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Wat een mooie beoordeling, dank u wel!

Snel en correct

Keuze produkten die ik zocht, voegsel in kleur voor wandtegels, is enorm. Snelle levering. Enig minpunt: je kan niet betalen met kredietkaart (visa/eurocard)

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u gevonden heeft wat u zocht en snel ontvangen heeft. Uit kostenoverweging bieden wij op dit moment niet de mogelijkheid tot betalen met creditcard aan, wij zullen uw opmerking hierover echter meenemen voor een volgende evaluatie.

Mooi assortiment, netjes geholpen.

Ik moest er ver voor rijden, maar handvorm 15x15 is bijna nergens op voorraad. Hier veel voorraad.

Bedankt dat u de tijd genomen heeft om deze mooie beoordeling te schrijven! IJmuiden is inderdaad niet om de hoek maar gelukkig heeft u in onze brede voorraad kunnen vinden waar u naar op zoek was.

Actief klantgericht

Ik vraag het schier onmogelijke, en zij gaan daar actief mee aan de slag "to make it happen"

Dank u wel, Wat een mooie woorden. Hier doen we het voor!

Betrouwbaar enthousiasme.

Vaklieden die hun producten met vakkundig enthousiasme leveren zoals afgesproken en dat voor een eerlijke prijs. Aanrader !

Heel erg bedankt voor uw positieve review!

snel, zorgvuldig en een goede communicatie en prijs

Beenhakker Tegels is een uitstekend bedrijf. Ze reageren snel op een vraag. Communiceren met goede informatie via de e-mail en zijn snel met uitleveren. Prima, een dik verdiende 10

Wat een prachtige beoordeling, dank u wel hiervoor! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Super service en snelle levering!

Wat fijn dat je zo makkelijk en snel een proefexemplaar kunt bestellen, we hadden het de dag erna al in huis. Ook de bestelling zelf werd de volgende ochtend al geleverd. Super blij mee!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Doordat wij een ruime voorraad hebben kunnen wij snel leveren, het is fijn om te horen dat u daar zo blij mee bent!

Parfait

Que dire , prix défiant toute concurrence, et rapidité d'expédition en moins de 24h tout était là, parfait

Merci pour votre belle critique. Nous sommes heureux d'apprendre que votre commande s'est bien déroulée et que l'expédition vers la Belgique s'est faite sans problème.

Correct bedrijf!!

Duidelijke website en winkel is keurig Veel keus uit kwaliteit producten!

Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling!

Top bedrijf snel en goed verpakt

Proeftegel besteld en hoefde alleen de verzendkosten te betalen, tot zover prima, snel en accuraat. Helaas krijgt onze nationale postkluns monopolist ( postnl ) het ondanks de bijzonder goede verpakking ( meerdere lagen bubbeltjes folie en dik kartonnen omhulsel met in twee talen voorzichtig breekbaar tape er omheen het toch voor elkaar om ervoor te zorgen dat de tegel gebroken aankomt.

Bedankt voor uw review, ontzettend jammer dat de tegel ondanks de stevige verpakking toch gebroken bij u is aangekomen. Hopelijk kunt u de tegel alsnog beoordelen, mocht u liever een nieuw exemplaar ontvangen neemt u dan contact met ons op.

Gewoon goed

Snel, goed en vriendelijk

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Zeer vlot, erg correct!

Prima, ik bestelde enkele tegel/samples om thuis te kunnen bekijken. Deze werden meteen opgestuurd enkele dagen later had ik ze al thuis! Ook op de website een hele correcte en duidelijke uitleg.

Dank u wel voor uw reactie, fijn dat alles zo duidelijk is en naar wens gegaan is! Mochten de samples bevallen, of mocht u vragen over uw samples hebben dan horen wij dit graag.

Mooie tegels en goede klantenservice!

Hele mooie tegels en fijn service. Aanrader!

Bedankt voor uw mooie review!

Goede service, ook in corona tijd

Nu we in corona tijd niet langs konden gaan om tegels uit te zoeken, was er de mogelijkheid om een aantal tegels op de website uit te zoeken en daarvan een voorbeeld op te halen om dat thuis rustig te bekijken. Goede service en vriendelijke medewerkers.

Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Ook tijdens de lockdown kunt u tegels uitzoeken, dan wel niet in onze showroom maar wel op uw gemak thuis. Mocht u vragen hebben over uw voorbeeldtegels of nog meer voorbeeldtegels willen bekijken, laat het ons dan weten.

Kwaliteits tegels, voor een zeer scherpe prijs!

Ervaring met beenhakker is zeer positief, ik ga zeker weer tegels bestellen voor volgende project badkamer/toilet. Ik ben zzp er aannemer/timmerman

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat alles goed is verlopen, voor een volgende bestelling staan wij ook zeker weer voor uw klaar.

snel geregeld !!

prima bedrijf, online besteld, volgende dag binnen. Top geregeld

Bedankt voor uw mooie beoordeling, goed om te horen dat alles zo naar wens is verlopen!