Het juiste omtvangen door goede ondersteuning

Er werd spontaan even naar het magazijn gelopen om het product extra te controleren op kleur.

Top, snel en goed

Goed materiaal en service

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Very positive experience!

Fast delivery, good service and resonable prices!

Thank you for your positive review!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling!

Super goede voeg en super snelle levering

Super tevreden

Bedankt voor uw beoordeling, fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Prima materiaal

Snel geleverd en goed materiaal

Bedankt voor uw positieve review!

ruime keuze, niet duur en snelle levering

Dank u wel voor uw mooie beoordeling!

Goede informatie en ondersteuning

Professionele en vriendelijke beantwoording van de door mij gestelde vragen. Klantgerichte reacties

Dank u wel voor uw positieve beoordeling!

Keurig bedrijf

Na bestelling werd er direct contact opgenomen dat het pakket ook met de post kon wat me 20 euro zou schelen. Had nog wat vragen en bleek dat ik beter voor een andere optie kon gaan. Vragen werden keurig beantwoord en zonder gemekker de order aangepast. Hele bestelling binnen no time in huis, luxe producten, kortom, op alle vlakken echt een aanrader!

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Heel fijn om te horen dat u onze service zo gewaardeerd heeft!

super

very quick delivery and all in the package as requested

Thank you for your great review. It is very nice to hear that everything went to your satisfaction!

Excellent

Everything has been preciesly done, so I am happy to shop there. Thank you for excellent service. Will order once again if needed.

Thank you for your great review, it's always nice to get such positive feedback!

Snelle levering, meegedacht en mooi product

Zowel de sample als de definitieve bestellibg vd tegels werd in enkele dagen bezorgd, exact volgens planning. Een medewerker heeft goed meegedacht met mijn vraag. En over de tegels - een mooie gemêlerrde variatie op Zelliges uit de Marazzi fabriek - ben ik zeer te spreken. Ze zijn prachtig!

Bedankt voor uw mooie beoordeling, het is fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan en u zo tevreden bent over onze service!

Super geregeld

Bedankt voor uw review, fijn dat u ons bedrijf zo goed beoordeeld!

Snel in huis

Netjes verpakt

Dank u wel voor uw mooie review!

Love these guys

Great service, good quality tiles and good prices. Cannot recommend enough. Thank you

Thank you for your wonderful review. It is very nice to hear that you are so satisfied with our service!

Snelle levering.

Binnen een paar dagen geleverd.

Bedankt voor uw mooie beoordeling, fijn dat u uw bestelling snel ontvangen heeft!

Excellent and Hassle free delivery

Excellent and Hassle free delivery

Thank you for your positive review!

Zeer positief

Betrouwbaar goede levering. Zeer snel. Wat wil een mens nog meer.

Bedankt voor uw prachtige beoordeling, heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Slecht

Ik heb test tegels besteld en stukken van een tegel gekregen???? Dit kan toch niet! Ik heb er zelfs voor betaald. Bij elk ander krijg je een hele tegel zelfs gratis

Jammer van uw negatieve beoordeling. Op onze website vermelden wij duidelijk dat wij stukken van tegels tot 30x60 opsturen. Voor bepaalde tegels betaalt u inderdaad een toeslag voor een voorbeeld. Dit vermelden wij ook duidelijk op onze website. Wanneer u een bestelling zou plaatsen, zou dit bedrag weer retour krijgen. Toch bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen.

Snel en makkie

Alles goed

Dank u wel voor uw review, fijn dat u ons bedrijf zo goed beoordeeld!

Perfecte service

Prima producten en ditto service

Dank u wel voor uw prachtige review, fijn om te horen dat u onze service en producten waardeert!

Snelle levering prima service

Proeftegel besteld, snel geleverd, mooie kwaliteit tegels.

Dank u wel voor uw mooie review. Mocht u vragen hebben over uw proeftegel dan horen wij het graag!

Goede kwaliteit en snelle levering

Zeker aangeraden!

Dank u wel voor uw positieve beoordeling!

Prima en snel

Snelle levering van de goederen en snel en overzichtelijk verzonden

Bedankt voor uw mooie review, het is goed om te horen dat uw bestelling naar wens is aangekomen!

Snel geleverd volgens verwachting

Positief!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, fijn om te horen dat uw levering naar wens afgeleverd is!