Snelle toezending monstertegels

Snel verstuurd voor slechts hele kleine vergoeding!

Topbedrijf!

Eerst voorbeeldtegels besteld, binnen 2 dagen al ontvangen. In formaat 60x30cm!. Hierdoor konden wij een goede keus maken. Wand en vloertegels, lijm en tegelstrips besteld. Snelle levering en goede communicatie. Ook duidelijke track&trace. Mooie duidelijke website! Aanrader, zo hoort het!

Correcte communicatie, zeer vriendelijk en behulpzaam bij levering, tevreden over product.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

gedegen en professioneel meedenkend

Voor een grote tegelklus op een off grid locatie was goed voorbereid aankomen extra belangrijk omdat ter plekke zaken niet bij besteld konden worden. De medewerker dacht goed mee, praatte me niks extras onnodigs aan en adviseerde ook over verschillende opties. Dat gaf veel vertrouwen. De levering was er snel.

Mooi voegsel. s Middags besteld, volgende ochtend bezorgd. Gele kleur is geweldig bij ons gouden mozaïek. Nr 26 valt lichter uit dan het op scherm doet vermoeden (maar daar kan Beenhakker natuurlijk niks aan doen). Later weer bijbesteld en het was weer top.

Prima service. Bestelling snel en goed verpakt verzonden.

Goed.

Super service en snelle levering

Zeer aangename en correcte communicatie. Snelle levering, alles vlot afgehandeld

Uitstekend geholpen door het team van Beenhakker, vooraf twee proeftegels ontvangen zodat wij een goede keuze konden maken. Communicatie en aflevering van de bestelling zelf waren top geregeld!

Prima zaak.

Tegels besteld en lekker goedkoop. Afhandeling was prima.

snel, correct, vriendelijk en zeer behulpzaam!

snel, correct, vriendelijk en zeer behulpzaam!

Geweldige service

Snelle levering en probleemoplossend meedenkend.

Sample super snel ontvangen!

Super goede service en prachtige tegel. Wij gaan deze dan ook bestellen!

UITSTEKENDE DIENSTVERLENING

Heel vlugge levering. Er was 1 item tekort maar na mailtje onmiddellijk het ontbrekende pak opgestuurd. Dienstvelening is dus super.

Duidelijke website, uitstekende service, snelle levering.

Bijzonder goede allround de ervaring, ik beveel deze leverancier van harte aan.

Proeftegels opgevraagd. Direct toegestuurd gekregen.

Telefonisch contact gehad. Goed gelopen. Proeftegels ook direct, goed verpakt, toegestuurd gekregen.

Excellent service and fast delivery

Excellent service and fast delivery

Keurige service proeftegels

Snel en accuraat de proeftegels ontvangen. Gratis en alleen verzendkosten betaald. Goede service waarvoor dank.

UItstekend !

Een zeer gerenomeerd bedrijf met verstand van zaken, een duidelijke website, snelle en goede service.

Prima levering zoals afgesproken.

Zakken beton afgeleverd op datum zoals aangegeven bij bestelling en al eerder als zodanig bevestigd door Beenhakker. Chauffeur hielp met zakken naar binnen te dragen waarna hij de pallet weer mee kon nemen (scheelt mij weer afvalverwerking). Jan

Goede service, snelle en keurige levering

Een paar proeftegels besteld en deze snel en keurig verpakt ontvangen. Uitstekende service. Als we voor deze tegels kiezen, bestel ik ze met gerust hart graag ook hier.

Snelle en nette levering

Op zoek naar zwart voegsel. Via het internet bij beenhakker tegels terecht gekomen. En binnen 24 uur grleverd

Goede vriendelijke service

Twee keer tegels gehaald. Goed georganiseerd. Beide keren prima geholpen. Een fijn bedrijf om je spullen te kopen.

Deze partij geeft goed advies

Vriendelijk en goed advies

Vriendelijk, behulpzaam en snelle levering

Ze hebben heel veel soorten kleuren voegmiddel en kit. Op de site zijn de exacte kleiren wat lastig te zien, omdat de kleurenwaaier iets afwijkt. Dat kunnen ze nog verbeteren door een kleurenfoto van de staal toe te voegen. Verder heel vriendelijk en behulpzaam en ze doen niet moeilijk over retourneren en omruilen.

Top! Snelle levering van de proeftegel

Fijn dat we op deze manier toch de tegels kunnen bekijken om een goede keus te maken.