Top, prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit.

Zeer goede service en prima geholpen

Geld terug gekregen voor verkeerd bestelde dakpannen en zelfs voor de bezorgkosten. Doorverwezen naar een concurrent die de gezochte dakpannen wel kon leveren.

Alles klopt

Heldere website, goede communicatie, heel prettige mensen, klantvriendelijk. Om terug te keren in de toekomst en andere mensen aan te bevelen! Dank!

Snelle levering, goed product

Eindelijk zwarte voegmortel gevonden +

Product snel geleverd. Mooie prijs. Alles gewoon goed.

snelle levering.

Prachtige tegels, snelle levering!

Zondag een restant van tegels besteld, die werden maandagochtend al gebracht. Fantastisch!

Snelle en goede levering

Besteld en volgende dag al geleverd

Snelle prima levering

Niks op aan te merken

Super! Aanrader

De tegels liggen er al weer een jaar, nog steeds zijn we er erg blij mee. Fijne service en eerlijk personeel. Een aanrader. De tegelzetter was zeer te spreken over de kwaliteit van de tegels.

Geweldige service

Keurig op tijd geleverd en breuk netjes nageleverd

Bedankt voor de positieve beoordeling en het geweldige cijfer, ondanks breuk. Gelukkig hebben wij de breuk naar tevredenheid kunnen naleveren!

Top service en vriendelijke mensen!

Vriendelijk personeel die je rustig te woord staan en meedenkend zijn! Goede prijs/kwaliteit en een top service. Stipt op tijd en flexibel in tijd qua levering!

Bedankt voor de positieve beoordeling! We zijn blij met de complimenten!

Komen na wat ze zeggen

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Aan uw cijfer te zien, kunnen wij nog wel wat verbeteren. We horen graag wat wij kunnen verbeteren! U kunt ook uw feedback naar info@beenhakkertegels.nl sturen. Alvast bedankt!

Snelle levering en nette prijzen!

Snelle levering, duidelijke omschrijving bij product en nette prijzen.

Super goede service! Tegels besteld en 2 dagen later keurig bezorgd!

Alles mooi op tijd en voor een normale prijs.

Alles mooi op tijd en voor een normale prijs.

Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service!

goede service en mooie producten.

Ik had kit en voeg op kleur nodig. Deze zoektocht eindigde bij Beenhakker. Ben er zo blij mee. Top team bij Beenhakker!

Bedankt voor de complimenten! Dat horen wij graag!

Zeer goede service

Had tegels besteld bij jullie, had eerst telefonisch contact gehad met een prettige medewerkster die zij dat ik ook online kon bestellen. Daarna binnen een dag stonden de tegels voor mijn deur netjes afgeleverd door een man van een transportbedrijf. Waren ook nog tegels die bij de meeste bedrijven niet meer voorradig of uit de handel waren. Dus daarom geef ik 5 sterren

Bedankt voor de positieve review!

Snel geleverd, mooie tegels

Makkelijk besteld, snel geleverd en echt prachtige tegels! Heel blij mee

Geweldig Dinsdag besteld woensdag in huis top.

Goed en snel geleverd!

Zoals afgesproken!

👍

Snelle levering en flexibel.

Mooie kwaliteit van de producten met een snelle levering en heel flexibel.

Keurig, snel en betrouwbaar!

Goed en duidelijk geholpen. Betrouwbaar. Helaas ging het bij de post mis, maar ook weer goed opgelost en zonder erom te vragen verzendkosten retour gekregen.

Makkelijk besteld via de site, zelf afgehaald.