Vlotte bezorging, perfect product

Positief verrast over de kwaliteit en kleur van het voegmiddel!

alleen positieven

Ik heb de goederen snel en zonder problemen ontvangen. Ik raad dit bedrijf 100% aan

Dank u wel voor uw positieve beoordeling, fijn om te horen dat alles goed is verlopen!

Snel en degelijk materiaal aan goede prijzen.

Bedankt voor uw mooie review!

Zeer tevreden!!

Alleen n monstertegel tot nu toe besteld, maar ga deze tegels hier zeker bestellen. Gr Elzenga Ferwerd

Wat fijn om te horen, bedankt voor uw positieve beoordeling!

Mooie tegels, keurig op tijd geleverd, goede communicatie over levering en een nette prijs.

Bedankt voor uw mooie review, heel fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen!

Snelle levering, goed verpakt

Bedankt voor uw positieve review!

Betrouwbaar.

Deze firma doet net iets meer , positief , dan nodig. Dat is geweldig!

Dank u voor uw prachtige beoordeling. Wij gaan graag een stapje verder om onze klanten tevreden te stellen, uw positieve feedback doet ons dan ook erg goed!

Vliegensvlug en goed geprijsd

Goede selectie aan tegelgerichte producten die wel vliegensvlug geleverd worden!

Wat een mooie beoordeling, heel erg bedankt hiervoor! Producten die wij op voorraad hebben kunnen wij inderdaad snel leveren. Fijn dat dat ook in uw geval gelukt is en zo gewaardeerd wordt.

Heel goede service, snelle levering en goede correspondentie per e-mail

geen negatieve opmerkingen

Bedankt voor de positieve beoordeling, fijn om te horen dat alles zo naar wens is gegaan!

Great service

Great service from the store even though I had to do everything online. They answered my questions very fast and the ordering process went smoothly. Would definitely recommend!

Thank you for your great review!

Ik ben zeer goed geholpen door het personeel tijdens mijn telefoon gesprek en heb gelijk tijdens het gesprek de bestelling geplaatst en betaald en de volgende dag had ik het al in huis. TOP SERVICE !!!

Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling. Service staat bij ons hoog in het vaandel, het is dan ook erg leuk te lezen dat dit gewaardeerd wordt!

zeer goed en snel

levering perfect , maar het word wel tijd om de transporten met pellets te voorzien met een kooiaap/kraan is wel een stuk prettiger.

Bedankt voor je positieve beoordeling, Nick. Voor 95% van onze leveringen is levering met pompwagen voldoende. Mocht je de voorkeur voor een kooiaap hebben, kunnen we de extra kosten voor je offreren. Ook kunnen we transport met onze eigen vrachtwagen verzorgen, die heeft een kraan. Mocht je nog meer informatie nodig hebben, kan je ook altijd een e-mail sturen!

Gemoedelijke sfeer

Word goed geholpen en bij een te grote afnamen is terug brengen geen bezwaar.

Dank u voor uw positieve beoordeling!

Snel levering

Bedankt voor uw positieve reactie, fijn dat u uw bestelling snel ontvangen heeft.

prima en snelle levering

prima en zeer snelle levering

Zijn zeer tevreden!

Zeer goede online tegelwinkel

Leuke tegelscollectie en probleemloze ophaalarrangementen. Zeer vriendelijk personeel, zelfs zij betaalden 7,5 EUR verzendkosten terug toen ik mezelf ophaalde :)

Sample twee tegels besteld en snel binnen

Kwaliteit goed, snelle service. Nu nog keuze maken.

Uitstekende manier van omgaan met de klant. Zeer snel antwoord, informatie etc op vragen over de e-mail. Snelle afhandeling van hetgeen besteld is. Top

Snelle levering zoals op de website vermeld top

perfect

zeer snel,en prima service.en een nette prijsstelling. gewoon goed.

Goedkoop

Heb voeg besteld volgende dag was binnen.zou anderen ook aanraden om daar te bestellen

snelle verzending, breed assortiment

had snel gekleurde voegmortel en aangepaste silliconen nodig in een bepaalde kleur, geen gedoe met pigment mengen enzo, super snelle afhandeling aanrader

Snelle toezending monstertegels

Snel verstuurd voor slechts hele kleine vergoeding!

Topbedrijf!

Eerst voorbeeldtegels besteld, binnen 2 dagen al ontvangen. In formaat 60x30cm!. Hierdoor konden wij een goede keus maken. Wand en vloertegels, lijm en tegelstrips besteld. Snelle levering en goede communicatie. Ook duidelijke track&trace. Mooie duidelijke website! Aanrader, zo hoort het!