Slecht

Ik heb test tegels besteld en stukken van een tegel gekregen???? Dit kan toch niet! Ik heb er zelfs voor betaald. Bij elk ander krijg je een hele tegel zelfs gratis

Snel en makkie

Alles goed

Dank u wel voor uw review, fijn dat u ons bedrijf zo goed beoordeeld!

Perfecte service

Prima producten en ditto service

Dank u wel voor uw prachtige review, fijn om te horen dat u onze service en producten waardeert!

Snelle levering prima service

Proeftegel besteld, snel geleverd, mooie kwaliteit tegels.

Dank u wel voor uw mooie review. Mocht u vragen hebben over uw proeftegel dan horen wij het graag!

Goede kwaliteit en snelle levering

Zeker aangeraden!

Prima en snel

Snelle levering van de goederen en snel en overzichtelijk verzonden

Bedankt voor uw mooie review, het is goed om te horen dat uw bestelling naar wens is aangekomen!

Snel geleverd volgens verwachting

Positief!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, fijn om te horen dat uw levering naar wens afgeleverd is!

Snelle levering, vriendelijk telefonisch advies

Mooie tegels en goed verpakt geleverd op pellets. Chauffeur bracht ze met pompkar zo de garage in. Prima service.

Bedankt voor uw enthousiaste review, fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

vriendelijke en snelle bediening. graag weer

vriendelijke en snelle bediening. graag weer

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest!

Prima service.

Snel.bezorging

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Snelle levering en goede prijs!

Dank u wel voor uw goede review!

Snel geleverd, fijn spul.

Ben erg blij met de voegkruisjes in T-vorm. Werkt erg fijn bij tegelen in wildverband. Levering was mooi vlot.

Bedankt voor uw mooie beoordeling, fijn om te horen dat de voegkruisjes het tegelen prettiger maakt!

goede informatie, service en correct.

idem

Dank u wel voor uw positieve beoordeling!

Super vriendelijk en mooie producten

Via Google kwam ik bij deze winkel terecht. Niet alleen hadden ze precies de tegel die ik zocht, maar ook kon je een proefsample bestellen. Toen wij overtuigd waren en de tegel wilde bestellen kon ik deze de volgende dag al bij hen ophalen. Ook daar op locatie ben ik super goed geholpen en werd er meegedacht. Zeker een aanrader!

Dank u wel voor uw enthousiaste en mooie review!

Schnelle und unkomplizierte Abwicklung

Die telefonische Voranfrage wurde umgehend und vollständig beantwortet. Die Bestellung und Lieferung (Fliesen waren Lagerware, das wurde vorher erfragt) selbst erfolgte sehr schnell und kam unbeschädigt an. Auch wenn wir etwas skeptisch waren, zwecks dem verschicken von Fliesen - hier hat alles gepasst und würden wir auch wieder bestellen.

Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es ist schön zu hören, dass die Lieferung gut und ohne Probleme verlaufen ist!

Gemakkelijk te bestellen

Handig dat je vooraf een proef kunt bestellen om te bekijken.

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u de mogelijkheid om proeftegels te bestellen op prijs stelt.

Service incroyable

J'ai commandé mon premier meuble qui a été perdu puis retrouvé par le transporteur, il est donc arrivé très abimé. J'ai contacté directement le jour d'après le service après vente qui m'en a immédiatement renvoyer un en bon état. Le tout traité par email, en français et avec une grande rapidité. Même si j'ai reçu un meuble cassé au départ, le site est vraiment réactif et le produit que j'ai reçu pour le prix me plais beaucoup. Je n'hésiterais pas à commander de nouveau sur ce site.

Merci pour votre commentaire! Nous sommes heureux que votre commande soit arrivée en bon état et à votre satisfaction.

Duidelijke site, telefonische ondersteuning goed en snelle levering

Duidelijke en mooie site, technische ondersteuning is goed en snelle levering. Kwaliteitsproducten leverancier!

Heel erg bedankt voor uw mooie review!

Keurig op tijd geleverd

Na de bestelling keurig op de hoogte gehouden over de levering. Welke zelfs eerder was dan de geschatte datum. De vervoerder was ook zeer correct. Er waren een aantal tegels gebroken uit één pak maar dat was geen direct probleem voor mij.

Bedankt voor de positieve beoordeling. Wat vervelend om te horen dat er enkele tegels gebroken waren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben u een e-mail gestuurd om de gebroken tegels te crediteren, wij wachten uw reactie hierop af.

Geweldige service

Ik kreeg mijn tegels voor een gedeelte in stukjes binnen , wat natuurlijk aan de bezorgers ligt en niet aan hen, en bij melding daarvan kreeg ik twee nieuwe dozen kosteloos nagestuurd. Dit keer mooi heel! Heel blij mee en supergoed service !

Dank u wel voor uw positieve beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan!

Kei goed

Heeft mij nagebeld nadat ik gevraagd had waar het pakketje bleef. Bleek wederom aan post nl te liggen.

Bedankt voor uw positieve review!

Toller Service, schnelle Lieferung

Ich bin sehr zufrieden

Wie schön zu hören, vielen Dank für Ihre nette Bewertung.

Fliesen

Schnelle Lieferung, sehr netter Kontakt

Vielen Dank für Ihre positive Bewertung

Goed product en vlot geleverd

Dank u wel voor uw positieve beoordeling!

Nice tiles and great service

To my surprise, after I'd ordered some sample tiles - I automatically got a refund for the sample postage costs once my order was delivered. Efficiently handled and processed quickly.

Thank you for your positive review! We will indeed refund the shipping costs of the sample tile when an order follows, nice to hear that you appreciated this so much!