Snelle service!

Ik ben blij met het kunnen bestellen van 1 tegel zodat ik kan zien hoe het thuis staat.

uitstekend

Precies volgens afspraak alles netjes geregeld.

Moest rap een andere kleur bestelling voor mijn voeg en kit. Direct in orde !

Top service!

Snelle en goede service bij verwerken van mijn opdracht. Vriendelijke, eigen bezorger. Kosten voorbeeldtegel direct retour.

Voegsel wat uit de handel was, hier gevonden en snel geleverd. Top.

Snel en correct

Perfect!

Mijn gehele ervaring met Beenhakker was top! Door de grote voorraad alles snel mogen ontvangen

Kwalitatieve mooie decortegels voor een goede prijs.

Mooie overzichtelijke website, ruime keuze, snelle levering en goed verpakt.

Heel snel antwoord, vriendelijke mails.. de levering Nederland naar België verliep vlekkeloos en zelfs vroeger aangekomen. Een aanrader!

Top, prijs kwaliteit

Goede prijs kwaliteit.

Zeer goede service en prima geholpen

Geld terug gekregen voor verkeerd bestelde dakpannen en zelfs voor de bezorgkosten. Doorverwezen naar een concurrent die de gezochte dakpannen wel kon leveren.

Alles klopt

Heldere website, goede communicatie, heel prettige mensen, klantvriendelijk. Om terug te keren in de toekomst en andere mensen aan te bevelen! Dank!

Snelle levering, goed product

Eindelijk zwarte voegmortel gevonden +

Product snel geleverd. Mooie prijs. Alles gewoon goed.

snelle levering.

Prachtige tegels, snelle levering!

Zondag een restant van tegels besteld, die werden maandagochtend al gebracht. Fantastisch!

Snelle en goede levering

Besteld en volgende dag al geleverd

Snelle prima levering

Niks op aan te merken

Super! Aanrader

De tegels liggen er al weer een jaar, nog steeds zijn we er erg blij mee. Fijne service en eerlijk personeel. Een aanrader. De tegelzetter was zeer te spreken over de kwaliteit van de tegels.

Geweldige service

Keurig op tijd geleverd en breuk netjes nageleverd

Bedankt voor de positieve beoordeling en het geweldige cijfer, ondanks breuk. Gelukkig hebben wij de breuk naar tevredenheid kunnen naleveren!

Top service en vriendelijke mensen!

Vriendelijk personeel die je rustig te woord staan en meedenkend zijn! Goede prijs/kwaliteit en een top service. Stipt op tijd en flexibel in tijd qua levering!

Bedankt voor de positieve beoordeling! We zijn blij met de complimenten!

Komen na wat ze zeggen

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Aan uw cijfer te zien, kunnen wij nog wel wat verbeteren. We horen graag wat wij kunnen verbeteren! U kunt ook uw feedback naar info@beenhakkertegels.nl sturen. Alvast bedankt!

Snelle levering en nette prijzen!

Snelle levering, duidelijke omschrijving bij product en nette prijzen.

Super goede service! Tegels besteld en 2 dagen later keurig bezorgd!

Alles mooi op tijd en voor een normale prijs.

Alles mooi op tijd en voor een normale prijs.

Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service!