Keurige service proeftegels

Snel en accuraat de proeftegels ontvangen. Gratis en alleen verzendkosten betaald. Goede service waarvoor dank.

UItstekend !

Een zeer gerenomeerd bedrijf met verstand van zaken, een duidelijke website, snelle en goede service.

Prima levering zoals afgesproken.

Zakken beton afgeleverd op datum zoals aangegeven bij bestelling en al eerder als zodanig bevestigd door Beenhakker. Chauffeur hielp met zakken naar binnen te dragen waarna hij de pallet weer mee kon nemen (scheelt mij weer afvalverwerking). Jan

Goede service, snelle en keurige levering

Een paar proeftegels besteld en deze snel en keurig verpakt ontvangen. Uitstekende service. Als we voor deze tegels kiezen, bestel ik ze met gerust hart graag ook hier.

Snelle en nette levering

Op zoek naar zwart voegsel. Via het internet bij beenhakker tegels terecht gekomen. En binnen 24 uur grleverd

Goede vriendelijke service

Twee keer tegels gehaald. Goed georganiseerd. Beide keren prima geholpen. Een fijn bedrijf om je spullen te kopen.

Deze partij geeft goed advies

Vriendelijk en goed advies

Vriendelijk, behulpzaam en snelle levering

Ze hebben heel veel soorten kleuren voegmiddel en kit. Op de site zijn de exacte kleiren wat lastig te zien, omdat de kleurenwaaier iets afwijkt. Dat kunnen ze nog verbeteren door een kleurenfoto van de staal toe te voegen. Verder heel vriendelijk en behulpzaam en ze doen niet moeilijk over retourneren en omruilen.

Top! Snelle levering van de proeftegel

Fijn dat we op deze manier toch de tegels kunnen bekijken om een goede keus te maken.

Op alle vlakken een goed bedrijf

Ondanks dat er uiteindelijk geen opdracht heeft plaatsgevonden, ben ik erg tevreden over dit bedrijf. Vriendelijk en snel, ze denken mee en het aanleveren van een sample ging keurig en voorspoedig. Ze komen afspraken na en zijn wat mij betreft zeer betrouwbaar en kundig.

Snelle verzending

Snelle ontvangst van de sampletegels. Op basis van de afbeeldingen op de website had ik wel verwacht dat de tegels er wat anders uit zouden zien.

Snelle levering van bestelling.

Snelle levering van bestelling.

Snelle levering Goed product

Bestelling snel geleverd.

Prima service en snelle levering. Zeker weten dat ik hier weer bestel als ik wat nodig heb.

Snelle levering prima product.

Uitstekende service!

Uitstekende service en goede producten.

Goed geholpen en duidelijk wat kon.

Vriendelijk en behulpzaam. Aardig en kundig en makkelijk om iets te kopen en mee te nemen.

Snel en goede service

Hele snelle levering en prettige communicatie

Fijne website met nuttige informatie en goede kwaliteit tegels.

Fijne website met nuttige inform atie en actuele voorraad en een goede kwaliteit van tegels.

Super snel geleverd

Ik heb om 7.00uur besteld, om 18.00uur mijn spullen waren ze thuis.

Duidelijk en meedenkend

Top, snel, netjes en vriendelijk geholpen

Gewoon goed

Prima service !

Monstertegels snel en goed verpakt geleverd gekregen.

Altijd perfect!!

Snel, duidelijk, altijd goede ervaringen met dit bedrijf

Goed om te horen dat u onze service altijd perfect vindt! Bedankt voor de mooie woorden!

Een zaak waar ze weten waar ze het over hebben, en snel en goed

Kan niet beter

Bedankt voor de mooie woorden! Goed om te horen dat u onze service zo positief beoordeelt!