Goed geholpen en duidelijk wat kon.

Vriendelijk en behulpzaam. Aardig en kundig en makkelijk om iets te kopen en mee te nemen.

Snel en goede service

Hele snelle levering en prettige communicatie

Fijne website met nuttige informatie en goede kwaliteit tegels.

Fijne website met nuttige inform atie en actuele voorraad en een goede kwaliteit van tegels.

Super snel geleverd

Ik heb om 7.00uur besteld, om 18.00uur mijn spullen waren ze thuis.

Duidelijk en meedenkend

Top, snel, netjes en vriendelijk geholpen

Gewoon goed

Prima service !

Monstertegels snel en goed verpakt geleverd gekregen.

Altijd perfect!!

Snel, duidelijk, altijd goede ervaringen met dit bedrijf

Goed om te horen dat u onze service altijd perfect vindt! Bedankt voor de mooie woorden!

Een zaak waar ze weten waar ze het over hebben, en snel en goed

Kan niet beter

Bedankt voor de mooie woorden! Goed om te horen dat u onze service zo positief beoordeelt!

Snel en volgens afspraak. Betrouwbaar dus.

Snel en volgens afspraak. Betrouwbaar dus.

Gelukkig hebben we ook in deze tijden nog snel kunnen leveren! Bedankt voor de positieve review!

Fantastische service

Hele goede communicatie. Eigenaar heeft er alles aan gedaan om bestelling op tijd bij mij te krijgen. Veel dank.

Bedankt dat u onze service zo positief beoordeelt! Dat is fijn om te horen!

Zeer goed en snel

Prima verpakt en snelle levering. Mooie producten

Wat goed om te horen dat alles netjes verpakt was en dat de producten snel geleverd zijn!

uitstekende service

goed advies, bestellen via de website en de volgende dag ophalen. Puik geregeld.

Bedankt voor je mooie beoordeling!

Superservice

Momenteel is de showroom gesloten en bij Beenhakker Tegels hebben ze nu de service dat je proeftegels kunt bestellen waar je alleen de verzendkosten voor hoeft te betalen. Die worden dus voor een kleinigheid door PostNL op je mat afgeleverd. En zo kan ik toch verder met de verbouwing van mjin toilet! Ook heb ik hier tegels gevonden die ik nergens nog gevonden heb, dus mooi assortiment.

Ondanks de lockdown proberen wij iedereen zo goed mogelijk te helpen. Gelukkig is dat gelukt! En goed om te horen dat u één van de voorbeeld tegels als potentiele tegel voor uw toilet beschouwt.

Zeer goede service

Goede service en betrouwbaar adres.

Bedankt voor uw positieve woorden. Dat u onze service als zeer goed beoordeeld horen wij graag.

Ook rond de feestdagen snel geleverd.

Eind december mijn bestelling geplaatst. Op de website stond vermeld dat bestellingen weer vanaf 4 januari verzonden zouden worden. Heel normaal voor de tijd van het jaar. Toch werd mijn pakket de volgende dag al aangeboden. Daardoor konden de werkzaamheden verder. Perfect!

Blij dat u onze service waardeert! We hebben uw bestelling zo snel mogelijk verzonden! Goed om te horen dat we ervoor gezorgd hebben dat de werkzaamheden snel verder konden.

Snelle levering in deze lockdown

Wij zijn blij dat u de snelheid waarmee u uw bestelling heeft ontvangen als positief beoordeeld, ondanks de drukte bij de vervoerders!

vandaag besteld morgen in huis

snel geleverd

Goed om te horen dat u uw bestelling snel in huis had, ondanks de drukte bij de vervoerders!

Goede snelle service

Mooie producten en goede snelle levering.

Bedankt voor de positief review!

Na vraag, goede stenen

Op de site is het goed te zien, maar wilde het zeker weten en had een vraag uitstaan. Snel kreeg ik antwoord en heb die stenen besteld... En de stenen netjes verpakt ontvangen... Top, en straks heb ik waarschijnlijk nog wel meer stenen nodig, en weet nu wat ik ze ga bestellen...:-)

Goed om te horen dat wij u hebben kunt helpen aan de goede stenen. Bedankt voor de mooie review.

Klantvriendelijk, service gericht en de tegels waren direct leverbaar.

Bedankt voor de positieve woorden! Dat is leuk om te horen!

Goede service en snelle levering

Prima geholpen door de servicedesk medewerker. Vervolgens snelle en nette levering.

Goed om te horen dat u onze service zo positief beoordeeld. Bedankt voor het compliment!

Goede uitleg, kwalitatief goede tegels en een goede service qua levering.

Bedankt voor de positieve beoordeling, zowel over onze service en tegels. Mochten er nog verbeteringen doorgevoerd kunnen worden, dan horen wij dat graag. Veel plezier met de tegels.

Top service!

Ik kende dit bedrijf niet eerder, kwam via Google erachter. Wat een service tijdens de afstemming over de tegels, geduldig werd er met mij meegedacht.De tegels zijn prachtig. De samples heb ik ter decoratie gezet zo mooi. Ik zou dit bedrijf een ieder aanraden. Dit bedrijf verdient het en krijgt van mij een 10. Ik kreeg echt de indruk dat het niet alleen om de verkoop ging maar veel meer om een tevreden klant ,dat tref je niet meer zo vaak en mag daarom beloond worden via deze weg. Hillery

Bedankt voor uw mooie woorden! We zijn erg blij om te horen dat u onze service positief beoordeeld. We vinden een tevreden klant inderdaad belangrijk. Veel plezier met de tegels.

Snel en keurig geleverd

Precies zoals je zou hopen en verwachten.