Snel en keurig geleverd

Precies zoals je zou hopen en verwachten.

Geweldig mooie tegel en zeer snelle levering!

Prachtige gedecoreerde tegel. Nog nergens anders gezien! We hebben hem achter de schouw geplakt! We gaan hem ook in de keuken gebruiken als wandtegel!

Bedankt voor de mooie woorden. De Xclusive Caribbean Bahamas is inderdaad een mooie patroontegel, een leuke keuze! Veel plezier met de tegels!

Op tijd geleverd zoals get hoort

Bestelling gedaan spullen op tijd geleverd ..

Bedankt voor je positieve review! Goed om te horen dat u tevreden bent met onze service!

Prima, komt afspraken na.

Het voegmiddel heeft een relatief korte verwerkingstijd, en de structuur vind ik wat grof, muur wel goed bevochtigen, zo droog mogelijk uitpoetsen, want anders raak je de kleur kwijt, en is de kleur volledig anders dan de kleurenwaaier, in geval van donker antraciet, word het op zijn best donkergrijs.

Bedankt voor het mooie cijfer. Jammer dat u niet tevreden bent met het voegmiddel. Het is lastig om zonder verdere informatie uit te vinden wat er bij u misgegaan is. U kunt alsnog contact met ons opnemen via info@beenhakkertegels.nl om uit te zoeken waarom het voegmiddel niet heeft gewerkt zoals gemoeten. Onze kleurenwaaiers zijn gemaakt van echte voeg en daar kunt u de werkelijke kleur zien. U had gekozen voor de kleur 10, wat inderdaad donker antraciet zou moeten zijn. De verwerkingstijd zou minimaal een uur moeten zijn. Het enige wat wij kunnen bedenken is dat de hoeveelheid aanmaakwater niet helemaal juist is gegaan. Deze Italiaanse voeg heeft een andere structuur en waterbehoefte dan andere voegen en het is belangrijk dat deze verhouding goed is aangehouden. Hopelijk heeft u iets aan deze uitleg en u kunt altijd contact met ons opnemen voor meer informatie. Met vriendelijke groet, Beenhakker Tegels

Prachtige tegels geleverd zoals gewenst

Mooi motief, goede communicatie, snel geleverd en goed verpakt, helemaal tevreden.

Bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te horen dat de tegels mooi zijn. Veel plezier met de tegels!

Top materaal

Zeer tevreden over de aangekochte tegels en service.

Dat horen wij graag! Bedankt voor de review en de bestelling!

Goeie service en meedenkend

Hele goede ervaringen aanrader

Bedankt voor het compliment! Bedankt voor je bestelling.

super.

Super snelle levering en niets, maar dan ook niets op aan te merken. Een voorbeeld voor menig een.

Dat horen we graag! Wat een positieve woorden! Bedankt voor uw bestelling en beoordeling!

Zeer goede service

Door onbekende oorzaak (waarschijnlijk drukte bij NLPost) is het bestelde artikel erg laat bezorgd. Dit is -na een mail van mij- erkend en de bezorgkosten heeft Beenhakker voor zijn rekening genomen. Een erg sportieve reactie.

Bedankt voor uw positieve review over ons bedrijf, ondanks de vertraging van uw pakket. Onze excuses voor de vertraging en dat wij u niet proactief ingelicht hebben. Bedankt voor uw bestelling.

uitstekend adviseur met schappelijke prijs

Beenhakker is een familiebedrijf met een prettige informele atmosfeer. Hoewel we kwamen voor een restpartij (interessante aanbiedingen!) werden we uitgebreid rondgeleid en kregen goed advies over alle mogelijke toepassingen van tegels, keramisch hout etc. Bezorging was vlot en ongecompliceerd.

Bedankt voor uw vriendelijke woorden over ons bedrijf! Wij zijn blij dat onze dienstverlening en producten positief ervaren heeft. Met vriendelijke groet, Beenhakker Tegels

snel en correct

snel en correct geleverd

Bedankt voor uw positieve review. Aan het cijfer te zien kunnen wij misschien nog wat verbeteren? We horen dat graag. U kunt uw bevindingen ook altijd naar info@beenhakkertegels.nl sturen. Alvast bedankt!

Supersnelle levering

Mooi design tegels

Bedankt voor de beoordeling en goed om te horen dat u de tegels mooi vindt!

Netjes verpakt en gratis verzonden

Duidelijke site, goede omschrijving, snel en netjes verzonden

Bedankt voor de beoordeling en het mooie cijfer!

Top bedrijf snelle levering

Zeer tevreden snel geleverd

Bedankt voor je review. Goed om te horen dat u tevreden bent met de snelheid van leveren!

Keurig op de hoogte gehouden over levering etc.

Prima service!

Bedankt voor de review en de positieve woorden over onze service.

Accuraat, behulpzaam en flexibel!

Op de website had ik prachtige tegels gevonden. Direct gekocht en ze werden meteen apart gelegd. Een dag later was ik in de buurt om ze op te halen, binnen een kwartier lagen ze achterin de auto! Een buitengewoon prettige zaak waar op de details wordt gelet, de klant is koning!

Bedankt voor uw mooie review! We zijn blij met zulke positieve woorden over onze dienstverlening! Goed om te horen dat u blij bent met de tegels!

Snelle service!

Ik ben blij met het kunnen bestellen van 1 tegel zodat ik kan zien hoe het thuis staat.

uitstekend

Precies volgens afspraak alles netjes geregeld.

Moest rap een andere kleur bestelling voor mijn voeg en kit. Direct in orde !

Top service!

Snelle en goede service bij verwerken van mijn opdracht. Vriendelijke, eigen bezorger. Kosten voorbeeldtegel direct retour.

Voegsel wat uit de handel was, hier gevonden en snel geleverd. Top.

Snel en correct

Perfect!

Mijn gehele ervaring met Beenhakker was top! Door de grote voorraad alles snel mogen ontvangen

Kwalitatieve mooie decortegels voor een goede prijs.

Mooie overzichtelijke website, ruime keuze, snelle levering en goed verpakt.

Heel snel antwoord, vriendelijke mails.. de levering Nederland naar België verliep vlekkeloos en zelfs vroeger aangekomen. Een aanrader!