Zeer goede service

Had tegels besteld bij jullie, had eerst telefonisch contact gehad met een prettige medewerkster die zij dat ik ook online kon bestellen. Daarna binnen een dag stonden de tegels voor mijn deur netjes afgeleverd door een man van een transportbedrijf. Waren ook nog tegels die bij de meeste bedrijven niet meer voorradig of uit de handel waren. Dus daarom geef ik 5 sterren

Snel geleverd, mooie tegels

Makkelijk besteld, snel geleverd en echt prachtige tegels! Heel blij mee

Geweldig Dinsdag besteld woensdag in huis top.

Goed en snel geleverd!

Zoals afgesproken!

👍

Snelle levering en flexibel.

Mooie kwaliteit van de producten met een snelle levering en heel flexibel.

Keurig, snel en betrouwbaar!

Goed en duidelijk geholpen. Betrouwbaar. Helaas ging het bij de post mis, maar ook weer goed opgelost en zonder erom te vragen verzendkosten retour gekregen.

Makkelijk besteld via de site, zelf afgehaald.

Snelle levering, goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

Snelle levering, goede kwaliteit voor een scherpe prijs.

Geen problemen, snelle levering

Een kleine bestelling, die probleemloos verliep. Snelle, betaalbare bezorging, goede prijs-kwaliteitverhouding van het product.

Een goede service en snelle bezorging

Een goede ervaring

Geweldig bedrijf die goed meedenkt met de klus.

Aan de hand van de bestel lijst wordt , betere alternatieven voorgesteld!!

Erg tevreden!

Niks te klagen! Ik ben erg kritisch maar ik heb geen opmerkingen. Zoals je het wilt. Product netjes omschreven op de site en erg vlot verzonden. Keurig factuur in de mail en verzendbevestiging zodra het de deur uit gaat. Erg keurig!

Bedankt voor de zeer positieve review!

Pluspunten

Snelle nette levering

Iets teveel emails met info over je bestelling. Misschien beter om emails samen te voegen of er een of twee te schrappen

4 stars: good service, well treated

Positive

My order was delayed as I payed by credit card. After contacting the customer service, my order was on the way to my house. Very professional and fast respond to my email. I will definitely use again Beenhakker Tegels.

Suggestions

My payment was by credit card and company have to accept the payment for my order manually. That caused delays - try to automated the payment by credit card to avoid delays.

Pluspunten

Snelle levering en goede vriendelijke service. Tegels waren goed verpakt en werden netjes aan huis geleverd. Zeer tevreden over de aankoop. Dank u wel!

Pluspunten

product niet meer in voorraad, ik wilde meer bestellen maar het aantal werd gecorrigeerd en het product is er niet meer.

Bedankt voor de goede beoordeling. Helaas is het product wat u besteld had van naam veranderd. U kunt het nu vinden onder Kerakoll Biogel Revolution in onze webshop. Onze excuses voor het ongemak.

Pluspunten

snel geregeld en goede service ter plekke

Bedankt voor de bestelling en het compliment! Met vriendelijke groet, Beenhakker Tegels

Pluspunten

Nette, accurate telefonische behandeling. Snelle levering!!!

Check op kwaliteit producten. Wij kregen een hoekdorpel waar een hoekje af was.

Pluspunten

Snel en goede service

Pluspunten

directe verzending goed verpakt en snel afgeleverd fijn om mee te werken aanrader 1st klas

Pluspunten

Snelle levering, correcte bezorging