Snel en makkelijk besteld, goed bereikbaar per telefoon, vriendelijk en correct, heel veel keus en snelle verzending

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Professional and reliable

Everything smooth, from communication before ordering to payment. I have not yet received the items, but they are on the way and I hope all will be good.

Thank you for your positive review!

Een extra tegeltje voor de kleur was geen probleem, snel geleverd en snel besteld....

Dank u wel voor de mooie beoordeling!

Goede snelle levering.

Goede snelle levering.

Bedankt voor de positieve review!

Samples.

Samples van tegels besteld, voordeel was dat ze zeer goedkoop waren en snel verzonden. Zo kun je thuis kijken hoe de kleur uitvalt. Enige nadeel vond ik, dat ik 60x60 tegels had besteld en 30x60 als sample had ontvangen.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u tevreden bent over onze voorbeeldtegelservice, en de lage prijs die wij hiervoor rekenen. Om die reden is het grootste formaat voorbeeldtegel die wij opsturen dan ook 30x60. De maat wijkt dan wellicht af maar u kunt de kleur, en tegeluitstraling, wel rustig op u gemak thuis beoordelen.

Zeer snelle levering!

Zeer snelle, duidelijke en complete reactie op vragen Snelle levering Absolute aanrader!

Bedankt voor de positieve review, heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Efficiënte service!

Top! Heel nuttig om stalen bij je thuis te kunnen testen. De verzending was supervlot en communicatie vlekkeloos!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Het is inderdaad heel handig om thuis op uw gemak de tegels te kunnen testen. Mocht u besluiten om de tegel daadwerkelijk te bestellen krijgt u de verzendkosten van de proeftegel teruggestort.

Prima service.

Prima service.

Ontzettend bedankt voor uw mooie beoordeling, fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Snelle keurige levering

Levering en alles er om heen ging super, niks op aan te merken. Helaas was de kleur van de tegels grijzer dan op de afbeelding op de website (moet wit zijn). Hierdoor gaan we de tegel niet bestellen

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Onze tegels staan afgebeeld op onze website, al is het altijd raadzaam de tegels te zien voor overgaan tot koop. Dit kan in onze showroom of door het bestellen van proefmonsters. Zo kunt u op uw gemak de tegel bekijken en bepalen of de tegel geschikt is. Jammer dat in dit geval de tegel niet naar wens was, mocht u nog andere proeftegels willen bekijken is dit altijd mogelijk.

Het is werkelijk zo..duurt geen 3 dagen hoor om monsters te ontvangen. Super snelle levering. Ook de prijs is Super!

Bedankt voor uw enthousiaste beoordeling, fijn om te horen dat de levering zo snel gegaan is! Mocht u vragen hebben over de monstertegel dan horen wij het graag. Indien u overgaat tot bestellen, ontvangt u de verzendkosten van de monsterbestelling retour.

Prima!!

Vriendelijke toon in contact maar ook in verzending en snelheid.

Heel erg bedankt voor uw positieve review!

Goed geregeld

Besteld online volgende dag geleverd super

Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Snel verstuurd zoals beloofd

Snel verstuurd zoals beloofd

Dank u wel voor uw positieve beoordeling!

snel en kordaat

Ik belde met nog een vraag over mijn bestelling. Degene aan de lijn was direct ingetuned. Je kunt merken dat ze korte lijnen hebben bij Beenhakker. De bestelling was er binnen 1 dag.

Bedankt voor uw mooie review, heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

proef exemplaar binnen 2 dagen in huis

proef exemplaar binnen 2 dagen in huis. Prachtige tegel ook

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, fijn dat de proeftegel bevalt! Een leuk weetje, wanneer u na het aanvragen van een proeftegel overgaat tot het plaatsen van een bestelling, de verzendkosten van de proeftegel worden teruggestort.

prachtige tegels

De tegels zijn prachtig en ze konden een dag later meteen opgehaald worden.

Bedankt voor uw mooie review en heel fijn om te horen dat de tegels naar uw zin zijn!

Super fijn om samples te kunnen bestellen!

Ik was blij verrast dat ik gratis samples van verschillende tegels kon bestellen. Dat helpt enorm bij het maken van de juiste keuze. En zo lekker makkelijk. Snel ontvangen ook. Top!

Dank u wel voor uw positieve en enthousiaste beoordeling! Meerdere proeftegels bestellen is inderdaad mogelijk en maakt het zo ook zeker makkelijker om thuis rustig een keuze te maken. Wij vragen hiervoor alleen een bijdrage in de verzendkosten die u, na overgaan tot het plaatsen van een bestelling, weer teruggestort krijgt.

Down to earth benadering.

Mooie tegels een fijne -down to earth- benadering van de medewerkers. Makkelijk bereikbaar en welwillend om mee te denken alsook niet moeilijk doen over oplossen van een afgeleverde kapotte tegel.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Een dikke 10

Heel erg bedankt voor uw positieve review!

Professional

pleasant to work with you ! - Easy to order - Website userfriendly - Quick delivery - Parcel tracking & updating

Thank you very much for your nice words and good review!

Heel klantvriendelijk.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling!

Zeer tevreden!

Twee zakjes besteld. Levering kwam snel. ik had één zakje over en die heb ik teruggestuurd en terugbetaald gekregen. Zeer tevreden!

Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent!

Simple rapide et efficace.

Rapidité de livraison. Prix très attractif. Vraiment top

Merci pour votre commentaire ! C'est très agréable d'entendre que vous êtes si satisfait.

Overzichtelijke website, prima prijzen en snelle levering: top!

Overzichtelijke website met praktische en goed te bedienen webshop. Prima prijzen en een uitgebreid assortiment. Artikelen snel verzonden en goed verpakt. Algehele ervaring: helemaal goed en dus hoogste score.

Wat ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent, heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling!

Zeer vlotte levering van goede kwaliteit voegmiddel

Voldoende voorraad en de volgende dag al in huis. Ik kon snel weer verder met mijn voegwerk.

Bedankt voor de mooie review!