goede informatie, service en correct.

idem

Super vriendelijk en mooie producten

Via Google kwam ik bij deze winkel terecht. Niet alleen hadden ze precies de tegel die ik zocht, maar ook kon je een proefsample bestellen. Toen wij overtuigd waren en de tegel wilde bestellen kon ik deze de volgende dag al bij hen ophalen. Ook daar op locatie ben ik super goed geholpen en werd er meegedacht. Zeker een aanrader!

Dank u wel voor uw enthousiaste en mooie review!

Schnelle und unkomplizierte Abwicklung

Die telefonische Voranfrage wurde umgehend und vollständig beantwortet. Die Bestellung und Lieferung (Fliesen waren Lagerware, das wurde vorher erfragt) selbst erfolgte sehr schnell und kam unbeschädigt an. Auch wenn wir etwas skeptisch waren, zwecks dem verschicken von Fliesen - hier hat alles gepasst und würden wir auch wieder bestellen.

Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es ist schön zu hören, dass die Lieferung gut und ohne Probleme verlaufen ist!

Gemakkelijk te bestellen

Handig dat je vooraf een proef kunt bestellen om te bekijken.

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u de mogelijkheid om proeftegels te bestellen op prijs stelt.

Service incroyable

J'ai commandé mon premier meuble qui a été perdu puis retrouvé par le transporteur, il est donc arrivé très abimé. J'ai contacté directement le jour d'après le service après vente qui m'en a immédiatement renvoyer un en bon état. Le tout traité par email, en français et avec une grande rapidité. Même si j'ai reçu un meuble cassé au départ, le site est vraiment réactif et le produit que j'ai reçu pour le prix me plais beaucoup. Je n'hésiterais pas à commander de nouveau sur ce site.

Merci pour votre commentaire! Nous sommes heureux que votre commande soit arrivée en bon état et à votre satisfaction.

Duidelijke site, telefonische ondersteuning goed en snelle levering

Duidelijke en mooie site, technische ondersteuning is goed en snelle levering. Kwaliteitsproducten leverancier!

Heel erg bedankt voor uw mooie review!

Keurig op tijd geleverd

Na de bestelling keurig op de hoogte gehouden over de levering. Welke zelfs eerder was dan de geschatte datum. De vervoerder was ook zeer correct. Er waren een aantal tegels gebroken uit één pak maar dat was geen direct probleem voor mij.

Bedankt voor de positieve beoordeling. Wat vervelend om te horen dat er enkele tegels gebroken waren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben u een e-mail gestuurd om de gebroken tegels te crediteren, wij wachten uw reactie hierop af.

Geweldige service

Ik kreeg mijn tegels voor een gedeelte in stukjes binnen , wat natuurlijk aan de bezorgers ligt en niet aan hen, en bij melding daarvan kreeg ik twee nieuwe dozen kosteloos nagestuurd. Dit keer mooi heel! Heel blij mee en supergoed service !

Dank u wel voor uw positieve beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan!

Kei goed

Heeft mij nagebeld nadat ik gevraagd had waar het pakketje bleef. Bleek wederom aan post nl te liggen.

Bedankt voor uw positieve review!

Toller Service, schnelle Lieferung

Ich bin sehr zufrieden

Wie schön zu hören, vielen Dank für Ihre nette Bewertung.

Fliesen

Schnelle Lieferung, sehr netter Kontakt

Vielen Dank für Ihre positive Bewertung

Goed product en vlot geleverd

Dank u wel voor uw positieve beoordeling!

Nice tiles and great service

To my surprise, after I'd ordered some sample tiles - I automatically got a refund for the sample postage costs once my order was delivered. Efficiently handled and processed quickly.

Thank you for your positive review! We will indeed refund the shipping costs of the sample tile when an order follows, nice to hear that you appreciated this so much!

Alles klopt.

Snelle levering vd stalen. Snel antwoord op m’n vragen

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Product en levering perfect.

Snelle en correcte levering. Prima product.

Dank u wel voor uw positieve review!

prettig, snel en behulpzaam

goed geholpen, meerdere bestellingen gedaan, wat dingen geretourneerd, alles prima geregeld

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen!

Fliesen

Fliesen bestellt und sehr schnell geliefert. Tolle Qualität. Sehr gut, gerne wieder. Nur weiter zu empfehlen

Vielen Dank für Ihre nette Bewertung!

Mooie tegels en hulpvaardig

Hele mooie Caribische tegels gekocht. Er werd meegedacht en ze zijn vriendelijk en hulpvaardig

Dank u wel voor uw positieve review!

Correcte en zeer vlugge levering naar België

Bedankt voor uw mooie beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan!

Snel geleverd en compleet

Prima service !

Dank u wel voor uw beoordeling!

Prima service, eerlijke verkoop, goede communicatie!

Een partij via de website opgekocht. Verkoper ontdekte dat er een paar stuks ontbraken. Netjes gecommuniceerd met de vraag of de order alsnog door kon gaan. Natuurlijk! Snel geleverd en ontbrekende items netjes terug betaald gekregen.

Bedankt voor uw positieve review, fijn om te horen dat uw bestelling naar wens is afgehandeld!

Gewenste tegels niet meer voldoende leverbaar

Vorige week heb ik een aantal proeftegels besteld. Om de juiste kleur te bepalen heel fijn. De gewenste tegel zat erbij. Vandaag geprobeerd te bestellen, is er nog maar 0.77 m2 op voorraad! Echt zo jammer. Staat ook nergens of ze nog worden aangevuld.

Wat vervelend dat de door u gewenste tegel niet voorradig. Ik heb gekeken bij de voorbeelden die wij opgestuurd hebben, maar ik neem aan dat u de Aroma TQ bedoeld. Deze leveren wij momenteel op bestelling, zoals ook vermeld op onze website. De levertijd is normaal gesproken 2-3 weken, maar helaas is deze tegel ook uitverkocht bij de fabriek in Italië en zal de levertijd nog langer zijn. Onze excuses hiervoor. Mocht u nog meer informatie nodig hebben, dan horen wij dat graag.

Goede prijs en uitstekende service

Via de website een aantal proeftegels besteld waar ik alleen de verzendkosten hoefde te betalen. Sowieso al fijn. Nadat we de definitieve tegels hadden besteld kregen we de verzendkosten ongevraagd terug. Klein gebaar maar toch erg gewaardeerd.

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij storten inderdaad de verzendkosten van de voorbeeldtegel terug wanneer hier een bestelling uit voortgekomen is, fijn om te horen dat u dit zo gewaardeerd heeft.

Goede prijs. Snelle levering

Bestelling werd snel geleverd. Prijs was ook heel goed.

Dank u wel voor uw goede beoordeling!

Keurig en snel geleverd. Helemaal tevreden

Keurig en snel geleverd. Helemaal tevreden

Wat fijn om te horen, bedankt voor uw mooie beoordeling!