Goed geregeld

Besteld online volgende dag geleverd super

Snel verstuurd zoals beloofd

Snel verstuurd zoals beloofd

snel en kordaat

Ik belde met nog een vraag over mijn bestelling. Degene aan de lijn was direct ingetuned. Je kunt merken dat ze korte lijnen hebben bij Beenhakker. De bestelling was er binnen 1 dag.

proef exemplaar binnen 2 dagen in huis

proef exemplaar binnen 2 dagen in huis. Prachtige tegel ook

prachtige tegels

De tegels zijn prachtig en ze konden een dag later meteen opgehaald worden.

Super fijn om samples te kunnen bestellen!

Ik was blij verrast dat ik gratis samples van verschillende tegels kon bestellen. Dat helpt enorm bij het maken van de juiste keuze. En zo lekker makkelijk. Snel ontvangen ook. Top!

Down to earth benadering.

Mooie tegels een fijne -down to earth- benadering van de medewerkers. Makkelijk bereikbaar en welwillend om mee te denken alsook niet moeilijk doen over oplossen van een afgeleverde kapotte tegel.

Een dikke 10

Professional

pleasant to work with you ! - Easy to order - Website userfriendly - Quick delivery - Parcel tracking & updating

Heel klantvriendelijk.

Zeer tevreden!

Twee zakjes besteld. Levering kwam snel. ik had één zakje over en die heb ik teruggestuurd en terugbetaald gekregen. Zeer tevreden!

Simple rapide et efficace.

Rapidité de livraison. Prix très attractif. Vraiment top

Overzichtelijke website, prima prijzen en snelle levering: top!

Overzichtelijke website met praktische en goed te bedienen webshop. Prima prijzen en een uitgebreid assortiment. Artikelen snel verzonden en goed verpakt. Algehele ervaring: helemaal goed en dus hoogste score.

Zeer vlotte levering van goede kwaliteit voegmiddel

Voldoende voorraad en de volgende dag al in huis. Ik kon snel weer verder met mijn voegwerk.

Bestelling geplaatst en de volgende dag gekregen. En dan woon ik in België. Van begin tot eind word je op de hoogte gehouden wat er met je bestelling gebeurd. En dan zijn de prijzen ook nog goedkoper dan hier in België. Mogen ze hier nog wat van leren... Als ik toch iets te zeuren moet hebben is dat ik de verzendkosten een beetje veel vind, maar dat is echt om te zeuren :). En zelfs dan heb ik minder voor de artikelen betaald dan als ik het hier in de winkel zou kopen. Echt geweldig, bedankt voor de service!

Top geregeld

Een tegel sample aangevraagd. Snel en netjes bezorgd. We gaan zeker wat bestellen

Goede service bij het aanbieden van een tegel op proef

excellent service

service après vente également excellent merci

Service après vente de qualité et efficace.

Je recommande cette société. Efficace et rapide. Merci.

Eenvoudig geregeld en duidelijke communicatie

Snel, attent en boven verwachting.

Ik had samples besteld. Ik was een soort vergeten en die hebben ze er moeiteloos nog bij gedaan. Het zijn grote samples waardoor je een heel goed beeld kan vormen van de tegels. Goede service en snelle levering. Helemaal tevreden!

Sowieso al dat het mogelijk was om een tegel te bestellen om te kijken hoe je het vindt. En daarna gelijk besteld ( al gaan we het nog niet gelijke leggen) omdat we ze echt heel mooi vinden. En geleverd op de dag die aangegeven werd.

Helemaal top

Goede communicatie, snelle levering, goede prijs, credit van verzendkosten voor staaltje werd zonder vragen teruggeboekt na de levering van bestelling.

Perfect wat we zochten

Spijtig dat je als Belg continu in Nederland online moet gaan shoppen, maar top afgeleverd wat we exact zochten!

Supersnelle verzending, goede prijs

Dokweg 36