Een dikke 10

Heel erg bedankt voor uw positieve review!

Professional

pleasant to work with you ! - Easy to order - Website userfriendly - Quick delivery - Parcel tracking & updating

Thank you very much for your nice words and good review!

Heel klantvriendelijk.

Zeer tevreden!

Twee zakjes besteld. Levering kwam snel. ik had één zakje over en die heb ik teruggestuurd en terugbetaald gekregen. Zeer tevreden!

Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat u zo tevreden bent!

Simple rapide et efficace.

Rapidité de livraison. Prix très attractif. Vraiment top

Merci pour votre commentaire ! C'est très agréable d'entendre que vous êtes si satisfait.

Overzichtelijke website, prima prijzen en snelle levering: top!

Overzichtelijke website met praktische en goed te bedienen webshop. Prima prijzen en een uitgebreid assortiment. Artikelen snel verzonden en goed verpakt. Algehele ervaring: helemaal goed en dus hoogste score.

Wat ontzettend fijn om te horen dat u zo tevreden bent, heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling!

Zeer vlotte levering van goede kwaliteit voegmiddel

Voldoende voorraad en de volgende dag al in huis. Ik kon snel weer verder met mijn voegwerk.

Bedankt voor de mooie review!

Bestelling geplaatst en de volgende dag gekregen. En dan woon ik in België. Van begin tot eind word je op de hoogte gehouden wat er met je bestelling gebeurd. En dan zijn de prijzen ook nog goedkoper dan hier in België. Mogen ze hier nog wat van leren... Als ik toch iets te zeuren moet hebben is dat ik de verzendkosten een beetje veel vind, maar dat is echt om te zeuren :). En zelfs dan heb ik minder voor de artikelen betaald dan als ik het hier in de winkel zou kopen. Echt geweldig, bedankt voor de service!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Top geregeld

Een tegel sample aangevraagd. Snel en netjes bezorgd. We gaan zeker wat bestellen

Bedankt voor uw positieve review!

Goede service bij het aanbieden van een tegel op proef

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van uw proeftegel dan horen wij het graag!

excellent service

service après vente également excellent merci

Il n'y a pas de quoi, merci pour votre commentaire positif.

Service après vente de qualité et efficace.

Je recommande cette société. Efficace et rapide. Merci.

Merci beaucoup pour votre commentaire, il est bon d'entendre que vous êtes si satisfait!

Eenvoudig geregeld en duidelijke communicatie

Bedankt voor uw positieve review!

Snel, attent en boven verwachting.

Ik had samples besteld. Ik was een soort vergeten en die hebben ze er moeiteloos nog bij gedaan. Het zijn grote samples waardoor je een heel goed beeld kan vormen van de tegels. Goede service en snelle levering. Helemaal tevreden!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling!

Sowieso al dat het mogelijk was om een tegel te bestellen om te kijken hoe je het vindt. En daarna gelijk besteld ( al gaan we het nog niet gelijke leggen) omdat we ze echt heel mooi vinden. En geleverd op de dag die aangegeven werd.

Bedankt voor uw positieve review, heel fijn dat u zo tevreden bent!

Helemaal top

Goede communicatie, snelle levering, goede prijs, credit van verzendkosten voor staaltje werd zonder vragen teruggeboekt na de levering van bestelling.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wanneer er een bestelling volgt na aankoop van een voorbeeldtegel, storten wij inderdaad de kosten van de bestelling van de voorbeeldtegel terug.

Perfect wat we zochten

Spijtig dat je als Belg continu in Nederland online moet gaan shoppen, maar top afgeleverd wat we exact zochten!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, fijn dat u bij ons gevonden heeft waar u naar zocht!

Supersnelle verzending, goede prijs

Goed!

Beenhakker is een fijne partij. Mooie tegels, prima communicatie en behulpzaam. Top!

Dank u wel voor uw positieve beoordeling!

Snel geleverd en netjes verpakt

Snel geleverd en netjes verpakt

Bedankt voor de mooie review, fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Goede en snelle service.

Dank u wel voor uw mooie beoordeling!

Super snelle levering. Gelukkig hadden ze onze kleur nog op voorraad!

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij hebben veel tegels op voorraad staan waardoor we in de meeste gevallen snel kunnen leveren. Fijn dat dat voor u ook gelukt is!

Gebeld, via website besteld en bestelling op aangegeven dag bezorgd. Daarom zeer tevreden.

Wat een mooie review! Fijn dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen en dat alles naar wens is verlopen.

Veel keuze in tegels en geweldige service.

Prachtige tegels besteld voor de badkamer, Portugese keramische tegels. Snelle service, goede prijs/kwaliteit.

Bedankt voor de prachtige beoordeling!

Perfect experience

Timely delivery, product as described, price ok

Thank you very much voor your nice review!

Bedrijfsgegevens

Dokweg 36

1976 CA Ijmuiden

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.