Snelle levering, meegedacht en mooi product

Zowel de sample als de definitieve bestellibg vd tegels werd in enkele dagen bezorgd, exact volgens planning. Een medewerker heeft goed meegedacht met mijn vraag. En over de tegels - een mooie gemêlerrde variatie op Zelliges uit de Marazzi fabriek - ben ik zeer te spreken. Ze zijn prachtig!

Bedankt voor uw mooie beoordeling, het is fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan en u zo tevreden bent over onze service!

Super geregeld

Bedankt voor uw review, fijn dat u ons bedrijf zo goed beoordeeld!

Snel in huis

Netjes verpakt

Dank u wel voor uw mooie review!

Love these guys

Great service, good quality tiles and good prices. Cannot recommend enough. Thank you

Thank you for your wonderful review. It is very nice to hear that you are so satisfied with our service!

Snelle levering.

Binnen een paar dagen geleverd.

Bedankt voor uw mooie beoordeling, fijn dat u uw bestelling snel ontvangen heeft!

Excellent and Hassle free delivery

Excellent and Hassle free delivery

Thank you for your positive review!

Zeer positief

Betrouwbaar goede levering. Zeer snel. Wat wil een mens nog meer.

Bedankt voor uw prachtige beoordeling, heel fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Slecht

Ik heb test tegels besteld en stukken van een tegel gekregen???? Dit kan toch niet! Ik heb er zelfs voor betaald. Bij elk ander krijg je een hele tegel zelfs gratis

Jammer van uw negatieve beoordeling. Op onze website vermelden wij duidelijk dat wij stukken van tegels tot 30x60 opsturen. Voor bepaalde tegels betaalt u inderdaad een toeslag voor een voorbeeld. Dit vermelden wij ook duidelijk op onze website. Wanneer u een bestelling zou plaatsen, zou dit bedrag weer retour krijgen. Toch bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te plaatsen.

Snel en makkie

Alles goed

Dank u wel voor uw review, fijn dat u ons bedrijf zo goed beoordeeld!

Perfecte service

Prima producten en ditto service

Dank u wel voor uw prachtige review, fijn om te horen dat u onze service en producten waardeert!

Snelle levering prima service

Proeftegel besteld, snel geleverd, mooie kwaliteit tegels.

Dank u wel voor uw mooie review. Mocht u vragen hebben over uw proeftegel dan horen wij het graag!

Goede kwaliteit en snelle levering

Zeker aangeraden!

Dank u wel voor uw positieve beoordeling!

Prima en snel

Snelle levering van de goederen en snel en overzichtelijk verzonden

Bedankt voor uw mooie review, het is goed om te horen dat uw bestelling naar wens is aangekomen!

Snel geleverd volgens verwachting

Positief!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, fijn om te horen dat uw levering naar wens afgeleverd is!

Snelle levering, vriendelijk telefonisch advies

Mooie tegels en goed verpakt geleverd op pellets. Chauffeur bracht ze met pompkar zo de garage in. Prima service.

Bedankt voor uw enthousiaste review, fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

vriendelijke en snelle bediening. graag weer

vriendelijke en snelle bediening. graag weer

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is geweest!

Prima service.

Snel.bezorging

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Snelle levering en goede prijs!

Dank u wel voor uw goede review!

Snel geleverd, fijn spul.

Ben erg blij met de voegkruisjes in T-vorm. Werkt erg fijn bij tegelen in wildverband. Levering was mooi vlot.

Bedankt voor uw mooie beoordeling, fijn om te horen dat de voegkruisjes het tegelen prettiger maakt!

goede informatie, service en correct.

idem

Dank u wel voor uw positieve beoordeling!

Super vriendelijk en mooie producten

Via Google kwam ik bij deze winkel terecht. Niet alleen hadden ze precies de tegel die ik zocht, maar ook kon je een proefsample bestellen. Toen wij overtuigd waren en de tegel wilde bestellen kon ik deze de volgende dag al bij hen ophalen. Ook daar op locatie ben ik super goed geholpen en werd er meegedacht. Zeker een aanrader!

Dank u wel voor uw enthousiaste en mooie review!

Schnelle und unkomplizierte Abwicklung

Die telefonische Voranfrage wurde umgehend und vollständig beantwortet. Die Bestellung und Lieferung (Fliesen waren Lagerware, das wurde vorher erfragt) selbst erfolgte sehr schnell und kam unbeschädigt an. Auch wenn wir etwas skeptisch waren, zwecks dem verschicken von Fliesen - hier hat alles gepasst und würden wir auch wieder bestellen.

Vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es ist schön zu hören, dass die Lieferung gut und ohne Probleme verlaufen ist!

Gemakkelijk te bestellen

Handig dat je vooraf een proef kunt bestellen om te bekijken.

Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u de mogelijkheid om proeftegels te bestellen op prijs stelt.

Service incroyable

J'ai commandé mon premier meuble qui a été perdu puis retrouvé par le transporteur, il est donc arrivé très abimé. J'ai contacté directement le jour d'après le service après vente qui m'en a immédiatement renvoyer un en bon état. Le tout traité par email, en français et avec une grande rapidité. Même si j'ai reçu un meuble cassé au départ, le site est vraiment réactif et le produit que j'ai reçu pour le prix me plais beaucoup. Je n'hésiterais pas à commander de nouveau sur ce site.

Merci pour votre commentaire! Nous sommes heureux que votre commande soit arrivée en bon état et à votre satisfaction.

Duidelijke site, telefonische ondersteuning goed en snelle levering

Duidelijke en mooie site, technische ondersteuning is goed en snelle levering. Kwaliteitsproducten leverancier!

Heel erg bedankt voor uw mooie review!