Keurig op tijd geleverd

Na de bestelling keurig op de hoogte gehouden over de levering. Welke zelfs eerder was dan de geschatte datum. De vervoerder was ook zeer correct. Er waren een aantal tegels gebroken uit één pak maar dat was geen direct probleem voor mij.

Bedankt voor de positieve beoordeling. Wat vervelend om te horen dat er enkele tegels gebroken waren. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben u een e-mail gestuurd om de gebroken tegels te crediteren, wij wachten uw reactie hierop af.

Geweldige service

Ik kreeg mijn tegels voor een gedeelte in stukjes binnen , wat natuurlijk aan de bezorgers ligt en niet aan hen, en bij melding daarvan kreeg ik twee nieuwe dozen kosteloos nagestuurd. Dit keer mooi heel! Heel blij mee en supergoed service !

Dank u wel voor uw positieve beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan!

Kei goed

Heeft mij nagebeld nadat ik gevraagd had waar het pakketje bleef. Bleek wederom aan post nl te liggen.

Bedankt voor uw positieve review!

Toller Service, schnelle Lieferung

Ich bin sehr zufrieden

Wie schön zu hören, vielen Dank für Ihre nette Bewertung.

Fliesen

Schnelle Lieferung, sehr netter Kontakt

Vielen Dank für Ihre positive Bewertung

Goed product en vlot geleverd

Dank u wel voor uw positieve beoordeling!

Nice tiles and great service

To my surprise, after I'd ordered some sample tiles - I automatically got a refund for the sample postage costs once my order was delivered. Efficiently handled and processed quickly.

Thank you for your positive review! We will indeed refund the shipping costs of the sample tile when an order follows, nice to hear that you appreciated this so much!

Alles klopt.

Snelle levering vd stalen. Snel antwoord op m’n vragen

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Product en levering perfect.

Snelle en correcte levering. Prima product.

Dank u wel voor uw positieve review!

prettig, snel en behulpzaam

goed geholpen, meerdere bestellingen gedaan, wat dingen geretourneerd, alles prima geregeld

Dank u wel voor uw mooie beoordeling, fijn om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen!

Fliesen

Fliesen bestellt und sehr schnell geliefert. Tolle Qualität. Sehr gut, gerne wieder. Nur weiter zu empfehlen

Vielen Dank für Ihre nette Bewertung!

Mooie tegels en hulpvaardig

Hele mooie Caribische tegels gekocht. Er werd meegedacht en ze zijn vriendelijk en hulpvaardig

Dank u wel voor uw positieve review!

Correcte en zeer vlugge levering naar België

Bedankt voor uw mooie beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is gegaan!

Snel geleverd en compleet

Prima service !

Dank u wel voor uw beoordeling!

Prima service, eerlijke verkoop, goede communicatie!

Een partij via de website opgekocht. Verkoper ontdekte dat er een paar stuks ontbraken. Netjes gecommuniceerd met de vraag of de order alsnog door kon gaan. Natuurlijk! Snel geleverd en ontbrekende items netjes terug betaald gekregen.

Bedankt voor uw positieve review, fijn om te horen dat uw bestelling naar wens is afgehandeld!

Gewenste tegels niet meer voldoende leverbaar

Vorige week heb ik een aantal proeftegels besteld. Om de juiste kleur te bepalen heel fijn. De gewenste tegel zat erbij. Vandaag geprobeerd te bestellen, is er nog maar 0.77 m2 op voorraad! Echt zo jammer. Staat ook nergens of ze nog worden aangevuld.

Wat vervelend dat de door u gewenste tegel niet voorradig. Ik heb gekeken bij de voorbeelden die wij opgestuurd hebben, maar ik neem aan dat u de Aroma TQ bedoeld. Deze leveren wij momenteel op bestelling, zoals ook vermeld op onze website. De levertijd is normaal gesproken 2-3 weken, maar helaas is deze tegel ook uitverkocht bij de fabriek in Italië en zal de levertijd nog langer zijn. Onze excuses hiervoor. Mocht u nog meer informatie nodig hebben, dan horen wij dat graag.

Goede prijs en uitstekende service

Via de website een aantal proeftegels besteld waar ik alleen de verzendkosten hoefde te betalen. Sowieso al fijn. Nadat we de definitieve tegels hadden besteld kregen we de verzendkosten ongevraagd terug. Klein gebaar maar toch erg gewaardeerd.

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij storten inderdaad de verzendkosten van de voorbeeldtegel terug wanneer hier een bestelling uit voortgekomen is, fijn om te horen dat u dit zo gewaardeerd heeft.

Goede prijs. Snelle levering

Bestelling werd snel geleverd. Prijs was ook heel goed.

Dank u wel voor uw goede beoordeling!

Keurig en snel geleverd. Helemaal tevreden

Keurig en snel geleverd. Helemaal tevreden

Wat fijn om te horen, bedankt voor uw mooie beoordeling!

Goed materiaal en snel geleverd

Na wat zoeken op google bij jullie uitgekomen vanwege de vele kleuren voegsel. Snel geleverd !

Bedankt voor de positieve beoordeling!

Wat een mooie beoordeling, dank u wel!

Snel en correct

Keuze produkten die ik zocht, voegsel in kleur voor wandtegels, is enorm. Snelle levering. Enig minpunt: je kan niet betalen met kredietkaart (visa/eurocard)

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u gevonden heeft wat u zocht en snel ontvangen heeft. Uit kostenoverweging bieden wij op dit moment niet de mogelijkheid tot betalen met creditcard aan, wij zullen uw opmerking hierover echter meenemen voor een volgende evaluatie.

Mooi assortiment, netjes geholpen.

Ik moest er ver voor rijden, maar handvorm 15x15 is bijna nergens op voorraad. Hier veel voorraad.

Bedankt dat u de tijd genomen heeft om deze mooie beoordeling te schrijven! IJmuiden is inderdaad niet om de hoek maar gelukkig heeft u in onze brede voorraad kunnen vinden waar u naar op zoek was.

Actief klantgericht

Ik vraag het schier onmogelijke, en zij gaan daar actief mee aan de slag "to make it happen"

Dank u wel, Wat een mooie woorden. Hier doen we het voor!

Betrouwbaar enthousiasme.

Vaklieden die hun producten met vakkundig enthousiasme leveren zoals afgesproken en dat voor een eerlijke prijs. Aanrader !

Heel erg bedankt voor uw positieve review!

Dokweg 36 1976 CA Ijmuiden