Betrouwbaar enthousiasme.

Vaklieden die hun producten met vakkundig enthousiasme leveren zoals afgesproken en dat voor een eerlijke prijs. Aanrader !

Heel erg bedankt voor uw positieve review!

snel, zorgvuldig en een goede communicatie en prijs

Beenhakker Tegels is een uitstekend bedrijf. Ze reageren snel op een vraag. Communiceren met goede informatie via de e-mail en zijn snel met uitleveren. Prima, een dik verdiende 10

Wat een prachtige beoordeling, dank u wel hiervoor! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Super service en snelle levering!

Wat fijn dat je zo makkelijk en snel een proefexemplaar kunt bestellen, we hadden het de dag erna al in huis. Ook de bestelling zelf werd de volgende ochtend al geleverd. Super blij mee!

Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Doordat wij een ruime voorraad hebben kunnen wij snel leveren, het is fijn om te horen dat u daar zo blij mee bent!

Parfait

Que dire , prix défiant toute concurrence, et rapidité d'expédition en moins de 24h tout était là, parfait

Merci pour votre belle critique. Nous sommes heureux d'apprendre que votre commande s'est bien déroulée et que l'expédition vers la Belgique s'est faite sans problème.

Correct bedrijf!!

Duidelijke website en winkel is keurig Veel keus uit kwaliteit producten!

Heel erg bedankt voor uw mooie beoordeling!

Top bedrijf snel en goed verpakt

Proeftegel besteld en hoefde alleen de verzendkosten te betalen, tot zover prima, snel en accuraat. Helaas krijgt onze nationale postkluns monopolist ( postnl ) het ondanks de bijzonder goede verpakking ( meerdere lagen bubbeltjes folie en dik kartonnen omhulsel met in twee talen voorzichtig breekbaar tape er omheen het toch voor elkaar om ervoor te zorgen dat de tegel gebroken aankomt.

Bedankt voor uw review, ontzettend jammer dat de tegel ondanks de stevige verpakking toch gebroken bij u is aangekomen. Hopelijk kunt u de tegel alsnog beoordelen, mocht u liever een nieuw exemplaar ontvangen neemt u dan contact met ons op.

Gewoon goed

Snel, goed en vriendelijk

Bedankt voor uw positieve beoordeling!

Zeer vlot, erg correct!

Prima, ik bestelde enkele tegel/samples om thuis te kunnen bekijken. Deze werden meteen opgestuurd enkele dagen later had ik ze al thuis! Ook op de website een hele correcte en duidelijke uitleg.

Dank u wel voor uw reactie, fijn dat alles zo duidelijk is en naar wens gegaan is! Mochten de samples bevallen, of mocht u vragen over uw samples hebben dan horen wij dit graag.

Mooie tegels en goede klantenservice!

Hele mooie tegels en fijn service. Aanrader!

Bedankt voor uw mooie review!

Goede service, ook in corona tijd

Nu we in corona tijd niet langs konden gaan om tegels uit te zoeken, was er de mogelijkheid om een aantal tegels op de website uit te zoeken en daarvan een voorbeeld op te halen om dat thuis rustig te bekijken. Goede service en vriendelijke medewerkers.

Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Ook tijdens de lockdown kunt u tegels uitzoeken, dan wel niet in onze showroom maar wel op uw gemak thuis. Mocht u vragen hebben over uw voorbeeldtegels of nog meer voorbeeldtegels willen bekijken, laat het ons dan weten.

Kwaliteits tegels, voor een zeer scherpe prijs!

Ervaring met beenhakker is zeer positief, ik ga zeker weer tegels bestellen voor volgende project badkamer/toilet. Ik ben zzp er aannemer/timmerman

Bedankt voor uw mooie review! Fijn dat alles goed is verlopen, voor een volgende bestelling staan wij ook zeker weer voor uw klaar.

snel geregeld !!

prima bedrijf, online besteld, volgende dag binnen. Top geregeld

Bedankt voor uw mooie beoordeling, goed om te horen dat alles zo naar wens is verlopen!

Snel

Snelle levering van voeg en kit, in andere dan standaard kleur

Bedankt voor uw positieve review!

Optijd en compleet geleverd

Website is duidelijk, Bestellen is makkelijk. Of de prijzen oke zijn weet ik niet zeker. Maar vertrouw erop

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Onze prijzen houden wij zo scherp mogelijk, bij vragen hierover kunt u altijd bij ons terecht.

Top service Sample tegels in een dag ontvangen

Dank u voor uw positieve beoordeling!

Goede service en vriendelijke medewerkers

We hebben in de tijd van de lockdown de tegels opgehaald, prettige communicatie en afspraken zijn nagekomen. We zijn erg blij met de Portugese tegels, bedankt!

Bedankt voor uw beoordeling. Ook tijdens de lockdown staan wij klaar om de beste service te verlenen, fijn om te horen dat u dat ook zo ervaren heeft!

Meer dan we gevraagd hadden, meedenken, super!

Fijn dat we nog een extra proeftegel kregen die leek op de tegels die we zelf hadden uitgezocht. Echt meedenken.

Dank u wel voor uw positieve review!

uitstekende service en accurate levering

Prettige ervaring. Alles goed georganiseerd van advies tot bestelling en levering.

Dank u wel voor uw prachtige beoordeling. De juiste service verlenen is voor ons erg belangrijk, fijn te horen dat dit zo gewaardeerd wordt.

snelle service

snelle service geweldig

Bedankt voor uw mooie beoordeling!

Prima service, hoge kwaliteit bouwstoffen

We zochten voor onze nieuwe badkamer kit en voegmiddel op kleur. We vonden Fugabella Color Kerakoll bij Beenhakken. Snel geleverd per post en ook prima service in de winkel. M.b.v. de echte kleurenstaat in de winkel konden we perfect de juiste kleuren kiezen bij de tegels. Een aanrader!

Bedankt voor uw goede review, fijn om te horen dat u gevonden heeft wat u zocht en alles naar wens is!

flink aanbod, snelle levering!

top!

Dank u wel voor uw positieve beoordeling!

Helemaal goed

Snelle service, goede bezorginformatie, product (sample) helemaal volgens verwachting.

Bedankt voor uw mooie review, goed om te horen dat de voorbeeldtegel helemaal volgens uw verwachting is!

Top ervaring

Duidelijk zicht op grootte van de voorraad. Dat is erg prettig , meestal niet je bellen of mailen . Erg transparant . Ook telefonisch vriendelijk geholpen en levering kon snel plaatsvinden . Top .

Dank u wel voor uw positieve beoordeling, fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen!

Supersnelle levering van voorbeeld tegels.

Sneller dan verwacht, was de levering van voorbeeld tegels. Als onze keuze hierop gaat vallen gaan we zeker verder met Beenhakker.

Wat fijn om te horen, bedankt voor uw review. Mocht de voorbeeldtegel u bevallen zien we u graag terug!

perfect

snel geleverd en goed verpakt en normale verzendkosten.

Dank u wel voor uw positieve beoordeling!

Dokweg 36

1976 CA Ijmuiden