Gewoon goed top

Ik heb er nu twee keer besteld en alles is top

Positief

Wij waren aangenaam verrast door de deskundigheid en de persoonlijke manier van advisren toen we in de winkel de tegels kwamen bekijken. We hadden dan ook veel vertrouwen en daarom hebben we ook bij Totaaltegel gekocht. Het was het eerste bedrijf op ons lijstje wat we gingen bezoeken om tegels te kiezen en we hebben door deze indruk, de rest niet meer bezocht. Door Corona moest de winkel dicht. Wij vonden het wel jammer dat de telefonische bereikbaarheid minder goed was toen en dat ook het mail verkeer wat traag verliep. Een tip is misschien om mails van klanten (automatisch) te bevestigen en/of te antwoorden op een vraag die daarin gesteld wordt. Een tweede tip kan zijn dat jullie als de betaling nog niet voldaan zou zijn om twee dagen voor levering even een herinnering te sturen. Door verbouwingen etc kan dit soms vergeten worden zonder dat er kwaad opzet in het spel is. Op die manier krijgt de klant de kans om het alsnog over te maken en dan loopt de levering gewoon door zoals gepland. Wat ook heel erg top was is dat er bij onze levering 8 tegels kapot waren en dat we dit hebben aangegeven en dat men wel direct reageerde zodat we binnenkort hier een aantal nieuwe tegels voor mogen ontvangen. Dat is goede service!

zeer tevreden

Wij zijn enorm tevreden met onze nieuwe tegels echter wisten wij van te voren niet dat er wat maatverschil in de tegels zat. De meeste waren wel maatvast maar zaten enkele pakken bij die niet maatvast waren. Mogelijk fout van ons dit niet na te vragen maar aan het einde hadden wij toch genoeg!

Prima contact en vriendelijke hulp

Was opzoek naar een specifieke tegels. Gebeld met totaaltegel en IPV het ophalen in Hegelsom. Kon ik het ophalen in Vianen. Dat scheelde reistijd

Fijne firma

Fijne firma om mee te werken

Super snel en goed geregeld

We hadden best een lastige vraag, tegels moesten passen bij een bestaand project. Eerst een diefstal opgevraagd en daarna aangevuld (maar 2m2 nodig). Super goed geregeld en handig gedaan met afhalen. Aanrader!

Mooie producten en uitstekende klantenservice

Uitgebreid advies en zeer klantvriendelijk. Kapot aangekomen tegels zijn direct nagestuurd (een koerier was niet nodig, maar had Totaaltegel wel in willen zetten). Top!

betrouwbaar

superservice

Ik had ergens anders jaren geleden leisteen tegels gekocht. ivm de benaming, wist ik niet zeker of het hier om dezelfde tegel ging. Op mijn mail of deze benaming hetzelfde was kon ik wat foto's doorsturen. Zelfde dag nog een reactie met een offerte. Een dag afgesproken waarop ik kon komen kijken. Ik heb een tegel meegenomen voor de kleur. Ter plaatse goed geholpen. Tegel kwam overeen en ik mocht er een paar uitzoeken. Tegels werden netjes bij de auto neergezet. Top service. Ook in deze coronatijd, helpen ze je goed. Op het terrein ligt alles netjes bij elkaar. Er is ontzettend veel keuze, ga hier zeker nog eens terug.

Netjes

M.i. reële informatie gekregen over het produkt. Keurige uitleg en de aflevering door behulpzame chauffeur.

alles naar wens

zeer praktische moduul voor bestelling op maat met automatische berekening van prijs en transportkosten.

Superservice

Tegels en benodigheden bestelt. Alles na enkele maanden geleverd. (tegels kwamen uit Brazilie) Later gezien dat er te weinig voegsel bij was. Contact opgenomen met de winkel. Gaven toe dat het hun fout was en hebben een week later de rest geleverd zonder transportkosten. Echt goede service en snelle reacties op mails en telefonie. Bedankt iedereen vanuit Belgie

Fijn geholpen

We hebben prachtige keramische tegels uitgezocht in de showroom in Vianen. De showroom is groot van opzet en kundig personeel.

Mooie tegels en kundige tegelzetters

We zijn naar zowel de showroom in Hegelsom als de showroom in Vianen geweest. In beide vestigingen super geholpen door de medewerkers, ruim de tijd genomen en onze twijfels weggenomen. Uiteindelijk gekozen voor een keramische tegel met betonlook. De tegels hebben we door de tegelzetters van Totaaltegel laten leggen, de vloer is super mooi geworden, we zijn er erg blij mee!

Zeer matig

Afspraken gemakkelijk te maken maar blijkbaar erg moeilijk voor Totaaltegel! Onduidelijke opdrachtbevestigingen. Eeuwige corona excuses en dat begint al met het bandje op de telefoon. Totaaltegel is (echt niet!) een corona haard. Kortom ontevreden.

Bedankt voor je review. We willen deze vanuit onze kant graag even toelichten omdat we vinden dat niet het hele verhaal wordt verteld. Men kan voor zowel tegels als het legwerk ervan een offerte aanvragen. Elke offerte is maatwerk want elke situatie is uniek. Een exacte legplanning wordt in overleg met de klant afgesproken, nadat de definitieve offerte akkoord is bevonden. Legwerk en een legplanning afspreken zonder offerte is dus niet mogelijk, wel kan een gewenste datum aangegeven worden waarna wij kijken of dit haalbaar is en hier zo veel als mogelijk rekening mee houden in het offerte traject. Deze klant heeft nooit een offerte inclusief legwerk gevraagd / ontvangen (enkel voor de tegels) dus is er nooit met de klant gesproken over een eventuele legplanning. Deze klant heeft op 2 november gemaild waarin hij de opdracht geeft aan ons om in de week van 16 t/m 19 november de tegels te leveren en leggen. Er kan niet verwacht worden dat wij zonder overleg en op zo’n korte termijn akkoord gaan met deze opdracht. Er zijn immers veel andere klanten die al ingepland staan. Om een beeld te geven betreft onze legplanning, deze staat zo’n ca. 3 tot 4 maanden van tevoren volgepland. Helaas is er door ons wel een fout gemaakt in het reserveren van de tegels en is de beperkte hoeveelheid die op dat moment nog beschikbaar was, verkocht aan een andere klant die gelijktijdig in een offertetraject zat. In reactie op de mail van 2 november is aangegeven dat wij de tegels niet eerder dan 24 november zouden kunnen leveren. Daarna hebben we telefonisch verkeerde informatie gegeven over de levering, namelijk dat deze op 23 november geleverd kon worden. We hebben alles op alles gezet en extra kosten gemaakt om de container met tegels één dag eerder te laten leveren bij ons zodat wij alsnog op maandag 23 november de tegels hebben geleverd conform afspraak die telefonisch is gemaakt. Wat betreft de opmerkingen omtrent corona, deze kunnen we niet helemaal plaatsen. Het is helaas zo dat wij afhankelijk zijn van meerdere leveranciers wereldwijd. Het kan in deze tijd helaas gebeuren dat leveringen bij ons niet plaatsvinden op de momenten die gepland waren.

Van advies tot levering netjes en goede service geleverd

In Vianen showroom onze tegels kunnen bekijken en offerte aanvraag gedaan. Vanuit centrale verkoop de offerte netjes kunnen bespreken, besteld en levering afgestemd. Voorraad artikelen zijn snel geleverd. Tegels waren netjes verpakt en zonder schade geleverd. De externe transporteur heeft het netjes en op tijd geleverd. We hadden een zeer service gerichte chaufeur. Het geheel was een top ervaring! Bedankt.

Goed advies en snelle levering uit voorraad!

Nieuwe tegels gekocht voor mijn tuin. Vriendelijke ontvangst en goed advies. Mooi kwaliteit en snelle levering (uit voorraad) van Durban Slate Black. Heel fijn!

Veel aandacht en goede service

Verschillende tegels gekocht dit jaar voor de badkamer, bijkeuken en het terras waar we erg blij mee zijn. Erg tevreden ook over de levering waarbij goed rekening werd gehouden met de obstakels tijdens de eerste coronagolf en lockdown. Daardoor hadden we alles op tijd binnen en liep onze verbouwing geen vertraging op. Twee keer terrastegels uitgezocht die uiteindelijk niet geleverd konden worden door problemen bij de fabrieken. De derde keer was gelukkig scheepsrecht en we zijn erg blij met de tegels. Ook hier heeft Totaaltegel ervoor gezorgd dat deze toch op tijd voor de deur lagen ondanks alle obstakels. Ook hebben ze ons goed geholpen in het maken van keuzes waarbij ze veel aandacht hadden voor onze wensen.

Mooie tegels en super legwerk!

Afgelopen voorjaar mooie betonlook tegels gekocht bij Totaaltegel inclusief het laten leggen. De vloer ligt er super mooi in!

Correcte Service

Correcte Service

Prima bedrijf, Goede service

Leisteen gekocht bij totaaltegel, diverse offertes aangevraagd en uiteindelijk besteld. We hebben vaker vragen gesteld en ook netjes beantwoord door totaaltegel. Alles is goed verlopen. Wij zijn tevreden. Marianne Kuppens

Mooie tegels na een zware bevalling

We hebben er lang over gedaan, vooral ook omdat de coronacrisis roet in het eten gooide. In de winkel in Vianen zijn we twee keer langsgeweest om uiteindelijk te kiezen voor een prachtige leistenen vloer van 808x80 tegels over een nieuw aangelegde vloerverwarming. Maar het leggen was wel even een 'dingetje'. Het begon met de vraag of ze op de vrijdag voor de afgesproken week al konden beginnen. Achteraf was dat niet zo'n heel goed idee omdat je dan dus een heel weekend op je slaapkamer zit. De tegels werden op woensdag geleverd. Een enorme vrachtwagen dumpt twee pallets op de stoep en vertrekt weer. Ik had allerlei e-mails gehad met instructies over het klaarzetten van de tegels. Maar dat werd 'm niet; de tegels wegen bijna 30kg per stuk en die krijg je nooit in je eentje naar binnen. Even gebeld en de instructie was om ze dan goed af te dekken (het goot van de regen) en ze te laten staan. Er kon bijna niemand meer door, maar die boze blikken heb ik maar genegeerd... Vervolgens komt er op maandag niemand opdagen. De winkel gaat pas om 13.00 uur open dus toen ik uiteindelijk contact had, kwam de rook al zo'n beetje uit m'n oren! Wat bleek? De auto van de leggers was kapot, ze konden woensdag pas weer verder... nóg twee dagen in de slaapkamer! Woensdag inderdaad weer door. Maar op donderdag (normaal gesproken zou dit maximaal drie dagen moeten duren) kwam er maar eentje opdagen. Zijn collega was van de weg gehaald en de auto was in beslag genomen. Donderdagmiddag bleek dat we twee tegels tekort kwamen. Ik ben weer gaan bellen en kon ze gelukkig vrijdagochtend in Vianen oppikken nadat er, jawel, 's morgens weer twee mannen op de stoep stonden. Vrijdagavond was het dan eindelijk gebeurd. De vloer ligt er mooi bij! Hou er wel rekening mee dat je met leisteen te maken hebt met soms behoorlijke hoogteverschillen. Er zitten een paar flinke 'drempels' in de vloer. Dat komt doordat de tegels niet allemaal even dik zijn, het is een natuurproduct.

Helemaal top!

In vergelijking met andere bedrijven zeer scherp geprijsd! We zijn erg blij met onze nie paal petten en raamdorpels