Begon positief, maar eindigde teleurstellend

Begin April bij Totaaltegel in Vianen geweest om tegels voor ons dakterras uit te zoeken. Uitstekend en zeer vriendelijk geholpen. Tegels uitgezocht en besteld. Helaas bleek bij levering de kwaliteit van de tegels zeer slecht te zijn. Er zaten roestvlekken op, de print was niet op de hele tegel aanwezig en al het karton zat op de onderkant vastgeplakt doordat de pakketten zwaar doorweekt waren. Advies van Totaaltegel was zelf onderkant schoonmaken en ze wilden een reinigingsmiddel voor de roest opsturen. Daar gingen wij niet mee akkoord omdat dat het probleem van het missen van de print daarmee niet opgelost werd. Uiteindelijk kwamen ze de tegels omruilen voor een nieuwe lichting. Deze tegels hadden echter exact dezelfde problemen, dus naar ons idee waren het b-keuze tegels, terwijl in de showroom de tegels er perfect uitzagen. Zij deden verbaast over de roestvlekken, maar wij hadden later van een medewerker vernomen dat de tegels gewoon opgeslagen staan in roestige rekken buiten. Na goed overleg hebben ze de tegels retour genomen en ons het aankoopbedrag geretourneerd. Helaas wel na aftrek van bezorgkosten à € 100. Dit onder het mom van 'we hebben ze toch geleverd?'. Wat is dit een onprofessionele werkwijze. Als je een ondeugdelijk product levert en dit uiteindelijk retour neemt omdat je het erkent, dan breng je toch geen kosten in rekening?! Voor ons een reden om hier niet meer terug te komen.

Netjes en goed!

Ik ben erg tevreden over Totaaltegel. Communicatie is zeer goed. Het duurde wel wat lang (6-7 weken) maar ik snap dat het niet allemaal op voorraad kan zijn. De levering verliep naar wens.

Een top ervaring met een zeer mooi eindresultaat, met recht een ‘Totaal’tegel ervaring

Nadat we alle de nodige winkels bezocht hadden, kwamen we toevallig bij Totaaltegel terecht. Toevallig omdat we terwijl we over de A58 reden een bord van Totaaltegel zagen hangen. Bij binnenkomst viel al meteen de mooie showroom op en na rustig wat rondgekeken te hebben werden we geholpen door Peter, die alle tijd voor ons nam en goed luisterde naar wat we zochten. Na het afwegen van voor en nadelen, met uitgebreid advies van Peter tot een beslissing gekomen en een tegel gekocht. Ook het logistieke proces rondom levering liep erg soepel en volgens afspraak, fijn dat je daar op kunt vertrouwen. De voegmortel hadden we bewust niet meebesteld zodat we nog even na konden denken over de kleur. Eén week of 4 later deze alsnog in de winkel opgehaald, zelfs toen wist Peter nog exact welke tegel we hadden en corrigeerde ons zelfs met de kleur, zonder hem hadden we de verkeerde kleur meegenomen en hadden we nog een keer terug gemoeten om te ruilen, wat overigens geen enkel probleem zou zijn geweest. Het eindresultaat is een mooie vloer, waaraan Totaaltegel een top bijdrage heeft geleverd. Peter bedankt! :)

Mooie tegel

Het contact tussen Totaaltegel Moergestel en ons als klant was prima. Tegels zijn op tijd geleverd

top

Via internet gevonden en zijn gaan kijken in de showroom. Netjes geholpen en alles was duidelijk.

Topbedrijf met topproducten

De tegels hadden vertraging met de levering waardoor onze planning in het honderd liep. Sjoerd van Totaaltegel heeft hemel en aarde bewogen om de tegels uiteindelijk toch nog op tijd te kunnen leveren. De tegels zijn een topproduct en alles in onbeschadigd aangekomen. Zelfs de stratenmaken zei dat het hele goede tegels waren, er was totaal geen snijverlies. Dat is een dik compliment waard. Kortom: Goede service, Goed product. Goede prijs.

Mooie Toko te Moergestel met Peter als prettige adviseur

Mooie Toko te Moergestel met Peter als een prettige adviseur

Mooi product

Afstemming bij leggen is noodzakelijk, begeleiding vanuit totaaaltegel was goed

Super te vrede

Alles mooi breed opgezet Wij wisten wat we wilde en daar goed in geholpen. Echt een aanrader

Eerlijk, ongedwongen en fijn begeleid naar de juiste keuze

We zijn in Moergestel geweest. Keuze is reuze maar we zijn heel prettig geholpen. De verkoper had snel door wat wel en niet bij ons past qua smaak en portemonnee en daardoor kwamen we vlot uit bij de tegels die we uiteindelijk besteld hebben.

Kwaliteit mag ietsje beter

Prettig contact ; kwaliteit van de tegels geen 100%

Prima bedrijf

Ruime keuze. Goed geholpen. Alles verloopt zoals afgesproken.

Vakkundig,zeer klantvriendelijk en mooi assortiment voor een mooie prijs

In de vestiging in Moergestel geweest, mooie showroom. Ongedwongen sfeer, zeer vakkundig, mooi en ruim assortiment, kwaliteit voor een mooie prijs. En niet te vergeten zeer vriendelijk en behulpzaam!! Prachtige tegels voor zowel de badkamer als de toilet gekocht!

Zeer klantvriendelijk en mooi assortiment

Na het maken van een afspraak werd ik erg goed geholpen zowel in Vianen als ook in Moergestel, de showroom die ik later bezocht omdat de nieuwe wastafels nog niet in Vianen te zien waren. De lijntjes met de zaak voor advies en levering waren kort.

Ik ben heel goed geholpen ik ben zier tevreden over jullie

Goede info in een prettige omgeving.

Meerdere aankopen gedaan en altijd afspraken nagekomen.

Kundig, professioneel, kwaliteit en ook nog een goede prijs.

Vlot en zeer kundig geholpen, ook toen er enige tijd tussen offerte en levering zat snel opgepakt. Alles is te beoordelen in de showrooms met vriendelijk personeel. Beste prijs/kwaliteit die ik heb kunnen vinden.

Hele mooie Travertinvloer gekocht. We werden geholpen en geadviseerd door Nicole, hoog serviceniveau, heel prettig contact en erg kundig met veel kennis van vloeren. Werd zeer gewaardeerd.

Erg tevreden

Erg tevreden met m'n nieuwe vloer! De aankoop verliep vlot. Er werd goed meegedacht.

Prima service, duidelijke informatie

Alles netjes geregeld conform afspraak. Duidelijke informatie en contact verloopt heel snel.

Super! Kom zeker terug!

Zowel via mail als het contact in de winkel in Moergestel was erg prettig!

Zeer goede service

Mooie tegels besteld. Helaas 1 met schade. Dit werd heel goed opgelost

Top bedrijs met zeer servicegerichte medewerkers. Grote assortiment, Je wordt heel goed geholpen in de winkel. Ee aanrader!

Mooie zaak en prima producten

Voor bestelling van een muurafdekker in de zaak goed advies en snel een uitgewerkte offerte ontvangen. Een prachtige showroom en deskundige verkopers.

Uitstekend geholpen.

Wat een fijne ervaring hebben wij gehad in Vianen. We zijn 2 x geholpen door Nicole. Echt een fantastisch mens. Heel fijn contact gehad. We waren op meerdere locaties en bedrijven geweest maar toch teruggereden naar Vianen. Wat voor ons toch 1.5 uur rijden was. Hele overzichtelijke winkel ook. Ik zou zeggen. Probeer het eens. En doe Nicole de groeten ;-)

Stationsstraat 162

5963 AC Hegelsom