Klantvriendelijk...

Bijzonder klantvriendelijk berei d naar h et zoek en van oplosssingen indien nodig.

super

bij een andere tegelboer kreeg ik achteraf loze beloftes. Bij de mannen van totaal tegel die zowel telefonisch als in de winkel zeer duidelijk waren heb ik precies de tegel kunnen bestellen die ik wilde hebben, op zeer korte termijn zelfs " 2 dagen" deze waren dan wel op voorraad maar ze hebben het logistiek perfect kunnen regelen. Perfecte service met de juiste feedback naar de klant chapeau!!! kom zeker nog een keer terug, mooie showroom ook btw mvg José de Jong

Goed en kundig advies!

Leveringsproces goed, kwaliteit tegel matig

Granieten tuintegels besteld 60 * 60. Maten varieerden tussen 56,46 en 64,4 en dat vergde wat gepuzzel met leggen. Ook variatie in dikte. Informatieverstrekking over de kwaliteit van de tegels had beter gekund

Wat een aardig personeel .ik had Daan ! Zou zeker weer kopen bij jullie.

Goed advies, snelle levering, goede prijs

Goed advies, snelle levering, goede prijs Voldoende keuze

Goed advies

Advies was goed. Afhalen kon op het moment dat het ons uitkwam.

Klant gericht, vriendelijk en vakkundig personeel

Prettig en goed geholpen, snelle service. Zou voor een volgende aankoop zeker eerst hier gaan kijken.

Zo zouden meer bedrijven moeten zijn

Zeer goede service, persoonlijk en snel. Meerdere tegels besteld en perfect geholpen + prijs/kwaliteit is goed.

Prima bedrijf, vlotte communicatie

Prima bedrijf, vlotte communicatie, en mooie tegels tegen scherpe prijzen

Afspraak is afspraak

Geven duidelijk aan van te voren wanneer ze komen leveren.

Zeer goed ervaring met Totaaltegel en breedste zin van het woord

Prijs kwaliteit, service. uitleg, planning afhandeling waren zeer prettig . Is een bedrijf wat ik zeer zeker wil aanbevelen.

Goede service!!

Vriendelijke mensen met verstand van zaken. Denken goed mee, wij gaan hier zeer zeker vaker tegels kopen!

Ontzettend goede, professionele, meedenkende service!

Ze denken met je mee, geven heel goed advies, nemen hun tijd voor je en in nood staan ze voor je klaar! Top team!

Klantvriendelijke behandel tweede keer dat wij daar hebben gekocht Volgende keer weer.

offerte aanbod wordt snel aangeboden en levertijd is naar wens

Inmiddels al 2e aankoop gedaan bij Totaaltegel. Er wordt meegedacht in de vraag en welke keuzes er zijn om de kosten te drukken.

erg goed

super geregeld - goede offerte en later bij opdracht keurige aflevering - Peter

Zeer goede ervaring. Goed en snelle antwoorden op vragen

In totaal had ik maar 14 m2 nodig. Maar desondanks was de beantwoording op mijn vragen snel snel. Toen maar de helft van de tegels (per abuis) waren aangeleverd, werd het restant binnen 2 dagen bij thuis aangeleverd. Ik ben er zeer positief over

Helemaal tevreden

Helemaal top ,laagste prijzen , bestellen binnen de tijd geleverd , ik zou het iedereen aanraden

Goede service.

Prima bedrijf.

Vlotte en duidelijke communicatie

Goed geholpen, zelfs bij het laden van materiaal dat ik heb afgehaald.

uitgebreid en vakkundig advies, prima service

Prima geholpen

Prima service, juiste levering en bezorging op tijd

Geleverde tegels prima, voldoen goed. Enige punt is sommige wat slecht gezaagd zijn en kleine stukjes zijn uitgebroken. Zijn natuurlijk natuursteen tegels, is verder geen probleem