Prima service, duidelijke informatie

Alles netjes geregeld conform afspraak. Duidelijke informatie en contact verloopt heel snel.

Super! Kom zeker terug!

Zowel via mail als het contact in de winkel in Moergestel was erg prettig!

Zeer goede service

Mooie tegels besteld. Helaas 1 met schade. Dit werd heel goed opgelost

Top bedrijs met zeer servicegerichte medewerkers. Grote assortiment, Je wordt heel goed geholpen in de winkel. Ee aanrader!

Mooie zaak en prima producten

Voor bestelling van een muurafdekker in de zaak goed advies en snel een uitgewerkte offerte ontvangen. Een prachtige showroom en deskundige verkopers.

Uitstekend geholpen.

Wat een fijne ervaring hebben wij gehad in Vianen. We zijn 2 x geholpen door Nicole. Echt een fantastisch mens. Heel fijn contact gehad. We waren op meerdere locaties en bedrijven geweest maar toch teruggereden naar Vianen. Wat voor ons toch 1.5 uur rijden was. Hele overzichtelijke winkel ook. Ik zou zeggen. Probeer het eens. En doe Nicole de groeten ;-)

We zijn goed geholpen en geadviseerd, de service is goed en de communicatie is helder.

Goede prijs, leggen verdient wat extra aandacht

Goede prijs, leggen verdient wat extra aandacht alsook het leveren van voldoende tegels

Breed aanbod

Breed aanbod en gepresenteerd in een omgeving waar tegels tot hun recht komen. Mogelijk om tegel thuis te checken

Super mooie tegel

Alles is gegaan volgens afspraak: levering rn betaling. Goed advies bij kiezen de juiste kleur en benodigde tegels en voegsel. Goede kwaliteit, degelijk en betrouwbaar.

Vriendelijk geholpen en met kennis

De tegels zouden binnen een maand binnen komen. Dat klopte, maar de tegels waren een halve cm te dik. Wij konden deze voor het zelfde geld over nemen maar die dikte paste niet in onze kamer. We moesten weer een maand wachten en deze zijn wel goed. Goede communicatie, over de oplossing. Prachtige tegel.

Fijne communicatie. Snelle levering. En zeer goede kwaliteit en goedkoop

Ruime keuze

Als je hier geen keuze kan maken geweldig

GEWELDIG

Prima geholpen , ben zeer tevreden met het resultaat. Ook bij een nabestelling zeer correct geholpen. Ook advies gekregen en hulp . Ik raad iedereen aan die wat met tegels of vijverranden wil maken hier naartoe te komen.

Correct en aardig geholpen.

Mooie tegel uitgezocht. Er is daarbij prettig meegedacht om tot de beste keuze te komen.

Prettig bedrijf met vakkundig advies!

Keuze is reuze!

We zijn super goed geholpen

We zijn super goed geholpen bij Totaaltegel. Er is veel aandacht en tijd besteed om ons te helpen. Als we het even niet meer wisten, konden we zonder problemen weer een keer terug komen. Peter heeft alles gedaan om ons te helpen. De levering van de tegels is op tijd en de tegels zijn van goede kwaliteit.

Goed geholpen.

Goed geholpen door vriendelijke mensen.

Bij Totaaltegel in Vianen een bestelling gedaan voor de vloer in onze nieuwbouwwoning. We kregen goed advies (en koffie ;)) en Totaaltegel was zeer flexibel met het afstemmen van een leverdatum en duidelijk in de communicatie hierover. De tegelzetters waren zeer te spreken over de kwaliteit van de tegels, er zat vrijwel geen beschadigde tegel in de partij en ze waren allemaal mooi recht, plat en haaks. Na leggen hadden wij een aantal pakken over welke we gewoon terug mochten brengen in Vianen, dat is super. Zeker aan te bevelen en complimenten voor de vestiging Vianen!

Absoluut perfecte winkel

Ik was op zoek naar tegels voor mijn tuin omdat de oorspronkelijke leverancier de levering voor onbepaalde tijd had uitgesteld. De klus voor de installatie van de tegels was al besteld, waarbij werd uitgegaan van een levering binnen 1-2 dagen. Na een behoorlijke zoektocht vond ik Totaalregel Company. Vanaf het eerste contact was alles perfect. Ik belde het bedrijf en werd doorverbonden met Sjoerd. Hij was erg behulpzaam en legde de tegelopties en de benodigde extra producten voor de installatie uit. Hij vond een alternatief product dat aan mijn behoeften voldeed en organiseerde de levering binnen 2 dagen! Ik ontving alles op tijd en mijn geplande werkzaamheden konden doorgaan dankzij de snelle levering. Over het algemeen is dit een zeer professionele winkel met goede kwaliteit producten en absoluut geweldige communicatie. Veel dank, speciaal aan Sjoerd voor zijn hulp.

Goed advies & product

Goed advies, prettige medewerkers en mooie producten.

Erg goede service en prachtige producten

Ze denken heel goed mee, zijn duidelijk over wat je kan verwachten en leveren mooie producten. Echt een aanrader.

Goede advisering, mooie producten.

Heel tevreden. Behulpzaam, ruim aanbod en goed advies!

Top, vakkundig en vriendelijk!

Vakkundig, vriendelijk, snelle afhandeling, betrouwbaar, kortom aanrader

Stationsstraat 162

5963 AC Hegelsom