Alles klopte

Goede advisering en goed product

Prima prijs

Tot aan bestelling goed geholpen en fijn advies.

Materiaal is mooi

De kwaliteit van het stenen blad is goed, de prijs is netjes, maar de communicatie kan beter.

Vakbekwame tegelspecialist en concurrerende prijs

Goede ruime showroom, professionele behulpzame verkoop zonder op te dringen, prima service. Fijne behulpzame bezorging. 10 met een griffel.

Top bedrjjf

Wij zijn uitstekend geadviseerd in het uittellen van het benodigde materiaal. Goede afspraken worden gemaakt en opgevolgd.

Snelle en goede zaag service

Goed geholpen door Marcel. Onze niet haakse vensterbanken prachtig en passend op maat gezaagd. Keurig werk geleverd en snel gedaan zodat we verder konden met de bouw. Al met al top product en service.

Zeer prettig en deskundig personeel

Ik ben erg goed geholpen bij mijn keuze voor vloertegels. Behulpzaam, vriendelijk, niet opdringerig en deskundig personeel.

Top kwaliteit en service

Mooie raamdorpels en top kwaliteit

Prima bedrijf

Alles netjes volgens afspraak en goed geïnformeerd.

Prima bedrijf

Prima geholpen...

Perfect!

Goed advies, vriendelijk en tijdige levering. Zeker aan te bevelen.

Mooie produkten

Prima service en mooie produkten

Fijn geholpen in de winkel en een erg goede tegelzetter waardoor we nu een prachtvloer hebben!

Overal top!

Behalve een kleinere schade helemaal top! Ook de contact over de schade aan mijn product (vensterbank) was top en Ernie snel een oplossing voor gevonden

Product helemaal prima, communicatie heeft ruimte voor verbetering

Product helemaal prima, communicatie heeft ruimte voor verbetering. Als communicatie beter zou zijn zou ik jullie aanbevelen bij bekenden. Nu zou ik dat doen met een kanttekening.

Beste René, Dank voor je feedback. We vinden het spijtig om te horen dat we niet aan de verwachtingen voldaan hebben. Bij Totaaltegel streven we altijd naar een optimale klantervaring. Deze feedback gaan we meenemen in onze organisatie. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We hopen dat we in de toekomst een nieuwe kans krijgen om je verwachtingen te overtreffen. Met vriendelijke groet, Team Totaaltegel

concurrerende prijzen

Vriendelijk medewerkers zowel ter plaatse als aan de telefoon. Zeer concurrerende prijzen. Voldoende keuze in tegels. Afleverinformatie is nogal ruim omschreven (dag van levering +/- 6 dagen) en afhankelijk van transporteur. Mail of SMS 1 dag voor levering zou al een verbetering zijn.

Fijn bedrijf wat zich aan de afspraken houdt

Fijn geholpen in de showroom, snelle service en reactie per telefoon en levering volgens afspraak. Mooie producten voor een correcte prijs. Ik kom hier zeker nog een keer terug.

Mooi assortiment, goede service

Goed geholpen en heel blij met de nieuwe keukenvloer. Levering ook precies zoals afgesproken.

Perfectie

Komen afspraken na en zijn heel transparant!

Blij dat we bij jullie terecht zijn gekomen.

Toevalligerwijs bij jullie terecht gekomen. Erg mooie zaak en Peter heeft ons fantastisch geholpen. Naast zijn kennis van zaken konden wij zijn humor zeer waarderen.

Goede informatie en goede service

Je word prettig geholpen en de keuze is groot.

We zijn heel blij met onze mooi vloer.

Klantvriendelijkheid was heel goed

Was prima Goede service En alles eromheen was uitstekend

Prettig

Volle aandacht genoten en behulpzaam bij realisatievraag.

Topzaak

Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door Nicole. Aangegeven wat we graag wilde en zij heeft ons geweldig geholpen. Ze heeft kennis van zaken, goede ideeën en is buitengewoon klantvriendelijk. Daarnaast heeft de winkel een geweldige keuze en leuke opstellingen qua tegels. Kunnen iedereen deze ervaring aanraden.