Blij dat we bij jullie terecht zijn gekomen.

Toevalligerwijs bij jullie terecht gekomen. Erg mooie zaak en Peter heeft ons fantastisch geholpen. Naast zijn kennis van zaken konden wij zijn humor zeer waarderen.

Goede informatie en goede service

Je word prettig geholpen en de keuze is groot.

We zijn heel blij met onze mooi vloer.

Klantvriendelijkheid was heel goed

Was prima Goede service En alles eromheen was uitstekend

Prettig

Volle aandacht genoten en behulpzaam bij realisatievraag.

Topzaak

Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door Nicole. Aangegeven wat we graag wilde en zij heeft ons geweldig geholpen. Ze heeft kennis van zaken, goede ideeën en is buitengewoon klantvriendelijk. Daarnaast heeft de winkel een geweldige keuze en leuke opstellingen qua tegels. Kunnen iedereen deze ervaring aanraden.

Uitstekende service en levering

Uitstekende service en levering

Prima communicatie, komen afspraken na!

Ondanks veel verschuivingen in de planning van zijde client...toch altijd flexibel en meedenkend. Houden zich correct aan de afspraken!

Correct in alles

Heel aangenaam verrast door de prijs via de offerte, in de showroom was het een hartelijke ontvangst, snelle afhandeling, top kwaliteit, behulpzame magazijniers… alles top!

Voortreffelijk

Zeer goed geholpen en vriendelijk

Goed advies Snel geleverd en volgens afspraak. Goed kwaliteit

Goed bedrijf!

Goed advies door Rob (eigenaar) en snelle levering

Zeer goede service ervaren

Goede producten in prijs kwaliteit goede verhouding . Zeer klantvriendelijk en behulpzaam , ook met advies en het maken van keuzes. Met het oplossen van problemen: te weinig van bepaalde tegel besteld en dit werd zeer goed en snel opgelost. Goede bereikbaarheid!

Goede ervaring mee

Alles volgens afspraak

Super geholpen in winkel. Juiste informatie over levering. Wijzigingen in overleg . Prima

deskundig, ruim assortiment en goede levering

deskundig, ruim assortiment en goede levering

Geweldig geholpen door Peter Meijs!

Topservice, goed contact en prachtige tegels.

Heel goed geholpen

Geholpen door een medewerker met ervaring en kennis. Houdt rekening met de klant en met de situatie ter plaatse. Onze ervaring met dit bedrijf is uitstekend!

Erg goed

Ik ben erg goed en vriendelijk geholpen in de winkel. Toen de aannemer de tegels toch eerder nodig had dan verwacht was totaaltegel flexibel en heeft ervoor gezorgd dat de levering zo snel als kon gedaan werd. Bedankt!

Keurig netjes.

Mooie vensterbanken. Een volgende aanvraag is binnen voor ook nieuwe kozijnen. En wil daar ook weer Totaaltegel vensterbanken toepassen.

Tot nu toe geweldig.

Snelle levering en goede prijs. Komen afspraken na.

Heel goed geholpen!

Erg fijn dat jullie meedenken met de kleuren, voegen en afmetingen van de tegels. Alle afspraken nagekomen. Bedankt voor de fijne service.

Mooie producten, goede service

Mooie producten, goede service

Fantastische showroom in Vianen en vriendelijk personeel

De showroom in Vianen heeft een uitgebreid assortiment. We werden door het vriendelijke personeel goed en snel geholpen. Verwerking van de bestelling en het ophalen ging erg makkelijk.

goed en duidelijk

aan te bevelen