heel erg professioneel

erg goed geholpen, snell reactie en perfect mee gedacht, heel erg bedankt.

Alles naar wens verlopen.

Vriendelijk personeel, allesolgens afspraak verlopen. Zeer tevreden over deze leverancier.

Tijdens het leverproces goed op de hoogte gehouden. Vragen via de mail werden vrijwel direct beantwoord. Daarnaast met ophalen perfect geholpen: zelfs geholpen met inladen in de auto. Was absoluut niet nodig, maar maakte het wel stukken makkelijker!

Alles zéér correct en plezierig. Ook levering top

Prima bedrijf om zaken mee te doen

De persoonlijke en vakkundige service van de medewerkster in Vianen alsmede de prima productkwaliteit zijn voor mij kenmerkend voor Totaaltegel.

Prima materiaal geleverd

Prettig geholpen!

We werden erg prettig geholpen door Nicole. Goed advies, waarvoor hartelijk dank!

Correct en vlug

Prijs kwaliteit is heel goed

Goede service en klantvriendelijk!

115 m2 keramische terrastegels besteld voor een hele goede prijs en kwaliteit is erg goed.

behulpzaam en meedenkend

prima geholpen

Goed geholpen, snel geleverd

Bedankt voor het helpen en het advies. Nu nog “even” leggen en we kunnen verhuizen.

Prima bedrijf

Alle aandacht voor de keuzes die je wil maken, professioneel geholpen. Prijs/kwaliteit is zeer concurrerend. Klantenservice is een meerwaarde, goede communicatie en bereikbaarheid.

In de showroom hebben wij goed advies gekregen van een vriendelijke medewerker. Daarna heel makkelijk de offerte aangevraagd waar zeer snel op werd gereageerd. Na bestellen hebben we zelf de leverdatum mee mogen bepalen en daar is ook niet van afgeweken. Levering ging ook goed en de tegels zijn super van kwaliteit. Echt niets op aan te merken.

Toppie

Alles was super geregeld, telefonisch kan beter.

Prachtige collectie en uitstekende prijs-/kwaliteitsverhouding

Wij zijn in Moergestel geweldig geholpen door Peter Meijs.

I am very happy with the end product

The overall process is not fast, you need to order well in advance. But it was on time as they said it would be so they respected the deadline. The composite window still is of great quality and there are not many places that can provide such wide plates as I needed (420mm)

Op de bezorging na, waren we zeker tevreden

In 1 woord, uitstekend

Vriendelijk, eerlijk, correct, moeiteloos en zonder problemen. Uitstekende zaak om je tegels en advies te halen.

Voldoende, vanwege vriendelijkheid en klantenservice maar niet vanwege product

Helaas bleek bij thuiskomst het product beschadigd te zijn. Daarom moest ik noodgedwongen de onderkant van de vensterbank boven leggen. Advies & dringende oproep: Plak een sticker met boven of onderkant ter indicatie in plaats van een dikke kras in de steen om dat aan te geven! Nu heb ik een kras op de vensterbank omdat ik vanwege tijdsdruk t.g.v. de planning noodgedwongen de onderkant moest gebruiken. De beschadiging betrof een hap in het midden uit de steen??? Ik beveel jullie wel aan vanwege de klantvriendelijkheid.

Super vriendelijke, behulpzame en vakkundige hulp ontvangen bij Totaaltegel Moergestel

Erg vriendelijke en vakbekwame hulp van Peter Meijs ontvangen bij de keuze van onze badkamer tegels. Duidelijk informatie en advies.Echt "TOP" service. Een zaak waar je met plezier en vertrouwen naar terug gaat!

Erg tevreden!

Vriendelijke mensen, goede kwaliteit van het preoduct en snelle levering

Komt afspraken netjes na, ook als je een jaar eerder besteld.

Zie de zin hierboven

Prima service en produkt.

Goede behulpzame service en hele mooie tegels!

Mijn ervaring met Totaaltegel is erg goed. Ik ben altijd fijn en snel geholpen. Er werd met me meegedacht als ik er zelf niet uit kwam en dat was erg prettig. Ook de tegels zijn super mooi dus ik ben blij! Zou ze zeker aanraden.

Stationsstraat 162

5963 AC Hegelsom