Klantvriendelijk en ruime keuze en informeren je goed

Klantvriendelijk, behulpzaam, geven goede informatie. Ruim assortiment

Juiste informatie, snelle reactie en snelle levering. Top!

Juiste informatie, snelle reactie en snelle levering. Top!

Kan beter….

Pak bv vensterbanken netjes in met een ondersteunde houten lat. Lever het schoon af, zodat je auto niet vies wordt. Maar vensterbanken waren op maat en zien er goed uit!i

Afspraken netjes nagekomen. Vriendelijk contact.

Alles top . Volgens tegelzetter is de maatvoering niet 100 % nauwkeurig. Het betreft wel een natuursteen (mustang) .

Prima zaak

Goed geholpen

Totaaltegel helpt goed in de showroom. Duidelijke communicatie mbt levering.

Een betrouwbare firma die doet wat er beloofd wordt.

Vriendelijke mensen aan de telefoon en op het bedrijfsadres. Goed product geleverd.

Helder, vriendelijk en soepel

Heel tevreden

We kregen op locatie Hegelsom ruim de tijd om tot onze keuze te komen, omdat er goed met ons mee gedacht werd. Het werd dus ook een weloverwogen keuze tegel en kleur voeg door de goede raad die we kregen. De aanlevering werd op de gewenste dag geleverd en zelfs aangegeven op welk tijdstip. Zo werden wij voor een groot deel ontzorgt en dat is heel veel waard.

Per ongeluk verkeerd formaat besteld. Order op het laatste moment nog telefonisch kunnen wijzigen. Te veel betaalde bedrag kreeg in binnen een paar dagen teruggestort. Kortom: zeer goede service

Met één woord perfect

Snelle reactie goede prijs en alles keurig op tijd afgeleverd

Prima bedrijf met breed assortiment tegels.

Sales en aftersales zijn prima. Er is veel inhoudelijke en technische kennis bij verkoper en administratie/secretariaat. Levering en logistiek prima en goed op elkaar afgestemd. Kortom erg tevreden over bedrijf en proces.

Top service en goede prijs-kwaliteitsverhouding

goed advies, vriendelijke personeel, veel keuze en goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Super geholpen door peter

Hele mooie zaak en alles goed uitgestald zodat de een goede indruk hebt van hoe het er uitziet

word goed geholpen

mooi bedrijf

Voor perfectie

Wij zochten natuursteen voor ons bordes bij de voordeur. Via internet kwamen we bij ‘Totaaltegel’ terecht. De duidelijke website sprak ons aan vanwege het mooie aanbod aan tegels en de mogelijkheid om tegels te laten zagen. De omvang van het bordes is beperkt; twee tegels van 80 x 80 cm waren voldoende, maar er moest nogal wat afgezaagd worden om het passend te maken. Een reden te meer om even naar Vianen te rijden. In de showroom werden we uitstekend geholpen. Van beide tegels moesten twee zijkanten afgezaagd worden, daarbij moesten er ook nog twee hoeken uitgezaagd worden. Ook wilden we graag aan de zichtbare voor- en zijkant een mooie afwerking zien door middel van polijsten. Dit alles werd perfect uitgevoerd en na enkele weken geleverd. Inmiddels hebben we de tegels erop gelegd. We zijn uitermate tevreden met het resultaat.

Mooie tegels. Levering aan ander bedrijf uitbesteden

2 keer kapotte tegels gekregen omdat het bedrijf waaraan de levering was uitbesteed flut pallets gebruikt die niet geschikt zijn voor zoveel gewicht. Ik heb netjes tot 2 keer toe weer hele tegels gekregen, maar is wel sonde van de tijd, moeite en het product.

vooraf goede informatie ontvangen maar afwerking vloer en voegen toch anders dan gekozen

Verkoopinformatie en begeleiding was voldoende. Jammer dat afspraken niet geheel zijn nagekomen, zoals vooraf besproken mbt vloermat bij voordeur met tegelprofiel. Alsmede ook de kleur van de voeg, de voegkleur was donkerder dan verwacht en niet zoals we m.i. hadden gekozen in showroom.

Kundig in advies en levering!

Sjoerd heeft mij zeer goed en kundig geadviseerd. Levertijd was conform verwachting en ik kreeg zelfs hulp bij het laden van de raamdorpels!

zeer tevreden met het produckt

mooie tegels zeer tevreden enkel levering moet echt een dag op voorhand laten weten om hoe laat hij gaat komen niet op het moment van levering geen voorbereiding mogelijk zo.

Zeer netjes behandeld

Zeer tevreden, super service bij omruilen tegels.

Zeer tevreden, super service bij omruilen tegels door Daan.

Super prijs voor top kwaliteit! Snelle service en levering

Perfect!