Alles was goed geregeld

Keramishe wasbak op maat

Ik denk dat Totaltegel heeft meer ervaring , dat zie je wel op de prodikte levering, 100% kwaliteit !

Goede service en goede kwaliteit materiaal

Goede service goede kwaliteit materiaal

ZEER SLECHT

had tegels bestel werden ten eerste te laat geleverd ,transport kosten betaald maar tegels zelf op gehaald in Moergestel, tegels hadden niet de afgesproken maat,zou een passende tegel gezaagd worden zittn we intussen ook al weer drie weken op te wachten. Klantis koning hier zeker NIET van toepassing.

Goede partij om tegels te bestellen!

Goed advies, ik twijfelde over de kleur maar was niet in de gelegenheid naar hun showroom te rijden vanwege de afstand. Ik kreeg als oplossing direct verschillende foto's toegestuurd van de tegelcombinatie die ik had geselecteerd. Super deze service! Beslissing genomen en de levering verliep volgens afspraak.

Duidelijk, Vriendelijk en goede prijs/kwaliteit verhouding!

Zoals hierbover beschreven. Duidelijk: goede uitleg over het product. Vriendelijk: prettig geholpen. Prijs/kwaliteit verhouding: Zeer tevreden

Goede service, en uitleg. Komen afspraken na.

Meer dan perfecte service

Korte versie: zonder Peter van Totaaltegel had hier nu nog geen tegelvloer gelegen en hadden we de tegelzetter naar huis moeten sturen. De door ons gekozen tegels hebben we niet alleen voor een hele goede prijs kunnen kopen, maar Peter heeft zich in alle bochten gewrongen om ze, rechtstreeks uit Italië, op tijd bij ons te krijgen. Dat ik ze vervolgens zelf in de bus van Totaaltegel gratis(!) zelf naar huis mocht vervoeren is Service met een grote S! Ook niet onbelangrijk: het resultaat is prachtig geworden. Voor onze volgende tegels gaan we zeker weer naar Moergestel.

Fijn contact en meedenkend en snelle levering

Geleverd op de afgesproken plek.

Goede communicatie, snel en netjes afgehandeld

De communicatie met Sjoerd was prima. Hij heeft onze wensen goed vertaald in de tekening. Toen er onverhoopt toch 2 borderranden verkeerd waren gesneden, is er snel en adequaat gereageerd. Er werd binnen een korte periode 2 goede borderranden geleverd. De kwaliteit is ook goed. Levering op tijd en wordt netjes aangekondigd. Kortom; wij zijn erg tevreden en zouden Totaaltegel aan anderen aanbevelen.

Keurig product geleverd.

Goed advies en flexibel

Vloer gekocht bij Totaaltegel. In principe zat de afmeting van de tegel die wij graag wilde niet in het assortiment, maar gelukkig kon deze wel voor ons besteld worden. Goed en kundig advies.

Ruim assortiment. Goede communicatie. Gewerkt volgens afspraak.

goede service goede levering

Gewoon alles perfect!

Alles was van offerte tot aflevering perfect geregeld, goed informatievoorziening en alles volgens afspraak !

Erg tevreden

Behulpzaam, goede prijs, snel schakelen

top bedrijf

heel erg fijn geholpen en goed meegedacht. levering super en alles volgens afspraak

Werden goed geholpen toen we er waren

Helaas na 4 weken nog geen geen tegels . Dit is wel een

Goed advies, goede prijs/kwaliteit en stipte levering volgens afspraak.

Totaaltegel sprong eruit vanwege de vriendelijke ontvangst, persoonlijke aandacht, deskundig advies, goede service mbt de opslag van tegels, stipte bezorging volgens afspraak en daarbij een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Kortom we zijn zeer tevreden klanten!

Zie omschrijving

TOP

Uitstekend!

Mooie toonzaal en goede voorlichting

Stationsstraat 162

5963 AC Hegelsom