Kundig in advies en levering!

Sjoerd heeft mij zeer goed en kundig geadviseerd. Levertijd was conform verwachting en ik kreeg zelfs hulp bij het laden van de raamdorpels!

zeer tevreden met het produckt

mooie tegels zeer tevreden enkel levering moet echt een dag op voorhand laten weten om hoe laat hij gaat komen niet op het moment van levering geen voorbereiding mogelijk zo.

Zeer netjes behandeld

Zeer tevreden, super service bij omruilen tegels.

Zeer tevreden, super service bij omruilen tegels door Daan.

Super prijs voor top kwaliteit! Snelle service en levering

Perfect!

Snel en accuraat voor een goede prijs!

Plezierig en ongedwongen

Prachtige nieuwe winkel met bijzonder vriendelijke en meedenkende medewerkers die alle tijd voor ons hadden. Maar helaas moesten wij, na akkoord, onze bestelling ná de bezorging toch annuleren. Na uitleg van de reden daarvoor was er alle begrip vanuit Totaaltegel en alles werd keurig en naar tevredenheid opgelost. Echt chapeau! Een aanrader dus.

Correct en keurig, maar ook de aflevering

Zie boven

Prima kwaliteit tegels

Mooie grote showroom met veel bekijks. Goeie kwaliteit tegels.

Fantastisch.

We kregen heel goede informatie en advies in de vestiging in Vianen. Alle afspraken zijn erg goed nagekomen. Wij zijn heel tevreden klanten en zullen jullie ook zeker aanbevelen.

Prachtig mooi bedrijf en op de rit.

Alles klopt ,uitstraling, verkoop,levering, kwaliteit.

Simpel geen poespas goede service dik tevreden

Klasse. Zowel advies vooraf, kwaliteit van het geleverde product, als de tegelzetter. ( top)

Zie bovenstaand. Alles klopt. Zowel vooraf het advies, de daadwerkelijke levering zoals besproken, , de kwaliteit en houding van d3 tegel zetter.

Vriendelijke kwaliteit.

Medenkend, goede communicatie.

Onlangs bij Totaaltegel in Moergestel, de heer Meijs stond ons uitstekend en heel vriendelijk te woord, goed advies en dezelfde dag nog een offerte en meteen bestelling geplaatst. De levering was dik in orde, snel en netjes en de tegels zien er fantastisch uit. Wat ons betreft een dikke aanrader.

Duidelijk goed geleverd, hoge kwaliteit en opt tijd.

Duidelijke website alles gaat vanzelf. De maten kloppen precies en levering was op tijd. We hebben nu zeer mooie hardstenen vensterbanken, top. Maar die chauffer wat een hork was dat.

Goede uitleg en service

Snelle levering en afspraak nakomen

Alles volgens afgesproken planning geleverd

Mooie raamdorpels, (veel) sneller dan aangegeven, vooruit betalen

We hebben onze raamdorpels bij Totaaltegel Hegelsom besteld. Fijn was dat we er minder lang op moesten wachten dan op de website stond. We hebben ook nog even gebeld over de vorm van de steen, keurig en vriendelijk te woord gestaan (en het resultaat was zelfs veel mooier dan verwacht, aangegeven was lijmstripje maar volgens mij is het uit één stuk). Wel raar en vervelend is dat de hele order vooraf betaald moet worden. Nu was het niet een groot bedrag, maar we hebben in het verleden hiermee nare ervaringen gehad, voor grotere bedragen. Al met al een goede ervaring gehad, ze zitten erin en het ziet er mooi uit.

Grote collectie, fijne medewerkers

Grote collectie, fijne medewerkers

Top ervaring!

Goed bedrijf, makkelijke webshop met makkelijke zoekfuncties Na mijn bestelling perfect op de hoogte gehouden over het verdere bestelproces! Absolute aanrader

Besteld, verwerkt , vanuit totaaltegel nogmaals gecontroleerd en uitgeleverd. Perfecte en zeer professionele afhandeling van mijn order. Zowel particulier als zakelijk zeer goed bedrijf.

Snel en netjes geleverd

Zeer blij met onze nieuwe vensterbanken

Goede service, leveren correct en op tijd.

Je ontvangt snel een offerte. Goede telefonische bereikbaarheid en advies.

Interessant proces

Mijn ervaring omschrijf ik als een interessant proces. Als het gaat om het leggen van de tegels dan beoordeel ik dat als positief. De vloer is netjes gelegd, de tegelzetters hebben passie voor hun werk. Alles eromheen, zoals het administratieve proces, het bang zijn dat er niet betaald wordt en daardoor 95% vooraf moeten betalen voordat er nog maar een tegel ligt, het veel later komen dan afgesproken, heb ik ervaren als moeizaam. Totaaltegel is heel streng in haar regels richting klant. Zelfs zo streng dat zij vindt dat zij boetes mag opleggen als niet aan een regel voldaan is. Ik begrijp dat ze regelmatig zaken tegenkomen die belemmerend werken, maar dreigen met boetes als de regels niet worden nageleefd werkt afschrikkend. En zelf nemen ze hun eigen regels ook niet al te serieus. Totaaltegels verstuurt veel emails. In eerste instantie vond ik het fijn uitgebreide informatie te hebben. Maar gedurende de rit, bij iedere kleine wijziging, volgden weer emails waardoor je op den duur totaal de draad kwijt raakt. Op het moment dat meer vertrouwen ontstond dat ik echt een betalende klant was, en een engelengeduld had met het steeds maar uitstellen van het afmaken van de klus, leek de samenwerking soepeler en begripvoller. Dat maakte dat ik het traject met een positief gevoel heb kunnen afsluiten.

Stationsstraat 162 5963 AC Hegelsom