Prima geregeld

Alleen het telefoontje vond ik wat vervelend. Is er niemand meer te vertrouwen?

super snel duidelijk dus top

Duidelijke website, zeer snelle verzending perfect verpakt en goed prijs dus zeer tevreden

perfect

Perfect!

Uitgebreid assortiment. Duidelijke omschrijvingen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Aflevering goed te volgen.

Doen wat ze zeggen, super top

Dik tevreden, super snelle levering

Makkelijk, snel en volgens afspraak

Goede zoekfunctie Makkelijke selectie Snelle en correcte afwikkeling

torx schroevendraaiers klein tot zeer klein

geen hoge kwaliteit torx maar wel een aantal maatjes bruikbaar dus. snel gevonden en niet duur.

bestelling verliep zorgeloos en snel

Bbq besteld, volgende dag al in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden of je pakket al onderweg is. Alles is crystal clear. Ik begrijp heel goed dat de kabelshop al 4x uitgeroepen is tot webwinkel van het jaar. Mijn eerste kennismaking was een goede. Kabelshop krijgt van mij een 10!

Correct en snel geleverd

Alles was in orde

Zowel leveringstermijn als kwaliteit van mijn bestelde goederen uitstekend!

Uitdagend.

Niet alleen ontdekken dat er een zeer concurrerende prijs geldt, maar ook een snelle levering en betrouwbaar. Hartstikke goed.

Kan niet beter Prima

Een hele duidelijke site waar alles makkelijk te vinden is. Als er iets mis gegaan is bij de bestelling is de service perfect, je word snel geholpen door vriendelijke medewerkers die verstand hebben van hetgeen waar ze mee bezig zijn! 10/10 zeker een aanrader

Uitstekende klantenservice! Zeer vriendelijk

Toen ze mijn product niet op voorraad hadden zochten ze gelijk contact, de mederwerker was zeer vriendelijk en attent! Dikke 10!

superslecht

Extra beldrukker werkt echt niet, klantenservice totaal niet klantvriendelijk. Echt superslecht. Gerhard uit Apeldoorn

Goede communicatie

Snel geleverd. Prima prijs

Prima afhandeling

Prima afhandeling

Snel en adequaat geregeld.

Nvt

- overzichtelijke site - breed assortiment - snelle levering

Efficient en volgens toezegging

Naar tevredenheid

Snel en goedkoop

Hier vind je altijd wel wat je nodig hebt en voor een fijne prijs.

Super snel

Zoals altijd super snel en goedkoop. Volgende kabels zal ik weer bij jullie bestellen. Dikke 👍🏻 En ga zo door .

Duidelijk, snel, netjes

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.