Duidelijke info en fijne prijzen

Bestelling was snel gedaan en de kosten waren heel goed.

Vakkundig, snel en accuraat geholpen

Vlotte levering en netjes afgeleverd

Geleverd op de afgesproken tijd en keurig verpakt.

Vlot gehad en goed verpakt

Zeer slechte afhandeling bij product dat niet werkt

Product besteld maar voldeed qua werking niet aan de omschrijving. Wanneer je het vervolgens aangeeft in 2 duidelijke mails, krijg je geen geld terug maar kan het worden omgezet in een tegoed? Ik wil bij zo'n bedrijf niks meer bestellen en hoor gewoon mijn geld terug te krijgen. Als je iets niet kunt waarmaken, moet je het niet in de omschrijving van een product erbij zetten. Vervolgens een zeer zwakke service afdeling dat verzuimt de mails goed te lezen en een standaard afwimpel mailtje retour stuurt. Kansloos bedrijf, advies is elders te bestellen.

vlotte levering gunstige prijs

Goed product

Eerste aankoop, precies geleverd zoals beloofd op website.

Levering volgens belofte op website.

Prima snelle levering

Snel geleverd prima prijs kwaliteit

Netjes en vlot geleverd

Prima precies wat ik wilde

top!

Makkelijk besteld, aankoop snel geleverd

Gauw geleverd ben dik tevreden .

Ok

Goed hoor !!

Prima afhandeling

Overzichtelijke website, bestellen gaat erg makkelijk. De levering ging zeer vlot

Zeer snelle service zoals werd voorgesteld. Zeer positief!

Goede prijs kwaliteit verhouding. Volgende dag in huis.

Overzichtelijke website. Veel aanbod. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snel in huis.

Je krijgt wat je vraagt!

Besteld via de site en op tijd geleverd. een goede afwikkeling dus. Chapeau!

goed snel en efficiënt

de levering was snel in huis op vragen werd snel en efficent geantwoord en sen defect onderdeel werd zonder probleem direct vervangen. ik raad iedereen aan om met kabel shop zaken te doen.

Beste A, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze service zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen. Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Levering voldoet aan verwachtingen en kwam sneller dan verwacht

Een aantal ethernet kabels besteld. Op zondag besteld en maandag al in huis. Terwijl er op de site staat "op werkdagen besteld morgen in huis" Dus sneller dan verwacht. Kabels zien er prima uit. Alleen een beetje jammer dat bij de korte kabels de stekkers niet in dezelfde oriëntatie zitten maar gedraaid.

Beste Jesper, Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Kabelshop doet wat is beloofd.

Produkt (LED lamp) overeenkomstig omschrijving op website en vlot geleverd. Niets op aan te merken!

Beste Cees, Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met uw ervaring bij ons! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Helder stipt betrouwbaar

Het was even zoeken naar de correcte converter. De info was zelfs voor een leek , te begrijpen. Voldoende keuze en mogelijkheden

Beste Ruud, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De duidelijke informatie voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Betrouwbaar online winkelen

Prettige ervaringen, de spullen die je nodig heb wel heeeel snel binnen. Ga zo door.

Beste Piet, Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u de snelle levering van Kabelshop.nl op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Beste Juliet, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u de aankopen bij Kabelshop.nl op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Goed product, tegen eerlijke prijs

Duidelijke site, goed product tegen een eerlijke prijs en snel geleverd!

Beste Ronaldo, Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met uw ervaring bij ons! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Correct

Snelle levering en goed verpakt.

Beste Willy, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Snel en goed!

Beste Jan, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u de aankopen bij Kabelshop.nl op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! ⭐ 4x verkozen tot beste webwinkel. Je verwacht het niet, we hebben het wel!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.