Zeer goed.

Duidelijke site. Doen wat ze beloven. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Top of the Top !!!

Bestelling ontvangen vroeger dat ik verwacht, super !!! erg blij mee

Verkregen informatie over verlengsnoer was goed en gelijk besteld. Levering de volgende dag.

Uiterst tevreden.

Goede prijs/kwaliteit en zeer snelle levering.

zeer goede webshop

Makkelijk besteld en volgende dag al geleverd

snel geleverd

Om 21.30 besteld en andere morgen op 09.30 geleverd ! top

Goed snel en gemakkelijk

Prettig

Prima bestel- en verzendproces

Bestellen via de site is eenvoudig en aanbod is veelzijdig en groot. Afhandeling en verzending is conform afspraak, zoals vermeld op de website, verlopen. Prima in orde dus.

Keurig op tijd en conform de verwachting! Top!!

Binnen een uur na ontvangst warennde belken up and running!

Snel en Makkelijk

Ik heb volgens mij de laagste prijs en de snelste levering. Top!

Snel

Snelle en aqurate levering

Prima service snelle verzending

Snel!

Snelle verzending. Uitgebreid assortiment.

niet bereikbaar en al een week geen antwoord

Verkeerde bestelling werd geleverd. Op vraag hoe ik de producten op hun kosten kan terugsturen krijg ik geen antwoord. Eigen bestelling niet ontvangen, wel betaald. Echt slechte service.

Beste Rosemarie Verberne, Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat hinder ondervindt met uw bestelling. Fijn dat wij hierover al telefonisch in contact hebben kunnen komen met u en dat we de situatie voor u hebben kunnen oplossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij hebben de situatie verder onderzocht om onze kwaliteit in de leveringen te blijven waarborgen. Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, kunt u contact opnemen met ons via info@kabelshop.nl Vriendelijke groet, Leon Kabelshop.nl

Snel de juiste spullen in huis.

Bestellen ging makkelijk en snel. De spullen waren op tijd binnen.

Top internetshop.

Veel keus. Prima prijsverhouding. Heldere en duidelijke informatie bij artikelen. En snelle levering zoals ze beloven. Kortom hier staat de klant hoog in het vaandel.

Belofte over levertijd wordt aangehouden en klantenservice werkt prima, ondanks drukke periode.

Ik heb een ongedierteverjager besteld. De levertijd voor 23:59 uur besteld de volgende dag in huis werd keurig aangehouden, inclusief de track & trace code. Vervolgens had ik een technische vraag over het apparaat. De klantenservice was in deze drukke periode uitsluitend per e-mail bereikbaar (Hier moest je via de site dan wel even achter komen, wellicht is het een idee dit ook via de telefoon beantwoorder bekend te maken). Mijn e-mail werd met twee dagen tot tevredenheid beantwoord, hetgeen ik niet had verwacht. Ik ben heel tevreden.

Goede prijs, goede service

Mij bestelling was snel geleverd en de kwaliteit van de product was super!

Goede prijs voor hele goede kwaliteit

Goede prijs voor hele goede kwaliteit

Goed product voor een eerlijke prijs en snel bezorgd.

S'avond besteld, s'middags in huis,mooi en goed product. Snelle en goede service, blij mee.

Bijzonder snel afgehandeld en bezorgd.

Wat een prijsverschil tussen Bol.Com. Geweldig voordelig chapeau.

Top. Zeer snel geleverd

Rond 20.09 uur bestel, volgende dag in huis. Jullie doe wat jullie beloven

Maken waar wat er beloofd wordt

Op tijd geleverd , goed verpakt en product voldoet aan de beschrijving

Slecht

Verkeerde artikel binnen gekregen en klantenservice is niet te bereiken. Op de mail wacht ik nu ook lang. 18/01 Na het plaatsen van deze review konden zij wel op de mail reageren maar wat ik erna te zeggen had hebben ze ook nooit meer op gereageerd.

Beste Renata, Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer dat u het niet eens bent met de ontstane situatie. Wij betreuren het dat u geen antwoord heeft gehad op uw reactie naar aanleiding van het contact, wij hebben u hierop alsnog geantwoord met daarin de herhaling van de eerdere communicatie Een aantal van onze producten is werkzaam tegen een breed spectrum van verschillende toepassingen. Omdat deze product op verschillende manier kunnen worden ingezet, bieden wij deze ook onder verschillende categorieën aan. Op de product pagina kunt u zien op de foto en in de titel welke artikelen u ontvangt en is de product informatie zichtbaar. ​ Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Vriendelijke groet, Leon Kabelshop.nl

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.