Product werkt niet

3 weken geleden een mollen verjagen gekocht maar tot op heden is mr mol nog steeds aan het graven in mijn tuin. Zelfs recht naast de mollen verjager! Gr Rick

Beste Rick, Bedankt voor je feedback. Spijtig om te lezen dat de mollenverjager nog niet naar verwachting werkt. Het kan soms enige tijd duren voordat het effect van de mollenverjager echt zichtbaar is. Onze klantenservice zal contact met je opnemen om je hiermee te helpen. Met vriendelijke groet, Team Kabelshop.nl

Uitmuntende service, prettig contact!

Problemen opgelost, uitstekende service, kom zeker een keertje bij jullie terug, dank!

Levertijd klopt niet

Geen reacties op e-mail. Info mail en transporteur spreken elkaar tegen.

Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor je feedback. Spijtig om te lezen dat je geen reacties ontvangt. Aan de hand van je gegevens kunnen wij helaas geen contact momenten achterhalen. Onze klantenservice zal per e-mail contact met je opnemen om je verder te helpen. Met vriendelijke groet, Team Kabelshop.nl

HDMI Cable

I ordered a hdmi cable in May, couple of weeks later I emailed them cause I never received it. They responded that they would send it again. It's been another 2 weeks, still no cable

• Would you recommend us? No

Dear Giorgos, Thanks for your feedback. I'm sorryto read that you have not received the original order and that the backorder has not been delivered. Unfortunately, I cannot find an account or order based on your data. I would like to ask you to contact our customer service, we will immediately sort this out and solve it for you. Sincerely, Team Kabelshop.nl

Snel geleverd en prima product.

Prima en duidelijk site, prijs kwaliteit is goed. Netjes en snel geleverd. Ga vaker bestellen hier.

slecht

Ik kreeg iets wat het niet deed, en het zag er naar uit dat die al gebruikt was. Ik geef het aan via de mail, moest ik het terugsturen en moest ik zelf de kosten betalen van het terugsturen. Heel slecht hoe je hier behandeld word!

Beste Martijn, Wij betreuren het dat je niet tevreden bent met onze service, dit is uiteraard niet onze intentie. Wij willen je graag helpen en het artikel voor je omruilen. Om de garantie af te kunnen handelen hebben wij je gevraagd om een foto te sturen van het euvel, dit hebben wij nodig om de garantie te kunnen claimen. Helaas hebben wij de foto tot op heden nog niet mogen ontvangen en kunnen wij de procedure nog niet afhandelen. Ik wil je daarom vragen om de foto te sturen naar info@kabelshop.nl zodat wij de garantie voor je kunnen afhandelen en je kunnen voorzien van een nieuw exemplaar. Met vriendelijke groet, Team Kabelshop.nl

Prima geholpen

Duidelijke website met goede uitleg

Goeie service

Alles netjes en optijd geleverd.

alles top

Ik had de kabel urgent nodig; op hun site kon ik de juiste kabel voor een leuke prijs snel vinden, makkelijk bestellen - en hij werd heel snel geleverd ook!

Supersnelle levering van de juiste spullen!

's Avonds laat besteld, volgende morgen vroeg al bezorgd.

Supersnelle snelle service!!

Netjes verpakt en verzonden.

wat beloofd wordt uitgevoerd

Avond 22 uur besteld volgende dag 12 uur geleverd

snel geleverd volgens afspraak ,gewoon goed

gewoon goed

Goed gewoon

Weet niet meet precieswat ik besteld had, maar het was de volgende dag binnen. Echt heel snel en goed.

Sneller kan niet

Snelle levering, direct de volgende dag. Prettig

Lekker soepel verlopen

Gewoon bestellen en krijgen zonder poes pas .

Betrouwbaar, snel en accuraat

Alles watje graag ziet bij een webshop

levert snel tegen goede prijs

Snel en ..... Lekker goedkoop !

Lekker snel en goedkoop

Vlot proces snelle levering

Vlot proces snelle levering

Bestelling perfect en snel geleverd

Precies wat ik hebben wilde en mooi op tijd

Goede ervaring

Snelle levering, goede communicatie.

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.