Gr peter Na een gesprek te hebben gehad met een medewerker heb ik als nog de kabels geleverd gekregen met de excuses van hun omdat het verkeerd was gelopen alles is netjes opgelost vandaar mijn tweede schrijven

Alles naar wens verlopen.

Alleen maar positief.

Alles was naar wens

Prima service Prima prijs/kwaliteit Snelle verzending

Keurig netjes en snel bezorgd

Precies zoals de afbeelding liet zien, keurig netjes en snel bezorgd

bestellen zo gemakkelijk

Bestelling en levering zo als bedoelt is.

eenvoudig besteld, snel en goed geleverd.

Het leveren van kabels ging volgens belofte zowel wat kwaliteit als snelheid betrof.

Prima levering, spullen voldoen aan beschrijving

Breed assortiment en extreem snelle levering!

Ik heb 2 bestellingen geplaatst bij Kabelshop.nl. Goedkope prijzen en snelle levering.

Perfect geregeld, van aankoop tot het bezorgen. Goede kwaliteitsproducten

Goede kwaliteit niets op aan te merken.

Muizenvallen

De muizen eten de pindakaas eraf zonder dat ze dichtklappen! Maar ze klappen wel dicht als mijn vrouw ze oppakt. Ze heeft nu pijn in haar vingers! Au!au! 😂😂😂😂😂

Hoi Dawid, Vervelend dat de muizenval niet op het juiste moment dichtklapt! Ik hoop dat het goed gaat met je vrouw. Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Ons team is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.30 uur. Groetjes, Kabelshop.nl Team Webcare

zeer goed

vlug en snel

Goede service, snelle levering, mooie prijzen. Ik ben heel tevreden!

snel en goed

goed en snelle levering. top

Super geregeld

Super geregeld!! Snelle afhandeling!!

Perfecte uitvoerder van mijn bestelling !

Levering binnen de vooropgestelde termijn en zeer goed verpakt.

goed en verzorgde overzicht voor de klant

ben er tot nu toe te spreken over probeer nog wel producten in de winkels te kopen maar in sommige gevallen kan je helaas niet meer anders dan online bestellen jammer vindt ik het wel het is altijd afwachten het juiste bestelling of product ook thuis wordt geleverd

Goede service en snelle verzending

Niets op aan te merken

Alles is perfect verlopen,kan geen enkele opmerking geven

prima service, snelle levering

prima service, snelle levering en precies wat ik nodig had. vandaag besteld, volgende dag al in huis. Top !!

snelle levering exact wat ik zocht 2.1 cdmi

goed product duidelijke omschrijving en snelle levering.

ruim assortiment

Ruim assortiment en snelle levering

Makkelijk en snel

Snelle levering makkelijk bestellen

prima service!!

zeer eerlijke en snelle afhandeling

Alles ging goed en soepel bestelling was binnen twee dag in huis

Hele goede service

De gekochte dimmer is tijdens het monteren stuk gegaan. Dit valt niet onder de garantie, maar wij kregen wel binnen een dag kosteloos een nieuwe dimmer toe gestuurd. Super.

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.