Redelijk

Een mogelijk defect melden was moeilijk. Moest foto,s en of filmpjes verzenden etc , duurde elke keer lang voor dat ik een reactie kreeg. Uiteindelijk kon ik het terug sturen wat bijna net zo duur was als het produkt. 2 rookmelder besteld en de 1 deed het wel via de app en de andere niet. Zou mogelijk aan de modem kunne liggen.Te ingewikkeld om de retour stappen te doen.

Goede service !

Een Bison vochtvreter besteld. Helaas was het bakje gebarsten ws. tijdens verzenden. Na contact met Kabelshop werd er keurig een nieuwe gestuurd. Deze was gelukkig wel heel. Het bakje van de Bison is ook wel van heel dun plastic wat dus snel kan barsten tijdens transport, maar daar kan Kabelshop dus niets aan doen. Zeer tevreden met de afhandeling.

Super firma.

Hebben mooi producten gamma tegen scherpe prijzen en waanzinnig snelle levertijden. Op Zondag besteld - Maandag rond het middaguur in huis. Die hebben hun zaakjes voor elkaar.

Great!

Ordered on Sunday arrived on Monday. Nice and quick.!

geweldig

Prima band

Snelste levering ooit !! Voor de beste prijzen

Ga zo door

Product goed levertijd niet

Geen levering de volgende dag zoals op de website. Is Geen probleem maar vermeld her dan niet.

Netjes en goed

Had lampjes besteld Waren heel goed verpakt en heel aangekomen.

op tijd thuis afgeleverd

Deze webshop is top!

Hele fijne en betrouwbare webshop. Goede prijzen en zeer snelle levering. Zondag besteld en Maandag in huis. Dat verdient een dikke duim omhoog. Kabelshop, ga vooral zo door!

Snelle levering, kwaliteit, en veel keuze.

Betrouwbare webshop. Binnen 24 uur heb ik het pakket ontvangen . Super Snel .!!

Goed product

Prijs/kwaliteit goed en zeer snel verzonden

Perfect product wat ik heb aangeschaft bij jullie en zeer snelle levering

Doen waar je voor staat

Levering inderdaad de volgende dag.Afhandeling in de webshop lekker vlot.

Super snelle bezorging

Op zondagsvond deed ik een bestelling die ik maandag al rond 12 uur bij een servicepoint kon ophalen. Zo snel heb ik tot op heden niet meegemaakt.

Goede kwaliteit

Op tijd en goede kwaliteit.

supersnelle levering

Zondag besteld, maandag in huis.

Veel sortering en snelle levering.

Goed bedrijf en uitstekende kwaliteits producten.

prima prijzen goede afhandeling eenvoudig bestellen

Geen enkele negatieve opmerking. Fijne winkel.

Goed product

Op tijd bezorgd, goede kwaliteit voor goede prijs

Waardeloos

Gevraagd of ze het met de post op sturen, maar wat doe zij met dhl

Goed en snel geleverd

Goed en zeer snel geleverd

Efficiënt en correct bedrijf!

Ik had snel een bepaalde kabel nodig. Heldere, simpele website. Makkelijk om te bestelling. Onwijs snel geleverd (binnen 16 uur!)

Koningsbeltweg 52

1329AK Almere

294720875

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! ⭐ 4x verkozen tot beste webwinkel. Je verwacht het niet, we hebben het wel!