Snelle bezorging, kapotte zal

Er zaten 2 scheuren in de zak waarin zeoliet (soort steentjes) zaten voor een zwembad zandfilter. Er waren al best wat steentjes uit en deze lagen in de doos.

goede luidspreakerkabel

Snel geleverd, goed verpakt, goed product

Superservice..

Waarom nog naar een ander. Goed is the Best. Zou de naam veranderen, omdat er meer verkocht wordt dan kabel.

Snelheid

Zo supersnel én in een passende verpakking

korrekt

snel en korrekt!!

Precies wat ik nodig had. Besteld de erna geleverd.

. Ooi kabelverlichting, snelle levering

Geweldig service

Product werd binnen een week geleverd. Ik kreeg tijdens deze week updates over de status van de bestelling. Zeer tevreden. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Super duidelijk en zeer snel verzonden. Top dus

Snelle verzending , duidelijke communicatie

Snel en correct

Snel gevonden wat ik zocht, aantrekkelijk geprijsd en ook nog correct en supersnel geleverd.

Beter dan Verwacht

Deze Kabel 's nachts om 00.25 uur besteld, Dezelfde dag 's middags verstuurd door Kabelshop.nl. En een dag later, binnen gekregen in een mooie doos. Veel betere Kabel dan ik had verwacht. Alle Lof voor Kabelshop.nl

Ze doen wat ze zeggen

Alles is perfect verlopen

Prima verlopen, goede terugkoppeling

Kan het aanbevelen

Snelle levering prima

Product zoals omschreven. Snelle levering.

Erg slordig verpakt pakket

Het pakket zag eruit alsof het door een kleuter verpakt was, en daar betaal je dan verzendkosten voor. Verder alles in orde.

Prima Artikelen Verpakt en Afgeleverd

De koptelefoons en kabel waren goed verpakt en op de afgesproken tijd bezorgd. Tevreden over de afhandeling, moet nog afwachten voor de kwaliteit op de langere tijd van gebruik, tot nu toe zeer tevreden!

Snel en goed.

Volgende dag mijn oplader ontvangen. Super!

Geleverde A B niet de zelfde als afgebeeld Voldeed wel aande eisen.

Niet helemaal ok maar kan er mee door.

Alles snel binnen en werkt prima

Top bedrijf met top producten

Slot, besteld, ontvangen en eenvoudig geplaatst. Zeer solide materiaal en goede prijs kwaliteit verhouding.

There is NO next day delivery

First of all, the products I ordered came after 3 days and not next day as they are pointing out, which was the only reason why I ordered from this website. Second, one of the products I ordered was inflatable intex pool - dinosaurs but I got one that doesn't even exist on the website with bears.

Waardeloos bedrijf

Nieuwe product stuk en zeggen wij lossen het niet op ga maar naar de fabrikant toe !! Schandalig geld opstrijken en niets oplossen

Beste Marco Dank voor jouw beoordeling. Wij willen de situatie graag voor je oplossen en het klopt dat er in bepaalde gevallen wordt gevraagd om contact op te nemen met de fabrikant., Wij zien dat de klantenservice voor en na de beoordeling in contact is geweest en de situatie voor je wordt opgelost. Wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Snel geleverd voor een prima prijs

Alles prima

Snel verzonden.

Koningsbeltweg 52

1329AK Almere

294720875

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! ⭐ 4x verkozen tot beste webwinkel. Je verwacht het niet, we hebben het wel!