Zeer snelle levering en goede producten

Snelle levering, goede prijs, en goede producten. Gistermiddag dimmer besteld en vandaag heb ik hem al geinstalleerd. Goede prijs en vanaf 30 euro al geen verzendkosten. Zeer tevreden.

Dankjewel voor de positieve reactie, Mariëtte! We houden dit vast en hopelijk zien we je snel weer terug in de webshop. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Top service en snelle levering

Mijn bestellingen goed en snel ontvangen en de klantenservice is ook prima

Beste Joeri, Wat een leuk compliment, dankjewel. We wensen je nog een hele fijne dag! Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Product werkt niet!

De spray om katten weg te houden werkt voor geen meter.

Beste Pieter, Dank voor uw feedback. uitermate teleurstellend dat het product in uw situatie niet het gewenste resultaat lijkt te geven. Wij zullen even contact met u opnemen om te kijken of wij u nog van advies kunnen voorzien met betrekking tot de toepassing. met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Perfect!

Snelle serieuze levering!

Beste Lilo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Wij doen elke dag onze uiterste best om de bestellingen de volgende dag te kunnen leveren. Fijn dat dit gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Slechte klantenservice

Kabel gekocht waarbij werd vermeld dat deze schikkend is voor Ziggo apparaten. Dit bleek niet waar, waarna ik het pakketje terug wilde sturen en er opnieuw veel geld aan bezorgkosten moest worden afgestaan. Na aan te geven het hier niet mee eens te zijn, boden ze een andere oplossing. Het pakketje niet opsturen en bezorgkosten gratis geven op de volgende bestelling. Deze oplossing kwam uit op nóg meer kosten voor mij als klant. Zulke slechte adviezen geef je niet aan de klant.

uitstekend

Beste Joke, Dat vinden we erg leuk om te horen, bedankt. Altijd fijn om een compliment te krijgen. Fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Prima en snelle levering !

Via internet besteld en binnen de toegezegde 24 uur geleverd. Heel fijn !

Beste Annelies, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Wij doen elke dag onze uiterste best om de bestellingen de volgende dag te kunnen leveren. Fijn dat dit gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Goede en snelle levering

Nog niet kunnen testen ivm vakantie maar komt nog

Beste Peter, heel erg bedankt voor je positieve feedback en wij zien uw testresultaten tegemoet! met vriendelijke groet,

top!

Toegankelijke website, gemakkelijke manier om te bestellen en snelle levering

Beste Herman, fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij hopen u snel terug te zien in onze webwinkel! met vriendelijke groet, kabelshop.nl

zeer goed en snel

Ik had niet verwacht dat de bestelling zou vlot bezorg werd . en stoor zender doe goed zij werk ,

Beste Henk, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Wij doen elke dag onze uiterste best om de bestellingen de volgende dag te kunnen leveren. Fijn dat dit gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

vlotte en rappe levering

bestellen zonder problemen

Beste Frans, Dat vinden we erg leuk om te horen, bedankt. Altijd fijn om een compliment te krijgen. Fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Het stekkertje werd snel geleverd

beste David, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Wij doen elke dag onze uiterste best om de bestellingen de volgende dag te kunnen leveren. Fijn dat dit gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Altijd goed

Goede kwaliteit kabels en super snelle levering.

Beste Frans, Fijn om te horen dat je tevreden bent. We waarderen je feedback en hopen je snel weer te zien op Kabelshop.nl Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Beste Gwenny, Dat vinden we erg leuk om te horen, bedankt. Altijd fijn om een compliment te krijgen. Fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Gisteren bestellen vandaag krijgen.

Beste meneer Locadia, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Wij doen elke dag onze uiterste best om de bestellingen de volgende dag te kunnen leveren. Fijn dat dit gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Beste Pah, Bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Alvast een hele fijne dag gewenst en hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Goede en snelle service!

Beste Linsey, fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij hopen u snel terug te zien in onze webwinkel! met vriendelijke groet, kabelshop.nl

Prima prijs en uitstekende service!

In mijn 'spoed'zoektocht naar een verlengdoos kwam ik uit bij Kabelshop.nl. Dit in verband met de scherpe prijs en snelle levering. Zoals beloofd ontving ik mijn pakketje, dat zorgvuldig was ingepakt, de volgende dag. Na enkele weken ben ik nog zeer content met het product. Ik kom zeker terug bij deze webwinkel!

Beste Thom, Fijn om te horen dat je tevreden bent. We waarderen je feedback en hopen je snel weer te zien op Kabelshop.nl Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Ontvangen op het aangegeven

Beste Theo, Bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Alvast een hele fijne dag gewenst en hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

alles naar wens verlopen ! Top!

Ik apprecieer vooral de zeer degelijke verpakking van het bestelde artikel: stevige doos, alle open ruimtes perfect opgevuld met luchtzakjes.

Beste Marc, Dat vinden we erg leuk om te horen, bedankt. Altijd fijn om een compliment te krijgen. Fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

ik ben zeer tevreden met product

Eenvoudig te bedienen Wordt lekker warm op mijn rug

Beste Kasper, Bedankt voor je positieve review. Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Hierdoor kunnen we onze website blijven verbeteren en optimaliseren. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Erg snel geleverd en voor een goede prijs

goede snelle levering

Beste Albert, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Wij doen elke dag onze uiterste best om de bestellingen de volgende dag te kunnen leveren. Fijn dat dit gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Zeer goede ervaring met Kabelshop.nl

Goede en snelle levering.

Beste Henk, Bedankt voor jouw review! Wij doen elke dag onze uiterste best om de bestellingen de volgende dag te kunnen leveren. Fijn dat dit gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Goedkoop en goed

Zoals de titel al zegt: Goedkoop en goed. Tevens zeer goed verpakt

beste meneer La Fors, Dat vinden we erg leuk om te horen, bedankt. Altijd fijn om een compliment te krijgen. Fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Super snel geregeld

De lampen die ik besteld had waren er de volgende dag al. Prijs was ook prima.

Dankjewel voor de positieve reactie, meneer Leurs! We houden dit vast en hopelijk zien we je snel weer terug in de webshop. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.