zeer snelle, perfecte afhandeling !!

Zoals boven...........tot volle tevredenheid zaken gedaan !

Goed product en super snelle levering Top!

Website is overzichtelijk en duidelijk. Bestelling snel gemaakt. Op zaterdagmiddag laat besteld, 's maandags al binnen! Topservice!

veel keus snelle levering

makkelijk te handelen snelle service

Mooi vormgegeven shop en goede after-sales

Ik koop wel vaker iets bij Kabelshop want de webshop is lekker fris en overzichtelijk. Het is leuk om te zoeken wat je wilt hebben. Vandaag kocht ik een paar kabels waarvan de kleur niet op voorraad was en toen werd ik gebeld door een medewerker of ik misschien een andere kleur wilde, zodat mijn bestelling meteen verstuurd kon worden. Ik vond dat heel prettig. Bestelling werd inderdaad meteen verstuurd. Dat is echt een goede service, pro-actief.

Prima product ontvangen ! Uitstekend prijs andere webshops zijn zeker vele malen duurder ! Zeker een aanrader om hier te bestellen!

Snelle en goede levering.

Beloftes van terugbellen/mailen niet nakomen.

Aangeschaft Honeywell deurbel (wit) met twee ontvangers. Plus extra deurbel in de kleur grijs. Bij installatie reageert tweede deurbel niet op ontvangers. Gebruiksaanwijzing geeft geen bruikbare informatie. Gebeld en nog eens gebeld. Beloftes van terugbellen/mailen wordt niet nagekomen. Inmiddels is de tijd verlopen om tweede exemplaar retour te zenden. Schade: 22,00 Euro van extra deurbel.

Super, mooi product, goed verpakt en Snelle levering!!

Wat wil je nog meer. Super, mooi product, goed verpakt en Snelle levering!!

levertijd slecht

Vorige week dinsdag besteld, omdat er STAAT "voor 23:59u besteld? Morgen in huis"...Okay, dan hou je nog rekening met 2 dagen extra. Maar het is nu de dinsdag daarop en de bestelling is volgens de (overigens aardige) dame aan de telefoon nog in de postkar! Dus nog niet eens verstuurd...wat een blundert, zo maak je je afspraken echt waar! Shopping award misschien maar intrekken?

Duidelijke website! Goed spul!

Makkelijk op de site te vinden en snel geleverd

Goed en snel

Prima service.

Precies wat ik er van verwacht en snel geleverd

Precies wat ik er van verwacht en snel geleverd

Meer dan je verwacht

Assortiment, service, snelheid, levering, prijs: allemaal top! Website is is prettig en heel overzichtelijk.

Snel geleverd en een goed product. Werkt prima.

Prima product en snelle levering.

Gewoon fantastische service!

Gisteren bestelling gedaan en ondanks de drukte door Corona werd het vandaag al geleverd!

Product niet aangekomen

Bestelling zou beschadigd zijn tijdens transport. Dus is door bezorgdienst retour gegaan naar kabelshop. Vervolgens hoor ik helemaal niets meer, van niemand. Bel ik de klantenservice van kabelshop en dan word ik ook nog eens als ongeduldig behandeld. Er zijn ondertussen 8 dagen verstreken tussen mijn bestelling en dit contact met de klantenservice. En dan ben ik ongeduldig??? Ik hoor niets van de kabelshop, ik wilde alleen maar uitleg en een verzending van mijn bestelling.

Leugens van Kabelshop.nl

Op deze site had ik gisteren een review gegeven met betrekking tot de slechte klantenservice en sturen van aanmaningen van goederen die geretourneerd zijn nadat een verkeerd artikel was geleverd; nu krijg ik van deze site te horen dat Kabelshop.nl beweert dat er telefonisch contact met mij opgenomen is en dat daarmee hopelijk het probleem is opgelost. Dit is een LEUGEN. Er is niet met mij gebeld en het probleem is zeker niet opgelost. Deze winkel schrijft mooie praatjes om u te doen geloven dat er een oplossing word gezocht, maar bedriegt u als lezer hiermee. Ik ben NIET gebeld en er is geen oplossing. Dit bericht kreeg ik van deze site: Het bedrijf Kabelshop.nl heeft een reactie gegeven op je beoordeling via Kiyoh.nl Lees de reactie hieronder: Beste Arjen Nieuwendijk, Dank u wel voor uw beoordeling, spijtig om te vernemen dat u een probleem heeft ondervonden naar aanleiding van een garantiekwestie. Uit de notities in ons systeem kunnen wij opmaken dat er inmiddels ook telefonisch contact met u is geweest. We hopende deze kwestie naar uw tevredenheid te kunnen verhelpen en dat u de beoordeling daarop zal heroverwegen. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl Dit is een KEIHARDE LEUGEN!

Zo komt splinter door de winter.

Met de flinke kou in het zicht een bijverwarming aangeschaft (electrische radiator). De volgende dag het ding al kunnen gebruiken. Voldoet prima. Levering komt overeen met website. Zo komt splinter door de winter.

Beste Erik, Bedankt voor uw beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Kabelshop.nl wenst u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Dit bedrijf liegt en bedriegt.

Dit bedrijf liegt en bedriegt. Ik heb na drie keer eindelijk het draadloze toetsenbord gekregen wat ik had besteld, en de bedraadde toetsenborden weer terug gestuurd. Ik kreeg net de 2e aanmaning voor het bedraadde toetsenbord. Ik heb dus twee keer betaald voor 1 toetsenbord. Dit bedrijf blijft aanmaningen sturen als er ze iets fout versturen, hoe zeer je ook je best doet om het op te lossen. Ik koop hier NOOIT meer iets.

Snel overzichtelijk makkelijk

Snelle bezorging, overzichtelijk en makkelijk te vinden wat ik zocht

Beste Lips-Bohlmeijer, Dank u wel voor uw beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening. We wensen u veel plezier van uw bestelling en zien uw graag terug als klant bij Kabelshop.nl! Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Supersnel geleverd

De website is heel overzichtelijk en de info per artikel is zeer uitgebreid. Hierdoor weet je zeker dat je het juiste artikel koopt. En, zo als beloofd, de volgende dag al in huis!

Beste Rick, Dank u wel voor uw beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u gemakkelijk heeft kunnen vinden wat u zocht en dat wij onze belofte ook aan u hebben mogen nakomen. Kabelshop.nl wenst u veel plezier van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Helder, snel en correct van informatie, bestelling en levering

Gewoon zo als je het graag hebt.

Leveren op tijd en wat ze beloven

Nu 2x iets besteld bij ze. Keurig op tijd.

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.