Uitstekend! Op tijd, conform beschrijving

Heel andere kleur dan foto

Jammer houten klok maar heel afwijkend van foto op de site

Ruime keuze

Was verbaasd over het assortiment, TOP

Goed en correct.

Snel en goed geleverd en het mailverkeer ook prima. Ik word altijd graag bevestigd na bestelling en dat is prima voor elkaar.

prima service

Artikelen zijn zéér snel geleverd en van prima kwaliteit. ook krijg je gedurende de bestelling duidelijke informatie omtrent de levering etc.

Bezorging prima, maar geen reviews bij afzonderlijke artikelen

Ik had spiralen en ballonnen tegen duiven besteld en mooi op tijd geleverd gekregen, maar de spiralen houden de duiven niet van mijn balkon af. De ballonnen heb ik nog niet opgehangen, dus daar kan ik niet over oordelen. Ik wilde een review plaatsen bij de spiralen, maar daar zie ik geen mogelijkheid om een review te plaatsen. Dat zou ik wel erg waarderen.

Goede productinfo

Ik wist niet goed welke kabel voor mijn situatie precies nodig is. Met de productinformatie en uitleg over de verschillende soorten was het ook voor mij als leek goed te doen. Bedankt

Goede kwalitijd...

Supersnelle levering van kwaliteit!

Heel snel de juiste xlr kabel ontvangen!

bestelling was helemaal goed!

ik wist van te voren niet dat er twee soorten USB kabels waren!

Ik heb een product tegen slakken van jullie gekocht en ik ben erg blij met jullie efficiëntie en de prijs voor het product De beste prijs is bij Ik raad het ten zeerste aan!

Zeer snelle accurate levering

Savonds half 10 besteld, volgende dag in perfecte staat bij PostNL punt opgehaald. Producten voldoen aan wat verwacht was.

Prima en op tijd!!

Prima en op tijd!!

Je kunt er alles kopen!!

De lampjes die ik zocht, zaten bij Kabelshop in het assortiment. Nooit meer zoeken, Kabelshop boeken!!

Supersnel geleverd en de goedkoopste

Ik bestelde twee producten voor mijn tuin op basis van de laagste prijs en had het de volgende dag al in huis! Helemaal top!

Uitstekende webshop!

Zoeken - geen probleem Prijs- zelfs goedkoper dan elders Kwaliteit- prima Levering- zo snel heb ik nog nooit meegemaakt Cijfer- met volle overtuiging een 10!!!!

goed en snel leverbaar

goed en snel leverbaar

Zeer professioneel

Duidelijkheid bij het bestellen, en het snelle versturen en duidelijk op tijd bezorgd.

Betrouwbaar? nee...

Weer een zoveelste webshop die hun voorraadstatus (voor onderdelen die niet vergaan, en waar dus geen reden voor is om over de voorraad te liegen) niet op orde hebben. Gelukkig gaat de rest van het bestellen wel ok.. dat is dan ook het enige.

Beste Henry, Dank voor jouw beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice na de beoordeling in contact is geweest om je van de juiste uitleg te voorzien. Wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Snelle afhandeling, correcte verpakking.

zeer tevreden over de afwikkeing

Snelle levering en goede verpakking van de order

Goede service en lage bezorgkosten

Zeer slecht bedrijf.

Ten eerste bestel ik iets bij dit bedrijf, krijg ik een mail dat 1 artikel niet leverbaar is. Naar meer als een week wachten en niets terug horen. Heb ik maar een mail gestuurd om de bestelling te annuleren. Krijg ik een mail terug , dat het geannuleerd is en dat ik het geld op mijn account staat......... Een beetje belachelijk vind ik dit dat ze niet het geld gewoon terug storten zo als ieder ander bedrijf. Voor mij de eerste en laatste keer dat ik hier bestel. Met andere woorden van mij een dikke 0

Beste Marcel, Dank voor jouw beoordeling en excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice na de beoordeling in contact heeft geprobeerd te komen. Mochten wij je verder van dienst kunnen zijn dan vernemen wij dit graag van je. Wij hopen je in de toekomst alsnog opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Heel snel geleverd goede spullen en mooie prijzen

Prima product. Snelle levring

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! ⭐ 4x verkozen tot beste webwinkel. Je verwacht het niet, we hebben het wel!