Vlotte afwikkeling

duidelijk in alles en netjes afgewikkeld.

Mijn eerste pakket helaas niet ontvangen en dit is heel snel en goed opgelost. De camera is een goede keuze en blij verrast met wat hij allemaal kan.

Snel en accuraat

Goede service en zeer snel verzonden.

Snel geleverd prima product

Volgende dag in huis! Mooie lamp!

Even geduld, maar je wordt geholpen.

Een aantal onderdelen van mijn bestelling was niet voorradig. Dat en de Covid situatie zorgde voor vertraging. Hiervoor waarschuwen ze overigens al op hun website. Na een mailtje werd ik keurig teruggebeld door Kabelshop om een ander type uit te leveren. Daarna is de bestelling vlot bij mij thuis afgeleverd. Verder niets mis mee, geen beschadigde of gebruikte artikelen of iets dergelijks.

Goede producten en top service

Ik had een aantal producten besteld waarvan 2 verkeerd geleverd waren. Contact opgenomen met de klantenservice en ik kreeg daarbij goede service. De goede producten werden binnen een paar dagen naar mij opgestuurd. De producten die ik heb ontvangen zijn van goede kwaliteit en doen alles wat ze moeten doen. Super tevreden dus!

snelle levering ondanks drukte en corona

tegen de middag bestelt en de volgende dag in huis perfect

uitstekende service

Had wat vragen over een gekocht product werd vlot op gereageerd en navraag over gedaan bij de fabrikant, en terug gekoppeld na ons. dat is service zoals ik het graag zie van een verkoper.

Uitgebreide.keus

Prima kabel, werkt perfect! Snelle levering!

Ik ben tevreden omdat ik het juiste heb kunnen vinden voor een kleine prijs en een grote service.

Kabelshop sneller dan de bliksem.

Kabelschop straalt vertrouwen uit, Snel als bliksem, helder als een sterrenhemel.

Snelle levering prima Kane

Ondanks Corona vertraging snel en accuraat geleverd. Kabel voldoet aan verwachting, absolute kwaliteit in relatie tot de prijs.zeker een aanrader. Tot volgende keer!!!

Gewoonweg prima prijs-kwaliteitverhouding

Helemaal prima product voor een goeie prijs. Zal jullie zeker verder aanbevelen. Groetjes John.

Prima ervaring

Online goed te vinden, mijn product snel gevonden, bestellen was eenvoudig en de levering snel. Kortom zeer tevreden

Super service!

Duidelijke omschrijving bij de producten op de site. Daarbij wordt geleverd wat beloofd wordt.

Snelle bezorging, niet duur

Snelle bezorging en prijs kwaliteit prima. Zal hier zekernog een keer bestellen.

Kabel prima, retour matig

De bestelde kabel was prima. De retourprocedure is wel erg slecht! Zowel het eerst handmatig aanmelden via een retour dmv een RET-formulier. Erg omslachtig, wachten op een reactie en vervolgens wordt er een slechte poging gedaan om de kabel te behouden. In het kader van "een retour kost je €7,25 en anders niet traceerbaar". Onzin! Iedere boere lul kan deze retour sturen voor +/- € 4,- euro als brievenbuspakket. Geen aanrader!

Beste Erik van der Meulen, Dank u wel voor uw beoordeling. Spijtig dat u niet tevreden bent over ons retourbeleid en het proces als omslachtig heeft ervaren. Wij waarderen uw feedback en zullen deze meenemen ter verbetering van onze dienst verlening. We sturen u per email een uitgebreide reactie op uw review en bieden daarin een aantal oplossingen. We hopen dat u de beoordeling zou willen heroverwegen. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Snel en goede levering. Fijn product.

Top bedrijf

Hele goeie service en een snelle levering

Super blij mee!

Een 3m lange oplaadkabel besteld voor mijn Motorola. Werkt perfect en eindelijk weer een beetje meer vrijheid als met de standaard oplaadkabel die erbij geleverd wordt.

Verkoopt gebruikte Luchtbevochtiger als nieuw

Een Nedis HUMI130CBK luchtbevochtiger besteld. De volgende dag geleverd, maar bij het uitpakken blijkt al meteen dat het product duidelijke gebruiksporen (krassen) bevat. Dit dezelfde dag gemeld in de veronderstelling dat een snelle omruil zou plaatsvinden om deze misser goed te maken. Na één dag compleet geen reactie te hebben ontvangen gebeld. Na ongeveer een kwartier wachten wordt er opgenomen en beweerd dat de klacht in behandeling is genomen bij retouren. Vreemd dat ik geen mail hierover heb ontvangen. Ik krijg het advies om ook nog foto's te sturen. Dat doe ik onmiddellijk. Nu een week later heb ik nog steeds geen reactie, noch de nieuwe luchtbevochtiger die ik heb besteld. Volgende week wordt dit zeker een klacht bij Thuiswinkelwaarborg, maar dit neemt de zure nasmaak niet weg. Mijn advies: hier niks kopen!

Beste H.J. de Vos, Dank u wel voor uw beoordeling. Spijtig om te vernemen dat er iets mis ging tijdens het behandelen van uw klacht. Gelukkig is er inmiddels contact tussen u en de betreffende afdeling en is er een oplossing onderweg. Wegens extreme drukte lopen wij helaas achter in onze reactietijd, waarvoor onze excuses. We hopen uw klacht uiteindelijk naar uw tevredenheid te verhelpen en dat u, uw beoordeling zou willen heroverwegen. We verzoeken u vriendelijk om een terugkoppeling te geven op ons emailbericht aan u. Kabelshop.nl doet er alles aan om ervoor te zorgen dat u een tevreden klant blijft. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Snelle levering topkwaliteit product

Ondanks covid-19 vandaag besteld morgen in huis.

Super goed bedrijf

In 2017 een terrasverwarming gekocht bij kabelshop. Een week voor het aflopen van de 2 jaar garantie ging hij kapot. Ze deden helemaal niet moeilijk en binnen 2 dagen had ik een nieuwe in huis. Nu naar bijna 2 jaar weer een probleem met dit type terrasverwarming. Mail gestuurd en ik werd netjes teruggebeld. Ook nu krijg ik weer gewoon een nieuwe opgestuurd. Niks geen kosten voor retouneren! Een bedrijf waar ze doen wat ze beloven. Hier kun je met een gerust hart spullen bestellen. Top zaak...

Mijn ervaring is goed snelle levering een het product ziet er goed uit

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.