Drie achtereenvolgende bestellingen ruim voor 23:59 geplaatst, geen enkele keer op tijd verzonden. Kun je dus niet op vertrouwen als er haast bij is. Krijg ook ineens de nieuwsbrief terwijl ik me daar niet voor heb ingeschreven. Blijkbaar is het opt-out en moet je in het bestelproces een vinkje zetten om de nieuwsbrief *niet* te ontvangen. Dat schuurt met de AVG.
Beste Rob , Dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat uw laatste bestellingen bij ons niet naar wens zijn verlopen. Wij doen er alles aan om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken, zodat deze de volgende dag bezorgd kunnen worden en u hier proactief over te informeren. Wij zien dat u contact heeft gehad met de klantenservice om de situatie verder op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij hebben de situatie verder beoordeeld om onze kwaliteit in de leveringen te blijven waarborgen. Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, kunt u contact opnemen met ons via [email protected] Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl
Nette en vlotte levering, tussentijds keurig op de hoogte
Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze webshop! We zien u graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Vriendelijke groet, Webcare Team
Snel en goed
Hartelijk bedankt dat u de moeite hebt genomen om deze positieve review te schrijven, Erik! Vriendelijke groet, Webcare Team
Concurrerende prijs en ook snel in huis: wat wil je nog meer?
Bedankt voor het schrijven van deze positieve review! Daar doen we het voor. Vriendelijke groet, Webcare Team
Afhandeling van de bestelling is snel, goed te volgen en correct.
Wat fijn om te lezen dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen! We zien u graag nog eens terug in onze webshop. Vriendelijke groet, Webcare Team
Ik heb een slimme rolluikschakelaar gekocht, deze werd snel geleverd doch stelde ik bij ontvangst vast dat de schakelaar NIET in de originele verpakking zat. Toen ik de schakelaar installeerde werd mijn vermoeden bevestigd : dit is een defecte schakelaar die nog op het schap lag en zo even snel naar België verkast werd... Echter geen probleem toen ik dit melde er werd een nieuwe, en dan wel in verpakking opgestuurd. Deze werkt wel. Men wou nu dat ik de defecte terugstuurde (gratis) naar Kabelshop in NL via Post.NL. Het dichtstbijzijnde PostNL kantoor vanuit het zuiden van België is 3u rijden... Alle andere postmiddelen worden NIET vergoed ... versturen van het pakje vanuit Belgie kost 20€, het ding koste iets van 26€... Wel werd er snel, zeer snel aanmaningskosten aangerekend.... Kortom één raad : KOOP ER NIET VANUIT BELGIÊ
Beste Tijtgat Ewout, Dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat hinder ondervindt met de retour van uw bestelling. Wij zien dat onze klantenservice naar aanleiding van uw beoordeling contact heeft opgenomen met u voor een passende oplossing. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Mochten wij u nog verder van dienst kunnen zijn vragen wij u om contact op te nemen met de klantenservice, u kunt hiervoor reageren op het huidige contact. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl
Pakketje werd snel verzonden. En er word geleverd wat je besteld hebt. Helemaal super
Leuk om te lezen dat alles naar wens is verlopen en dat u zo tevreden bent. Dit is waar wij het voor doen! Vriendelijke groet, Webcare Team
Prima product voor een aanvaardbare prijs.
Bedankt voor uw review, Ron. Vriendelijke groet, Webcare Team
Bestelling vandaag gedaan en de volgende dag stond de mollenverjager al te werken. Keurig verpakt en ook voorzien van heldere handleiding ontvangen.
Wat leuk om te lezen dat u gelijk uw bestelling in gebruik hebt kunnen nemen en dat u er zo tevreden over bent. Wij zien u graag terug in onze webshop voor een volgende bestelling. Vriendelijke groet, Webcare Team
Prima.
Wat fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen, Leo. Hier doen wij het voor! Vriendelijke groet, Webcare Team
Prima
Bedankt voor je review. Vriendelijke groet, Webcare Team
Duidelijke site. Goedkoper dan in bepaalde winkels. Na het bestellen is het de volgende dag bezorgd. Netjes verpakt.
Bedankt voor uw mooie beoordeling, Michel. Vriendelijke groet, Webcare Team
Als er staat voor 00:00 uur besteld en bij goede voorraad meteen verzonden dus de volgende dag in huis ga ik daar van uit. Dit was helaas niet het geval en kwam het een dag later. Dit stoort mij enorm. zet het er dan niet op en zeg 1 of 2 dagen levertijd. Het product was prima kwam alleen een dag te laat.
Goed dat u dit kenbaar maakt, Niels. Onze excuses dat de levering van uw bestelling vertraagd is. Het kan voorkomen dat een pakket vertraagd is door de drukte bij ons of bij de vervoerder. Als doekje voor het bloeden hebben wij eenmaal gratis verzendkosten als tegoed op uw account gezet. Bij een volgende bestelling wordt dit automatisch verrekend zodat u dan geen verzendkosten betaalt. Vriendelijke groet, Webcare Team
Na bestelling van netwerkkabel (merk) werd zonder toelichting of bericht een andere kwalitatief mindere kabel geleverd. Als je daar achterkomt is retournering wel mogelijk maar moeizaam, met in te sturen foto's. Retournering verliep verder goed maar terugbetaling duurde lang. Een tweede bestelling leverde helaas hetzelfde beeld: andere coax geleverd dan besteld. Wel een goede kabel, maar niet erg geschikt voor mijn specifieke toepassing.
Beste P. Arts, Dank voor uw beoordeling en jammer dat u hinder heeft ondervonden met de levering van uw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. Fijn dat u de tijd heeft kunnen maken hierover telefonisch in contact met ons te zijn en dat u de situatie heeft kunnen oplossen. Wij hopen u in de toekomst weer opnieuw van dienst te mogen zijn. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl
Leveren goede producten, goed omschreven op de website, goede prijs en snel, keurig.
Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over onze webshop, Alex! Daar doen we het voor. We zien u graag nog eens terug bij een volgende bestelling. Vriendelijke groet, Webcare Team
snelle correcte levering
snelle levering, goede prijs
Producten waren conform de beschrijving en waren binnen een dag geleverd. Top!
Snel, goed en meedenkend
Snelle levering en proffesionele levering
Binnen 24 uur besteld en afgeleverd. 20 kilo cactuspotgrond. Ik blij, planten blij !
Voor 23:59 besteld morgen in huis klopt niet echt zaten 3 werkdagen tussen. Wil je vervolgens het product terug sturen moet dit via veel omwegen en ook nog eens voor eigen kosten....
Beste Jannus, Dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat hinder ondervindt met het retour van uw bestelling en dat uw bestelling is vertraagd bij de bezorgdienst. Onze retourvoorwaarden staan beschreven op de website en onderdeel hiervan is dat u in geval van retourneren bij de bedenktermijn u zelf verantwoordelijk bent voor de verzending en de kosten hiervan. Op basis van uw gegevens kunnen wij zien dat uw situatie al is behandeld door ons. Mochten wij u nog verder van dienst kunnen zijn vernemen wij dat graag, u kunt dan contact opnemen via [email protected] Vriendelijke groet, Webcare Team, Kabelshop.nl
Via de webshop bestellen en je wordt keurig op de hoogte gehouden van de leveringsdatum.
Ze zijn niet duur en het is echt waar vandaag besteld morgen in huis.
Bedankt voor uw review, Corrie. Vriendelijke groet, Webcare Team
Twee Brennerstuhl tijdschakelaars aangeschaft en die werden snel geleverd.
Wat fijn dat de levering van de producten naar wens is verlopen. Hier doen wij het voor. Vriendelijke groet, Webcare Team
• Tutti i clienti sono autorizzati a recensire
• Le recensioni devono soddisfare la recensione termini e condizioni e l'informativa sulla privacy
• Controlli per prevenire il più possibile le recensioni false: Ulteriori informazioni
• Le recensioni scritte di propria iniziativa vengono messe online immediatamente e verificate entro 72 ore.