Snel bezorgd en origineel Apple

Het was makkelijk zoeken en veel originele Apple spullen. En snel bezorgd

De vorige week bestelde “Internationale stekker China” niet aangekomen.

Bestelling niet aangekomen. Internationale stekker China.

kabelshop heeft wat ik zoek en tegen een redelijke prijs!

TOP

Snelle levering en goed product

Ik was niet bekend met kabelshop.nl, maar had een nep bewakingscamera nodig voor mijn schoolproject. Erg tevreden, snelle verzending, product zoals omschreven en netjes verpakt. Enige kritiekpuntje op gebied van duurzaamheid: De hoeveelheid beschermende plastic was overbodig om het product in goede staat te leveren. Daarnaast was ook de leveringsdoos te groot voor hoe klein de productverpakking zelf was. Maar verder top! Dankjewel.

Geen gebruiksaanwijzing bij de roundup 1 l

Geen gebruisaanwijzing gekregen bij de roundup 1 li

Beste Jan, Dank voor jouw beoordeling en wij zien dat de klantenservice na de beoordeling contact heeft gezocht om je uit te leggen waar de handleiding zich bevindt. Mochten wij je verder kunnen helpen met het vinden van de handleiding, dan vernemen wij dit graag van je en kun je reageren op het contact. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

goede en duidelijke webshop , betaalbaar en snel geleverd

Duidelijke info, snelle levering

Data-kabel bestelling Duidelijke info, snelle levering

zeer goed

Bizar snelle levering

‘s-Avonds om 22:50 uur besteld. De volgende dag binnen! Hulde!

Snel en netjes ontvangen

Blij met de windgong, die ik snel en netjes verpakt heb ontvangen

Gewoon wat ik verwacht

niet normaal zo snel

een goed product en snel thuis super

Super snel bezorgd!

Kiezen, klik, betalen, ontvangen, klaar!

Uitmuntend

Ik heb voor eerste keer bij jullie besteld site is zeer duidelijk Artikelen met goede omschrijving Snelle afhandeling en wordt netjes afgeleverd en de artikelen zijn ook betaalbaar Wim Kamphorst

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Super snel en prima gegaan

Alles top.

Levering en artikel zoals beloofd

Goed en degelijk artikel, ben er helemaal blij mee

Werkt goed en snel

Prima werkt en snel

zeer snelle levering

Op zondag besteld, en op maandag geleverd gekregen.!!! Wel bijzonder dat ik onkruid bestrijding bij Kabelshop verkrijgbaar is :)

Fantastische geholpen

Snelle correcte afhandeling van mijn bestelling Top

In 1 woord TOP

Slecht product

Had iets bestelt om honden en katten uit de tuin te houden met hot pepper werd gezecht dat het help nou de honden en katten lopen er gewoon overheen. Vind het maar slechte reclamen over het product. Weg gegooit geld

Snel

Snel en goede levering.prima pomp

Snelle service toppie

Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Zeer snelle levering!

Snelle levering en alles in goede staat afgeleverd! Zeer tevreden!

Koningsbeltweg 52

1329AK Almere

294720875

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! ⭐ 4x verkozen tot beste webwinkel. Je verwacht het niet, we hebben het wel!