Prima zoals beloofd

Alles correct

Perfecte ervaring

Had op aanraden van een vriend voor de eerste keer besteld. Bij thuis komst van de goederen bleek er eentje defect te zijn. Is gelijk prima opgelost door het bedrijf. Echt topservice

Snelle levering en goed verpakt.

Ik probeer steeds in een fysieke winkel te kopen ivm leefbaarheid van de stad. Heb weinig ervaring met internet shoppen. Dit was een prima ervaring.

Ruime keuze en goede service

Verrassend wat er allemaal te koop is bij kabelshop en voor normale prijzen. Service en levering helemaal top. Geen fake-bedrijf

Snel, voordelig, prima website en heldere communicatie.

Rookmelders en gasmelder gekocht. Prima productinfo, scherpe prijzen en vlotte levering. Helemaal niets op aan te merken.

Goed en supersnel geleverd

Snel en keurig verpakt afgeleverd

Bestelling snel en keurig verpakt afgeleverd.

betrouwbaar

goedkoop en kwaliteit

Snelle levering. Duidelijke communicatie.

Zie boven

Correcte en betrouwbare site!!

Product snel en correct geleverd. Precies zoals omschreven op de site. Dus heel betrouwbaar. Ik zal hier zeker nog vaker bestellen. Echt een aanrader!!!

Prima Kerst buitenverlichting, snelle levering !

Kerst verlichting voor de Decembermaand. Mooie warme lichtjes voor buiten. Start snoer met 4 losse snoerdelen. Zeer tevreden met het resultaat.

Product makkelijk te vinden op de site en prijs/kwaliteit dik in orde!

Al meerdere keren bij Kabelshop besteld, ook bij retourneren geen problemen. Voor kabels weet ik waar ik moet zijn!!

Helemaal haar wens en voor een mooie prijs.

pakje is 1 dag langer onderweg geweest maar ik vind dat nog snel , zeker in deze periode !

Goedkoper dan andere winkels snel geleverd

Twinkly kertlampjes gekocht goedkoper dan in vele andere winkels. snel en netjes geleverd. Zal zeker vaker op de site kijken want er is een zeer uitgebreid aanbod van diverse artikelen zeker niet alleen kabels zoals de naam van de webshop in eerste instantie doet vermoeden

Snelle en goede levering

Een snelle levering van het juiste produkt installeren en het werkt

Snel

Super snelle levering en perfecte kwaliteit van het gekochte product

Afspraak nagekomen.

Wat ze me gemaild hebben is ook gebeurd.

Prijs-Kwaliteit top! Levering supersnel!

Bij de kabelshop kerstverlichting gekocht. Qua prijs-kwaliteit veruit de beste en de producten de volgende dag in huis. Dit wordt vaker beloofd maar de kabelshop maakt het waar!

goede afwikkeling van bestelling

Duidelijke omschrijving van het product en een zeer snelle levering.

Goede website, alles duidelijk te vinden en snel thuis.

Snelle en juiste levering

Snelle en juiste levering van het door mij bestelde product. Jammer dat er een onnodig grote doos is gebruikt om het product te verzenden.

Overzichtelijke en betrouwbare webwinkel

Fijne producten en top levertijd!

Prima webshop

Duidelijk en netjes afgeleverd

Super goed en Super Super Super snel ! Top 10+

Op vrijdag om ca 20.10 uur een bestelling gedaan die op zaterdag geleverd zou worden. Helaas ging het fout bij DHL maar werd het alsnog op zondag geleverd. In deze tijd van het jaar is het altijd superdruk voor de feestdagen. Nu met Corona is het nog drukker dan anders. Dat deze webshop het dan lukt om de spullen zo snel bij de transporteur te krijgen is gewoon super. Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen !!! Super.

Super snelle levering

Super snelle levering, tevreden klant

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.