slecht

misbruik maken van voor 18:00 besteld volgende werk dag in huis. zodat mensen toch maar bestellen. had donderdags besteld voor 18:00 en pas smaandags in huis. dan bel je je hoe dat kan en hoe ze dat gaan oplossen omdat ik voor zaterdag kraanbesteld had, nee meneer sorry kan niks doen weet niet, jammer voor u , ik kan er niks aan verandere gewoon misbruik maken van de slogan, voor 18:00 besteld volgende werkdag in huis!!!!

Beste Jeroen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening we willen graag onderzoeken wat er niet goed is gegaan. Uit eerdere communicatie kunnen wij opmaken dat er reeds contact met u is opgenomen naar aanleiding van uw klacht. We hopen u daarmee te hebben voorzien van een passende oplossing en duidelijke toelichting. Kabelshop.nl zou het waarderen als u de beoordeling op een later moment nog eens zou willen heroverwegen. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Compleet assortiment

Snelle levering, factuur in PDF meegezonden.

snel goed en goedkoop

grote voorraad en snel geleverd

Netjes volgens afspraak

Snelle service goed verpakt en goedkoop

Super 'savonds besteldcde volgende ochtend al binnen!!

Super snel geleverd en goede prijs

perfecte service

Het bestelde artikel snel en goed ontvangen

Super, makkelijk, snel en betrouwbaar.

Alles ging gemakkelijk en snel. 10/10 zou hier zeker opnieuw bestellen.

Dikke prima

Goede prijs en snelle levering!

fijne site

op tijd

Snelle levering.

Veel goedkoper dan elders.

Gewoon goed

Goede info bij het product op basis waarvan ik mijn keuze kon maken. Snelle levering en goed verpakt. De omvormer zelf heb ik nog niet kunnen testen, maar die is vast goed.

Goede, snelle levering

Goede afhandeling van bestelling, vlot en snel verzorgd.

Snel kun je van andere web site niet zeggen

Nemen klachten serieus!

Geweldig hoe jullie tot het uiterste gaan om de klant tevreden te stellen!

is goed

alles goed

Fijne mensen die je goed advies geven.

Goede communicatie en goede service en kwaliteit en niet te duur

Zie beoordeling boven

Prima communicatie webshop en levering.

Goed geregeld

Bestelling kwam alleen een dag later als gepland maar dat kan ook aan de bezorgdienst liggen.

Top service, scherpe prijzen en razendsnelle levering!

Kabelshop komt haar belofte na. Voor 22:00 besteld en de volgende ochtend al in huis. Veel uit voorraad leverbaar en tegen scherpe tarieven.

heel tevreden

Uitstekend in mail geholpen en te woord gestaan door Marit. Chapeau.

Uitstekend in mail geholpen en te woord gestaan door Marit. Chapeau.

super snel verzonden

Zeer snel het product gevonden zeer snel in huis

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.