Top bedrijf

Binnen 24 thuis Netjes. Verpakt super

Uitstekende klantenservice en kennis

Prima kennis van de klantenservice en goede kwaliteit kabels

Goed, snel, goede service

Snelle levering en goedeprijzen

Wat spulletjes voor de tuin besteld. Alles kwam snel netjes verpakt.

levering chaotisch

Op 14 april bestelling gedaan Pas op 18 april bericht van DHL dat pakket in ontvangst is genomen Op 19 april bericht van DHL dat pakket teruggestuurd is naar afzender. Verzoek ontvangen van kabelshop voor een review. Dat niet positief beantwoord omdat er nog steeds geen kabels waren. Tevens mail gestuurd met de vraag waar de kabels blijven Op 22 april een telefoontje gekregen van klantenservice of ik dat review wil intrekken omdat het een fout van DHL zou zijn. Ze zullen de kabels opnieuw opsturen. Op 23 april bericht van DHL dat ze vandaag de kabel bezorgen Vandaag bericht van DHL gekregen dat ze een sorteerfout hebben gemaakt en dat het nog dagen gaat duren voor de kabels er zijn.

Super goeie ervaring

Mijn ouders hadden zaten te springen om product maar konden het helaas niet ophalen. Daarop online besteld en bij hun thuis af laten leveren. Ze waren super blij dat het zo snel kon !!

perfect alles op tijd en ook nog eens goede kwaliteit!1

Bestelen was vrij makkelijk, snel geleverd, ook nog een goed kwaliteit, Dus ik ben dik tevreden.,

Snel en goed verpakt het juiste product geleverd

Usb a usb b kabel besteld. Goede kwaliteit en goed afgeschermd.

Snel gevonden wat ik zocht en daarna ging het snel

Was opzoek naar een ultrasoon dieren verjager. Snel gevonden, goede informatie zodat ik de juiste kon kiezen. Deze was snel geleverd en werkt erg goed. We hadden deze nodig omdat er kauwen onder de zonnepanelen aan het nestelen zijn. Behalve slecht voor de zonnepanelen is het ook slecht voor de kauwen. Bij een paar dagen zon om ons dak worden de eieren gewoon gekookt.

Gratis verzending

Goed en tevreden

Good verzorgd been er blij mee.

Goede en snelle service

Duidelijk en makkelijk bereikbaar met een snelle afhandeling!

Groot assortiment, redelijke prijzen en snel bezorgd

Het assortiment aan kabels is groot, de prijzen zijn redelijk en de bezorging is binnen een werkdag erg snel. Niets op aan te merken.

Snelle en correcte levering prima product.

Top product

Gemakkelijk te vinden.wat ik nodig heb.snelle levering.goed product voor een prima prijs

Goede service en snelle levering

Ik zocht een product en dat was bij Kabelshop als een van de weinige op vooraad. Makkelikk te bestellen en de volgende dag in huis. Voelt erg vertrouwd.

Gewoon af!!

Prima voorlichting en levering product zoals het hoort!

Site is overzichtelijk, keuze is hierdoor gauw gemaakt. Snelle levering

Keurig gekregen wat ik besteld heb

Stond versteld dat ze ook ratten vallen hebben

Perfecte kwaliteit de volgende dag in huis

Een cijferslot wat nog meer bleek te zijn dan ik zocht. Precies de lengte die ik zocht maar ook sterker (dikker) en in een neutrale zwarte kleur met blauwe cijfers om het niet te saai te maken

Snelle levering is volledig waargemaakt

Mijn doel was om de bestelde producten de volgende dag in huis te hebben. Hier is volledig aan voldaan.

Goed verpakt! Duidelijke mails. Zeer tevreden?

Prima!!!

Prima winkel!!!

keurig op tijd bezorgd.

na mijn bestelling werd ik steeds op de hoogte gehouden over het tijdstip van bezorging. Prima, voor de deur afgeleverd na deurbel. Mijn aankoop was heel goed verpakt en beschermd tegen beschadiging.

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! ⭐ 4x verkozen tot beste webwinkel. Je verwacht het niet, we hebben het wel!