uitstekende online shop

lage prijs, ondanks grote drukte op tijd geleverd en goed verpakt.

Prima webshop

Snelle verzending. Prima prijs. Keurig verpakt en afgeleverd.

Toppie

Gewoon goede service anders kan ik niet zeggen

Snelle verzending, gewoon goed

producten prima geprijsd, snelle verzending

Uiterst tevreden

Zeer tevreden en levering volgens bevestiging per mail

Doen wat ze beloven

Alles perfect

Slang was conform beschrijving. Goed ingepakt en kwam sneller dan verwacht aan.

Snel en netjes geleverd

Snelle aflevering . Het apparaat werkt uitstekend.

Goede snelle seevice

Peefect

Prima producten en snelle levering

Snelle levering en top product

Snelle levering.

Super snelle levering. Goede service. Muizenvallen werken perfect. Al 2 muizen gevangen ermee en weer vrij gelaten in het bos.

geweldig

hele goeie ervaring, tip als een product door de brievenbus past, dan moeten jullie geen bezorgkosten in rekening brengen. groet, willem

Uitermate snelle levering, kom zeker terug

Retourkosten gedragen door klant

Na de aankoop van een product bleek dit niet compatibel met de Belgische standaarden. De specificaties konden mijn inziens duidelijker worden weergegeven op de site. Je betaald in dit geval retourkosten. Iets wat op vele andere online shops niet het geval is.

Beste Niels, Vervelend om te lezen dat jouw bestelling niet compatible is voor het gebruik in België. De stroom aarding in Nederland en België kan inderdaad verschillen en wij vermelden deze specificaties daarom wel bij onze artikelen. Onze klantenservice zal nogmaals contact met je opnemen voor een oplossing. Wellicht dat wij je alsnog kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Kabelshop.nl

Snelle levering en goed product!

Het werd super snel thuis bezorgd en top kwaliteit net!

Vandaag besteld morgen in huis en een geweldige service waar veel webwinkels een voorbeeld aan kunnen nemen.

Overzichtelijk site, gemakkelijk bestellen en snel geleverd

Toevallig op deze site terecht gekomen, wel een site om te onthouden i.v.m de diversiteit aan artikelen.

Snel en vlot

Gemakkelijk gevonden , Snelle en vlotte levering. Correct Product

Netjes en snel bezorgd

Netjes en snel bezorgd

slechte communicatie

Half April een bestelling geplaatst bij Kabelshop.nl voor producten die op dat moment leverbaar waren, 10 dagen later heb ik een mail ontvangen dat de helft van de producten toch niet leverbaar zijn maar dat ik kan kiezen voor een duurder product of kan wachten tot de producten weer op voorraad zijn (dit zou over een week zijn). Ik heb hier niet voor gekozen omdat ik geen duurdere versie (in dit geval een langere kabel) nodig heb en ik nog prima een week kan wachten. 2 dagen later is een gedeelte van mijn bestelling verzonden maar nog geen nieuws van mijn producten die niet leverbaar waren. Nu (begin Juni), bijna 1,5 maand later, heb ik geen enkele update meer gehad van mijn bestelling en heb ik zelf maar moeten bellen om een update om daar te horen dat er nog steeds leverings problemen zijn. Helaas ook hier weer geen enkel aanbod van kabelshop.nl om een alternatief te vinden. Hierna maar besloten om mijn bestelling te annuleren. Ik snap niet goed hoe deze webshop een winnaar kan zijn van zoveel awards als de communicatie zo slecht is. Er spijtig, ik had meer verwacht van een webshop die zoveel reclame maakt met de prijzen die ze hebben gewonnen.

snelle levering & perfecte service

Zeer klantvriendelijke en service gerichte online shop filterpomp voor zwembad besteld en snel geleverd. bij montage bleek een onderdeel beschadigd. mail gestuurd naar klantendienst en direct antwoord ontvangen dat de vervangonderdelen verstuurd zullen worden. dag nadien al ontvangen. perfecte service!!

Om 22:45 besteld en de volgende dag geleverd.

Snelle levering en conform prod specs

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.