Super vlug en goed

Vlug geleverd en ook goed.

Naar tevredenheid geleverd

Originele lightning Apple kabels besteld, de volgende dag al in huis.

N.a.v. onderstaande reactie ben ik teruggebeld met de excuses voor de gang van zaken.

Na levering van het bestelde product, tijdklok voor in de tuin, heb ik via email een vraag gesteld hoe er een grondkabel aan deze tijdklok kon worden aangesloten. Dit in plaats van het gemonteerde snoer met stekker. Na een week wachten, geen antwoord. Toen telefonisch contact opgenomen over de email. De betreffende medewerker wist de email te vinden en beloofde terug te bellen/mailen. Inmiddels is dit ook al weer dagen geleden en daar verwacht ik dus ook niets meer van. Kortom, ik ben zeer teleurgesteld over deze service. Al had ik maar een emailtje gekregen met de mededeling dat er geen oplossing voorhanden was, dan kon ik zelf weer verder zoeken. Heb ik inmiddels ook gedaan. Ik begrijp nu ook waarom er sinds 2019 geen Shopping Awards XS meer is gewonnen.

Beste Jan, Dank voor jouw beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice voor en na de beoordeling in contact is geweest en wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Netjes en correct afgewerkt

Tot volle tevredenheid zaken gedaan. Voor herhaling vatbaar.

Supersnel geleverd

Artikel werd zeer snel geleverd. Prima kwaliteit, uitstekende prijs.

Fantastische Webshop

Betrouwbaar, goedkoop en snel ,ze hebben echt alles !!!

snel geleverd

Ben erg tevreden over de correcte en snelle afhandeling. product kwalireit en prijs zeer goed afgedtemd. Een aanrader

snel en goed

product voldeed aan verwachting

niet voor herhaling vatbaar

2 ventilatoren besteld. ontvangen 1 exemplaar met onvoldoende schroefjes en andere onderdelen, de ander heeft een gedeukte beschermkap. Voor 20 euro per stuk zijn mijn verwachtingen niet heel hoog. Toch teleurgesteld, en dat zegt genoeg denk ik.

Goed, snel

Super Levering

Bestellen ging heel eenvoudig, en snelle levering. Bij binnenkomst, alles goed naar wens, en waar voor je geld.

Verzenden beschadigde goederen en je dient in te staan voor de retourkosten

Ik had een hdmi splitter besteld. Snelle levering, dat wel. Echter zat het toestel vol krabben en kappen. Ik verzendde hiervoor een mail met foto’s. Als oplossing kreeg ik 10% terugbetaald als tegoed voor een nieuwe bestelling bij kanelshop. Dit is mijn eerste ervaring met hen en direct een negatieve en wens afstand te doen van het toestel. Het risico dat dit toestel het snel zou begeven in groot. Hierop kreeg ik als antwoord dat ik het retour mag sturen maar dien zelf de retourkosten te betalen en daar ik professionele klant ben nog eens 15% verwerkingskosten. Maw, zal me al meer dan 10€ kosten om dit op te sturen en nog eens een kleine €10 verwerking, voor een toestel van iets minder dan €60 dat zij me beschadigd hebben verzonden. Verschikkelijk onprofessioneel.

HDMI kabel van 100M

Ik had voor een evenement een HDMI kabel besteld van 100M, zowel op een camera als professioneel beeldscherm heeft deze niet gewerkt. Na dit aan te kaarten willen ze dat ik een video maak waar er NO SIGNAL staat? Ook is de retour op mijn kosten. Dit is toch echt geen goede klantenservice. Nadat ik mijn twijfels uitte is dit gelezen maar NOOIT beantwoord. Graag wil ik gewoon mijn aankoopbedrag terug.

Prima kapot produckt na enige aarzeling vervangen

Prima. Kapot produckt na enige aarzeling is vervangen

Goede zaak om iets te bestellen, totdat je een defect product krijgt

Recentelijk heb ik een officiele apple lightning oplaadkabel gekocht. Binnen een dag ging de kabel steeds slechter opladen en in een week geheel defect. Klantenservice vroeg om een foto. Deze heb ik opgestuurd, maar omdat een kabelbreuk o.i.d. niet te zien is op een foto, kreeg ik de opdracht om een filmpje te maken als bewijs. Gevraagd: op video laten zien dat deze kabel niet werkt, dat een andere kabel wél de telefoon oplaadt, de kabel in verschillende stekkers plaatsen (zodat het niet aan de stekker ligt), en laten zien dat deze kabel andere telefoon ook niet oplaad. Plus een derde telefoon om mee te filmen. En een extra paar handen dus. Een heel circus voor een kabel van 14 euro. Uiteindelijk is het resultaat dat het niet oplosbaar is, en ik maar een nieuwe kabel moet bestellen. Pas op met wat je hier koopt, want ze lachen je gewoon uit als het stuk is.

Beste Ed, Jammer om te vernemen dat je niet tevreden bent. Wij zullen er alles aan doen om je van de juiste oplossing te voorzien en komen graag in contact om jouw situatie verder te beoordelen. Wij kunnen je klant account helaas niet vaststellen. Mochten wij je verder van dienst kunnen zijn, komen wij graag telefonisch in contact via 0294 72 08 75 of via email [email protected] Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Levering zou volgende dag zijn, inmiddels bijna week verder en nog niets binnen.

Levering is heel slecht, nog steeds niet ontvangen.

Beste Ferdinand Dank voor jouw beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice voor en na de beoordeling in contact is geweest om je verder van dienst te zijn. Wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Probleem met defect product netjes afgehandeld, maar wel erg traag.

Snelle verzending, maar trage klantenservice (wel erg vriendelijk). Het door mij bestelde product bleek elders veel goedkoper te zijn. Je krijgt geen geld terug bij een miskoop, maar een vervangend/alternatief product of tegoed. Uiteindelijk is alles toch goed gekomen, maar het was een van mijn slechtere webwinkel-ervaringen. Ik vermoed wel dat ik een uitzondering was.

kapotte producten, geen communicatie

Eerst een kapot product gekregen, toen contact gezocht, maar geen antwoord. Een webwinkel hoort echt betere service te verlenen.

Beste Sebastiaan, Dank voor jouw beoordeling en vervelend dat de reactie op je email langer heeft geduurd. Mocht de situatie urgent attentie nodig hebben zijn wij ook altijd telefonisch bereikbaar. Wij zien dat de klantenservice heeft gereageerd en zullen de situatie snel voor je oplossen. Wij hopen je alsnog opnieuw te mogen verwelkomen in onze webshop. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Prima. Snelle levering.

Veel keuze. Snelle levering. Overzichtelijke website.

Prima product

Goede producten die snel geleverd worden

Gauw gevonden wat ik zocht en snel en probleemloos bezorgd.

Zeer behulpzaam

Telefonisch contact gehad heel vriendelijk te woord gestaan

duidelijke website, makkelijk te bestellen en keurige follow up tot en met levering levering

Hoewel ik niet heel handig ben met online bestellen, lukte mij dit op de site van kabelshop.nl wonderwel goed. Direct na bestelling correcte bevestiging, vlotte levering van het bestelde artikel; kortom dik tevreden.

Op zondag bedacht , om te bestellen en maandag al in huis . Super service

Koningsbeltweg 52

1329AK Almere

294720875

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! ⭐ 4x verkozen tot beste webwinkel. Je verwacht het niet, we hebben het wel!