Duidelijke webshop, normale prijzen en snelle levering.

Duidelijk

En snel

Nette bevestiging. Levering op tijd.

Supersnelle levering

Fijne webshop. Zeer snelle levering. Alles keurig verzorgd.

Vrij goed

Snel en goed verzonden. En keurig afgeleverd. Met vriendelijke chauffeurs. Tof en goed gedaan

Perfect!

Duidelijke website, goede omschrijving van het product. Snelle levering.

Product goed en op tijd geleverd

Snel en op tijd geleverd

Vlot

Erg vlot geregeld

Voordelig en snel

Goed, snel en voordelig.

Kwaliteit, goedkoop en supersnelle verzending!

Kwaliteit, goedkoop. Beleefde klantenservice, er wordt meegedacht. Supersnelle verzending!

Jammer

Ik heb 3 setjes kerstverlichting op batterijen besteld waarvan de levertijd binnen 5 dagen zou zijn, dat gebeurde niet, ik heb zelf een paar keer navraag gedaan, uiteindelijk kwamen ze heel veel later binnen. Ik heb daar niet over geklaagd en mijn geld terug gevraagd. Ik heb de batterijen op 6 december in gebruik genomen, na 10 dagen zag je de kerstlampjes nog heel flauw branden, de timer stond op 6 uur ( kortste tijd ) Ik vind dit wel heel erg kort omdat de batterijen veel langer mee moeten gaan. Ik heb dit aangegeven bij de klantenservice waarop ik een mail terug kreeg dat ze het defect niet vast konden stellen vanaf daar en dat batterijen minder lang mee gaan met koud weer, dat begrijp ik zelf ook, ik heb ook aangegeven dat het juist erg zacht weer was en dat dat het probleem niet kon zijn. Ik heb nog een mail gestuurd met mijn mening hierover, maar helaas niets meer gehoord. Het gaat om 6 batterijen, de kerstverlichting is wel goed. Wij hebben zelf ook een zaak waarvoor we volgend jaar nieuwe verlichting nodig hebben, ik vrees voor de klantenservice als er iets onverhoopt niet goed is. Wij zoeken een andere leverancier. Een gemiste kans, zeker in corona tijd waarbij een klant niet even binnen kan lopen om de batterijen te laten zien en kan laten controleren op een defect. Het vertrouwen komt dus van 1 kant, van de klant, dat is niet hoe wij werken. Voor ons nooit meer kabelshop.

Geen reactie van klantenservice

I.v.m. beschadigd geleverde kabel contact opgenomen met de klantenservice maar een reactie blijft uit.

Beste Milan, Hartelijk dank dat voor uw beoordeling en jammer om te horen dat u hinder ondervindt om contact op te nemen met de klantenservice. Wij hebben uw account gegevens kunnen achterhalen en hebben helaas geen poging tot contact van u, kunnen waarnemen. Verder hebben wij naar aanleiding van uw beoordeling via de email al contact met u opgenomen. Graag vernemen wij een reactie om u verder van dienst te kunnen zijn met uw beschadigde levering. Vriendelijke groet, Leon Kabelshop.nl

Snelle levering van het gevraagde product tegen een goede prijs

Gezocht besteld en geleverd. Het had in iets minder verpakking gemogen

jammer maar helaas

Ondanks de vooraankondiging dat mijn verzending vertraagd zou kunnen zijn, had ik er geen rekening mee gehouden dat een brievenbuspakketje er 3 dagen over zou doen. De bestelling is inmiddels binnen maar ik ben al in het buitenland en kan geen gebruik maken van mijn bestelling. Jammer maar helaas.

Geen contact mee te krijgen in 1e instantie.

Ik had 2x een mail gestuurd naar aanleiding van een defect product. Hier geen reactie op gekregen. Telefoonnummer was ook nergens te vinden op de site. Na een slechte review gingen de alarmbellen rinkelen en hebben ze direct contact opgenomen en nu is alles naar wens opgelost. Dit had wel wat makkelijker gekund door gewoon een telefoonnummer van de klantenservice op de website te vermelden.

Beste Niels, Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te lezen dat u hinder ondervindt om in contact te komen. Onze excuses voor het ongemak en fijn dat we naar aanleiding van uw review de situatie op hebben kunnen lossen voor. Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, kunt u contact opnemen met ons via info@kabelshop.nl Vriendelijke groet, Leon Kabelshop.nl

Prima, alles was goed gedaan

Zelfde alles goed gegaan, product is tot nu toe perfect

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

Gebruiksvriendelijke shop, en vandaag besteld is ook morgen in huis!!!

Supersnel geleverde topkwaliteit.

goed verpakt.netjes afgeleverd

heel tevreden

Mooie deurstoppers

Makkelijk om de bestelling te plaatsen. Er wordt keurig aangegeven wanneer ik de bestelling kan verwachten. De deur stoppers zijn van zeer goede kwaliteit en doen wat ze moeten doen.

Snelle levering en goede prijs.

Producten netjes verpakt ontvangen. Zeer snel geleverd en voor de goedkoopste prijs wat ik kon vinden op internet.

Gewoon goed !!

Fijne website Goede communicatie en levering.

helemaal te gek !

jullie reageerden meteen toen ik gevraagd had om een radiator zonder stroom(was achteraf een beetje domme vraag van mij maar ik had er nog nooit van gehoord) en toen ik er eentje met elektra bij jullie had besteld was hij ook snel bij mij bezorgd. alleen dhl had hem beneden in de lift gezet en was weggegaan maar gelukkig heeft iemand uit mijn complex hem gevonden en hem bij mij gebracht,ik heb dhl heel kwaad opgebeld want ik leef van een aowtje en als iemand hem had meegenomen dan had ik hem niet nog een keer bij jullie kunnen bestellen dus...... ik ben blij met jullie service. dank je wel. vriendelijke groet, joke vander velde.

Zeer goede en supersnelle bezorging

bestelling was goed verpakt en op tijd geleverd

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.