Het produkt dat ik heb besteld werkt goed.

Ik ben tevreden over mijn bestelling bij Kabelshop.nl

Beste Daniëlle, Dat vinden we erg leuk om te horen, bedankt. Altijd fijn om een compliment te krijgen. Fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Snel en goed verpakt bezorgd

Zoals je bij een goede internetshop verwacht is het ook gebeurd, de perilexkabel en stopcontact zijn prima en snel bezorgd.

Beste Karl, Bedankt voor je positieve review. Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Hierdoor kunnen we onze website blijven verbeteren en optimaliseren. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

makkelijk te bestellen,snelle levering,goede kwaliteit

Zeer tevreden. alles makkelijk te bestellen

Beste Ed, Fijn om te horen dat je tevreden bent. We waarderen je feedback en hopen je snel weer te zien op Kabelshop.nl Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Beste Ruud, fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij hopen u snel terug te zien in onze webwinkel! met vriendelijke groet, kabelshop.nl

Echt weer een superaankoop

Heb een goede coax kabel gekocht van Hirschmann. Heel blij mee. Erg betrouwbaar, degelijk, van superkwaliteit. En voor een prima prijs gekocht, was snel bezorgd.

Beste Niels, Dat vinden we erg leuk om te horen, bedankt. Altijd fijn om een compliment te krijgen. Fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Niks negatiefs te melden

prima ervaring betreft het bestellen en leveren. Gewoon goed

Beste Nico, Dat vinden we erg leuk om te horen, bedankt. Altijd fijn om een compliment te krijgen. Fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Gemakkelijk om te bestellen, prima afwikkeling. Goed en stevig verpakt. Op tijd bezorgd.

Beste Annemie, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dit is voor ons erg belangrijk want alleen op deze manier kunnen wij onszelf blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

zeer klantvriendelijk!

Correcte afhandeling.

Beste Linda, fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij hopen u snel terug te zien in onze webwinkel! met vriendelijke groet, kabelshop.nl

Geweldige service en snel geleverd!

Top spullen en zeer snelle levering.

Dankjewel voor de positieve reactie, Leo! We houden dit vast en hopelijk zien we je snel weer terug in de webshop. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Zeer goede en snelle dienstverlening

Zeer goede en snelle dienstverlening

Beste Luc, Dat vinden we erg leuk om te horen, bedankt. Altijd fijn om een compliment te krijgen. Fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Prima en snelle service.

Na bestelling direct antwoord wanneer het pakje verwacht kan worden. Bij aflevering bleek het prima verpakt. Geen enkel negatief bericht.

Beste Kees, Wat een leuk compliment, dankjewel. We wensen je nog een hele fijne dag! Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Overzichtelijke site makkelijk te vinden wat je nodig hebt en een snelle levering

Beste Anita, Bedankt voor je feedback! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Alvast een hele fijne dag gewenst en hopelijk zien we je snel terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Top On Line Winkel

Mijn ervaring is top. Snel en accurate webshop!

Beste Vincent, Fijn om te horen dat je tevreden bent. We waarderen je feedback en hopen je snel weer te zien op Kabelshop.nl Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Prettig contact en snelle levering

Zie de titel

Beste John, Wat een leuk compliment, dankjewel. We wensen je nog een hele fijne dag! Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Prima product voor scherpe prijs en snel geleverd

3 hirschmann moca producten gekocht. Voor kabelshop gekozen vanwege het grote assortiment en de scherpe prijs. Snel geleverd en het werkt prima!

Beste Etienne, Dat vinden we erg leuk om te horen, bedankt. Altijd fijn om een compliment te krijgen. Fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Geweldig, heel erg tevreden

Kon via internet mij goed oriënteren wat ik nodig had. Hetzelfde artikel was elders beduidend duurder. Bestellen/betalen ging makkelijk en de levering vond plaats zoals op de site was aangegeven. Op de bezorgkosten kon worden bespaard door nog een artikel te bestellen.

Beste Maike, Bedankt voor je positieve review. Wat leuk dat je de tijd hebt genomen om ons feedback te geven! Hierdoor kunnen we onze website blijven verbeteren en optimaliseren. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Goed geadviseerd, goed geslaagd.

Ik had wat vragen over de do’s en dont’s bij stekkerdozen, de mogelijkheden en beveiligingen. Hiervoor nam ik contact op via Messenger. Daar ben ik heel goed geadviseerd, en daarna goed geslaagd op jullie webshop. Heel fijn om even contact te hebben met een expert toen ik zelf voor de bomen het bos niet meer zag.

Dankjewel voor de positieve reactie, Miriam! We houden dit vast en hopelijk zien we je snel weer terug in de webshop. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Wwwwww

Snel en op afgesproken tijd geleverd

Goede en snelle service

Ik Moest ziggo stekkers hebben en deze waren binnen een dag geleverd

Beste Jacqueline, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Wij doen elke dag onze uiterste best om de bestellingen de volgende dag te kunnen leveren. Fijn dat dit gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Beste heer Posthuma, Dat vinden we erg leuk om te horen, bedankt. Altijd fijn om een compliment te krijgen. Fijne dag nog! Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Zeer snel en goed geprijsd

Beste meneer Maarse, Fijn om te horen dat je tevreden bent. We waarderen je feedback en hopen je snel weer te zien op Kabelshop.nl Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

zeer betrouwbaar en zee snelle levering

zeer snelle levering

Beste Wim, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Wij doen elke dag onze uiterste best om de bestellingen de volgende dag te kunnen leveren. Fijn dat dit gewaardeerd wordt. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Goed product en snel geleverd

Het gevraagde product voldeed aan de wensen en werd snel geleverd

Beste Frank, fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Wij hopen u snel terug te zien in onze webwinkel! met vriendelijke groet, kabelshop.nl

super

snelle afhandeling goede spullen nieuwe kabel werkt goed

Beste Roerlof, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven, dit is voor ons erg belangrijk want alleen op deze manier kunnen wij onszelf blijven verbeteren. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Heel goed geholpen!!

Tuinslang ging kapot na melding hiervan direct een andere slang gekregen.Hele goede service. En heel snel geregeld. Dat is pas een klantenservice.

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.