SUPERSNEL

MIJN ACCU WERD DE VOLGENDE MIDDAG AL BEZORGT

super snel en correct geleverd

Duidelijke site en toegankelijk

Erg goed

Wat een snoep....eh....snoerwinkel. Hier kom ik terug voor mijn volgende project. Door het winterweer was de bestelling later, begrijpelijk. Het goeie is dat ze daar direct en helder over communiceren. Zo wil een mens het graag.

Fantastisch en supersnel met leveren.

Prima website, prima produkt, snel geleverd

Goede prijs

Tot volgende bestelling!

Mijn bestelling is keurig en snel afgehandeld. Had de kabel ook snel in huis.

Snel geleverd en zeer goede kwaliteit!!

Juiste informatie op website

Ik had snel een switch nodig, deze werd dezelfde dag nog verstuurd en een dag later had ik hem in huis.

Snelle levering, op afgesproken dag bezorgd. Product voldoet prima en had een goede prijs.

Snel geleverd producten zoals omschreven!

Zocht iets om videobanden of 8mm filmpjes over te zetten naar mijn computer. Kabelshop heeft daar de juiste kabels en bijbehorende software voor tegen een redelijk lage prijs. Als koper ben ik zeer tevreden over het product en de snelle levering.

Hetgeen ik nodig had besteld en kreeg dat zeer snel aangeleverd. Betrouwbaar en professioneel!

Prima sevice

Duidelijke website en vlotte levering

snel / goed

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ervaring is goed

geweldig

hele fijne zaak super geregeld dank je wel

Correcte afhandeling van de bestelling

Goede ervaring

Vriendelijke en goede service

Service super goed medewerkers geduldig en proberen een oplossing te vinden indien nodig. Enigste min punt aangetekend retourneren

Snel geleverd goede kwaliteit.

SIMPEL: goed

bij kabelshop besteld, juiste product snel verstuurd en geleverd.

Slechte retour voorwaarden

Retourkosten voor eigen rekening en ook nog in mindering de verzendkosten van de bestelling als je niet boven de minimale bestelwaarde zonder verzendkosten blijft na retour. Niet echt van deze tijd.

Matig

Heb m'n bestelling retour gestuurd, maar daar hoor niets, en ook geen geld terug.

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.