Beste Juliet, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u de aankopen bij Kabelshop.nl op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Goed product, tegen eerlijke prijs

Duidelijke site, goed product tegen een eerlijke prijs en snel geleverd!

Beste Ronaldo, Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met uw ervaring bij ons! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Correct

Snelle levering en goed verpakt.

Beste Willy, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Snel en goed!

Beste Jan, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u de aankopen bij Kabelshop.nl op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Zeer overzichtelijke website Snelle levering ,en je wordt goed op de hoogte gehouden van de status.

Beste Kees, Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met uw ervaring bij ons! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Goed materiaal voor een goede prijs en een snelle levering.

Beste Eric, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De kwaliteit en snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Super snel geleverd en netjes verpakt.

Goede overzichtelijke site. Gemakkelijk te bestellen en geleverd binnen de afgesproken termijn. Als in weer een kabel of iets dergelijks nodig heb, dan bestel ik hem zeker weer hier.

Beste Dennis, Wat fijn dat onze overzichtelijke website u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website. Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Goede coax kabe,l, wel stijf, maar ook makkelijk hoeken in maken om vast te zetten ! 3ven goed uitrollen eerste keer.

Heel snel geleverd

Ik beveel Jullie aan, ik ben dik tevreden!!!

Nette bedriif

Alles goed geregeld top

Snel en keurig geleverd, uitstekende website!

Goed en snel

Een goede tv beugel en makkelijk monteren.

Duidelijke webshop

Snelle levering, 100 % betrouwbaar,ook telefonisch vriendelijk geholpen

Goed en snel

Makkelijke site. Goede keuze geweest. Zeer snel bezorgd aan huis. Ik heb vaker hier besteld en ben zeer tevreden.

Kabel besteld, volgende dag in huis.

Supersnelle verzending. Volgende dag al in huis. Erg makkelijk

Prima op tijd en nette informatie over de deurbel.

Alleen de bezorger van DHL plaatste het pakket op de auto die op de oprit stond. De bezorger was verdwenen, ik kon alleen zijn rug nog zien.

Beste Marianne, Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u de aankopen bij Kabelshop.nl op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Top verpakt en op tijd geleverd

Beste Marian, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. De tevredenheid voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

super

zeer tevreden en super goed levering

Beste Lia, Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u de aankopen bij Kabelshop.nl op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

zeer snel

S'avonds besteld 15 uur later bezorgd door dhl super snel dus.

Beste Hans, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze snelle levering zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen. Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Snel en goed zakendoen bij Kabelshop..!

Volgende dag na mijn bestelling, keurig verpakt, thuis afgeleverd. Ik besef dat dit niet altijd lukt, maar pakte bij mij zeer positief uit. En dat tegen een keurige prijs. TOP...!

Beste John, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze snelle levering zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen. Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

supersnel en correct geleverd

Een 'vergeten' artikel snel nog even besteld. Op de site goed te beoordelen, ontvangen zoals verwacht en dus een prima aankoop.

Beste Henk, Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u de snelle levering van Kabelshop.nl op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Supersnelle levering!

Nadat de bestelling was geplaatst binnen één dag al bezorgd!

Beste Jan, Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Ik ben erg tevreden, is vlug geleverd!

Snelle levering!

Beste Mieke, Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Goede service en snelle levering

De bestelling wassen geleverd

Beste Gerard, Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met uw ervaring bij ons! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Snelle levering! Netjes verpakt

Beste G, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. De tevredenheid voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel! Vriendelijke groeten, Webcare Team Kabelshop.nl

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! ⭐ 4x verkozen tot beste webwinkel. Je verwacht het niet, we hebben het wel!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.