Uitstekende webshop!

Zoeken - geen probleem Prijs- zelfs goedkoper dan elders Kwaliteit- prima Levering- zo snel heb ik nog nooit meegemaakt Cijfer- met volle overtuiging een 10!!!!

goed en snel leverbaar

goed en snel leverbaar

Zeer professioneel

Duidelijkheid bij het bestellen, en het snelle versturen en duidelijk op tijd bezorgd.

Betrouwbaar? nee...

Weer een zoveelste webshop die hun voorraadstatus (voor onderdelen die niet vergaan, en waar dus geen reden voor is om over de voorraad te liegen) niet op orde hebben. Gelukkig gaat de rest van het bestellen wel ok.. dat is dan ook het enige.

Beste Henry, Dank voor jouw beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice na de beoordeling in contact is geweest om je van de juiste uitleg te voorzien. Wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Snelle afhandeling, correcte verpakking.

zeer tevreden over de afwikkeing

Snelle levering en goede verpakking van de order

Goede service en lage bezorgkosten

Zeer slecht bedrijf.

Ten eerste bestel ik iets bij dit bedrijf, krijg ik een mail dat 1 artikel niet leverbaar is. Naar meer als een week wachten en niets terug horen. Heb ik maar een mail gestuurd om de bestelling te annuleren. Krijg ik een mail terug , dat het geannuleerd is en dat ik het geld op mijn account staat......... Een beetje belachelijk vind ik dit dat ze niet het geld gewoon terug storten zo als ieder ander bedrijf. Voor mij de eerste en laatste keer dat ik hier bestel. Met andere woorden van mij een dikke 0

Beste Marcel, Dank voor jouw beoordeling en excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice na de beoordeling in contact heeft geprobeerd te komen. Mochten wij je verder van dienst kunnen zijn dan vernemen wij dit graag van je. Wij hopen je in de toekomst alsnog opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Heel snel geleverd goede spullen en mooie prijzen

Prima product. Snelle levring

Ik beveel dit bedrijf aan

Prima bedrijf klopt wat ze beloven

Prima snel juiste aflevering bestelling

Goede ervaring

Niet de goedkoopste!

Voor de 2e maal iets besteld bij kabelshop.nl en 2x zeer tevreden. Snelle levering en zeker niet te duur.

Webshop was voor mijn nieuw

Snelle levering en prima prijs

zeer goed

zeer snel

Op zoek naar een stukje verlengsnoer voor buiten. Stond versteld van wat er allemaal nog meer te vinden was op de site! Ik had hier zeker nog een keer bestellen. De levering was ook netjes en snel.

Snel, prima prijs/kwaliteit

Product zoals beloofd de volgende dag in huis. Kwaliteit prima, niet te duur en goed verpakt. Heel fijn zelf te kunnen kiezen uit verschillende koeriers. Bestelling te volgen via Track&Trace. Bezorger post.nl op tijd en vriendelijk. Kom zeker als klant terug bij de kabelshop.

Veel keus ,goede prijs, kwaliteit en snelle levering .

Bij de kabelshop denk je niet gelijk aan levering van tuinaarde . Maar de keuze van de kabelshop is enorm . De volgende dag werd het geleverd ! De kwaliteit en prijsverhouding is prima.

snel en goed geleverd

Eenvoudige kabel met HDMI adapter. Werd snel geleverd en precies wat ik nodig had. Goede kwaliteit voor nog geen 10 euro. Dik tevree !!!

Goed geholpen en uitstekende uitleg hoe ik kon worden geholpen

Veel te late levering en late reactie op klachten via mail

Mijn pakket zou de dag na bestelling geleverd worden...dus niet. Via track en trace werd inde late avond gemeld dat de bestelling een dag later zou komen...niet dus. Zo werd ik een paar dagen aan het lijntje gehouden, steeds in de late uren kreeg ik pas de melding dat de levering weer naar een dag later werd opgeschoven. Een paar meldingen via mail bleven 3 a 4 dagen onbeantwoord. De leugenachtige afleverbelofte heeft mij een aantal dagen huisarrest bezorgd door nutteloos te zitten wachten op mijn pakket. Uiteraard kan er altijd iets fout lopen, maar geef dan een eerlijke aflevertermijn door aan de klant zodat die niet zinloos moet wachten, en beantwoord op zijn minst tijdig de vragen en opmerkingen van de klant voordat hij argwanend en boos wordt. "Je verwacht het niet, we hebben het wel" is hun slogan. Dan hebben ze het waarschijnlijk over afleverbeloftes die niet nageleefd worden.

Beste Twan, Dank voor jouw beoordeling en vervelend dat de bestelling is vertraagd bij de bezorgdienst. Wij zien dat de klantenservice een verzoek tot contact heeft gestuurd en al in contact is geweest over de levering. Wanneer er een vertraging bij de bezorgdienst ontstaat zullen wij dit zo goed mogelijk voor je oplossen. Wij hopen u alsnog opnieuw te mogen verwelkomen in onze webshop. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Ik had binnen 2 dagen het door mij bestelde product in huis. Deze was met zorg ingepakt. Inmiddels geïnstalleerd en voldoet volledig aan mijn verwachting en de omschrijving op de website. Ben meer dan tevreden over dit bedrijf.

TOP

Duidelijke overzichtelijke website, snel geleverd!

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! ⭐ 4x verkozen tot beste webwinkel. Je verwacht het niet, we hebben het wel!