snel en goed

Keurig verpakt, mooi product. Geweldig snel.

heel tevreden; snel geleverd en goede kwaliteit

Ik ben blij dat het product van goede kwaliteit is; degelijk en goed werkzaam.

Bij de neus genomen

Ik ben bij de neus genomen omdat men me een mannetjes sterker heeft terwijl ik een vrouwtje had besteld. Foto is van internet gehaald, zodat ik niets kan bewijzen.ik zal nooit meer iets bij jullie bestellen. En zeg bij deze gedag

Beste Toon, Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat we elkaar gesproken hebben. Wij vinden het jammer dat u het product wat u probeerde te bestellen niet bij ons heeft kunnen verkrijgen. Zoals besproken hebben wij het product zoals u het omschrijft niet in ons assortiment en hebben wij hier in onze systemen geen geschiedenis van kunnen vinden. Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, neem dan contact op met de klantenservice via kabelshop.nl Vriendelijke groet, Leon Kabelshop.nl

Mooi spul

Duurde wat langer dan verwacht. Maar uiteindelijk mooie levering

Pakketje goed verpakt en de volgende dag ontvangen

Geen klagen, pakketje zoals op de site aangegeven de volgende dag ontvangen, helemaal top en bedankt!

Snelle order bevestiging...en snelle levering van product. Zeer tevreden!

Lekker snel en op tijd!

Lekker overzichtelijk op,de site als je iets zoekt en …. Niet duur en goede kwaliteit..en wat altijd wat we willen lekker snel geleverd!

zeer goed

snel geleverd volgens afspraak

betrouwbaarheid

Snelle levering en concurrente prijs.

Goede service bij afhandeling klacht

Product werkte niet goed, er werd direct een nieuw vervangend item gestuurd.

Goed en snel

Alles netjes geleverd.

Snelle levering, zeer goede kwaliteit

Erg tevreden met ons kacheltje. Het verwarmt de zolder binnen 10 min.

Correct afgeleverd, goed verpakt.

Prima afgeleverd

Netjes en op tijd geleverd !

Netjes en op tijd geleverd.

Uiterst tevreden

Prima op tijd en bovendien een goede Kwaliteit

Medere keren wat besteld tot volle tevredenheid

Snelle levering, goede kwaliteit.

Goed, snelle levering en betaalbaar

Ik kocht een nedis humi120cwt luchtbevochtiger omdat mijn vorige stuk is gegaan. Binnen 1 dag was deze geleverd en tussentijds kreeg ik netjes een mail over de status. Een fijne en goede ervaring met dit bedrijf

Netjes en op tijd geleverd

Duidelijke website Snelle en goede levering

Perfect, precies zoals vermeld.

Gewoon goed, goede sortering, en jele vlitte verzending.

slecht

koop hier niets koop hier niets ik koop wat bij jullie en het is kapot zeggen ze we gaan het oplossen noppes kommen met een voorstel kan je het zelf maken mechien en dan als je volgende keer wat koopt hoef je geen verzendkosten te betalen ik vind is niet op gelost dat is omkopen daarom moet ik voor betalen hier koop ik nooit meer iets meer

Beste Rene, Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat we elkaar gesproken hebben. Jammer om te vernemen dat uw levering met een defect is ontvangen. Wij nemen naar aanleiding van een retour melding altijd contact met u op en u kunt hier ook verder op reageren zodat we tot gezamenlijke oplossing komen. Mocht u verder nog van dienst kunnen zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Vriendelijke groet, Leon Kabelshop.nl

1.50 betaald voor avond levering niemand komen opdagen.

Beste Chrjs, Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn dat we elkaar gesproken hebben. Jammer om te vernemen dat er een vertraging is opgetreden in uw verzending en zoals besproken zullen wij deze situatie verder onderzoeken voor de borging in onze kwaliteit. Mocht u verder nog van dienst kunnen zijn, neem dan contact op met onze klantenservice. Vriendelijke groet, Leon Kabelshop.nl

Goedkoop, betrouwbaar en snelle levering

Binnen 2 dagen artikel binnen, goede levering

Ze blijven maar spammen

Ik heb me nu al 3 keer af proberen te melden voor die stomme reclame e-mails maar ze blijven spammen.

Beste Maarten, Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te lezen dat u hinder ondervindt met het uitschrijven van de nieuwsbrief. Op basis van de gegevens in de review kunnen wij helaas uw account gegevens niet achterhalen. Graag komen we met u in contact om u te helpen met het uitschrijven voor de nieuwsbrief. Neemt u hiervoor contact op met de klantenservice via info@kabelshop.nl Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Vriendelijke groet, Leon Kabelshop.nl

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.