Filters

10

snel geleverd, goede communicatie

snel geleverd, goede communicatie en product voldoet aan verwachting. Top.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi op tijd bezorgd

Was spannend of het voor de kerst zou komen .. maar lag op tijd in de brievenbus

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

s Avonds besteld en de volgende middag geleverd. Producten tegen prima prijs en ook goed verpakt. Heel tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja
10

‘s Avonds bestel, de volgende dag in huis

Ondanks de kerstdrukte.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het bestelde artikel juist geleverd.

Op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

snelle service, goede prijzen

Zoals een webshop hoort te werken :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel bezorgd

Snelle levering zoals beschreven staat, keuze uit bezorgdienst, goede prijs! prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Kabelshop is top!

Overzichtelijke website en snelle bezorging. Ik ben fan!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Alles geleverd en werk naar behoren!

  • Aanbevelen? Ja
10

Grandioos goed!

Wat een snelle bezorging! Was er beduusd en blij van. Prachtige kerstversiering voor in de tuin voor een redelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig.

Zéér tevreden met mijn aankoop, warme verlichting.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel bezorging

Ik heb een draadloze oplader gekocht voor mijn zoon. Ik was best verbaasd over de snelle levering aangezien wij in een drukke periode zitten. Ik had nog een vraag over de product, en naam contact op met de leverancier. Ik kreeg heel snel een email terug. Fantastisch ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering van gewenst product

Volgens planning op juiste tijdstip geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
2

Waardeloze product, service en comunicatie

Ik koop op 29 november 2021 een jacuzzi jay Z maladives .€1098 Ik heb de jacuzzi opgeblazen een dag erna. (geen water erin gedaan anders vervalt het retour sturen ivb hygiëne. ) Ik kom de volgende dag bij de jacuzzi en wat blijkt dat de gehele jacuzzi leegloopt . Ik heb de jacuzzi weer opgeblazen en dacht zal aan de kou liggen dat hij een beetje leeg is gelopen . Maar de dag erna is de jacuzzi weer een stuk leeg gelopen . Ik heb gemaild want het opgegeven telefoon nummer geef geen gehoor en neemt niemand op . Ik wil mijn nieuw gekochte jacuzzi retour doen en mijn geld terug . Na vele mails op en neer heb ik het retour papier ingevuld en opgestuurd naar kabelshop. Ik heb aangeven dat ik af zie van een nieuwe jacuzzi of dat de nieuwe jacuzzi word gemaakt. Ik heb aangegeven dat ik van de koop wil afzien van het ondeugdelijke product. Ze doen net of ze het niet snappen en willen de jacuzzi maken en weer retour naar mij sturen . Krijg je gezegd via mail stuur de jacuzzi maar via post.nl kosteloos naar ons op . Breng de jacuzzi maar naar een post.nl pakketpunt bij u in de buurt . Weet niet waar ze die wijsheid vandaan halen maar de jacuzzi weegt 87 kilo en post.nl gaat maar tot 30 kilo , de jacuzzi weegt 87 kilo . Heb nu 3 dagen achter elkaar gemaild dat het niet gaat met post.nl maar ik krijg geen reactie meer terug . Heb vandaag met ALPC gebeld waar de jacuzzi van daan komt en werd tegen mij gezegt aan de telefoon dat de jacuzzi gemaakt zou worden en geen geld retour zou krijgen . Ik nog eens duidelijk gezegt dat ik de koop ontbindt en er van af zie . Heb vandaag contact gehad met de rechtsbijstand en die gingen nu contact leggen met kabelshop etc om de koop nog eens te ontbinden. Misschien dat dat helpt . Eerste en laatste keer uit deze winkel besteld .

  • Aanbevelen? Nee
1

Trieste aftersales

Mijn zus geadviseerd hier een krimptang (rj45) te kopen om 1 kabel te knijpen, de geleverde tang was krom en hebben deze dus niet kunnen gebruiken. Retourbeleid is nogal tegen de consumentenrechten in zeg maar, wou een duurdere tang bestellen maar met deze ervaring rijker gaan we wel naar een andere toko

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Brian, Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat er een defect is geweest in een van de artikelen binnen uw bestelling. Onze retourvoorwaarden staan beschreven op de website, graag komen wij in de gelegenheid om uw garantie te beoordelen. Op basis van uw gegevens in de review kunnen wij niet achterhalen of uw situatie al is behandeld door ons. Mochten wij u nog verder van dienst kunnen zijn vernemen wij dat graag, u kunt dan contact opnemen via info@kabelshop.nl Vriendelijke groet, Leon Kabelshop.nl

2

Helaas negatief.

Ik bestel een drie split en heb14 dagen later nog niets gekregen..

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jjm, Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat hinder heeft ondervonden met de bezorging van uw bestelling. Wij hebben naar aanleiding van uw melding getracht telefonisch in contact te komen. In de afgelopen periode is het helaas veel drukker geweest waarbij er de nodige vertraging is opgetreden bij de bezorgdiensten, dit hebben wij ook gecommuniceerd op onze website. De melding die door de bezorgdienst is gemaakt dat de verzending nog niet is ontvangen óf nog niet verwerkt, Op basis van uw gegevens kunnen wij zien dat uw situatie al is behandeld en dat u uw bestelling via een nazending binnen redelijke tijd in ontvangst heeft mogen nemen. Mochten wij u nog verder van dienst kunnen zijn vernemen wij dat graag, u kunt dan contact opnemen via info@kabelshop.nl Vriendelijke groet, Leon Kabelshop.nl

10

Geweldig

Zeer goede en zeer snelle bezorging

  • Aanbevelen? Ja
10

zeer snelle levering

Op de zondag voor kerst besteld en maandag al in huis, dit had ik niet verwacht want op werkdagen besteld de volgende dag in huis. Helemaal top dus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Het was snel gegaan en mooi in een doos ik zeer tevreden over het snelheid en netjes afgehandeld. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
10

prima vlotte service

snelle levering prima product

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon leveren wat gevraagd wordt

Doen wat ze beloven

  • Aanbevelen? Ja
10

Twinkly, geweldige kerstverlichting en ook supersnel bezorgd

Ik kan de Twinkly kerstverlichting echt aanraden! Wat een mogelijkheden voor een hysterische kerst. Van subtiel tot over de top simpel in de app te regelen. Zeer onder de indruk van de kwaliteit. Binnen een dag geleverd, helemaal goed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prefect geregeld.

Het product doet het na onze verwachtingen goed en is van goede kwaliteit , is snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
1

product is niet goed omschreven

belachelijk om zoveel moeite te doen het pakket terug te sturen zeer onbetrouwbaar

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Claudia, Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat hinder ondervindt met het retour van uw bestelling. Onze retourvoorwaarden staan beschreven op de website en onderdeel van de beoordeling voor de garantie is dat wij voor onderbouwing bij de retournering kunnen vragen. In de afgelopen periode is het helaas veel drukker waardoor de klantenservice lastiger te bereiken is, dit staat ook aangegeven op de website. Hierin staat ook aangegeven dat uw aanvraag voor retour binnen 1-5 werkdagen in behandeling wordt genomen. Op basis van uw gegevens kunnen wij zien dat uw situatie al is afgehandeld door ons. Mochten wij u nog verder van dienst kunnen zijn vernemen wij dat graag, u kunt dan contact opnemen via info@kabelshop.nl Vriendelijke groet, Leon Kabelshop.nl

10

Goed en snel

Goede kwaliteit snelle levering ben zeer tevreden .

  • Aanbevelen? Ja

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd