Niet te dure producten en een snelle levering

betrouwbare en fijne webshop

heel veel keus en niet duur,snelle levering

Makkelijk bestellen, snelle levering

Het is makkelijk om iets te bestellen via de webshop. De levering was best wel snel. Dus dik tevreden!

Snel en goed geleverd

Snelle levering. Netjes verpakt. Doen wat ze je beloven.!!

Keurige service

Keurige service netjes op tijd geleverd

Klantendienst onbereikbaar

Bestelling gedaan en betaald. Niet geleverd binnen de 24u zoals vermeld op de website. "Op werkdagen voor 23:59 uur besteld, morgen thuis!" Pakket is verstuurd met Bpost maar blijkbaar niet zoals door Bpost aanvaard wordt. Het pakket is geweigerd: "Het gewicht en/of de afmetingen van je pakje beantwoorden niet aan de bpost standaard. Je pakje zal door ons aangepast netwerk behandeld worden. - Je pakje is teruggestuurd naar de afzender" Contact met Kabelshop: - via mail: geen antwoord - via chat "Welkom bij de LiveChat van Kabelshop.nl! Reageert meestal binnen 3 minuten": na 30 min nog steeds geen antwoord. - via Facebook: geen antwoord.

Beste Sarah Dank voor jouw beoordeling en nogmaals excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice tijdens en na jouw beoordeling in contact is geweest en dat de situatie verder wordt opgelost. Wij hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in de webshop. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Bizar snelle bestelling, sneller dan beloofd zelfs

Bizar snelle bestelling, sneller dan beloofd zelfs

Je verwacht het niet, ze doen het wel

Wat een fijne webshop! Ze hebben, zoals ze zelf zeggen, dingen waarvan de naam het niet doet vermoeden, zoals border randen en piketpaaltjes. We bestelde 10 meter rand met 20 paaltjes. Binnen no-time ging de telefoon, ze hadden niet alle paaltjes op voorraad en konden maandag (het was donderdag denk ik) wel alles verzenden. Natuurlijk wilden we het weekend aan de slag, dus ik vroeg hoeveel paaltjes ze nog hadden. 15 stuks. Omdat ik toch twijfelde tussen 15 of 20 hebben we besloten voor de 15 te gaan, alles werd direct verzonden en na 2 dagen stond het verschil weer op de rekening, echt hele fijne service!

Goedkoop

Wat wij zochten was dit de goedkoopste site. En top kwaliteit. En het was 1 dag sneller dan gedacht.

Super te vrede

Zeer snel bezorgd .en hele mooie kwaliteit.in weg super

Makkelijk te vinden, eenvoudig te bestellen, goede prijs en snel geleverd!

ruk

wij wachten al een week op een retour label om onze convectorkachel die defect in de doos gedeukt aan kwam, terug te mogen sturen!!! Ik moest hiervoor eerst fotos maken en opsturen. Gister een mailtje in spam folder gevonden waarin staat dat ik moet wachten totdat zei reactie en instructies/afhandeling procedure krijgen van de leverancier... Lekker dan... Gaat maar om een kacheltje van 24 euro maar toch!!! Ik wil hem gewoon terugsturen en geld terug...

Beste Harmen Dank voor uw beoordeling en nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice in contact is geweest om de situatie voor u op te lossen, u heeft dan ook vanmorgen een mailtje ontvangen waarbij wij hebben aangegeven dat de defecte kachel niet retour hoeft en dat het bedrag zoals is afgesproken als tegoed op uw account is geplaatst. Wij hopen u weer snel opnieuw te mogen verwelkomen voor uw volgende online aankopen. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Slechte klantenservice

Voor Kerst 2023 kerstverlichting gekocht voor buiten. Na enkele dagen begon een deel van de verlichting zwakker te branden. Na een week of 2 vielen er complete delen uit. Hiervan foto's gestuurd met het verzoek tot een oplossing. Helaas na 5 mails heen en weer nog geen oplossing. 2 weken geleden zou er een dossier zijn aangemaakt en dit naar de "product specialisten" zijn gestuurd. Dit met het verzoek om met spoed te reageren. Tot op heden nog niks gehoord!

Overzichtelijke site, ruime keuze, snelle levering

Overal op zoek geweest naar de juiste led lampjes E14 en hier gevonden. Erg blij mee!

vlot, duidelijk en zeer snelle levering

goede overzichten, makkelijk te zoeken, uitgebreid assortiment en voordelig in prijs

S'avonds besteld

s'avonds besteld, volgende dag in huis en werd goed op de hoogte gehouden wbt bezorgvenster, gr Jan

snelle levering en groot assortiment

duidelijke website met goede keuze opties

Snelle levering en prima product

Snelle levering en prima product voor een mooie prijs. Wat wil je nog meer :)

Aangenaam geprijsd en in huis voordat je het weet...

Aangenaam geprijsd en in huis voordat je het weet...

Zeer tevreden.

In het weekend 'smiddags besteld en de volgende dag rond de middag al bezorgd. Snel en netjes verpakt. Bestellen ging ook makkelijk.

snel

alles volgens afspraak

Slecht product

Onlangs een universele afstandsbediening gekocht van het merk Nedis voor mijn videorecorder. In theorie kun je op 3 verschillende manieren contact maken met de afstandsbediening en de videorecorder. Na een uur lang proberen, en talloze manieren verder, lukte het nog steeds niet om alle belangrijke knoppen te laten functioneren. Een stress drama. Ik heb hem in de kliko gegooid.

Heel snel geleverd

Bestelling heel snel afgeleverd.

Netjes op tijd geleverd

Heb het product nagekeken werkte niet naar behoren zelf op kunnen lossen en er zat een factuur van iemand anders in het pakket dat vond ik wel slordig

Perfect geregeld binnen 24 uur super.

Supersnel geregeld.

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! ⭐ 4x verkozen tot beste webwinkel. Je verwacht het niet, we hebben het wel!