Snelle en complete levering

Altijd prettig om datgene te vinden waar je naar op zoek bent en dan een goede deal voor een ander artikel mee te kunnen nemen.

Supersnel het juiste product geleverd!

geleverd zo als het hoort perfect

werkelijk besteld vrijdag om 10.55 zaterdag voor 1500 geleverd TOP

prima service

Alles keurig netjes verpakt en super snel binnen gekregen

Gewoon zoals het hoort,

Goed product conform beschrijving, easy to use

Snel geleverd volgens afspraak, dik tevreden!

Thumbs up!

Snel geleverd, goede prijs

Klantenservice was erg behulpzaam. Produkt werd snel en correct geleverd. De prijs is goed.

Snelle correcte levering

Snelle levering, bestelde goederen van goed kwaliteit.

waarschijnlijk een slecht product

een bel besteld met muziekjes erin maar hij werkt nog niet aangesloten zoals het hoort ,maar hij werkt nog niet, wat kun je verkeerd doen bij zo,n simpel product ,het kan zijn dat de bel kapot is ook de aanwijzingen zijn erg summier ,denk niet dat ik nog eens iets bestel

Snel en simpel!

Goede overzichtelijke website. Makkelijk artikelen te vinden. En het vergelijk met alternatieven. Heel fijn dat er zo snel geleverd word. Wie wil er nou lang wachten als je iets nodig hebt. Gewoon alles top!

Prima prijs, degelijk product en snel geleverd

Zeer snelle levering en niet duur

Goed product

Makkelijk aan te sluiten zonder kabels hoeven te vervangen. Goede storingsvrije ontvangst.

Mijn ervaring goed en voelde vertroud

Snel en op tijd en was vertroud

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Het product is prima te gebruiken/verwerken waarvoor het is bestemd

Zeer Goed.

Het voldoet aan onze eisen

Snelle bezorging en intuïtieve site

Bestellen bij Kabelshop is me goed bevallen. De site is intuïtief, betaling gong soepel en levering was snel en betrouwbaar met goede status update.

Aanrader

Snel geleverd en volgens afspraak.

Snel en goed afgehandeld !! Super !!

Mijn bestelling keurig, snel en goed afgehandeld, aanbeveling waard !

betrouwbaar

Erg snelle service , was binnen 1 dag in huis. Top !

Dik tevreden. Je verwacht het niet maar ze hebben het wel!

Vlotte levering en goede prijs/kwaliteit

Goed, Snel en goede Prijs

Goed, Snel en goede Prijs En nu ets meer aan toe te voegen

Top winkel

Gemakkelijke bestelling van top product; Snel verzonden; Op afgesproken dag en tijd bestelling ontvangen. En: betaling is zo geregeld! TOP WEBSHOP!

vlotte levering

vlotte levering, goede prijs

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019. Je verwacht het niet, we hebben het wel!