Super snel geregeld

binnen 12 uur geleverd. Goed verpakt en goed product

Top, alle afspraken zoals beloofd nagekomen.

's Avonds besteld, de volgende dag in huis. Super snel met duidleijk info over track and trace

Ze weten hier waar ze het over hebben!!

ik had een technische vraag over één van de producten, via de mail de vraag doorgegeven en keurig het juiste antwoord, snel, ontvangen.

prima en snel

Snel geleverd en de juiste spullen met goede kwaliteit

snelle en korrekt leveren.

ik heb niet zo veel evarning maar prima.

Kabelshop.nl voor 23:00 besteld op werkdagen de volgende dag was het binnen via de post. Artikel werkt en en ziet er goed uit. Had ook nog telefonisch kontakt gehad en ben goed geholpen door de dame aan de telefoon. Zeker een aanrader om de website te bezoeken.

Duidelijke website, betaling ging soepel, netjes op tijd geleverd.

bestelling is keurig netjes en goed aangekomen.

hoeft geen nadere uitleg.

Snelle en verzorgde levering!

Erg tevreden! Mijn bestelling was supersnel geleverd. Omschrijving product was duidelijk en artikel was goed verpakt!

Fantastisch en top ingepakt goede service bestel er zeker weer

Top service Graag tot een volgende keer

goed en snel geleverd

goede prijs kwaliteit verhouding en snel geleverd.

Makkelijk en laag drempelig

Slechte levering door dhl

Kabelshop levert per direct uit naar DHL, maar zij laten het gewoon liggen in hun magazijn. Als je iets besteld wat je op korte termijn geleverd wilt hebben kun je daar niet vanuit gaan. Ben inmiddels al ruim 2 dagen aan het wachten

Batterij lader

Het was al eerder als ik dacht en zeker een snelle levering, Nu nog testen of die de negen volt laad en de controle lampje geeft het en dat ze geladen als groen gaat branden

Zeer goed en snel geleverd.

's-Avonds besteld en gewoon de volgende dag in huis. Perfect.

Supersnelle levering

Supersnelle levering.

Top geregeld

Eind van de dag mijn bestelling gedaan en de volgende dag kwam het al binnen. Als dat geen goeie service is dan weet ik het niet. Prima en zegt het voort zegt het voort.

Duidelijke shop, netjes verpakt

Fijne webwinkel. Veel keuze. Goed verpakt, snel verzonden. Ik kom terug!

Snel

Altijd vlot geleverd en de prijs valt ook mee

Snelle en nette levering

De lampen zijn snel en netjes geleverd

prima ervaring

Had een vraag over mijn order en keurig en duidelijk antwoord.

vlot geleverd en klopte helemaal

snel en goed

Snel, goed en prima prijzen

Snelle levertijden, duidelijke site en goed product.

Geweldig product voor een superprijs

Heb 2 HDD cases besteld. Echt spotgoedkoop. In elkaar zetten was een fluitje van een cent. De HDD cases zijn van het merk Needs en werken perfect. Behalve de lage prijs voor de cases ook nog eens geen verzendkosten hoeven te betalen. Wat wil je nog meer.

Het product is prima

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.