Van bestelling tot aflevering zoals afgesproken

Algemeen Ik ben op zoek gegaan naar nieuwe CAT6 netwerkkabels en accessoires of het thuisnetwerk aangelegd in 2009 te vervangen. Diverse websites en shopreviews gelezen via tweakers en uiteindelijk een bestelling geplaatst bij kabelshop.nl. Bestelling Bestellen ging prima, de website zit netjes in elkaar, hier geen issues. De bestelling heb ik betaald met de creditcard (zonder extra kosten), omdat het de eerste bestelling was, bij een voor mij onbekend bedrijf. Hiermee geen problemen ervaren. Verzending De bestelling is geplaatst op dinsdag, 4 augustus, 2020 - 21:28:00, direct een bevestiging per e-mail en om 23:00 het bericht dat de bestelling was verzonden (met een track en trace van PostNL). Aflevering Pakket werd netjes op 5 augustus geleverd, was voldoende ingepakt, met vulmiddel. Alle items waren aanwezig, geprinte bon erbij (die overigens niet super leesbaar was, maar de rekening was al betaald). Aftersales/Service Geen ervaring mee, niet nodig gehad tot nu toe. Aanbeveling Op basis van het bestelproces en de aflevering en mijn eerste persoonlijke ervaring met het bedrijf kabelshop.nl, wil ik ze voorzichtig aanbevelen.

Van bestelling tot aftersale prima service.

Door onbekende oorzaak ging er na twee maanden iets stuk aan onze bestelling. Na twee e-mail berichten werd een dag later al een vervangend onderdeel bezorgd. Door een communicatie fout werd helaas het verkeerde onderdeel bezorgd, maar ook dit werd na een telefoontje opgelost. Geen lange wachttijden met ongewenste muziek als je telefonisch contact wilt. De dag na melding is het goede onderdeel afgeleverd en kunnen we weer genieten van onze bestelling. Prima service, die we wel eens missen bij online shops.

Heel goed snleele levering

prima en betrouwbaar

Super snel en correct

Binnen 1 dag al verzonden

Bestelling werd direct verzonden, keurig verpakt. Snelle en goede reactie op aanvullende vraag over product, nadat bestelling was geplaatst

Heel goed. Snelle levering en producten werken prima.

De website is duidelijk en het is gemakkelijk om iets te bestellen. Snel geleverd en de spotjes werken prima.

Snel en prima site

Snelle bezorging , Goede website miste nog wel een aantal artikelen, die ik graag meteen erbij besteld had willen hebben, Zoals oa rvs kabel en rvs bevestiging materiaal

Goede prijs en snelle levering

Voor de eerste keer besteld bij Kabelshop. Ik ben dik tevreden. Goede communicatie. Plus een goede prijs en heel snel geleverd.

Topproduct, snelle levering, goede prijs

Duidelijke info en goed bestelproces.

stipte levering binnen een zeer korte tijd

een eerste kennismaking met het bedrijf heeft op mij een positieve indruk gemaakt

super service

Het pakje was bij levering beschadigd door Bpost en ook niet meer volledig. Kabelshop.nl heeft dat snel en keurig opgelost. Doe zo verder.

Goed en snel geleverd

Zie boven

na een klacht over een pakje wat nog steedsniet bezorgd was, fout ligt bij PostNLdeze bestellingl

bij Post Nl, pakje opnieuw door kabelshop verstuurd en de volgende dag in goede orde ontvangen. verder ben ik vriendelijk door medewerker te woord gestaan, mijn complimenten, vriendelijke groet. Els Groenewald

prima levering

zowel bestelling als levering zijn correct verlopen

Nooit meer!

Op geen enkel website is het zo omslachtig om een retour te doen: zelf een formuliertje intypen met alle gegevens, 5 dagen wachten voor een retournummer en dan nog aangetekend opsturen. Kortom: tijdsrovend, duur, klantonvriendelijk en vooral: wat je koopt kan je best niet terugsturen! Onbegrijpelijk dat dit nog kan als onlineshop.

Heldere shop en super snelle levering

Laatst om 23.55 besteld. De volgende ochtend een keurig pakje in huis. Erg snel. Toevallig had ik naast kabels ook nog een HG middel nodig. En Kabelshop had het beide tegen een eerlijke prijs. Navigeren naar mijn kabels ging vlot en vervolgens de checkout was ook doordacht en dus vlot. Van mij persoonlijk mag er Paypal One click checkout of Google account login toegevoegd worden. Maakt het nog iets sneller. Maar dus top ervaring!

De hoes was van zeer goede kwaliteit

Bestelling is op tijd geleverd en goed bevonden

Snel betrouwbaar en een goede prijs.

Breed assortiment.

Prima geholpen, besteld en snel (volgende dag) in huis.

Positief, had nagevraagd of het product nog op VO-raad was en of ze het (Ivm vakantie) nog gelijk linde versturen en kreeg het de volgende dat in huis.

Gewoon goed.

Gewoon goed,men doet wat men afspreekt

zeer goed

Prima op tijd geleverd

Vandaag besteld, de dag erna al in huis, prima toch.

Bestelling gedaan nagelopen gelijk aangegeven dat de bestelling niet juist is maar er is geen weg terug bij dit bedrijf. Art. kost 5.95 en de retour kosten zijn meer als 7 euro. Drama dus! Wel snelle levering dat wel maar werkt nu in mijn nadeel. Overleg met klantenservice medewerker 1 helemaal ruk. Medewerker 2 kwam me tegemoet maar de kosten blijven natuurlijk altijd meer dan als er een annulering mogelijk was geweest b.v. binnen een uur na bestellen. Jammer.

Hele goede service

Snelle levering en goede service. Product was niet helemaal in orde. Kregen na een telefoontje meteen nieuwe opgestuurd.

Snel geleverd voor een goede prijs

Snel geleverd voor een goede prijs

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.