verstuurt gif per post zonder juiste maatregelen

bedrijf verkoopt zeer giftige bestrijdingsmiddelen (ja het is vreemd voor een 'kabel'shop), maar weet niet om te gaan met de regelgeving of veiligheid omtrent gif en het verzenden er van. We kregen een pakket met perfacs waarbij de fles in de verpakking leeggelekt was. De hele doos was doordrenkt met gif. Het artikel was niet correct verpakt, de verpakking bevat geen (wettelijk verplichte) waarschuwingen, en het bedrijf stelt medewerkers, post verwerkers en klanten willens en wetens bloot aan neurotoxische giffen. Onvoorstelbaar dat een bedrijf als dit zo met gevaarlijke middelen om gaat. Op mail naar klantenservice wordt niet gereageerd. Ondertussen is wel aangifte gedaan bij inspectie leefomgeving en transport. tip voor kabelshop : blijf bij je kernproducten en ga niet experimenteren met gifstoffen om een paar cent te verdienen. betreft ordernummer 1484715

Veel handige spullen en snelle bezorging tegen een scherpe prijs

Inmiddels een aantal keer wat besteld, naar volle tevredenheid. Door de snelle levering en het ruime assortiment ben ik nu weer bezig met een nieuwe bestelling.

Snelle levering en veel producten!

Uitstekend!

Zeer snelle levering en een goede prijs!

Zoals beloofd

Makkelijke website, snel naar het juiste product, ‘s avonds besteld, volgende ochtend in huis. Er zat een verkeerde rekening bij, maar even mailen en dezelfde dag nog de goede rekening in huis.

Uitstekend vlot conform verwachtingen

Bestellen, snel ontvangen, producten conform specs, alles werkt zoals verwacht. Kortom Top.

Ik heb gekregen wat ik had besteld

Ok

zeer goede producten en heldere communicatie

Mijn laatste bestelling ging ook zeer goed en nu weer helder en overzichtelijk.

Super snelle service en faire prijzen

Supetgoefe snelle service en faire prijzen

Weer een hele fijne koop ervaring

Ik kon mij producten makkelijk vinden. De email begleiding was duidelijk en niet te overdadig. Nazorg ging snel en ondersteunend.

Zoals verwacht, goed, snel en juist

Bestelling ging soepel Bevestiging zoals het hoort Snel ontvangen Goed verpakt Zeker een aanrader

Correct en snel afgewerkt

Afhandeling werd snel en correct afgewerkt.

Zeer goede en snelle vakkundige service .

Voordat je weet krijg je product thuisgestuurd , snelle en betrouwbare service.

prima en snel geleverd

prima en snel geleverd

Product niet orde

De bestelling, een koptelefoon, is keurig snel geleverd maar hij werkt niet goed. Slechts één oor doet het. Ik heb daarover een uitgebreide mail gestuurd maar nog niets gehoord. Ook geen bericht van ontvangst. Dat vind ik geen goede service. Baukje Zandstra

snel en correct.

Na bestelling snel en correct geleverd ook de gevraagde factuur zeer tevreden hier over.

Langer wachten

Jammer dat de motto is voor zo laat besteld en de volgende dag in huis. Helaas wordt dat niet gehaald. Is wel vervelend als je het daarom besteld en verwacht. Dus als je het niet erg vindt om te wachten op je pakket kun je gerust hier bestellen. Maar heb je het liever de volgende dag in huis of nodig dan zou ik hier niet bestellen.

Slechte service

Eerst beloven dat je de artikelen de volgende dag in huis hebt. Duurde 5 dagen. Dan kloppen de afmetingen helemaal niet. Moet je 100x mailen want ze lezen je mails niet goed aangezien je een antwoord krijgt wat nergens op slaat. Ik bestel hier nooit meer wat.

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Artikelen komen niet aan.

Dat Kabelshop.nl navraag bij Post.nl doet en bereidt zijn eventueel een 2e pakket te willen toezenden is goede service.

heel gewoon, bestellen, betaald, geleverd

zoals hierboven omschreven

Prima afhandeling.

Besteld, betaald en snel geleverd. Geheel naar wens.

gewoon perfect

Wat valt er nog te zeggen als alles naar verwachting is gegaan. "top" misschien.

Goede en snelle levering

NVT

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.