Bijna altijd goed

De onkruidverdelger prim star had helaas geen resultaten ondanks het volgens de voorschriften te verwerken. Zonde van de arbeid en de ergernis. Het geld had beter besteed kunnen worden. Beter is om de verkoop tot kabels te beperken.

Retourzending te duur

Verkeerde kabel gekocht, deze terug willen sturen, maar de retourkosten zijn evenveel als de waarde van het product - heeft dus geen zin. Neem een voorbeeld aan bekendere webshops.

Bete Jeffrey, Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig om te lezen dat u het niet eens bent met onze retourvoorwaarden. Mogelijk kunnen wij u voorzien van een alternatieve oplossing, wij verzoeken u daarom vriendelijk om een email te sturen zodat wij u verder van dienst kunnen zijn. Wij hopen dat u daarop de beoordeling zal heroverwegen. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

Communicatie ZEER SLECHT

Stekkerdoos en Stopcontact splitter besteld. Volgens de site zou deze de dag erop geleverd worden anders werd er contact met mij opgenomen. Na 3 werkdagen zelf maar contact gezocht. en aan het lijntje gehouden. Na nog diverse malen contact te hebben opgenomen de order maar geannuleerd. Want aan we zullen u pakket MOGELIJK vandaag verzenden heb ik niets. Het wordt verzonden of niet. Mogelijk winnen ze de 10 de staatsloterij.

Beste Klant, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te vernemen dat u niet geheel tevreden bent met onze levertijden. Wij doen ons uiterste best alle bestelling dezelfde dag in te pakken en te leveren. Dit lukt ons vrijwel altijd. Er zijn uiteraard weleens uitzonderingen. Deze hebben meestal te maken met het feit dat er een artikel is besteld met een langere levertijd op de website. Deze artikelen kunnen , zoals ook staat beschreven op de website, niet de volgende dag geleverd worden. Ook werken wij met een aangepast team wegens de maatregelen omtrent Covid-19, wat soms kan resulteren in enige vertraging. Dit is ook terug te vinden in onze FAQ op de website; https://www.kabelshop.nl/page/belangrijke_informatie.html In uw geval hebben we uw bestelling op uw verzoek geannuleerd en heeft u uw bedrag teruggestort gekregen. Mocht u toch nog eventuele vragen hebben, horen wij deze graag. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, Nog een fijne dag toegewenst, Team Kabelshop.nl

Top geregeld

‘s avonds besteld volgende dag geleverd. Goed verpakt, prima product.

Vlotte levering en product zoals omschreven. Prijs is prima. Zal er graag nogmaals gebruik van maken

Geweldig, dat zie je wel aan de 5 sterren

Snelle levering, net voor middernacht besteld, de volgende ochtend in huis.

Snelle levering van de artikelen die ik snel nodig had.

Lang gezocht om kunstmest te bestellen bij een shop die het zowel voor gras als voor buxus in voorraad heeft. Bij KABELSHOP hadden ze het allebei. En nog snel bezorgd ook, de volgende dag zelfs!! En dat, terwijl alle webshops, en pakketbezorgers het in deze tijd het hartstikke druk hebben. Petje af hoor.

heel snel geleverd .en de prijs is nergens goedkoper met toch een behoorlijke kwaliteit.

Snelle service .waardoor ik mijn project kon afmaken ondanks de feestdagen. Top

Goede producten.

Snel en makkelijk te bestellen. Prijzen prima. Producten overzichtelijk. Goede kwaliteit.

Prima webshop met een uitgebreid assortiment

Prima producten voor een prima prijs! Snelle levering.

Snelle levering.

Goed product. Snelle bezorging. Sterke verpakking.

Snelle levering en top kwaliteit!! Chapeau.

Mijn ervaring bij Kabelshop was zeer goed. Ga volgende keer zeker weer hier mijn kabels bestellen.

Snelle levering, goed verpakt!

Heel tevreden over de levering, alle spullen snel binnen en prima verpakt. We zullen zeker nog eens bestellen!

Product en verzending zijn uitstekend geregeld

Product zoals omschreven

Zeer tevreden.

Goede site, artikelen makkelijk te vinden, dag erna al bezorgd.

Juiste kabel en snel

Kabel is de volgende dag gelijk geleverd en na een zoektocht op internet, nog de goedkoopste ook.

Mijn splitter geleverd op de dag dat ze zeiden. Zelfs in deze coronatijd. Ook duidelijk uitleg over welke je moet hebben.

Snelle bezorging

Het pakket was super snel bezorgd, zelfs in de drukke Paastijd !

voor 23:59 besteld is echt pas de volgende werkdag verstuurd

Prima verpakt en verzonden alleen op werkdagen (vrijdag) voor 23:59 uur (23.42 uur besteld) besteld is helaas pas op dinsdag verstuurd. Kan je iets niet waarmaken ( het komt volgens de reactie door de covid richtlijnen van de overheid......) moet je het ook niet beloven. Dus heb je echt iets nodig de volgende dag dan is kabelshop niet de aangewezen webshop.

Retour afwikkelen gaat zeer traag

Mijn retour pakket, war mij zelf € 7,25 heeft gekost, is vorige week donderdagmiddag door PostNL bij kabelshop bezorgd. Als ik dan 6 dagen later een bericht ontvang met de mededeling dat het terug storten van de aankoopsom nog eens tussen de 5 en 10 gaat duren, dan vind ik dit zeer (te) lang duren en ronduit teleurstellend.

Beste Frits Uljee, Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig om te lezen dat het verwerken van uw retourzending langer heeft geduurd dan wenselijk. De opdracht tot restitutie is reeds in behandeling genomen, vermoedelijk staat het retourbedrag al op uw rekening. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te informeren over de gemiddelde verwerkingstijden. Vaak zijn retourzendingen binnen 5 werkdagen verwerkt, zo ook de terugbetalingen welke worden verwerkt door onze administratie. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen als klant en zullen uw feedback meenemen ter verbetering van onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

ze komen na wat ze beloven, dus voor mij ok.

Alleen maar goed, bestelprocedure (makkelijk), levertijd (zoals opgegeven) en geleverde goederen (goed). Voor mij een aanrader!

Duidelijke website

snelle accurate bediening

tot volle tevredenheid

Waar maken wat ze beloven

Bestellen,mail en levering op tijd keurig verpakt en op tijd geleverd zeer te vreden

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.