Perfect meedenken en zeer snelle levering

Ook als het artikel helaas niet goed is (niet past) is Kabelshop erg flexibel. Zeer aan te bevelen

gewoon perfect!

Had een tiental rookmelders gekocht. Bij levering bleek er eentje defect te zijn. Na contact te hebben opgenomen, werd mijn probleem meteen opgelost en werd er mij een nieuw exemplaar verzonden. Gewoon schitterend, klant staat hier zeker centraal!

Wat een service Bente!

Een aanschaf van een eenvoudige deurbel, maar wat een service. Er werd echt meegekeken of de materiaalkeuze goed was. Ik werd snel teruggebeld. Een dikke 10>

Kijk en vergelijk !

Wasmand Bamboe februari 2020 gekocht voor € 31,45 inclusief verzendkosten. Kom ik bij de Action exact dezelfde tegen, voor € 8,99! Kabelshop gemaild en foto's gestuurd. Het bleek een ander merk ook al ziet hij er 100% hetzelfde uit. Als tegemoetkoming krijg ik verzendkosten bij volgende bestelling gratis. Netjes hoor, maar toch zeg ik achteraf (en voor mij helaas te laat): kijk en vergelijk!!

...

Terug sturen is duurder dan de verzendkosten die ik betaald heb om het te ontvangen belachelijk.

Fantastische Service!

Wij ontvingen een oplader die defect bleek. Per omgaande werd er een nieuw exemplaar gestuurd. Contact met medewerker verloopt prettig en effectief!

Snelle levering van kwalitatief goed product

het assortiment van Kabelshop is erg compleet. Levering was uiterst snel. Iets voor 00:00 besteld en de volgende dag om 13:00 was het binnen. Product is ook van kwaliteit en precies wat ik nodig had.

goede en snelle levering

goede service snelle behandeling

Goede kwaliteit redelijke prijs en snelle bezorging

Via site besteld. Snelle levering goede prijs en kwaliteit.

op tijd

als besteld

Alles netjes geleverd en op tijd

Alles was prima geregeld

klantvriendelijk, goede support en snelle levering

Bij de bestelling wat onduidelijkheid voor creatie Belgisch account. Werd telefonisch rechtgezet. Snelle en zeer vriendelijke support. Snelle levering, zoals afgesproken.

Zeer snelle levering

S avonds besteld volgende netjes bezorgd, inclusief berichtje vooraf

Zeer snelle levering.

's Avonds een set van 4 Elro rookmelders besteld, en de volgende dag werd de set al bezorgd. Compliment!

Oplader

Snelle en correcte service

Heel erg goed ik en zeer tevreden.

geweldige service top ga zo door.

Snel en kwaliteit

Idem

Uitstekende prijs- kwaliteitsverhouding.

Bestellen was kinderlijk eenvoudig. Zeer ruim assortiment. Super kwaliteitsartikelen, precies wat ik zocht. Ook de levering ging vlot en correct. Aanrader!

Probleemloos

Probleemloos bestellen

snele levering en een goede prijs.

ik kon snel op de site vinden wat ik nodig had en het werdt snel geleverd

Goede service en snelle levering

Ik heb eigenlijk altijd goede ervaringen met kabelshop.nl. Groot assortiment, snelle levering en een goede service.

Netjes en snel!

Duidelijke website en snel in huis. Kom hier zeker terug.

Ik bestel van tijd tot tijd dingen en altijd gaat alles prima

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.