zeer slecht

zeer slechte kwaliteit is niet aan te raden.

Beste Piet, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van je bestelling, dit is uiteraard niet de bedoeling. Wanneer je niet tevreden bent over je bestelling kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen je dan graag met een oplossing of alternatief. Onze klantenservice zal contact met je opnemen om je te helpen met het probleem. Met vriendelijke groet, Team Kabelshop.nl

Compleet assortiment, snelle levering en uitstekende klantenservice

Ik bestel al jaren naar alle tevredenheid bij Kabelshop.nl. De laatste zending was helaas tijdens transport van PostNL kapot gegaan, maar na overleg via Whatsapp met de klantenservice lag er twee dagen later kostenloos een vervangend product op de mat. Zeker een aanrader dus!

Levering prima maar slecht retourbeleid

Bestel/leveringsproces verliep prima en snel en gratis verzenden boven € 30,-. Producten ook goed en zoals verwacht. Helaas moet ik 2 producten retourneren. Hiervoor moet je eerst: - een heel formulier invullen, - mailen, - wachten op toestemming - na toestemming moet je zelf de verzendkosten circa € 6,75 betalen - blijkt ook dat ze de verzendkosten voor het versturen alsnog in rekening brengen, omdat de totale bestelwaarde beneden de € 30 gekomen is!!! Dit laatste heb ik echt nog nooit meegemaakt!! Als ik de producten nu terug stuur krijg ik bijna niets terugbetaald en kan ik de spullen beter houden of weggeven. Ben er klaar mee en laatste keer dat ik bij kabelshop.nl besteld heb. Zal het ook zeker niet aanbevelen.

Beste Ivo, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te lezen dat je het niet eens bent met onze retourvoorwaarden en je hierdoor niet meer bij ons wenst te bestellen, dit is uiteraard niet onze intentie. Wij helpen je uiteraard graag met een oplossing en onze klantenservice zal contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Team Kabelshop.nl

Eenvoudig bestellen snel geleverd

Makkelijke bestelling en via postnl servicepunt 2 dagen erna op mijn gemak opgehaald.

Besteld en vlot mn artikelen in huis, gewoon top

Alles goed gegaan zeer tevreden met de bestelde producten.

Goede prijs/service

Snelle levering Correcte afwerking En goede prijs

Vlotte service snelle bezorging allemaal dik voor elkaar

Vlotte service snelle bezorging allemaal dik voor elkaar

Van bestellen tot in huis hebben is prima gegaan

Xxxxx

zeer goed

Goed product tegen een lage prijs en snelle levering.

Betrouwbaar en snelle levering

Mijn bestelling werd de volgende dag al correct geleverd en was goed te volgen.

Wij waren op zoek naar filtertjes voor onze filterpomp. Bij de Kabelshop zijn we snel geholpen en hadden we de spullen een dag later al binnen.

Vlotte verzending van goed product..

Snel en betrouwbaar.

Snel en betrouwbaar.

Snel en correct geleverd.

Alles netjes en snel geleverd.

Snelle levering goud product, prijs wat hoog

Excelente service

De bestelling was kwam onvolledig uit de doos. Hierop een email geschreven die binnen een paar uur werd beantwoord. Een nieuw exemplaar zou worden opgestuurd. Deze arriveerde prompt enige dagen later. Compleet en voldoet aan de verwachtingen. Keurige emails en zeer vlotte service.

Vlugge en correcte oplossing voor alles. Geen descusies

Heb de 15 mei besteld en de 19 mei nog altijd niet geleverd

Ik vind het spijtig dat ik zolang moet wachten anders hadden we een andere website genomen.

Beste Francois, Bedankt voor je feedback. Vervelend om te lezen dat je moet wachten op je bestelling, dit is uiteraard niet onze intentie en wij willen je hier graag mee helpen. Aan de hand van je gegevens kan ik helaas geen account of bestelling achterhalen. Om je ze goed mogelijk te kunnen helpen wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:30 op info@kabelshop.nl of 0294 720 875. Ik zie je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Team Kabelshop.nl

Zeer tevreden correct geleverd.

Goed en snel geleverd.

geen opmerkingingen.

Prima zaak

Goed product

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.