Snelle levering, waardeloos retourneren

Was zo blij met de snelle levering. Maar nu het item niet voldeed voor mijn moeder, komt er heel wat kijken bij het retourneren nog afgezien van de kosten die dit meebrengt. Ga hier niet nog eens wat bestellen.

Snelle, goede afhandeling

Duidelijke website, snel besteld, snel geleverd. Producten zoals omschreven.

is niet geldig moet nog mondmasker dragen

Dit is niet geldig moet nog steeds een mondmaker er onder dragen heb een boete van 250 euro gekregen dit mag alleen gedragen worden door mensen met een doktersbriefje die aan een ziekte lijden dus NIET VOOR IEDEREEN nog steeds mondmasker dragen

Prima shop.

Snel en netjes, prijs was ook niet te hoog.

Snelle goede service

Hele mooie winkel, uitgebreid aanbod aan alles wat kabel is en meer. Verder uitgebreide uitleg over producten dus sterke service.

Van audiokabels tot zonnescherm

Zoals de slogan al zegt: "Je verwacht het niet, we hebben het wel!" Gaat volledig op bij Kabelshop. Wat ik persoonlijk erg prettig vind in een vlot lopende site, duidelijke product omschrijving en volledige uitleg. Zelfs mondkapjes in het assortiment!

Alles zoals het normaal zou moeten. Prima.

Duidelijkheid. Snel. Alles klopt.

goed en snel geleverd

goed en snel geleverd

super

net wat ik zocht nu is het netwerk supersnel, netwerk kabel cat8

prettig

goed overzicht

De bestelling is naar mijn tevredenheid volledig en uitstekend afgehandeld

De artikelen staan duidelijke op de site van kabelshop aangegeven. De bestelling is dan ook eenvoudig en snel te plaatsen. De betaling verloopt gemakkelijk en eenvoudig. De levering is zeer correct en het verzorgen van het artikel is secuur in gepakt en afgeleverd zonder beschadiging.

Super snelle levering, TOP!

Alles vlekkeloos verlopen en een ongeziene snelle levering!!

Snelle levering en achteraf betalen geen probleem.

Snelle levering.goed product.zeer tevreden

Goed product.snelle levering.xeer tevreden

Goedkoop en snel, dat wel

erg jammer dat de lichtbron van de waskaars niet vervangbaar is, op deze manier is het een dure aangelegenheid, verder tevreden over de kwaliteit. met vriendelijke groet; Roswitha Moor.

Uitmuntend

Het was de eerste maal dat ik een bestelling plaatste bij Kabelshop.nl maar ik ben aangenaam verrast. Alles werd netjes ingepakt en de dag na de bestelling al geleverd. Kabelshop.nl is een topper qua prijs & service. Ik ben zeker van plan er nog bestellingen te plaatsen.

Super fijne en snelle service

Super fijne webshop met veel mogelijkheden

geweldig

precies wat wij er van hadden verwacht

Goede kwaliteit en snelle levering.

Duidelijke en informatieve website. Eenvoudig te bestellen en kwalitatief goede ortolanen die snel geleverd zijn. Zeer tevreden en zeker een aanrader.

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs

Goede en snelle levering Top

Levering was correct en snel bij mij thuis geleverd

Blij

Fijne piepschuimsnijder voor een fijne prijs

Goed en snel geleverd zeer tevreden Ik zou kabelshop zeker aanraden

Goed voor elkaar.

Prima website en alles snel en prima voor elkaar.

Bestellen en snel ontvangen tegen een goede prijs.

aantal keren gekocht bij jullie goed en snel ontvangen,

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.