Filters

10

Snelle levering topkwaliteit product

Ondanks covid-19 vandaag besteld morgen in huis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super goed bedrijf

In 2017 een terrasverwarming gekocht bij kabelshop. Een week voor het aflopen van de 2 jaar garantie ging hij kapot. Ze deden helemaal niet moeilijk en binnen 2 dagen had ik een nieuwe in huis. Nu naar bijna 2 jaar weer een probleem met dit type terrasverwarming. Mail gestuurd en ik werd netjes teruggebeld. Ook nu krijg ik weer gewoon een nieuwe opgestuurd. Niks geen kosten voor retouneren! Een bedrijf waar ze doen wat ze beloven. Hier kun je met een gerust hart spullen bestellen. Top zaak...

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Mijn ervaring is goed snelle levering een het product ziet er goed uit

  • Aanbevelen? Ja
10

Super bedrijf alles snel geregeld

Was snel geregeld en snel in huis zeer netjes

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Was wat het moest zijn.

Ik heb gekregen wat ik bestelde en mooi op tijd geleverd zoals aangegeven op de website

  • Aanbevelen? Ja
10

Buitengewone service.

Koop regelmatig spullen bij de Kabelshop. Laatste aankoop is een buitenlamp waarvan de bewegingssensor niet leek te werken. Terugsturen was geen optie meer omdat ik de lamp aan de achterkant iets had moeten aanpassen door foutje mijnerzijds, dus onverkoopbaar geworden. Na uitleg heb ik een nieuwe lamp gekregen die wel goed werkt, waarbij ik de defecte lamp kon weggooien. Hoewel ik nog had aangeboden de kosten te delen, werd daar niet moeilijk over gedaan. Kortom, betrouwbare leverancier die ik van harte kan aanbevelen.

  • Aanbevelen? Ja
2

Waardeloos

Ijspegel verlichting voor binnen en BUITEN besteld en opgehangen. Na 3 weken verlichting weer eraf gehaald en nu blijken diverse aansluitingen te roesten, inclusief verwering in glas. Bij contact met klantenservice, wat ook al een kunst op zich is, werd ik afgewimpeld met de mededeling dat dit normaal was voor buitenverlichting en de verkleuring de werking niet beperkt...als goedmakertje een keer gratis verzenden. Via mail direct terug geantwoord dat dit geen normale gang van zaken is, ben ik nu op de zwarte lijst geplaatst denk ik...contact via telefoon onvriendelijk, laten je niet uitspreken en verwijzen verder naar schriftelijk antwoord op mijn mail. Punt, fijne dag verder. Dit soort bedrijven verdienen een podium en ik ga er verder werk van maken. Zo ga je niet met klanten om kabelshop!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Rogier Leurink, Dank u wel voor uw bericht. Jammer om te vernemen dat de geboden tegemoetkoming niet afdoende is gebleken. Zoals eerder aangegeven heeft u uiteraard garantie over het product in kwestie. We willen uw klacht uiteraard verhelpen en zullen direct contact met u opnemen met een ander voorstel om u verder van dienst te zijn. Het eerder geboden tegoed blijft vanzelfsprekend gewoon geldig. We hopen dat u de beoordeling naderhand zou willen heroverwegen. We doen ons uiterste best om iedereen zo goed en snel mogelijk naar tevredenheid te helpen. Met vriendelijk groet, Kabelshop.nl

10

Goede klantenservice!

Nadat mijn bestelling incompleet was, is na contact met de klantenservice binnen twee dagen het ontbrekende item bezorgd. Klasse!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Mark, Bedankt voor uw reactie. Wat fijn om te vernemen dat uw klacht naar uw tevredenheid is verholpen en u te spreken bent over onze dienstverlening. Kabelshop.nl wenst u veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Kabelshop.nl

8

Netjes verzorgd, prima deal

Het waren 5 sterren geweest als nog duidelijker aangegeven was dat de belofte "voor 23:59 besteld, morgen in huis" niet gehaald gaat worden. Netjes antwoord gekregen op mijn vraag over hoe lang het nog ging duren en uiteindelijk nog best snel ontvangen. Kabels netjes en goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super snelle levering

Besteld en volgende dag al in huis

  • Aanbevelen? Ja
2

Slechte service en geen bereidheid tot een klant vriendelijke oplossing.

Het geleverde art. besteld via de web site kwam niet overeen zoals weergegeven en omschreven in de product beschrijving op de web- site. Stond niet in vermeld dat het hier om een LED licht aansluiting ging. Reclameren hierover via Klantenservice en Kwaliteit/retour afd. leverde een negatief uitkomst op, dat ik maar eerst hun had moeten contacten voor advies. Na ontvangst had ik al mijn bedenkingen doordat er in de seal bag een sticker LED zichtbaar was welke op de web site niet te zien was. Heb toen via mail antwoord gekregen dat deze was te gebruiken voor slangverlichting en LED verlichting. ( Had dit het advies geweest ?? )Echter is de aansluiting niet de juiste en voor mij niet rendabel om te retourneren ( hoge verzendkosten ) en over omruilen voor de juiste wordt helemaal niet gesproken. Contact niet meer mogelijk en afgescheept met korting op volgende aankoop ( ...... )

  • Aanbevelen? Nee
1

Slechte omschrijving en producten

Combinatie besteld van UTP en coax, waar vervolgens geen connector op te bevestigen is. De coax is te dun, de aders van de UTP zijn te broos. Meegeleverde F-connectors en (coax-)stekers van Hirschmann zijn NIET te bevestigen op deze ellende. De wandcontactdoos die wordt verkocht als zijn inbouw blijkt toch opbouw te zijn, zodat ik met een onbruikbare opbouwrand zit. Gelukkig kan e.e.a. terug. Kortom, omschrijvingen kloppen niet en de aankondiging dat Ziggo dit aan zou bevelen is kul - je krijgt er niet eens een steker aan.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jonathan Schiphof, Dank u wel voor nogmaals kenbaar maken van uw klacht. Op 21-12-2020 heeft u van ons al een reactie ontvangen waarbij we u verzochten de producten te retourneren ter onderzoek. Kabelshop.nl wil uw klachten uiteraard graag verhelpen. We hebben uw retourzending inmiddels ontvangen en zullen u een email sturen waarin wij u een aanbod doen om te kunnen komen tot een passende oplossing. Kabelshop.nl hoopt dat u de beoordeling zou willen heroverwegen. Wij zien uw reactie per email graag tegemoet.

3

Belabberd

Slechte service, belachelijk dat je zelf retour kosten moet betalen. Lage prijs maar als het fout is moet je zelf betalen. Dus kunt Het beter bij bol.com bestel l en of waar dan ook maar de service is overal beter. Geen aanrader dus.

  • Aanbevelen? Nee
10

prima

niets aan te merken

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppie

Top service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en netjes verpakt

Duidelijke website Snel gevonden wat ik zocht. Statief was precies wat ik ervan verwachtte. Mooi statief en dat voor die prijs. Alles netjes verpakt zodat er geen kans is op beschadigingen. Snel geleverd en werd netjes op de hoogte gehouden. Kabelshop kan ik iedereen aanbevelen

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en betaalbaar

Het was goedkoper en de volgende dag al thuis. Geweldig

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle levering

cat 7 kabel, niks mis mee

  • Aanbevelen? Ja
10

snel, accuraat, goed verpakt.

snel, accuraat

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering en goede producten.

Mooie A kwaliteit producten voor een B kwaliteit prijs en een snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Voor de eerste keer iets besteld bij de Kabelschop is goed bevallen. Pakje op tijd bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en betrouwbaar en zeker een van de goedkoopste

Snelle levering en goede prijs/kwaliteits verhouding

  • Aanbevelen? Ja
6

Matig

Was niet snel genoeg dat we op de site stond product was wel correct en goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd