Slechte kwaliteit en trage retouren

Geen goede kwaliteit kabels. Retour aanmaken is erg omslachtig. Na ruim een week na het pakketje te hebben verstuurd (is volgens T&T volgende dag gearriveerd) nog geen geld terug of ook maar een bevestiging. 123inkt (dochter onderneming als ik het goed begrijp) zelfde dag een retour gedaan. Na 3 dagen een bevestiging en geld retour. Ik zou hier niet weer iets kopen.

artikel retour maar geld niet terug

zwembad filters nabesteld, maar helaas de verkeerde. je moet zelf retour ticket kopen a 7,25 en dan krijg je ook nog eens maar de helft geld terug. voel me belazerd.

geweldig

ik had een 2 persoons electrische deken besteld en deze in gebruik genomen maar tot mijn verdrietwas er aan de zijkant de naad los en de deken krulde zich helemaal op. IK heb dit via een telefoontje gemeld en daarna via een mail en foto's en ik heb zonder problemen een nieuwe toegezonden gekregen en die mocht ik op mijn gemak even uit proberen. Over deze deken alleen maar lof ik ben er superblij mee. Daarom een grote pluim voor Kabelshop voor hun klandizie.

Kabel werkt niet

Helaas werkt de verkregen kabel niet

Beste Daan Kroft, Wij bedanken u voor uw beoordeling. Het spijt ons te vernemen dat u niet tevreden bent met het ontvangen artikel. Graag willen wij u vragen om telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice of per mail via info@kabelshop.nl. Graag helpen wij u dan verder aan een gepaste oplossing. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Team Kabelshop.nl

Te hoge kosten retourzending

Helaas bestelde ik het verkeerde kabeltje. Nadeel van retourzending vind ik de hoge kosten, mede veroorzaakt door (te)veel verpakkingsmateriaal. Kwaliteit van de artikelen lijkt mij wel goed.

Alles ging lekker vlot; van bestellen tot levering.

Eigenlijk niets aan toe te voegen. Het geheel komt over als een goed bedrijf.

Zeer vlotte levering voor een schappelijke prijs.

"Bestelling voor een scherp geprijsde waterverstuiver in de namiddag geplaatst en al afgeleverd einde ochtend volgende dag. Goede service."

Lekker snel.

Snel en niet duur.

Op tijd geleverd

Goede levering

goed materiaal,snel geleverd

had een (snel)oplader besteld voor samsung,voor aansluiting c- type werkt perfect ook de oplaadkabels -c type zijn zeer stevig

gewoon goed

alles gewoon goed en snel geregeld

Gewoon ouderwets GOED

als 77 jarige: website makkelijk, artikelen simpel te vinden. Bestellen simpel. Betaling correct zoals een ouder persoon dat vind. Goed verpakt. ik zou niet weten wat er hier nog aan te verbeteren valt.

Prijs kwaliteit goed snelle levering ,top

Als je een kabel nodig hebt dan hier naar toe

Goede online winkel, groot assortiment en bestelling werd goed afgehandeld

Snelle levering, voldoet aan alle wensen

Eenvoudig bestellen en binnen no time in huis, waarom zou je nog verder zoeken

prima apparaat

het apparaat was er snel na bestelling

Inderdaad, betrouwbaar, goedkoop en snel.

Ik had snel een lange kabel nodig om mee te nemen op vakantie. De volgende dag keurig afgeleverd. Tevreden klant.

Ze doen wat ze beloven

Supersnel geleverd!

Overzichtelijke site, product snel gevonden

Besteld en de volgende ochtend in huis!

Gereedschapset besteld. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Snelle levering en duidelijke site

Zeer snelle levering

Top kabels

Precies zo als ik dacht kabels zijn top goed verzorgd bedankt.

Prima webshop

Bestellen ging gemakkelijk. Verzending was snel. Het pakje was de volgende dag binnen. Eigenlijk precies wat we tegenwoordig verwachten.

Goed geholpen

Ik zocht een speciale kabel en zij waren de enige met een echt goed advies. Super

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.