afspraak netjes nagekomen

alles klopt volgens afspraak

Teleurstellend

Kabel bleek defect bij eerste gebruik.

goed en betrouwbaar

correcte snelle levering

snelle levering, correcte afwikkeling

Perfecte shop

Snelle levering en goed spul

correcte afhandeling

Nadat het geleverde produkt niet goed werkte, werd het keurig teruggenomen.

Snelle levering van goede bel!

Makkelijk aan te sluiten en prettig geluid; duidelijk hoorbaar en niet belachelijk hard voor de buren. We hebben de bel achter buiten gehangen zodat we daar ook de bel horen.

Kan niet beter.

Snel geleverd, kabels van prima kwaliteit, en voor een zeer nette prijs. Het kan niet beter!

Perfecte levering

Mijn cilindersloten wil ik vervangen. (Beetje dom, sleutel verloren) Om geen risico te lopen wil ik de cilinder vervangen. Prijs voor 5 gelijksluitende-cilinders was dusdanig dat ik ze nu van al mijn buitendeuren, ga vervangen.

De verzending van het pakket was super vlot en goed geregeld.

De bestelde 3 mollen-verjagers middels sonar geluiden zijn helaas géén succes! De bulten in de tuin zijn er nog steeds en we hebben ze nu toch al een kleine week staan. Ze graven gewoon in de buurt van de apparaten verder. Jammer, het geld is weg maar de mollen zijn nog steeds ongewenste gasten in onze tuin!

Precies wat ik zocht en het wilde

Precies wat ik zocht en wilde

Snel, netjes en goede kwaliteit.

Zoals hier boven beschreven. Snel en Kwaliteit.

Snel en perfect

Klasse

tevreden

zeer snel bezorgt en tevreden

Vlotte levering

Het interieur van de bel moest worden omgebogen anders belde hij het continu door. Gelukkig hebben we een buurman die het kon beredeneren hoe het wel moet.

Prima laadkabel voor mijn iPad

Mooie stevige laadkabel voor mijn iPad ontvangen, binnen één dag geleverd. Tip! Maak er een brievenbuspakketje van!

Goed en snel geholpen/verzonden

De parasolverlichting werd snel verzonden en de communicatie rondom het proces is prima. Aaanrader.

kabelshop heeft alles

sloten voor een prima prijs!

Goede en snelle service/levering

Goede en snelle service/levering

Allemaal prima en snel bezorgd

Netjes ingepakt en snel bezorgd.

Uitgebreid aanbod en snelle levering!

Prima bedrijf!

Meerdere producten besteld, uitstekende kwaliteit. 1 van de producten was anders dan ik verwachte; dit was voor kabelshop geen enkel probleem en direct werd een passende oplossing geboden.

Prima supersnelle levering en product voldoet naar wens

In de avond laat het product besteld en volgende dag zoals aangekondigd geleverd! Wij hebben om die reden meteen het product kunnen gebruiken en daarmee de schade aan onze tuin tot een minimum kunnen beperken.

Goed kabeltje

Goed kabeltje, levering kon wat sneller

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.