****

Snelle service, goede kwaliteit.

Snel en duidelijk bestelproces.

Het bestelde artikel, een convectorkachel met verlengsnoer, werd snel geleverd. De kachel zelf doet het prima. We zitten er nu behaaglijk warm bij! Het C7 verlengsnoer paste niet op de kachel. Daar hebben wij een retouraanvraag voor ingediend.

Prima!!!!

Zondagmiddag besteld, maandagmiddag al binnen.

Valt tegen

Knap ingewikkeld meetinstrument Batterijdeel lastig te openen Niet duur

Snel en goed verzonden

Eerste keer dat ik iets besteld heb, maar eker nog een volgende keer.

Supersnel

Vandaag besteld, morgen in huis. Zoals beschreven op de website, ben erg blij met de goede service. Toppers!!

Aparte regels voor bedrijven

De levering was goed en snel. Alleen hadden we een te korte kabel besteld. Even terugsturen op zijn bol/coolblues dus. Niet dus. Er staat wel keigroot en zonder enig voorbehoud "Tot 30 dagen recht van retour", maar het zit hem dus in dat "tot". Bij bedrijven is het ineens "op eigen kosten", "max 14 dagen" en vooral "we rekenen een percentage". Vast volkomen legaal. Maar ik bestel voortaan wel weer bij bol of coolblue. Bleek ook veel goedkoper met de vervangen kabel

Beste Jelmer, Dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat hinder ondervindt met het retour van uw bestelling. Onze retourvoorwaarden staan beschreven op de website en bij de veel gestelde vragen. Op basis van uw gegevens kunnen wij helaas uw poging tot contact of uw account gegevens bij ons niet achterhalen. Graag komen wij met u in contact om te zien of uw situatie al is behandeld door ons. Mochten wij u nog verder van dienst kunnen zijn vernemen wij dat graag, u kunt dan contact opnemen via info@kabelshop.nl Vriendelijke groet, Webcare Team, Kabelshop.nl

Besteld en met 2 dagen binnen,top.

Helemaal top

Alleen maar lof voor de kabelshop. Super snel de bestelde artikelen in huis.

Prima product snel geleverd

De elektrische deken werkt goed, komt overeen met de foto's en omschrijving. Snelle levering, duidelijke communicatie en scherpe prijs. Zou er zo weer bestellen!

Een artikel retour zenden gaat heel complex

Tweemaal een Lichtsnoer 20 meter merk Konstsmide besteld en 2x slechte kwaliteit geleverd (lampjes gaan spontaan uit en flikkeren) en als je het retour wilt sturen moet je er eerst een filmpje van maken??

Beste Jaap, Dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat hinder ondervindt met het retour van uw bestelling. Onze retourvoorwaarden staan beschreven op de website en onderdeel van de beoordeling voor de garantie is dat wij voor beeldmateriaal vragen bij garantiekwesties. Op basis van uw gegevens kunnen wij helaas uw poging tot contact of uw account gegevens bij ons niet achterhalen. Graag komen wij met u in contact om te zien of uw situatie al is behandeld door ons. Mochten wij u nog verder van dienst kunnen zijn vernemen wij dat graag, u kunt dan contact opnemen via info@kabelshop.nl Vriendelijke groet, Webcare Team, Kabelshop.nl

Prima website, snelle en correcte levering.

Goede en overzichtelijke website. Ik kon gemakkelijk vinden wat ik nodig was en het bestellen was eenvoudig. Snelle en correcte levering.

Levering naar wens

Geheel tevreden

Alles ging snel en soepel.

De bestelling was erg makkelijk te doen en de levering van de spullen was erg snel en correct.

Supersnel. ‘s avond laat besteld, volgende dag in huis. Top!

Goed en betrouwbaar

Heldere communicatie, goede bestelprocedure en levering volgens afspraak. Top

van alle markten thuis

wie verwacht nu dat ze bij de kabelshop bestrijdingsmiddelen hebben voor ongedierte in het gras? En dan ook nog de goedkoopste! Op zondag besteld (dus geen werkdag!) en op maandag in huis!

Kon niet beter

Snel en accuraat

Erg tevreden

Fijne haspel

Snelle levering & scherpe prijzen!

Op zondag een order geplaatst en op maandag al ontvangen. Duidelijke website en scherpe prijzen. Kortom top!

Op zondag bestelt en op maandag al in huis. Top service

Producten afgeleverd zoals omschreven alles netjes verpakt bezorgd

Laat in de middag besteld de andere al thuis. Top. Net als de kwaliteit en de prijs!!

Product zoals aangegeven en beschreven.

Gewoon goed, verder niets op aan te merken.

Retour zending kost geld

Oppassen als je vooraf twijfelt over een product. Ik kreeg de Brennenstuhl slimme stekkerdoos niet aangesloten op mijn gecombineerd WiFi, ook niet door 5 GHz uit te zetten. Dus, product retour. Aangezien ik een zakelijk account had gebruikt voor een privé aankoop, heeft me dat een verlies opgebracht van 12 euro plus 7,25 verzendkosten. Ja, je moet het product op eigen kosten terugsturen en blijkbaar betaal je ook nog een percentage aan behandelkosten, het liefst ook nog aangetekend retour. Dus let op de voorwaarden voordat je iets besteld. Blijkbaar maken ze ook verschil tussen een zakelijke klant en een particuliere klant. ik bestel in de toekomst wel ergens anders, ik ga niet bij elke bestelling de voorwaarden in detail bestuderen, omdat ik er vanuit ga dat ik een product houd en niet bij voorbaat al denk dat ik een product ga retourneren.

Beste Theo, Dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat hinder ondervindt met uw bestelling. Wij zien dat u hierover in contact bent met de klantenservice en dat de situatie is opgelost voor u. Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, kunt u contact opnemen met ons via info@kabelshop.nl Vriendelijke groet, Webcare Team, Kabelshop.nl

Over Kabelshop.nl

Kabelshop.nl is jouw webwinkel voor kabels, huis & tuin, ongediertebestrijding, verlichting, audio én meer. ✅ Betrouwbaar, goedkoop en snel. Op werkdagen voor 23:59 uur besteld? Morgen in huis! Gratis verzending vanaf €30. ⭐ Winnaar Shopping Awards 2016, 2017, 2018 én 2019.