Super fijne winkel en snelle levering

Groot assortiment, goede service, goede prijzen, snelle levering

Snel geleverd en keurig verzorgd

—-

Besteld dag later meteen in huis heerlijk snel en betrouwbaar

Leuk

Voor heen bestelde ik het altijd op andere verkoop punten. Omdat vaak wel goedkoper is als de officiële website. Maar je krijgt er veel leuke extra's bij wat het dan wel weer leuk maakt. Toch denk ik als ze wat meer met de prijs zouden zakken en geen verzendkosten zouden rekenen er meer zouden bestellen. Nu is vaak alles op bol goedkoper.

Hele goede service

Er was een gedeelte van de bestelling niet op voorraad en kreeg daarover een mailtje met wanneer de ik de bestelling nodig had. Alles keurig op tijd binnen in een levering

Snelle levering en prachtig materiaal. Bedankt.

Hele fijne webshop

De webshop heeft een groot assortiment. De bestelling werd snel en heel netjes verpakt geleverd.

fantastisch

het is leuk, fijn en fantastisch speelgoed, je kunt er uren mee spelen

Super service en heel vriendelijk personeel

Ik was op zoek naar een uitgebreide set en kwam via Google bij deze webwinkel terecht. Een eerste aankoop gedaan volgende dag binnen. Leuk extra tasje met sylvanians poster kleurboekje en stickertjes erbij, direct weer een bestelling gedaan en dezelfde ervaring. Snel antwoord op vragen middels e-mail. Ik ben vaste klant en bestel enkel hier nog de sylvanians items. Zelf een webshop gehad in andere sector ken het klappen van de zweep en zij krijgen nu al een 10 van mij en mijn familie. Een echte aanrader en mooie bijkomstigheid de voordeligste van alle webwinkels / winkels welke sylvanians verkopen. Groet Petra

Supersnelle service en levering van mooie producten

Ze maken het waar: voor 14.00 uur besteld, de volgende dag geleverd. Met een goede website is bestellen eenvoudig. En inderdaad een supersnelle levering met goede communicatie.

Vandaag besteld morgen al in huis Snelle levering ..perfecte levering

Snel en goede prijs

Ik kreeg mijn bestelling snel thuisgeleverd en werd goed op de hoogte gehouden, de bestelde Sylvanian Families kreeg ik ook nog met extra's, zoals een tasje. Heel leuk.

Was voor mij de eerste keer Leuke verpakking en van alles erbij Kortom de moeite waard Mijn kleinkind was er erg van onder de indruk

Blij verrast

Alles snel en keurig geleverd kleindochter was blij met haar cadeautjes. Ook met het tasje met poster en boekje was ze blij

Heel goed en de leuke verrassing werd erg gewaardeerd

Alles prima in orde

Mooi speelgoed

Een wereld op zich met een super ervaring

Goed gedocumenteerde website, helder te vinden, eenduidige prijzen, soepel bestel- en betaalproces, de logistiek en de verpakking kloppen. Kortom: hier moet je wezen, hier moet je zijn!

Snelle ontvangst. Prima verpakt

Zeer tevreden.

Toppie

Ik heb de draaimolen met panda gekocht voor de dochter van mijn vriendin, die is helemaal weg van alle poppetjes! Ik maakte het pakketje open en was blij verrast dat er een tasje bij de bestelling zat met een poster stickers en een kleurboekje.! Te schattig ik ga sowieso bestellen voor mijn dochter als die oud genoeg is !

Een klantenservice zoals er niet veel meer zijn!

Ik ben enorm tevreden met mijn aankoop. Er miste één deeltje van een vrij grote bestelling en zonder vragen of moeilijkheden werd dit deel de dag van mijn mail nog verzonden! Top service en uiteraard heel mooie kwaliteit. Mijn dochtertje speelt al de hele week met haar nieuwe Sylvanian Families huis. Voor een tweejarige wil dat toch al wat zeggen!

Uitstekend!

Ik kwam het pakketje ophalen. De mevrouw was zeer vriendelijk en had alles netjes klaar liggen in een heel leuk zakje. Je ziet dat er net liefde gewerkt word en met liefde jouw spulletjes bij elkaar gepakt zijn.

Geen bijzonderheden. Vind het prijsverhouding wel erg duur voor wat je krijgt.

Vriendelijke en behulpzame klantenservice

Prima winkel , snelle levering

fantastisch

Beetje laat met het doorgeven van de leveringstijd, namelijk twee uur voor levering. Maar wel binnen 2 dagen.

48 Kalkovenweg

Alphen aan den rijn 2401LK