Prettige website en verder alles oke wel lange levertijd maar daar kan de website zelf waarschijnlijk niks aan doen

Goede service, goedkoop, snelle verzending

Goede service. De goedkoopste sylvanian families shop. Bij bol.com zou ik 20,- tot 25,- duurder uit zijn waardoor ik voor deze site heb gekozen. En was nog snel verzonden ook. Zeer tevreden en ik raad deze winkel heel erg aan.

helemaal blij!

verzending was snel, product kwam in goede staat aan. ik ben heel blij :)

snelle service.

ik had zeer snel mijn pakket in goede conditie

Een paar leuke artikelen besteld voor een jarige vriendin. Pakket werd snel bezorgd. Artikelen precies zoals op de foto.

snel, correct en probleemloos bestellen en leveren

fijne en overzichtelijke website voor juiste en en correcte bestelling. snelle antwoorden en goede begeleiding van de bestelling. als dank werd er nog een klein cadeau bijgeleverd voor de kleinkinderen. De juiste site om te bestellen.

Fantastische service

Duidelijke communicatie, overzichtelijke website, makkelijk bestellen, mooie producten, snelle reactie en geweldig klantvriendelijk!

Kinderen zijn blij

Dankuwel, kinderen zijn blij!)

Prachtige pluche dieren!

Snel geleverd en ik woon in de plaats van het bedrijf, dus zelf opgehaald!

fijne winkel

Fijne winkel die netjes hun spullen levert en snel schakelt en meedenkt via de klantenservice

Very good

Was quicker delivery than i thought and was packaged very well. Also thought the free stickers was a very cute gift ^_^

Snelle levering, duidelijke informatie op de site, leuke extra erbij Komen zeker terug voor nog meer

geweldig

goed verpakt, snelle levering via DPD, werd netjes op de hoogte gehouden. Door te zoeken op het internet deze shop tegengekomen. kleindochter heeft al meerdere setjes van de Sylvanianfamilie en speelt er graag mee zal een verassing zijn wanneer ze het huis krijgt voor haar verjaardag

Product zat goed verpakt

Snelle levering.

Heel leuk

Naast sylvanian families verkopen ze ook ander speelgoed. Spullen zijn erg netjes ingepakt met een extra attentie. Heel leuk

Snel, prachtig en met extra’s geleverd

Heel erg snel geleverd Met extra stickers en Kleurboek, tas en poster ! Heel erg blij mee Hier ga ik meer bestellen . M’n kleindochter was zo blij.

Snel en correct

Prima levering, snel en correct ontvangen.

Een eerste en tegelijkertijd positieve ervaring met bestelling bij Sylvanianfamilies-shop.

Zie boven.

Snel, betrouwbaar en verrassend

Meteen verstuurd na de bestelling, kwam goed verpakt en met leuke sylvanian gifts erbij zoala tasje en kleurboekje. Hartelijk dank!

Ruime keus en een snelle levering

Leuke kleine verrassingen ontvangen naast de bestelling. Super!

Snelle nette levering

Mijn bestelling netjes verpakt ontvangen en was verrast door een klein kadootje dat er bij zat

Zeer goed geregeld.

Alles op tijd afgehandeld, zoals het hoort.

Goed en snel geregeld

Besteld op de site, je wordt op de hoogte gehouden van de bestelling.