Snelle levering en alles komt altijd goed aan! <3

Positieve ervaring als nieuwe klant TOP!!

Onze 1 ste ervaring met de Sylvanian familie en onmiddelijk dolenthousiast, alsook onze 3-jarige!!

Fijne winkel en snelle levering! Top

Fijne winkel en snelle levering! Mooi assortiment! Kwam met een super gaaf tasje met stickers, kleurplaten en een boekje!

Zo leuk! Bij je bestelling krijg je een leuk kado tasje met stickers en kleurboekje. Echt cute. Bestelling was snel bezorgd.

Super goed

Onze bestelling kwam snel en het kwam ook nog eens met leuke extra's waar mijn dochter heel blij mee zal zijn. Er zaten stickers en een boekje bij, echt super lief! Dankjewel!

Super leuk

Snel geleverd en is wat ik verwachte mooi afgewerkt top product

Grote wens snel bezorgd

Heel fijn om het pakket uit te pakken. Alsof ik weer een kleuter was Onverwacht kwam Sinterklaas En ik zei:" oooh! nu al " Alles nog mooier dan de foto Zorgvuldig en met zorg voor de aarde Ingepakt. Lieve extraatjes 5 sterren voor jullie!

Slechte leverring

Pakket is retour gestuurd zonder dat er iemand aan de deur is geweest. Hierdoor geen kado op de dag van het kinderfeest

Snelle levering!

Op een maandag een bestelling gedaan en de volgende dag al geleverd! En zo leuk , erbij zat een tas met een poster , boekje met kleurplaten , stickers , e.d.

Uitstekend!

Snelle levering en leuke gadgets erbij gekregen!

Topservice en zeer mooi speelgoed

Kind is zeer blij ermee

Snel en goed.

Ik bestelde een product en die was zo binnen, samen met wat onverwachte leuke stickers erbij, bedankt!

Snelle levering, mooi product.

Leuk speelgoed.

betrouwbare site

snelle verzending en mooie prijsjes voor echt kwaliteit speelgoed!

Het gekochte product snel ontvangen, met leuke extra's erbij, als een kleurboekje, poster en tasje.

Snelle levering en top kwaliteit

Ben zeer tevreden

De Sylvanian families zijn zo schattig

De families zijn echt heel schattig : tot in de kleinste details afgewerkt. De verzending was heel vlot . En er zat een leuke poster en stickers bij dus ook daar was over nagedacht.

Super, geen problemen!

Sylvanianfamilies-shop heeft altijd een geweldig goed aanbod en de verzending gaat ook heel snel!

Snelle levering, Goed verpakt, Ze krijgt het met der verjaardag Daar gat ze veel plezier mee beleven!

Fijne Service

Leuke en mooie overzichtelijke website. Erg snel afgestuurd, maar helaas door de pakketbezorger een klein probleem. Maar ook dat is goed opgelost en vriendelijke medewerker hierover aan de telefoon gehad.

Snelle verzending

Uitgebreide keuze goede communicatie snelle verzending Ben erg tevreden

Flexibele service!

Mooi uitgebreid assortiment. Na plaatsen van order wilde ik toch 1 artikel vervangen en kon dat via de klantenservice regelen; order werd ook precies zoals gewenst geleverd. Erg fijn deze flexibiliteit, dat kan niet bij bol.com ;-)

Gewoon goed!

Besteld en snel binnen, Had een vergissing gemaakt en dus terug gestuurd. Ook dit was snel geregeld, de terug storting van het geld ook! Wat mij betreft goeie webwinkel !!

Super fijne winkel en snelle levering

Groot assortiment, goede service, goede prijzen, snelle levering