Snel, prachtig en met extra’s geleverd

Heel erg snel geleverd Met extra stickers en Kleurboek, tas en poster ! Heel erg blij mee Hier ga ik meer bestellen . M’n kleindochter was zo blij.

Snel en correct

Prima levering, snel en correct ontvangen.

Een eerste en tegelijkertijd positieve ervaring met bestelling bij Sylvanianfamilies-shop.

Zie boven.

Snel, betrouwbaar en verrassend

Meteen verstuurd na de bestelling, kwam goed verpakt en met leuke sylvanian gifts erbij zoala tasje en kleurboekje. Hartelijk dank!

Ruime keus en een snelle levering

Leuke kleine verrassingen ontvangen naast de bestelling. Super!

Snelle nette levering

Mijn bestelling netjes verpakt ontvangen en was verrast door een klein kadootje dat er bij zat

Zeer goed geregeld.

Alles op tijd afgehandeld, zoals het hoort.

Goed en snel geregeld

Besteld op de site, je wordt op de hoogte gehouden van de bestelling.

Snelle levering en alles komt altijd goed aan! <3

Positieve ervaring als nieuwe klant TOP!!

Onze 1 ste ervaring met de Sylvanian familie en onmiddelijk dolenthousiast, alsook onze 3-jarige!!

Fijne winkel en snelle levering! Top

Fijne winkel en snelle levering! Mooi assortiment! Kwam met een super gaaf tasje met stickers, kleurplaten en een boekje!

Zo leuk! Bij je bestelling krijg je een leuk kado tasje met stickers en kleurboekje. Echt cute. Bestelling was snel bezorgd.

Super goed

Onze bestelling kwam snel en het kwam ook nog eens met leuke extra's waar mijn dochter heel blij mee zal zijn. Er zaten stickers en een boekje bij, echt super lief! Dankjewel!

Super leuk

Snel geleverd en is wat ik verwachte mooi afgewerkt top product

Grote wens snel bezorgd

Heel fijn om het pakket uit te pakken. Alsof ik weer een kleuter was Onverwacht kwam Sinterklaas En ik zei:" oooh! nu al " Alles nog mooier dan de foto Zorgvuldig en met zorg voor de aarde Ingepakt. Lieve extraatjes 5 sterren voor jullie!

Slechte leverring

Pakket is retour gestuurd zonder dat er iemand aan de deur is geweest. Hierdoor geen kado op de dag van het kinderfeest

Snelle levering!

Op een maandag een bestelling gedaan en de volgende dag al geleverd! En zo leuk , erbij zat een tas met een poster , boekje met kleurplaten , stickers , e.d.

Uitstekend!

Snelle levering en leuke gadgets erbij gekregen!

Topservice en zeer mooi speelgoed

Kind is zeer blij ermee

Snel en goed.

Ik bestelde een product en die was zo binnen, samen met wat onverwachte leuke stickers erbij, bedankt!

Snelle levering, mooi product.

Leuk speelgoed.

betrouwbare site

snelle verzending en mooie prijsjes voor echt kwaliteit speelgoed!

Het gekochte product snel ontvangen, met leuke extra's erbij, als een kleurboekje, poster en tasje.

Kalkovenweg 48

2401LK Alphen aan den rijn