Donderdag 31/12/20 eind van de middag bestelling geplaatst. Dinsdagochtend voor 10.00u geleverd.

Super snelle levering.

Het is de andere dag al bezorgd. Wel jammer dat er bij de laatste leveringen nooit meer een kleinigheidje extra zit. Voorheen was dit wel vaak zo.

Uitstekend, snelle service, goede site!

Zie hierboven.

Not nice

I ordered the toys for my daughter since 23 December and until now 28 December, I still didn’t receive anything. When I checked the post tracking, it did not show any update. This is the slowest delivery ever. I don’t know if the next year I will receive the product or not... this will be the first and last time that I will purchase anything from your company. Thank you. Sammy

Snel en makkelijk

De levering is zeer vlot verlopen, snel en correct. De doos zelf was wel beschadigd maar aan de inhoud was niets geschonden.

Snelle verzending en top product!

Veel verschillende producten van Sylvanian families en super snelle bezorging! Heel blij mee.

Goede prijs en snelle levering

Bij andere web shops is er niets af geprijsd van Sylvanian families. Bij jullie zijn sommige artikelen al af geprijsd. Het verzenden ging perfect. Ik werd op de hoogte gehouden via sms en wist precies wanneer het werd geleverd.

Goed en snel

Goed en snel

Vriendelijke mensen, levering ging snel.

De bestelling dezelfde dag nog verzonden.. ivm kerstdrukte duurde de levering iets langer.. maar dat lag zeker niet aan de shop. Telefonisch contact gehad. Zeer vriendelijk. Alles keurig verpakt geleverd. Zeker een aanbeveling waard

Leuke shop

Toffe figuurtjes nergens anders terug te vinden.

Supergoede service!

Snelle verzending en aantrekkelijke prijzen. Alleen jammer dat we geen catalogus erbij hebben gekregen.

Snelle levering, netjes

Leuk een spaarsysteem, de prijzen zijn goed, als je echt zoekt is het hier en daar misschien goedkoper maar ook de site heeft acties. De bestelling was de volgende dag nog binnen (compleet, niet eerst 1 gedeelte en daarna de andere)

Prima levering

Mooi op tijd!

Makkelijk te bestellen. En snel ontvangen ondanks de drukte in december

Goede en vriendelijke service

Na meerdere problemen om in te loggen heel vriendelijk geholpen hebben ze hun hele klantbestand doorgekeken om er achter te komen dat ik het verkeerde email adres gebruikte om in te loggen. Daarna snelle verzending, pakketje zag er netjes uit.

Mooie aanbieding, snel geleverd

Mooie aanbieding starter set. Snel geleverd

Duidelijke site, vlotte levering, leuke aanbiedingen, kortom zeer tevreden

Hele fijne website met mooie producten en aantrekkelijke aanbiedingen. Leuk spaarsysteem, vlotte levering, kortom wij komen zeker terug en zijn zeer tevreden.

Ik had nog diertjes van mijn dochter bewaard die we ooit in Luik kochten Ik wilde een huisje voor mijn kleindochter van 3 Volgende dag had ik het huisje al in huis. Hartstikke fijn,ze kon er gelijk mee spelen Top!

Snelle en nette levering

Snelle levering, ook in de kerstdrukte.

Veel keus, niet duur soms goedkoper als bol.com, goede website en supersnelle levering, zelfs met de kerstdrukte!!

Vlotte levering

Precies zoals verwacht

Prima tot de volgende bestelling

Helemaal top!

Snelle service. Producten zagen er top uit. Blije meiden.