Groot assortiment, snelle levering

Groot assortiment Sylvanian Familie. Als ik een cadeautje nodig heb, dan koop ik dat eigenlijk altijd hier. Snelle levering ook.

Overzichtelijke webwinkel, met goede afhandeling en snelle nazorg.

Prima, zou zo weer wat bestellen bij de volgende verjaarrdag van een kleinkind.

Niet verder zoeken op web

Niet eerste bestelling, dus goed punt.

Overzichtelijk en snel bestellen

In thema’s zoeken of met nummer

Snel verzonden, product zoals omschreven

Snelle verzending, Goede prijs/kwaliteit, Goed verpakt

Groot assortiment

De bezorging was een beetje laat, maar dat kan ook komen door de post. Jammer dat we niet precies wisten wanneer het bezorgd werd en we dus niet thuis waren. Helaas heeft de bezorger niet de moeite genomen om aan te geven waar, bij welk dpd adres het pakket was. Dus dat was even zoeken. Maar ik heb een blije dochter met de apullen die ze graag wilde en niet in de winkel te koop zijn

Goede Service!

Snelle afhandeling van bestelling. Bij vraag via e-mail snel antwoord gekregen.

Snel en goed.

Goede webwinkel. Overzicht van alle producten. Snel geleverd.

Super shop!

Geweldige webwinkel, werkelijk alles van Sylvanian te krijgen voor een goede prijs!

Week geleden besteld, nog niks ontvangen.

Vorige week had ik een wasmachine en stofzuiger besteld. Had aangegeven via "Bankoverschrijving" te betalen. Maar heb er verder niks meer van vernomen. Nog een contactformulier via de site ingevuld, zodat ze mij terug konden bellen. Ook niet gebeurd. Nu heb ik, omdat we afgelopen zaterdag, een verjaardag van een kennisje van 4 jaar hadden, een item van Sylvanian Family gekocht in Intertoys!!!

Snelle levering en super leuk loef speelgoed Kon helaas niet de olifanten familie in laten pakken...

Keurig afgehandeld en binnen 2 dagen in huis. Zeer tevreden.

Zou nog graag meer verschillende families willen in het assortimentillen

Goed!

Snel thuis ontvangen. Netjes verpakt.

volgende dag bezorgd

kreeg er geen catalogus bij waar ik wel om gevraagd heb.alles wel netjes de dag na bestelling bezorgd.

Klantvriendelijk

snelle levering en super klantvriendelijk

Kleindochters zijn er blij mee

Vriendelijk en snel

Snel opgezocht en besteld. Vriendelijke informaties over afleveringsdatum als daarom wordt gevraagd. Goed verpakt ook nog!

Snelle verzending

De boomhut is zoals verwacht.

Goed verzorgd

Prima website, duidelijk, goed verpakt, snelle bezorging

niet alles staat op de site wat erlders bij amazone wel te koop is

prima site en communicatie

Super snelle service

snelle service een dag later was de bestelling er. Gelijk vrienden gevraagd om kado bonnen echter haakten die af op de 5 euro verzendkosten van de kadobon. Misschien een idee om deze te digitaliseren

Heel tevreden, super snel levering

Ik ben heel tevreden met de bestelling. Het werd snel geleverd en alles ziet er super leuk uit!

Toppie

Snel en netjes geleverd.

Fijne vriendelijke behulpzame meedenkende mensen werken hier!

Een van de producten die ik had besteld was niet meer leverbaar. Ik werd direct gebeld en kon kiezen uit meerdere opties. Ik heb gekozen voor een vergelijkbaar product en werd op die manier super geholpen!