Prima product, lange levertijden

Het product ziet er prachtig uit. En is perfect op maat gemaakt. Daarvoor niets dan lof. Wat beter kan zijn de levertijden, maar ook de communicatie daarover. Te lang blijft het stil en moet je zelf af en toe aan de bel trekken om te weten waar je aan toe bent. Dat kan netter.

Uitstekende communicatie, korte lijnen, hoge kwaliteit.

Prima bedrijf om kozijnen, ramen en/of deuren te bestellen. Handige website waarmee je makkelijk je bestelling kan samenstellen, redelijk geprijsd en een uitstekende kwaliteit.

Alles top

Alles top

gewoon perfect

zowel telefonische info en hulp als de persoonlijke aflevering erg goed

Mooi product

Altijd tevreden over de kozijnen van de kozijnenbesteller. Vriendelijk en meedenkend medewerkers

Kwaliteit en prijsverhouding zeer goed

Kwaliteit van de kozijnen is zeer goed juiste maatvoering en mooi afgewerkt. Als bouwbedrijf zullen wij bij Tom meerdere kozijnen bestellen. Onze dank voor het meedenken

Top kwaliteit. Klantvriendelijk. Snelle levering

Aanrader

Goed product, goede communicatie, flexibel

Goede service en op tijd geleverd

Zeer fijn

Communicatie zeer goed. Voor de levering een belletje en kozijn perfect op maat.

Zeer prettig

Duidelijk mensen die er verstand van hebben en een goede communicatie

vriendelijke contact

onlinewinkel met een persoonlijke manier van zaken doen.

ruim voldoende

Ik had gerekend op dark red meranti. Aangegeven was namelijk blank af te werken door opdrachtgever

Meedenkend & gemakkelijk in communicatie prima

Voor groot project, prima constructieve gesprekken gehad. Korte lijntjes prima

Het was mooi en op tijd geleverd

Super ervaring

Goede afwerking, goed contact, correct.

Levering precies volgens afspraak

Snelle offerte en mooie kozijnen geleverd

Makkelijk bestellen en netjes afgeleverd

Zeer klantvriendelijk. Flexibel meedenken.

Goede service en vriendelijk

Vandaag mijn bestelling netjes ontvangen, nadat deze een 7 tal weken geleden was besteld. Prima nette service, daar staat dit bedrijf voor. Ze verstaan hun ambacht.

Kortweg: Uitstekend! Vriendelijke, correcte en snelle bediening

Eerst twee kozijnen voor onze huidige woning besteld. Maar nadat we voordat de productie was gestart een andere woning hebben gekocht kon de bestelling eenvoudig nog worden aangepast. Dat betekent dat we nu passende, bruikbare kozijnen hebben voor onze nieuwe woning. Bij deze wijziging ben ik goed, snel en adequaat geholpen. Wij zijn nu in bezit van zeer nette en kwalitatief goede kozijnen. Ook ben ik zeer goed geholpen bij het plannen van de afhaaldatum en het afhalen zelf van de kozijnen. Dit bedrijf heeft bij mij zeker een blijvende indruk achtergelaten.

gemengd beeld

Prettige contacten in het voortraject rondom de maatvoering en de gehele bestelling. Na levering een flinke tijd later blijkt van één van de drie kozijnen het draaimechanisme van de draai/kiepconstructie niet te werken. Gemeld en geen bevestiging van het indienen van de klacht. Wel een viertal dagen later een telefoongesprek gelukkig. Maar daar wordt min of meer gezegd dat het eigen schuld is omdat wel heel erg grote ramen zijn....erg vreemd, lever ze dan niet. Wel afspraak gemaakt om klacht op te lossen.....over een paar weken (veroorzaakt door onze onbereikbaarheid eerder!) wordt vervolgd

goed product., korte lijnen, heldere afspraken,alleen beetje lange termijn van uitleveren

goed, helder , correct,

Goede bezorging Goed product

Heel blij met de kozijnen.

We hebben dubbele deuren, een enkele deur en meerdere ramen besteld. Super blij mee. Ruud heeft goed geholpen en weet wat hij doet. Na de eerste keer nu dus een jaar later nog meer besteld. De service is ook prima. 1 glas paste niet en is gewoon op de goede maat nageleverd. Ga zo door!! Het bezorgen is wel wat onhandig. We hebben geholpen met uitladen, maar de wat oude chauffeur had het erg moeilijk met zwaar tillen. Om de ramen uit te laden zouden zuignappen een goede tip zijn.

Mooi eindprodukt

Mooi eind produkt Wacht tijd was langer dan beloofd