Mooie kozijnen voor betaalbare prijs

Goede kwaliteit, mooi afgewerkt. Zeer blij mee. Een volgend kozijn zal ik zeker weer bij hen bestellen.

Erg tevreden met mijn kozijnen!

Heel erg tevreden, de kozijnen werden netjes geleverd, contact was erg snel, vriendelijk en zeer behulpzaam.

Super kwaliteit kozijnen

Prettige samenwerking met Kozijnenbesteller, ze leveren goede kwaliteit kozijnen en het contact en prijs is top! Kozijnen op locatie geleverd

topkwaliteit voor een mooi product

zeer vriendelijke bedrijf super modern goede kwaliteit zeer vakkundig personeel

Goede kwaliteit

Bestellen is eenvoudig, levertijd is altijd goed maar vaak wel wat lastig te achterhalen. Kwaliteit is uitstekend en de levering is ook fijn.

Goede service en kwaliteit

Goede service en kwaliteit. Vakwerk

top

Goede materialen en komt afspraken na.

Goede prijs kwaliteitverhouding, snel, maar wel meerdere beschadigingen

Snel en makkelijk bestellen. Klant vriendelijk, snelle levering. Helaas was het kozijn op 2 plaatsen bij levering al beschadigd.

Correcte afhandeling volgens afspraak.

Bestelling volgens internet wordt direct verwerkt. Ook bestelling en levering correct binnen de aangegeven levertijd. Super. Kortste levertijd tov concurrentie. Ook geen volledige betaling vooraf is een plus. Aanbetaling is super en vrij ongebruikelijk voor internet aankopen.

ziet er allemaal prima uit.

Het kozijn is erg zwaar en was met twee man niet echt te tillen, gelukkig was er wat hulp van een voorbijganger.

Traag maar degelijk

Levering was wat traag na betaling moest ik een maand wachten op een raampje met enkel glas van ca 50 bij 30 cm. Communicatie over verwachte levertijd van kozijnenbesteller uit kon beter. Geleverde kwaliteit was uiteindelijk degelijk.

Prijs / kwaliteit is uitstekend

Mijn ervaring is positief. De website is erg duidelijk, waardoor het eenvoudig is om te bestellen. Schuifpui en raamkozijn waren van een prima kwaliteit. En dat voor een scherpe prijs. Ik wil het iedereen aanbevelen!

Keurig en kwalitatief een super product

Prima persoonlijk kontakt - alleen als het druk is duurt het lang voor je telefoontje of mail beantwoord wordt.

Super kwaliteit

Zeer tevreden met de kozijnen! ook erg plezierig contact gehad met Ruud, Top, ga zo door mannen!

Goed geregeld en goede kwaliteit

Goed geregeld en goede kwaliteit.

betrouwbaar

nu de 2e keer hier mijn kozijnen besteld en ook deze keer ging het goed ondanks de Coronatijd. goede dienstverlening op afspraak geleverd en keurige chauffeur

Prachtig kozijn, zeer goede kwaliteit hang en sluitwerk. De communicatie direct met de maker is heel fijn en makkelijk. Vakman! En ook nog gebracht door een vriendelijke bezorger. We zijn meer dan tevreden.

leveren volgens afspraak

Prettig contact en prachtige kozijnen

Erg goed geholpen en meegedacht door Kozijnenbesteller. Kom hier zeker terug.

Vriendelijke en snelle service

Prima meet in contact te komen, komt afspraak na/ Montage van onze kozijnen is ook netjes en vakkundig gedaan. Kortom een volgende keer, bestel ik er weer!

zeer correct en een goede bediening

vriendelijke en betrouwbaar qau mail en levering

Prima bedrijf, flexibel en hoge kwaliteit eindproduct.

Snel geleverd, goede kwaliteit en maatvoering

Als wij weer een kozijn nodig zijn komt die weer van deze leverancier.

Snelle service, vriendelijke service.

Eerst zelf een verkeerde maat kozijn besteld, hierin was kozijnbesteller ruimdenkend en bood binnen enkele dagen het kozijn op de juiste maat aan. Hierdoor hebben wij onze badkamer toch nog op tijd af voor de stukadoor.

3 Hondstraat Vorstenbosch 5476 KT