Uitstekend, goede kwaliteit, alles volgens afspraam

Goed contact, geleverd zoals afgesproken. Kwaliteit is erg goed. Ik ben heel tevreden.

Alles klopt

Mooi kozijn, super kwaliteit, super beslag, alles conform afspraak incl. levering.

Mooi bedrijf met flexibele instelling en altijd goed bereikbaar.

Medewerkers zijn goed in hun vak. Bestellingen die ik doe worden goed uitgewerkt om zo de wensen van klant nog voor productie te kunnen wijzigen.

Mooi bedrijf, goede service, maken mooie produkten,

Mooie kwaliteit en netjes volgens afspraak geleverd.

Kozijnen netjes ingetekend volgens maatvoering en geproduceerd. De communicatie over de bestelde producten is tijdig en compleet. Prima kwaliteit! Aardige bezorger. Denkt met je mee. Firma zeker aan te raden.

prettig en betrouwbaar contact, vlotte reactie en heldere afspraken

product netjes en goed, en volgens afspraak op tijd geleverd. ziet er verzorgd en netjes uit.

zeer tevreden

Prettig contact, geleverd volgens afspraak en goed product

Goede kwaliteit kozijnen

Mooi binnen de levertermijn gekregen en degelijke kozijnen. De maatvoering is ook erg goed. Wij zijn tevreden.

Goede kwaliteit en goede service

Bedrijf gevonden via internet Duidelijke site Duidelijke tekeningen Nette levering

mooi en mooie kwaliteit

soepele firma goede kwaliteit

Goed, duidelijk, strakke prijs!

Een hele nette prijs voor kwalitatief goede kozijnen! Komen afspraken netjes na zonder te veel poespas. Meerdere malen besteld, zowel voor onszelf als voor kennissen.

Mooi afgewerkt goed in de grondverf

Zeer degelijke kozijnen, vriendelijke medewerkers.

Mooie kozijnen en op tijd geleverd

Mooie kozijnen en op tijd geleverd

Mooie, degelijke kozijnen geleverd volgens afspraak

Na enige correspondentie met Ruud Donkers gekozen voor een kozijn van kozijnbesteller. Volgens afspraak is alles keurig geleverd en afgelopen week is het kozijn geplaatst; perfect! Bedankt Ruud!

Prima kwaliteit en levering conform afspraak.

Prima kwaliteit en levering conform afspraak.

Top veel mogelijk goede kwaliteit

Iedereen heeft het druk en vakantie maar afspraken nafekomen

fijn en duidelijk

Goede kwaliteit kozijnen voor de een nette prijs. Met goede en duidelijke tekeningen ter controle.

Ziet er zeer goed uit top gemaakt .

De levering door chauffeur jan hij is zeer begaand en heeft alle benodigde rollers / hijs takel en met extra handjes van buren werd de schuifpui op de dicht bij zijnde plaats gerold 👍 Nadat ik de pui geplaatst heb , glas ingezet nu de schuif testen , deze hef gaat gemakkelijk en openen en sluiten met twee vingers . Ik ben zeer tevreden . 👍 De prijs voor de levering is gunstig .

Mooie dubbele deuren, maar toch geen 10!

De dubbele deuren zijn erg mooi en stevig, maar de afwerking laat hier en daar een steekje vallen. Kleine beschadegingen aan zowel hout als grondverf. De schroeven die voor de scharnieren zijn gebruikt zijn verschillend en erg iel en van aluminium, ik had roestvrij staal verwacht. Eenmaal geplaatst zien de deuren en erg goed uit, sluiten prima, maar de dichtvalsluiting pakt maar net.

Doen wat ze beloven.

Geen verassingen.. goede levering.

Zeer goede kwaliteit en service

De onafgewerkte zaagsneden is de raam stijlen had netter gekund. Het glas en de glaslatten komen er wel voor, maar nog. Voor de rest zeer tevreden en ook onze klant is zeer tevreden.

Best net kozijn

Goed en mooi kozijn, past perfect!

Zeer kundige mensen die tegen een mooie prijs een uitstekend kozijn leveren. Levertijden wel goed afstemmen

Mooi product, levertijd onduidelijk

Eenvoudig bestellen via website, snelle reactie met tekening ter goedkeuring. Vaag blijft de levertijd. deze wordt niet aangegeven en na telefonisch contact is dit nog steeds niet duidelijk. Als klant moet ik er dan na weken achteraan bellen en dan blijkt het klaar te staan voor verzending maar is nog niet in gang gezet. Dit lijkt me een duidelijk verbeterpunt. geef heldere leverdatum. ook als die ivm drukte verder weg ligt.

Levert wat er beloofd is

Ok

Hondstraat 3