Kussen zag er mooi uit, duurde stuk langer voor het klaar was

Doordat het echt veel langer duurde dan de 2a3 weken die was toegezegd heb ik het zelf moeten halen om het op tijd te hebben. Van Amstelveen naar Valkenswaard wat gelukkig wel mogelijk is gemaakt

Top stoelen

Niet makkelijk om online echt geode stoelen te vinden, maar deze zijn stevig, heel netjes afgewerkt en makkelijk in elkaar te zetten, top (Nederlands) product!

Geweldige stoelen

Geweldige stoelen en tafel. Snelle levering. En telefonisch contact was ook goed. Ontzettend blij met deze set.

Heerlijke stoelen met plek voor een drankje.

Deze Adirondack stoelen zitten heerlijk. Deze kunststof kwaliteit is degelijk. Wij hadden al twee stoelen, maar die zijn naar de voortuin verhuist, en we hebben dus twee nieuwe voor achter besteld.

Fijne koopervaring, geweldig product

Zeer tevreden met de aankoop en service. Normaal heb ik de neiging om dergelijke aankopen bij bv Fonq te doen. Nadeel is bij zulke grote webshops het tekort aan persoonlijke service (anders dan het wettelijk recht tot retourneren). De Belize deckchairs zijn fantastisch, maar door een ontwerpfoutje draait de schroefdraad cilinder soms mee bij het indraaien van de bouten. Deze ervaring had ik bij 1 van de stoelleuningen. Gevolg is dat de bout door de stoelleuning heen kwam. 21DEG (Arno) hierover gebeld en het volledige begrip resulteerde in de directe verzending van een vervangende armleuning. Kijk, dat is nu de persoonlijke service die ik mis bij (veel van) de grote & bekende webshops. En waarom je vroeger gewoon naar een fysieke winkel ging. Kortom: heel erg tevreden met dit stijlvolle, klassieke en toch eigentijdse product. We kopen hier graag opnieuw

Heerlijke duurzame stoelen

Ooit dit soort stoelen gekocht van hout. Die hielden het niet langer dan een jaar vol. Deze stoelen gezien op de Eigen Huis beurs en nu met leuke korting kunnen bestellen. Nadeel: - stoelen waren verpakt in flink wat piepschuim en plastic - schroeven waren tijdens transport losgekomen uit verpakking en hadden flink wat krassen veroorzaakt op de stoelen

Mooie producten, stoel zit prima

Ik ben heel tevreden over de stoel, voetenbank en tafeltje. Ze zien er mooi uit, zijn makkelijk in elkaar te zetten. Het enige minpunt is de verpakking, waarin erg veel piepschuim is gebruikt. Juist bij gerecyclede producten zou je ook een doordachtere verpakking verwachten.

Top kwaliteit!!

Snelle levering. Mooie kussens!! Duidelijke berichtgeving!!

Prachtige kwaliteit, snelle levering

2 Adirondack stoelen besteld. Van tevoren een mailtje gestuurd en binnen een uur reactie. Meteen besteld en zoals op de website stond aangegeven, werden ze de eerstvolgende vrijdag geleverd. Stoelen zijn echt prachtig en zitten geweldig.

Prima kwaliteit, levering op vrijdag zoals vermeld op website

Alleen erg jammer dat er niet wordt gereageerd op mail. Bij het in elkaar zetten de schroeven te strak aangedraaid, waardoor er op een armleuning 2 bobbels zichtbaar zijn. Op 10 juni gemaild met de vraag of het mogelijk is om een nieuwe armleuning te bestellen. Nu 19 dagen later nog geen bericht ontvangen.

De levering duurde door nogal lang. Misschien omdat Pinksteren ertussen zat

Prachtige stoel, makkelijk in elkaar te zetten. Zit prima. Goed verpakt.

Pluspunten

Zeer degelijk. Makkelijk monteren Perfect

Pluspunten

Ze doen wat ze zeggen goede service

Nog niet gevonden

Pluspunten

Mooie producten en een uitstekende service!!!!!

Pluspunten

Prachtige stoelen, tafeltje en voetenbankje besteld, snelle levering, goed in elkaar te zetten. Mooi dat het gerecycled materiaal is. Netjes verpakt.

Wij vonden het heel jammer dat er zoveel piepschuim was gebruikt bij het verpakken. Slecht voor het milieu en de hele tuin zat onder de piepschuim bolletjes. Het idee dat je iets goeds doet door gerecyclede producten te kopen wordt door de manier van verpakken deels teniet gedaan. Zou als ik 21DEG was daar iets anders voor verzinnen. Jammer!

Pluspunten

Stoel is van top kwaliteit en afspraak zoals vooraf aangegeven wordt nagekomen.

Snellere levering. Eens per week leveren op donderdag is op zich prima maar niet meer van deze tijd.

Pluspunten

Goede service. Snelle reactie.

---

Pluspunten

Prima service!!

Pluspunten

Onberispelijke staat van ontvangen goed. Voorbeeldige aflevering aangekocht goed, vooropgestelde datum & tijdmarge werden gerespecteerd zoals het hoort.

Doe zo verder en de klant wordt 'n tevreden klant.

Pluspunten

Ik heb een stoel besteld bij 21deg. Deze bleek verkeerd voorgeboord te zijn, kan gebeuren. Na de foto's te hebben gestuurd werd er meteen actie ondernomen. De verkeerde werd opgehaald en de nieuwe geleverd. Prima!

geen

Pluspunten

Alles super

Pluspunten

Snelle levering, mooie producten.

Pluspunten

Goede communicatie Snelle levering

Pluspunten

Duidelijke site en snelle levering

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement