3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prima afhandeling van bestelling, product zeer degelijk verpakt en eenvoudig te monteren in 0,5 uur.

Pluspunten

Mooie producten en erg degelijk. Stoelen vorig jaar gekocht en dit jaar de voetenbankjes en kussens bij gekocht. Desondanks set al jaartje in weer en wind staat geen enkel verschil qua kleur en staat. Blij met deze set.

Pluspunten

zelfs op zijn vakantie werd ik te woord gestaan door eigenaar.

Pluspunten

mooie producten, ben er erg blij mee snelle reactie bij vragen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goed concept. Goed product.

Beter reageren op emails

Pluspunten

Echt een heel mooi product geleverd!

Bij de bestelling had ik aangegeven dat ik graag een afspraak wilde maken voor het aflevermoment. Helaas is hier geen gehoor aan gegeven en werd mijn bestelling (diverse grote dozen) bij verschillende buren in mijn straat afgeleverd wat ik niet prettig en niet gewenst vond.

Pluspunten

Gewoon een heel mooi en duurzaam product!

jammer dat er geen substantiële korting mogelijk is bij afname van meerdere sets

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Werken met ambassadeurs, heldere communicatie, goed produkt.

Op de website is de lay-out onduidelijk als je een produkt besteld.

Pluspunten

Kwalitatief goed product Duidelijke montageinstructie stoel

Snellere levering kussens, 3 weken vind ik wel lang. Evt. Montageservice aanbieden Kussens wel erg aan de prijs. Vind dat je korting zou moeten krijgen als je ook twee stoelen koopt.

Pluspunten

Super kwaliteit. Een jaar terug 1 stoel besteld. Zeer goed bevallen. Nu nog een stoel met tafel besteld. Geen verschil tussen de oude en nieuwe. Het verweerd niet. Ideaal!

Het is niet goedkoop

Pluspunten

Mooie stoelen, lijkt niet op kunststof.

Schroeven passen niet altijd even goed.

Pluspunten

Service Snelheid

Eindcontrole bij het boren kan beter

Pluspunten

Een heel plezierig bedrijf,alleen dewebside is niet zo duidelijk soms.De stoelen zijn erg mooi.!!

Dikkere kussens voor de stoelen

Pluspunten

Mooi stoelen!

Zet er bij dat het een bouwpakket is! Gelukkig heb ik een handig man :-) Ik kwam er niet uit!

Pluspunten

De zending werd snel geleverd. De stoelen zijn eenvoudig in elkaar te zetten, zelfs voor iemand met twee linkerhanden. De stoelen lijken echt van hout en staan prachtig in onze tuin. Bovendien zitten ze erg lekker. Laat de zon maar komen!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Topkwaliteit producten! Betrouwbare levering in zeer degelijke verpakking! Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding!

Wellicht uitbreiding assortiment?

Pluspunten

Zeer snelle levering, stoelen makkelijk in elkaar te zetten;zelfs met 2 linkerhanden.

Mooie stoelen,tip: ook in meerdere kleuren produceren.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

goede en snelle service met persoonlijk contact via de mail, mooie vormgeving van de stoelen

wij hebben de stoelen nu nog geen jaar en de schroeven beginnen al enigszins te roesten lijkt het wel, dat is jammer want de set is verder onderhoudsvrij, hopelijk zet dit niet door

Beste Liane, Wat er gebeurt is het volgende: De schroeven en bouten zijn gemaakt van RVS. Maar RVS gaat altijd een verbinding aan met de zuurstof in de lucht wat resulteert in een oppervlakte reactie. Dit geeft een matte, soms roestvormige laag die de rest van de schroef afsluit van zuurstof en daardoor beter beschermt tegen verdergaande roestvorming. Het blijft ook altijd bij de oppervlakte en dring niet verder door. Daardoor is een RVS veel duurzamer dan stalen montage materiaal. Geen reden om je zorgen te maken dus!

Pluspunten

snelle levering, goede service en perfecte kwaliteit.

eigenlijk niets, ik was eigenlijk nog in afwachting van kussens voor de stoelen, maar die komen er aan

Pluspunten

Alles volgens afspraak. Prijs/kwaliteit verhouding in orde

Pluspunten

Prima kwaliteit en snelle levering.

?

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

snelle levering, prima product.

Pluspunten

Mooie en sterke producten. Heel makkelijk in onderhoud! Kwamen goed verpakt en waren makkelijk te monteren. Prima service!!!