Pluspunten

Prima kwaliteit, veilig verpakt, makkelijke opbouw. Door dat ik een vriendin naar jullie thuis adres kon sturen (zij woont in jullie buurt) en zij de meubels mocht bekijken, kreeg ik het vertrouwen en een goede indruk van de meubels. Staat nu al 6 maanden buiten en ziet nog steeds perfect uit. Belanghebbenden mogen graag langs komen.

eerste contact ging moeilijk, volgens mij klopte toen het tel.nr. niet op de site, ik kon niet per mail communiceren daarom moest het per mobile telefoon en dat lukte eerst niet. Maar later werd alles goed.

Pluspunten

De afspraak is goed nagekomen. Hele snelle levering. Het tuinstel staat nu ruim 6 maanden buiten en ziet er nog als nieuw uit.

Pluspunten

Snelle bezorging. Prima product.

Pluspunten

Snel en vriendelijk contact. Snelle en goede service. Zeer goede kwaliteit stoelen.

Nog meer punten waar je de stoelen kan bezichtigen en/of uitproberen, zodat het voor iedereen dichtbij huis is. Dit zou ook in winkelpanden ofzo kunnen. Mogelijk nog op andere manieren reclame maken?

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Geen

Pluspunten

- Duurzaamheid / recycling - Kleinschaligheid - Concept spreekt aan - De door ons aangeschafte producten bevallen heel goed. - We vinden de producten mooi. - Fijn dat er binnenkort kussens in het aanbod komen

- Nadenken over meer keuze (bij. extra kleur: donkerblauw). - Misschien nieuw type stoel ontwikkelen, ik zou geïnteresseerd zijn in een buiten eetstoel van kunststof.

Pluspunten

Heel tevreden over de levering en de service van het bedrijf. De stoelen zien er na een wintertje buiten ook nog steeds prima uit!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Wij hebben de Belize Adirondack stoelen aangeschaft. Een erg mooi afgewerkt product dat weinig onderhoud behoeft en perfect zit. Het product was erg goed verpakt.

Feitelijk wordt, door het geven van een korting, een beoordeling "gekocht". Ik zou dat in het vervolg anders doen....

Pluspunten

Snelle levering en degelijk materiaal (staat altijd in weer en wind maar je ziet nog geen vlekje) Dus een spons er over en weer lekker zitten genieten

Nog te weinig keus Snelle uitbreiding van gerelateerde artikelen (zit al een jaar te wachten op goed passende kussens in de stoelen)

Pluspunten

1ste klas materialen. Snelle levering. Goeie service. Kregen nog een telefoontje of het gelukt was met inelkaar zitten. Kortom, betrouwbaar degelijk bedrijf met vriendelijk behulpzaam personeel.

Pluspunten

Zeer tevreden over het bedrijf. Snelle antwoorden via mail, fijn dat we in de buurt de stoelen konden bekijken. Levering correct en eenvoudig in elkaar te zetten.

Geen.

Pluspunten

Mooi, duurzaam product!

Pluspunten

Ik kreeg snel een antwoord op mijn email. De stoelen werden ook keurig geleverd. Jammer dat er direct de eerste zomer (afgelopen jaar dus) lichte vlekken in de rugleuning kwamen, en mijn man met (de metale studs van) een spijkerbroek er krasjes in heeft gemaakt.

Pluspunten

Goede kwaliteit!!

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk geholpen en een prachtig product!

De vroente 123 5672 TW Nuenen