Mooi product

Mooi beeldje van een hond besteld. Was goed verpakt en is dus goed aangekomen:).

• Omschrijf uw aankoop: Beeldje bruine hond

Makkelijk bestellen en betalen via de site en snelle levering.

• Omschrijf uw aankoop: Engelltje

Snel geleverd, keurig verpakt.

3 prachtige willow tree beeldjes besteld. 2 voor cadeau en 1 voor mijzelf. Ze waren super snel geleverd. Keurig verpakt en zelfs een leuk cadeautje erbij. Zeer tevreden!

• Omschrijf uw aankoop: 3 willow tree beeldjes, promise, my sister my friend, adorable you dark dog.

Breed assortiment en snelle levering

Grote keuze en super snelle levering. Mooi als cadeautje ingepakt. Heel fijn! Aanrader!

• Omschrijf uw aankoop: Willow beeldjes

zeer goed

Goede service en snelle levering. Zeer mooie beeldjes

• Omschrijf uw aankoop: Willowbeeldjes

Het beeldje spreekt voor zich.

Op een of andere word ik emotioneel als ik naar de beeldjes kijk. Het is iets dat ik met heel veel plezier cadeau doe met de hoop dat het bij de andere ook bepaalde emoties oproept.

Blij met mijn beeldjes!

Voor mijn verzameling miste ik nog beeldjes; die kwam ik tegen op de website en gelijk besteld! Netjes in een doos en goed verpakt aangekomen! Jammer genoeg een beeldje niet op voorraad; kreeg hier netjes bericht over en wordt alsnog nagezonden!!

Gewoon super !

Mooie, duidelijke website, veel keuzes, mooie artikelen. Prima service ! Bij mijn bestelling zat ook nog een verrassing, heel erg leuk.

• Omschrijf uw aankoop: 3 mooie beeldjes

Mooi product

Heel mooi beeldje, snelle levering, goed verpakt. Ben er erg blij mee.

• Omschrijf uw aankoop: beeldje courageuous joy

Goed en veilig ingepakt en snel geleverd

Goede website, duidelijke afbeeldingen, veel informatie over beeldjes en betekenis. Mooie collectie

Ze zijn geweldig

Heel leuk

• Omschrijf uw aankoop: Goed verlopen

Geweldig en ontroerend

Heb zelf verschillende beeldjes maar ook veel cadeau gegeven. Deze is voor mijn zus en is er erg blij mee.

• Omschrijf uw aankoop: Moeder met baby zittend

Vriendelijk, attent en snel in huis

Ik had een vraag en Nynke reageerde snel & adequaat via whatsapp nog laat in de avond. Nadat mijn vraag beantwoord was, heb ik de bestelling geplaatst en 2 dagen later letterlijk als cadeautje ontvangen. Ik had aangegeven dat ik het mijn dochter cadeau wilde geven op Valentijnsdag. Het beeldje was in speciaal Valentijnsdag inpakpapier ingepakt zonder dat ik hierom gevraagd had. Soms vind je van die pareltjes tussen alle webshops die net even dat extraatje doen waardoor je ze niet snel vergeet voor een eventuele vervolgbestelling.

• Omschrijf uw aankoop: Kindness Girl

Erg mooie beeldjes.

Al verschillende beeldjes cadeau gedaan bij huwelijk kinderen. En geboorte kleinkinderen.

• Omschrijf uw aankoop: Heel erg tevreden.

Zonder veel woorden het mooiste schenken....

Ik koos 2 beeldjes ter nagedachtenis aan een veel te jong, onverwacht overlijden. De eenvoud van de beeldjes die tegelijkertijd alles zeggend zijn, maakt dat het een prachtig klein geschenk is. Ik kocht ze om een mooie herinnering aan een dierbare in leven te kunnen houden.

• Omschrijf uw aankoop: 2 beeldjes ter nagedachtenis

Goede service.

Goede service. Mooie producten. Op tijd geleverd. Ik heb al een aantal beeldjes van gekocht. Ik ben er zeer tevreden van.

• Omschrijf uw aankoop: Zeer mooie beeldjes

Goede ervaring, mooie beeldjes

• Omschrijf uw aankoop: Mooi

Helemaal goed!

Heel mooi en zorgvuldig ingepakt. Beeldje was een prachtig cadeau!

• Omschrijf uw aankoop: Cadeau

Prima, duidelijk en keurig binnen

Keurig te woord gestaan en op tijd binnen. Goed verpakt. Duidelijke website waar ik in de toekomst misschien nog iets ga bestellen.

• Omschrijf uw aankoop: Beeldje

De nativity set stond al heel lang op mijn verlanglijstje. Dit jaar dan eindelijk besteld. De set was de volgende dag al binnen, en is echt prachtig! Daarnaast was ik erg verrast dat er nog een ander Willow Tree beeldje bij de bestelling zat, dit was een december gift. Enorm goede service dus, ik raad dit bedrijf zeker aan!

• Omschrijf uw aankoop: Nativity set

Prachtige beeldjes, supersnelle levering

Duidelijke website, goede keuze, prachtig beeldje om cadeau te geven in een kraammand. En super snel geleverd zelfs tussen kerst en oud en nieuw. Heel blij mee.

• Omschrijf uw aankoop: beeldje van kind

Willowbeeldjes.nl heeft mijn mama een mooie herinnering gegeven in een heel moeilijke tijd. Het beeldje was prachtig ingepakt, met een mooi rouwkaartje erbij, en werd heel snel geleverd. Ik kan alleen maar zeggen: 1000x dankjewel. Jullie beeldje, snelle levering en lieve verzorging betekenen heel veel voor mijn mama en mij.

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Ik had nog dringend een kerstcadeautje nodig. Even online vraag gesteld. Snel antwoord en cadeau op tijd voor kerst. Top

Prachtig

Super snelle levering en alle items zijn even prachtig. Mooi om kado te doen of gewoon voor jezelf.

• Omschrijf uw aankoop: Prachtig

Over Willowbeeldjes.nl

Willowbeeldjes.nl is onderdeel van het bedrijf Just for You. Sinds 1999 actief in de Kado, Home en Deco branche. Willowbeeldjes.nl is toonaangevend voor Nederland met een uitgebreid assortiment Willow Tree Artikelen van Susan Lordi. Nynke van Zon is de eigenaresse van meerdere shops waaronder ook Langkalenders.nl en Royalshop.nl U bent van harte welkom Met vriendelijke groet Nynke van Zon