Erg tevreden!

Makkelijk te bestellen, duidelijke communicatie en hele snelle levering. Erg tevreden!

• Omschrijf uw aankoop: Beeldje opa&kleinzoon

Hele mooie beeldjes; precies zoals op de foto. En de service is geweldig!

• Omschrijf uw aankoop: Journey beeldje

Super service.

Leveringen kloppen, als je een vraag stelt krijg je direct antwoord. Enorm vriendelijk. Mooie producten.

• Omschrijf uw aankoop: Klopt zoals omschreven en gezien op de website.

Heb mijn pakketje gisteren gekregen. Ondertussen nog via whatsapp contact gehad over mijn bestelling en kreeg ook gelijk snel en duidelijk antwoord. Het beeldje is super mooi en de verzending was heel snel!

Prachtig beeltje

Ik zal zeker nog beeldjes bestellen via jullie site...

• Omschrijf uw aankoop: Houten engel...

Persoonlijk, vriendelijk en snel

Een goede webshop die oog heeft voor persoonlijk contact. Mijn bestelling bleek toch niet op voorraad. Direct kreeg ik een alternatief aangeboden. Prachtig ingepakt kwam het precies op tijd binnen. Super!

• Omschrijf uw aankoop: Around you

Mooie producten Snelle levering Goede prijs- kwaliteits verhouding

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Super vriendelijk en lief en meedenkend , snel antwoord snelle levering , mooi ingepakt !!

Hele lieve en hartelijke verzorging van een bestelling , snelle reactie nadat iets niet op voorraad was en echt meedenken met de klant !! Heel fijn en warm !!

• Omschrijf uw aankoop: Beeldje Engel

Geen probleem tegen gekomen

Goed geregeld. Levering volgens afspraak.

• Omschrijf uw aankoop: Beeldje van meisje

Goede service.

Na telefonisch contact omdat ik het pakketje op een specifieke datum voor een verjaardag moest hebben was dit geen probleem, vriendelijk aan de telefoon dit is niet overal zo helaas. Goed verpakt en beeldje was prachtig! De nieuwe eigenaar vond het super mooi. Dankuwel!👍🏻

• Omschrijf uw aankoop: Willow tree beeldje

Snelle bezorging en goed verpakt.

Prima! Zorgvuldig verpakt.

Mooi beeldje

Mooie collectie. Snelle levering en goede procedure.

• Omschrijf uw aankoop: Prachtige beeldjes met een spirituele lading

Uitstekend.

Beeldje in goede orde binnen twee dagen binnengekomen (en ik had hem binnen 5 dagen nodig). Ik ben dus heel tevreden.

• Omschrijf uw aankoop: Truly Golden

Snelle levering met zorg verpakt

Blij mee

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Goede dienstverlening, snelle levering, mooi product!

Ik heb online het beeldje love of learning besteld voor mijn nichtje die haar batchelor heeft behaald voor het basisonderwijs. Het is een prachtig beeldje dat haar visie op het onderwijs reflecteert. Mijn bestelling is prima verwerkt en het beeldje is snel en goed beschermd bezorgd. Mijn complimenten en dank!

• Omschrijf uw aankoop: Beeldje love of learning

Prachtig

Mijn eerste beeldje kreeg ik van de nicht van mijn man. Nu mijn schoonzus verblijd met een engel.

• Omschrijf uw aankoop: Prachtig en snel

Ik ben erg tevreden met de beeldjes.

• Omschrijf uw aankoop: Beeldje moeder dochter en zussen

top!

Na telefoontje meteen besteld en de dag erna, keurig verpakt in huis... kado was binnen! Heel blij en mooi origineel kado voor het 50 jarig bruidspaar, een aanrader hoor!

• Omschrijf uw aankoop: anniversary couple

Een mooi, romantisch en ontroerend beeldje

Dit beeldje van een verliefd koppel hebben wij aan onze schoondochter gegeven voor haar verjaardag. Zij had al het beeldje van de twee kleine meisjes (haar dochtertjes) en dit beeldje maakt het gezinnetje compleet.

• Omschrijf uw aankoop: waardevol

Gewoon top niks op aan te merken

Top bedrijf

Na dat ik mijn bestelling geplaatst had zag ik een mooier beeldje. De eerstvolgende werkdag gelijk naar de winkel gebeld en die mevrouw was zo klantvriendelijk! Complimenten! Zonder moeilijk doen beeldje omruilen en ook zelf beginnen aangeven dat het teveel betaalde verrekend wordt. GGewoon super dus.

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Mooie duidelijk site snelle levering

2 beeldjes besteld. Afhandeling snel en netjes. Beeldjes waren keurig ingepakt. Zo zeker nog x bestellen via deze site.

• Omschrijf uw aankoop: 2 willow tree beeldjes

bijzonder

Een bijzonder cadeau voor memorabele momenten. Super snel geleverd en een mooi klein kaartje erbij

• Omschrijf uw aankoop: New Life

Goede, duidelijke.,overzichtelijke site met prachtige spullen die snel en keurig verpakt werden afgeleverd.

• Omschrijf uw aankoop: Grzonsbeeldje

Snelle correcte levering van prachtige beeldjes!

Snelle correcte levering van prachtige beeldjes!

• Omschrijf uw aankoop: 2 willow tree beeldjes “sister mine”

Over Willowbeeldjes.nl

Willowbeeldjes.nl is onderdeel van het bedrijf Just for You. Sinds 1999 actief in de Kado, Home en Deco branche. Willowbeeldjes.nl is toonaangevend voor Nederland met een uitgebreid assortiment Willow Tree Artikelen van Susan Lordi. Nynke van Zon is de eigenaresse van meerdere shops waaronder ook Langkalenders.nl en Royalshop.nl U bent van harte welkom Met vriendelijke groet Nynke van Zon