Prachtige beeldjes, en goede service

Wij hebben al een aantal beeldjes van Willowbeeldjes.nl. Het zijn hele mooie en veelzeggende beeldjes.

• Omschrijf uw aankoop: Music speaks

Snel en simpel

Snel

• Omschrijf uw aankoop: Beeldje

Goed product, makkelijk bestellen en correct geleverd

Super.

Mijn kleinzoon ging trouwen erg getwijfeld welk beeldje ik zou geven. Eindelijk besloten, bang dat het niet op tijd in huis zou zijn. Het werd met 2 dagen afgeleverd prima op tijd. Ik kan u vertellen dat het bruidspaar er erg blij mee was

• Omschrijf uw aankoop: Liefde

Uitstekend!!

Na telefonisch contact wat heel vriendelijk en duidelijk was. Heb ik een beeldje besteld. Snel en netjes geleverd. Ik ben er blij mee.

• Omschrijf uw aankoop: Beeldje vergeet mij nietje…

Top webshop !!!

Communicatie verloopt heel vlot en snel. Bestelling worden snel en correct verwerkt. Bij een vergissing of probleem, wordt heel vlug gereageerd op een mailtje een oplossing ook snel voorgesteld. Top service en de beeldjes, ja die spreken voor zichzelf … Nynke is een fijne vrouw, heel correct, zelf ook een willow tree engel ?

• Omschrijf uw aankoop: Willow Tree beeldjes

Een hele goede service!!

Heel prettig contact, snelle levering en voldoet helemaal aan mijn verwachting

• Omschrijf uw aankoop: Willow beeldjes

Mooie kerststal met zijn beeldjes

Elk jaar weer blij als alles weer staat

• Omschrijf uw aankoop: Blijft mooi

Mooie collectie Snelle levering

• Omschrijf uw aankoop: Loving my mother prachtig beeldje

Hier ben je geen nummer maar een mens

Er ging wat fout maar er werd meteen gereageerd en samen tot een oplossing gekomen.

• Omschrijf uw aankoop: Beeldje a tree a prayer angel

Prachtige beeldjes en ook de bezorging De manier hoe het wordt ingepakt! Klasse

• Omschrijf uw aankoop: Perfect

Mooie beeldjes, snelle levering

Heb 3 verschillende beeldjes besteld. Ze zijn erg mooi. Ze zijn goed verpakt voor transport en na 1 dag werden ze al grleverd.

Zoals altijd goed verpakt

De prachtige Willow Tree beeldjes ontvangen. Superblij mee. Wat prachtig weer. De beeldjes waren zoals altijd goed stevig verpakt en zijn goed aangekomen.

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Makkelijk bestellen en betalen en zelfde dag nog verzonden.

• Omschrijf uw aankoop: divers beeldjes

Fijn om op deze site te bestellen.

Netjes en met zorg verzonden.

heel tevreden !

We zijn zeer tevreden over willowbeeldjes.nl ...op 2 dagen hadden we onze bestelling thuis geleverd en zeer veilig ingepakt. Er kon niets aan miskomen ... wanneer we nog zo'n beeldjes moeten bestellen, weten we waar ...

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Prachtig beeldje!! Snelle service.

K ben onder de indruk van het beeldje. Zo fijntjes, zo gedetailleerd en ook weer niet zodat er ruimte is voor eigen interpretatiel

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Snelle levering en goed verpakt

Ik vond de site heel duidelijk en overzichtelijk, daar houd ik van. Mooie kwaliteit beeldjes, snelle levering en zeer netjes verpakt.

top service

Mooie beeldjes, snelle levering! ook goed verpakt waardoor het goed aankomt.

• Omschrijf uw aankoop: prachtige beeldjes

Heel snelle levering!! zorgvuldig ingepakt!

Fijn dat er zo snel geleverd wordt! Met zorg ingepakt!

• Omschrijf uw aankoop: beeldje

Prachtig beeldje

Prachtig beeldje Mooie kwaliteit, mooi ingepakt Echt een kado!

• Omschrijf uw aankoop: Online

Mooi beschilderd beeldje.

Dit beeldje heeft een emotionele waarde voor mij en mijn nichtje.

Prachtig beeldje!

Mooi beeldje, precies zoals ik het me had voorgesteld. Keurig netjes verpakt zodat het geen beschadiging kan oplopen. Ik ga het binnenkort (als mijn dochter bevallen is) met veel plezier kado geven aan mijn dochter en schoonzoon.

• Omschrijf uw aankoop: Beeldje ‘prille ouders’ na de geboorte van hun 1e kindje (we are three, 27268)

Uitstekend verzorgd en snel geleverd

Mooie beeldjes, smaakt naar meer. Beetje bij beetje verzamelen.

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Weer een prachtig beeldje!

De mensen die ik een beeldje cadeau geef, zijn er altijd zo blij mee!

Over Willowbeeldjes.nl

Willowbeeldjes.nl is onderdeel van het bedrijf Just for You. Sinds 1999 actief in de Kado, Home en Deco branche. Willowbeeldjes.nl is toonaangevend voor Nederland met een uitgebreid assortiment Willow Tree Artikelen van Susan Lordi. Nynke van Zon is de eigenaresse van meerdere shops waaronder ook Langkalenders.nl en Royalshop.nl U bent van harte welkom Met vriendelijke groet Nynke van Zon