Mooi beschilderd beeldje.

Dit beeldje heeft een emotionele waarde voor mij en mijn nichtje.

Prachtig beeldje!

Mooi beeldje, precies zoals ik het me had voorgesteld. Keurig netjes verpakt zodat het geen beschadiging kan oplopen. Ik ga het binnenkort (als mijn dochter bevallen is) met veel plezier kado geven aan mijn dochter en schoonzoon.

• Omschrijf uw aankoop: Beeldje ‘prille ouders’ na de geboorte van hun 1e kindje (we are three, 27268)

Uitstekend verzorgd en snel geleverd

Mooie beeldjes, smaakt naar meer. Beetje bij beetje verzamelen.

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Weer een prachtig beeldje!

De mensen die ik een beeldje cadeau geef, zijn er altijd zo blij mee!

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Zo’n bijzondere cadeau geef je met liefde

Als iemand erg ziek is, kun je weinig doen. dit cadeau gaf mij het gevoel dat ik iets heb kunnen doen om te helpen. Snelle levering mooie ingepakt en met een handgeschreven afzender. De kleine dingetjes attenties die het helemaal afmaken!

• Omschrijf uw aankoop: Healing beeldje

Alleen KPN niet. Kwamen het pakketje niet boven op mijn werk afleveren. Moest het later gaan ophalen.

prima levering

een heel mooie Willow Tree beeldje besteld, een prettige email communicatie, een snelle en keurige levering.

• Omschrijf uw aankoop: een Willow Tree beeldje

Snelle verzending en goede communicatie. Top. Blij met het beeldje.

• Omschrijf uw aankoop: Goed

Met zorg verpakt, net zoals de beeldjes getuigen van zorg en liefde!

Tevens snelle levering

• Omschrijf uw aankoop: lavendel grace

Prachtige producten, zorgvuldige en zorgzame service waar ik heel blij mee ben!

Zie mijn ervaring in 1 zin!

Snel en prachtig

Het beeldje wat ik heb besteld is prachtig en super snel geleverd. Het is een aandenken aan het overleden dochtertje van mijn vriendin en ik ben zo blij met dit prachtige geschenk, wat ik haar heb kunnen geven.

• Omschrijf uw aankoop: Een prachtig dierbaar aandenken

Super mooie tijdloze beeldjes

Ik ben fan van deze schitterende beeldjes Heb ons hele gezin inmiddels inclusief 2 katten Door de mooie aardse kleuren van de beeldjes staan ze overal heel mooi.

geweldig mooie beeldjes

Al vaker beeldjes bestelt. Mooie en bijzonder omdat met een gelegenheid aan iemand cadeau te geven. Alles prima en snel geregeld. Mooie kwaliteit van de beeldjes gewoon prima.

• Omschrijf uw aankoop: snel en goed gegaan

Gemakkelijk bestellen en snelle levering.

De site is overzichtelijk en er is meer dan voldoende keus. ‘S ochtends besteld en de volgende ochtend al in huis. Zeer prettig!

• Omschrijf uw aankoop: Beeldje ‘vriendschap’ met zwarte bloemetjes

snelle levering van een hoog kwaliteit beeldje, met aandacht voor details

Ik was heel verrast dat jullie waarmaakten wat vele beloofden. Echt de volgende dag dit - last minute- kadootje al in huis! En ook nog in geschenkverpakking zoals ik pas op t laatst bij de opmerking had toegevoegd. Van begin tot eind, bestelproces en zorgvuldige levering van het mooie beeldje, echt een dikke tien!

• Omschrijf uw aankoop: monarchvlinder vrouwtje

top levering

snelle levering zeer tevreden

• Omschrijf uw aankoop: goede serivice

geweldige beeldjes en prima levering

Ik heb nu 2x een prachtig beeldje besteld en de levering was beide keren prima. Goed verpakt en duurde ook niet al te lang

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Snelle levering en prachtig beeldje Mijn schoondochter miste deze aanvulling nog en is er super blij mee

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

duidelijke website, vlotte levering, goed verpakt.

Ik heb al eens eerder een Willowbeeldje gekocht. Ik vind de thema's heel mooi en divers. 't Is typisch iets als blijvende herinnering.

• Omschrijf uw aankoop: engeltje

Mooie Willow Tree beeldjes, goede service en snelle bezorging

Goede en snelle communicatie en tot mijn grote verrassing was het Willow Tree beeldje dat ik ontving mooi ingepakt. Top service!

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Zeer snelle levering, goed verpakt. Precies van de afbeelding

• Omschrijf uw aankoop: 2 beeldjes

Snel geleverd!

Zeer snel geleverd en mooi ingepakt!

• Omschrijf uw aankoop: Willow tree beeldje

zeer tevreden

Mijn bestelling was zeer snel verzonden, spijtig dat postNL het liet afweten waardoor het lang duurde. Maar daar kan de winkel niets aan doen.

• Omschrijf uw aankoop: Willow tree

Kwalitatief, heel mooi en precies zoals online voorgesteld.

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Snel geleverd en goed verpakt. Goede beschrijving van het beeldje dat het een kopen is en waar het gemaakt wordt, wat andere sites soms in het gewisse laten. Mooie beeldjes met een grote symbolische waarde!

Sloe 15 8032PD Zwolle

038-4203149

Over Willowbeeldjes.nl

Willowbeeldjes.nl is onderdeel van het bedrijf Just for You. Sinds 1999 actief in de Kado, Home en Deco branche. Willowbeeldjes.nl is toonaangevend voor Nederland met een uitgebreid assortiment Willow Tree Artikelen van Susan Lordi. Nynke van Zon is de eigenaresse van meerdere shops waaronder ook Langkalenders.nl en Royalshop.nl U bent van harte welkom Met vriendelijke groet Nynke van Zon