Mooie Willow Tree beeldjes, goede service en snelle bezorging

Goede en snelle communicatie en tot mijn grote verrassing was het Willow Tree beeldje dat ik ontving mooi ingepakt. Top service!

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Zeer snelle levering, goed verpakt. Precies van de afbeelding

• Omschrijf uw aankoop: 2 beeldjes

Snel geleverd!

Zeer snel geleverd en mooi ingepakt!

• Omschrijf uw aankoop: Willow tree beeldje

zeer tevreden

Mijn bestelling was zeer snel verzonden, spijtig dat postNL het liet afweten waardoor het lang duurde. Maar daar kan de winkel niets aan doen.

• Omschrijf uw aankoop: Willow tree

Kwalitatief, heel mooi en precies zoals online voorgesteld.

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Snel geleverd en goed verpakt. Goede beschrijving van het beeldje dat het een kopen is en waar het gemaakt wordt, wat andere sites soms in het gewisse laten. Mooie beeldjes met een grote symbolische waarde!

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Prachtig beeldje! Met aandacht en met zorg verpakt

• Omschrijf uw aankoop: Beschermengel met baby

Duidelijk, snel en goed verpakt.

De site is duidelijk, de bestelling was snel geleverd en goed ingepakt.

• Omschrijf uw aankoop: Beeldje

Prachtig

Prima levering

• Omschrijf uw aankoop: Prachtig

Geweldig mooi

Een leuk cadeau om te geven met een speciale bedoeling. Iets om te koesteren. Eenvoudig mooi materiaal heel bijzonder.

Snel geleverd Met zorg ingepakt En mooi beeldje

Waren weinig mannen beeldjes

Ben blij dat deze er was.

• Omschrijf uw aankoop: My guy

Geweldige service, snelle levering en prachtig beeldje!

Had het verkeerde beeldje besteld en wilde contact daarover. Kreeg meteen iemand aan de lijn die heel vriendelijk was en het was meteen geregeld. De volgende dag had ik het beeldje al in huis.

Goed en snel geregeld

Ik was laat met bestellen. Het was geen enkel probleem om het op te halen. Verzendkosten die al betaald waren werden onmiddellijk teruggestort. Bij het ophalen heel vriendelijk geholpen.

• Omschrijf uw aankoop: Beeldje

Keurig geregeld

Goed geregeld

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Super mooie beeldjes, exact zoals verwacht

Omdat ik droom van een lieve man om ons gezin compleet te maken, dacht ik: "ik maak het al compleet met beeldjes" . Ik heb gekozen voor het knuffelende koppel en 'for you' meisje. Mijn dochter zag meteen zichzelf in het meisje en het koppel was een mama en een papa. Ze staan super mooi in mijn kast

• Omschrijf uw aankoop: Perfect

Geweldig...

Ziet er leuk uit, voldoet aan de foto op de site.

• Omschrijf uw aankoop: Beeldje van 2 zussen

Makkelijk te bestellen en snelle levering.

Hoewel een grote keuze, goed gesorteerd in groepen. Snelle levering is ook prettig.

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Ik vertelde waarom ik dit beeldje graag wilde hebben en mevr.van Zon was heel geïnteresseerd en meelevend.Verder een supersnelle levering ondanks de Post NL staking!

• Omschrijf uw aankoop: Angel of friendship

Heel erg fijn geschenkje!

Wat niet fijn was, we kregen een mailtje dat het pakketje geleverd was maar ondanks er de hele tijd iemand thuis was is er NIET aangebeld geweest. Er stond zelfs in de mail een soort paraf ( niet van ons!!) maar dus hier niet geleverd. Bij onze buren langs gegaan die het dan hadden ontvangen in onze plaats (wat oké) is maar thuis zijn en niet aanbellen vinden we niet kunnen. Daarbij gelaten, we bestellen nog wel zo'n prachtig beeldje als we eentje nodig hebben hoor :)

• Omschrijf uw aankoop: Zeer fijn beeldje!

Mooie website, snelle levering

Xx

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Een aanrader, gewoon bestellen!

Overzichtelijke site, snelle levering na aankoop, goede opvolging van de levering, … Niets dan lof. Ik ben een fan!!!

• Omschrijf uw aankoop: Correct

Magisch

Mooi gemaakt en zó zorgvuldig ingepakt!

• Omschrijf uw aankoop: N.v.t.

Snel in huis Goed verpakt Ik ben blij met mijn aankopen

• Omschrijf uw aankoop: Kerstbeelden

Perfecte service!

Wat een snelle levering en goede prijzen! Geweldig.

• Omschrijf uw aankoop: Willow Tree beeldjes

Sloe 15

8032PD Zwolle

038-4203149

Over Willowbeeldjes.nl

Willowbeeldjes.nl is onderdeel van het bedrijf Just for You. Sinds 1999 actief in de Kado, Home en Deco branche. Willowbeeldjes.nl is toonaangevend voor Nederland met een uitgebreid assortiment Willow Tree Artikelen van Susan Lordi. Nynke van Zon is de eigenaresse van meerdere shops waaronder ook Langkalenders.nl en Royalshop.nl U bent van harte welkom Met vriendelijke groet Nynke van Zon