Snelle verzending, prachtige prijs

Prachtig beeld gekocht voor een mooie prijs. Snelle verzending, zeker een aanrader

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Na plaatsing van bestelling kreeg ik een telefoontje dat bepaalde artikelen niet voldoende in voorraad waren. Ben prima geholpen door omwisseling van bestelde artikelen, zonder gezeur en problemen Men denkt hier echt met de klant mee! Nogmaals dank.

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Netjes geholpen. Via app mijn vraag kunnen stellen. Snel antwoord. Alles netjes verpakt en geleverd

• Beschrijf uw aankoop: Britto Mickey

Ik ben zeer tevreden, met de aankoop die ik heb gedaan, een prachtige Jack Murphy regenjas. Het verloop van bestellen enz. is ook heel goed verlopen.

• Beschrijf uw aankoop: Jack Murphy regenjas

In 1e instantie een mail gestuurd em om aanvullende informatie gevraagd, waar snel op gereageerd werd en gekregen waar ik om gevraagd, bestelling gedaan en binnen de aangegeven termijn geleverd gekregen, top ervaring!

• Beschrijf uw aankoop: Beeld Willow Tree oma + kleine dochter

Het feit dat u de cadeaus mooie ingepakt heeft. Snel geleveerd.

• Beschrijf uw aankoop: Beatrix potter knuffels

Zeer tevreden met aankoop

Eindelijk een mooi Engeltje van Gisela Graham kunnen kopen voor komende Kerstperiodes! Wel oppassen met aanraken en/of oppakken vanwege losse glittertjes, maar 't is ook geen speelgoed. Ook 't meisje in wit (heb er eentje gekocht) is mooie aanwinst.

• Beschrijf uw aankoop: Gisela Graham Engeltje en meisje in wit

Nette snelle verzending

Heel prima zou er zo weer wat bestellen!

• Beschrijf uw aankoop: Jim Shoreman

jullie hebben nog mijn favoriete bodylotion.

Zo blij dit via internet nog te kunnen kopen. Een prachtige doos erbij! Bericht wanneer ik het pakket ontvangen zou. Een aardige postbode. Super bedankt allemaal.

• Beschrijf uw aankoop: voortreffelijk van reuk

Geweldige snelle levering

Lang gezocht naar de juiste geur. Nergens kunnen vinden, hier wel.👍

• Beschrijf uw aankoop: Geurkaarsjes

Pluspunten

met liefde klaar gemaakt /netjes verpakt /snelle levering

Pluspunten

Amazing customer service. Item was shipped to me and arrived in Ireland in perfect condition within 3 days.

Pluspunten

Snelle en nette levering

Pluspunten

Het was mijn eerste bestelling bij Royalshop. En ik vond het een prettige ervaring voornamelijk de informatie via de mail dat het product wat ik besteld had in bestelling was en dat het een paar dagen langer kon duren. Ga zo door. Met vriendelijke groet Ronald Berentsen.

Pluspunten

helemaal geen tegenvallers, prima communicatie, site, snelheid van verzenden enz.

Pluspunten

Voldeed aan mijn wens w.b. de gezochte Jack Murphy jas.

Geen

Pluspunten

Vriendelijk en behulpzaam

Website bestellingen werkt slecht en vind ik erg onduidelijk....met on logische knopjes of eerder geen knopjes zoals bij voorwaarden accepteren of bevestigen....

Pluspunten

Snelle bezorging. Bij telefonisch contact ben ik uiterst vriendelijk en met warme belangstelling te woord gestaan. Fijne mensen met verstand van hun producten.

Pluspunten

Hele goede service, zeer tevreden.

Niet

Pluspunten

Goese service snelle levering

Geen

Pluspunten

Heel correct in handelen.

Geen

Pluspunten

Een prachtig aanbod, snelle levering en

Ga zo door: geen verbeterpuntensuggesties, want het is al

Pluspunten

Goede en snelle levering!

About Royalshop.nl

Royalshop.nl is onderdeel van het bedrijf Just for You uit Zwolle. Bedrijf is opgericht in 1999 en staat onder de dagelijkse leiding van Nynke van Zon. Naast royalshop.nl zijn er ook nog Willowbeeldjes.nl en Langkalenders.nl U bent van harte welkom om daar ook eens een kijkje online te komen nemen. Wij wensen u veel kijk plezier op een van deze webshops. Met vriendelijke groet Nynke van Zon.