Ik ben begonnen met de kalenders in Amerika (USA) sinds 1998. De laatste 4 jaar bestel ik ze in Nederland. Sinds vorig jaar ook voor een vriendin van me. Ze vindt ze ook heel mooi. Ik ben zelf een verwend fan van de kalenders. Heb hem in een houten frame hangen. Heb op vrijdag weer 2 kalenders besteld en had ze zaterdag al binnen. Helemaal top. Kan ik m’n vriendin weer verrassen.

• Beschrijf uw aankoop: Vrijdag besteld, zaterdag al in huis.

Altijd goed en verzorgd

aandacht voor de klant kwaliteit producten

• Beschrijf uw aankoop: Lang kalender

mooi

zoals altijd

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Prachtige kalenders, uitgebreid assortiment eelk jaar een feestje. Goed verpakt en snelle bezorging.

Ik ben al jarenlang een trouwe klant van jullie - superblij met de Lang kalenders en de grote keuze die jullie bieden. Elk jaar is het weer een feestje om via de site een mooie kalender voor het nieuwe jaar uit te zoeken. Na bestelling is jullie verwerkingsproces heel goed, met stipte bezorging zodra de kalender beschikbaar is. Dit jaar voor het eerst ook Lang pop-up kaarten besteld. Ook die zijn prachtig. Kortom, ik ben super blij met jullie en meer dan tevreden!

• Beschrijf uw aankoop: prachtig, heel mooi

Prachtige collectie en veel keus

WIj genieten al een aantal jaren van de Lang kalenders en het is elk jaar weer een maandelijks feestje met mooie kleuren en tekeningen en prachtige items en teksten We hebben deze kleurrijke blikvanger met plezier in onze keuken hangen Mvg JokeKersten

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Zeer overzichtelijke website en super snelle levering

Zie hier boven

• Beschrijf uw aankoop: Top

zeer tevreden over de snelheid en service

Zeer snel de kalenders ontvangen en uitstekend verpakt. prima volgend jaar weer!

• Beschrijf uw aankoop: Lang-kalenders

Mooi en decoratief en practisch

Elk jaar weer een feestje om uit te kiezen Wij gebruiken hem als gezamenlijke kalender op het toilet,want daar kijkt iedereen Leuke uitvoering om in het kader te schuiven We bestellen hem al jaren Ook leuk om een plaatje ervan interessant lijsten

• Beschrijf uw aankoop: Kalender

Ik heb in het begin van de lock down (denk)via andere site kalander Van dit jaar besteld. Ik was het door omstandig heden vergeten te bestellen. Nooit binnen gehad helaas Nu heb ik hem al hangen voor 2021 Het is even niet anders Vind de kalender super en zou niet anders willen

• Beschrijf uw aankoop: Goed

Uitstekend al jaren lang

Erg mooie kalenders, we genieten elk jaar weer opnieuw van de mooie afbeeldingen. Snelle en accurate levering. In een woord geweldig.

• Beschrijf uw aankoop: Geweldig

Uitstekende ervaring

Makkelijke manier vanb bestellen, met vlugge levering Spijtig dat de verzendingskosten elke jaar flink stijgen

• Beschrijf uw aankoop: kalender 2020 met kattenafbeeldingen

Goed verpakt en keurig op tijd geleverd

• Beschrijf uw aankoop: Kalender Lang

Positief

Bij deze firma terechtgekomen doordat plaatselijke winkelier stopte met de zaak en daardoor ook de verkoop van Lang kalenders. Besloten om via internet te bestellen. Hierbij een goede service gehad.

• Beschrijf uw aankoop: Kalender

Bestel ieder jaar een kalender.

Heel mooi

Heel mooi

Fantastisch in één woord

Na keuze was deze niet meer op voorraad zelfde dag nog een mail gekregen nieuwe uitgezocht en super snel geleverd

Prachtige kalender

De volgende dag was de kalender al binnen. Wel jammer dat de meest leuke kalenders al verkocht waren.

• Beschrijf uw aankoop: Prachtig

Uitverkocht

Al jaren geniet ik al jarenlang van de mooie Langkalenders in de bekende mooie houten omlijsting Helaas waren dit jaar de door mij gekozen kalenders uitverkocht Erg jammer

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Vlotte verzending. Goede communicatie. Perfect!

• Beschrijf uw aankoop: Ijshockey kalender met houten frame

Betrouwbaar

Snelle levering, voldoet aan de verwachtingen, doet wat beloofd wordt.

• Beschrijf uw aankoop: Kalender 2020

slecht

Als je iets bestelt moet onmiddellijk vermeld worden dat een artikel niet meer voorradig is en niet eerst je geld afhalen en dan pas na een week laten weten dat het uitverkocht is.

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Beste Vera, Bedankt voor de beoordeling wel jammer dat deze aan de lage kant uitgevallen is. De bestelling van u is helaas niet goed verwerkt en bent u niet op tijd op de hoogte gesteld dat het product reeds uitverkocht was. Door de erg grote drukte in die periode konden wij het ook niet gelijk aanpassen op de website. We hebben mailcontact met u gehad en het is inmiddels opgelost. Ik hoop dat u de waardering nog wilt overwegen ! Met vriendelijke groet, Nynke

Schitterende kalender

Fantastische kalender, met prachtige afbeeldingen van schilderijen. Hij past weer mooi in de lijst. Miste hem alleen in de boekhandels...

• Beschrijf uw aankoop: Kalender voor onze lijst

Snelle en correcte service

Overzichtelijke website. Snelle bestel- en leverdienst. Half puntje afgetrokken voor bestelpagina. Ik had een ander afleveradres ingegeven. Toen ik echter op Bestel klikte, had ik vergeten de Algemene Voorwaarden aan te klikken, wat ik echter niet opmerkte was dat hij daardoor ook het veld van ander afleveradres terug had leeg gemaakt, waardoor ik na de bevestiging merkte dat de goederen op mijn thuisadres gingen geleverd worden, waar ik overdag normaal niet ben.

• Beschrijf uw aankoop: Goed

De kalenders worden altijd netjes en snel geleverd.

Unieke, prachtige kerstkaarten

De kerstkaarten van Lang zijn uniek in hun soort. Sfeervol, hoge kwaliteit, prachtige enveloppen en steeds in een mooie stevige doos die je nog kan gebruiken om spullen in op te bergen. Ik geef en stuur ze graag aan mensen die mij dierbaar zijn en ik merk dat de eerste aanblik van deze kaarten altijd een moment van warmte oproept. De kaarten zijn ook ideaal om in te kaderen en je muren mee aan te kleden met kerst.

• Beschrijf uw aankoop: Kerstkaarten met katten

Over Langkalenders.nl

Langkalenders.nl is onderdeel van het bedrijf Just for You uit Zwolle en staat onder de dagelijkse leiding van Eigenaresse Nynke van Zon. Just for You is actief sinds 1999. Naast deze shop zijn er ook nog Willowbeeldjes.nl en Royalshop.nl U bent van harte welkom om eens een bezoekje te brengen aan een van deze shops. Winkelen voor je plezier. Met vriendelijke groet Nynke van Zon.