De website geeft een goed overzicht van de kalenders. Nadat ik mijn keuze had gemaakt, werd de kalender snel geleverd. Zoals ik van Lang gewend ben, ziet hij er weer prachtig uit. Dat betekent weer een jaar genieten van de mooie platen.

Geen moeilijke site zo geregeld

Geen moeilijke site zo geregeld

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Ik ken de firma Lang and Wise al jaren. Ik verkocht hun kalenders in de USA en ben blij verrast ze nu ook hier te kunnen kopen. Goede kwaliteit en vooral de heart and home kalender geeft me het hele jaar door een beetje een ‘thuis’ gevoel.

Zonder meer positief

Al jarenlang heb ik een Lang kalender. De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De bestelde kalender wordt mooi op tijd bezorgd en dan heb ik er weer een jaar plezier van.

• Beschrijf uw aankoop: Kalender

Ben al jaren klant bij u voor wat betreft de Langkalenders

We zijn er zeer tevreden over; soms ben ik te laat met bestellen en dan heb ik te maken met het feit dat bepaalde kalenders zijn uitverkocht. Maar dat is natuurlijk aan mezelf te wijten.

• Beschrijf uw aankoop: Langkalenders

sterk qua product én prijs

er valt bij elke nieuwe editie weer genoeg te kiezen en dat voor een schappelijke prijs, die nog steeds ongevoelig is voor de inflatie!

Correcte levering

Wij zijn al jaren klant bij Langstore en onze bestellingen worden altijd zeer correct afgewikkeld

Snelle bezorging.

Goede service bij telefonische vragen en snelle levering! Goed verpakt ook.

• Beschrijf uw aankoop: Kalender voor in de lijst

Ruime keuze en snelle verzending

Jaarlijks ruime keuze en snelle ontvangst

Top!!!

Fijn. Ruime keuze. Prachtige kalenders. Altijd heel erg blij mee. Mooie kwaliteit papier.

• Beschrijf uw aankoop: Lees bovenstaande. Dikke pluim!!!

Wij bestellen al jaren probleemloos een kalender bij Langkalenders.

Jaar na jaar versiert de Langkalender onze keuken.

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Snel en efficiënt , goede verpakking kalender komt ongeschonden aan

• Beschrijf uw aankoop: Kalender

Mooi product, goed verpakt en tijdig bezorgd.

Super snelle levering

Ik bestel al jaren hier mijn Lang kalenders en ben er nog steeds heel blij mee, snelle levering en goed verpakt

Uitstekend!

Duidelijke site, zeer gebruiksvriendelijk en vlotte levering.

• Beschrijf uw aankoop: Prima

Zoals elke keer zeer tevreden.

Gemakkelijke, overzichtelijke site om te bestellen. Snelle levering, mocht het niet voorradig zijn, dan krijg ik een berichtje wanneer het product wel geleverd gaat worden.

• Beschrijf uw aankoop: Lang kalender

mijn ervaring is 100 #.

langkalenders in een woord geweldig. ik kon de bestelling via de computer niet voorelkaar krijgen. heb toen gebeld binnen 2 minuten was het geregeld . binnen kortga an mijn vrouw en ik ook willowbeeldjes e royalshop .nl bekijken bedankt voor de tip.

• Beschrijf uw aankoop: precies zoals het hoort

Super mooi

Prachtige kalender. Schilderij in huis. Nadeel. Ophanging zakt uit na omvouwen om de maand voorop te zetten.

• Beschrijf uw aankoop: Per mail

Supermooie kalender

Mooie kwaliteitsvolle kalender. Elk jaar opnieuw. Stevig papier, veel schrijfruimte. Heel tevreden.

• Beschrijf uw aankoop: Mooie kwaliteit

• Beschrijf uw aankoop: Prima

Over Langkalenders.nl

Langkalenders.nl is onderdeel van het bedrijf Just for You uit Zwolle en staat onder de dagelijkse leiding van Eigenaresse Nynke van Zon. Just for You is actief sinds 1999. Naast deze shop zijn er ook nog Willowbeeldjes.nl en Royalshop.nl U bent van harte welkom om eens een bezoekje te brengen aan een van deze shops. Winkelen voor je plezier. Met vriendelijke groet Nynke van Zon.