Super mooi

Goede communicatie

Werd heel duidelijk geïnformeerd, goede uitleg, werd echt goed geholpen.

• Beschrijf uw aankoop: Lang kalender

Echt super

Ik had eerst een lijst waar de kalender in moest maar dat ging nog wel eens moeilijk. Met de hanger is dat helemaal opgelost en het staat heel leuk!!

• Beschrijf uw aankoop: Hanger (huisje v draadstaal) voor de grote kalender

Alles prima in orde

Duidelijke communicatie, goede website, veel keus.

• Beschrijf uw aankoop: Lang kalender groot

Mooie 4 Seizoenen Kalender!

Gelukkig heb ik nu wel op tijd besteld (vorig jaar uitverkocht) volgende dag geleverd in een stevige verpakking! TOP!!!

altijd mooi

Ik heb ze al zo'n 10 jaar altijd met kippen en ze vallen nooit tegen ze zijn altijd mooi. Ik heb de kalender in een passende houder in de keuken hangen een plezier om naar te kijken, voor 2022 is al binnen ik verlang erna om het op 1 januari op te hangen.

• Beschrijf uw aankoop: geweldig

Al jaren de kalender met frame een sieraad aan de muur ieder jaar een ander thema nu ook voor het eerst kerstkaarten besteld ben benieuwd Service en levering altijd perfect verzorgd

Supersnelle, adequate levering!

De kalender die ik heb besteld voldoet volledig aan de beschrijving. Bovendien is de levering supersnel en was het product secuur verpakt. Ik ben heel erg tevreden :-)

• Beschrijf uw aankoop: perfect

Prachtige kalenders, en veel keuze, Top!

Het duurde wat langer voor dat de kalender verstuurd kon worden. Reden: vertraging van de toelevering uit Amerika. Ik ben keurig op de hoogte gehouden. : ) Een zeer tevreden klant. A.Popken

• Beschrijf uw aankoop: Voldoet prima aan mijn verwachting

ZEER SLECHT, verkeerde kleur en beschadigt geleverd!

ZIE REACTIE!!!! Naar aanleiding van uw berichten het volgende. U heeft ontvangen een cream frame. U dacht een blauwe te hebben besteld. Echter stond er helemaal geen blauwe online. (deze is ook al tijdje geheel uit collectie) Tijdens uw bestelling heeft u kunnen zien dat het om een cream uitvoering ging. (-ER IS EEN KLEUR KEUZE!!! EN ZODRA JE DEZE AANKLIKT IS DE KLANT NIET OP DE HOOGTE DAT DEZE KLEUR VERANDERD IN HET WINKELMANDJE! en hoe moet een klant weten dat deze al een hele tijd uit collectie is? Wij bestellen voor het eerst wat bij u!!!!) Het frame is een aanbieding met 50 procent korting. Wij kunnen deze dan ook niet retour nemen. Ook niet als er een kleine beschadiging op zit. Deze zit aan de rugkant en is bij gebruik van kalender niet zichtbaar. (-FOTO GESTUURD MET SCHADE EN SCHADE ZIT OP DE VOORKANT IN HET ZICHT!!!) U bent vrij om het frame terug te sturen op eigen kosten. (-DEPONEREN IN DE KLIKO IS NOG VOORDELIGER!!!!) Met vriendelijke groet (-WAT EEN ONBESCHOFTE MAIL, LAAT DIE VRIENDELIJK GROET MAAR ACHTERWEGE zo hoor je toch niet met klanten om te gaan?!) -MAAR MENSEN DIT KUN JE BLIJKBAAR DUS VERWACHTEN BIJ DIT BEDRIJF, Uiteraard laten wij het hier niet bijzitten en dit is dan ook de letterlijke mail die wij mochten ontvangen via dit bedrijf!

• Beschrijf uw aankoop: Beschadigd en verkeerde kleur!

Gaan hier niet veel tijd aan besteden, mevrouw heeft haar geld terug gekregen en het ontvangen frame mocht ze houden. Voor ons is het afgehandeld.

meer dan goede service

Mijn bestelling was donderdag, op vrijdag al bezorgd ! Net als altijd, heel verzorgd ingepakt, mooie kaart erbij. Top klasse !!

• Beschrijf uw aankoop: kerstkaarten

Uitstekende service, altijd bereid een stap extra te witten zetten voor ons. Goede communicatie! Zeer tevreden klant. Al 3 jaar lang zorgen hun ervoor dat wij de Hockey kalender toegestuurd krijgen.

• Beschrijf uw aankoop: Hockey! Hockey! Hockey! kalender

snelle levering.

Zeer tevreden over kwaliteit en service.

• Beschrijf uw aankoop: kalender 2021

Mooie producten, duidelijke website, vlotte bestelling

Hele fijne shopervaring

• Beschrijf uw aankoop: 4 kalenders

Zeer duidelijk

Heb al jaren een lang kalender in een frame. Ik wil geen andere ze zijn zeer duidelijk, goede ruimte per dag om iets te noteren. Zelfs als je slecht ziend bent want dat is mijn echtgenoot voor hem is het ook duidelijk. En welke je ook uitkiest ze zijn allemaal even mooi. Hoop er nog lang van te genieten. Met vriendelijke groeten Ineke Wansink

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Ik ben begonnen met de kalenders in Amerika (USA) sinds 1998. De laatste 4 jaar bestel ik ze in Nederland. Sinds vorig jaar ook voor een vriendin van me. Ze vindt ze ook heel mooi. Ik ben zelf een verwend fan van de kalenders. Heb hem in een houten frame hangen. Heb op vrijdag weer 2 kalenders besteld en had ze zaterdag al binnen. Helemaal top. Kan ik m’n vriendin weer verrassen.

• Beschrijf uw aankoop: Vrijdag besteld, zaterdag al in huis.

Altijd goed en verzorgd

aandacht voor de klant kwaliteit producten

• Beschrijf uw aankoop: Lang kalender

mooi

zoals altijd

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Prachtige kalenders, uitgebreid assortiment eelk jaar een feestje. Goed verpakt en snelle bezorging.

Ik ben al jarenlang een trouwe klant van jullie - superblij met de Lang kalenders en de grote keuze die jullie bieden. Elk jaar is het weer een feestje om via de site een mooie kalender voor het nieuwe jaar uit te zoeken. Na bestelling is jullie verwerkingsproces heel goed, met stipte bezorging zodra de kalender beschikbaar is. Dit jaar voor het eerst ook Lang pop-up kaarten besteld. Ook die zijn prachtig. Kortom, ik ben super blij met jullie en meer dan tevreden!

• Beschrijf uw aankoop: prachtig, heel mooi

Prachtige collectie en veel keus

WIj genieten al een aantal jaren van de Lang kalenders en het is elk jaar weer een maandelijks feestje met mooie kleuren en tekeningen en prachtige items en teksten We hebben deze kleurrijke blikvanger met plezier in onze keuken hangen Mvg JokeKersten

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Zeer overzichtelijke website en super snelle levering

Zie hier boven

• Beschrijf uw aankoop: Top

zeer tevreden over de snelheid en service

Zeer snel de kalenders ontvangen en uitstekend verpakt. prima volgend jaar weer!

• Beschrijf uw aankoop: Lang-kalenders

Mooi en decoratief en practisch

Elk jaar weer een feestje om uit te kiezen Wij gebruiken hem als gezamenlijke kalender op het toilet,want daar kijkt iedereen Leuke uitvoering om in het kader te schuiven We bestellen hem al jaren Ook leuk om een plaatje ervan interessant lijsten

• Beschrijf uw aankoop: Kalender

Ik heb in het begin van de lock down (denk)via andere site kalander Van dit jaar besteld. Ik was het door omstandig heden vergeten te bestellen. Nooit binnen gehad helaas Nu heb ik hem al hangen voor 2021 Het is even niet anders Vind de kalender super en zou niet anders willen

• Beschrijf uw aankoop: Goed

Uitstekend al jaren lang

Erg mooie kalenders, we genieten elk jaar weer opnieuw van de mooie afbeeldingen. Snelle en accurate levering. In een woord geweldig.

• Beschrijf uw aankoop: Geweldig

Over Langkalenders.nl

Langkalenders.nl is onderdeel van het bedrijf Just for You uit Zwolle en staat onder de dagelijkse leiding van Eigenaresse Nynke van Zon. Just for You is actief sinds 1999. Naast deze shop zijn er ook nog Willowbeeldjes.nl en Royalshop.nl U bent van harte welkom om eens een bezoekje te brengen aan een van deze shops. Winkelen voor je plezier. Met vriendelijke groet Nynke van Zon.