Uitstekende ervaring

Makkelijke manier vanb bestellen, met vlugge levering Spijtig dat de verzendingskosten elke jaar flink stijgen

• Beschrijf uw aankoop: kalender 2020 met kattenafbeeldingen

Goed verpakt en keurig op tijd geleverd

• Beschrijf uw aankoop: Kalender Lang

Positief

Bij deze firma terechtgekomen doordat plaatselijke winkelier stopte met de zaak en daardoor ook de verkoop van Lang kalenders. Besloten om via internet te bestellen. Hierbij een goede service gehad.

• Beschrijf uw aankoop: Kalender

Bestel ieder jaar een kalender.

Heel mooi

Heel mooi

Fantastisch in één woord

Na keuze was deze niet meer op voorraad zelfde dag nog een mail gekregen nieuwe uitgezocht en super snel geleverd

Prachtige kalender

De volgende dag was de kalender al binnen. Wel jammer dat de meest leuke kalenders al verkocht waren.

• Beschrijf uw aankoop: Prachtig

Uitverkocht

Al jaren geniet ik al jarenlang van de mooie Langkalenders in de bekende mooie houten omlijsting Helaas waren dit jaar de door mij gekozen kalenders uitverkocht Erg jammer

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Vlotte verzending. Goede communicatie. Perfect!

• Beschrijf uw aankoop: Ijshockey kalender met houten frame

Betrouwbaar

Snelle levering, voldoet aan de verwachtingen, doet wat beloofd wordt.

• Beschrijf uw aankoop: Kalender 2020

slecht

Als je iets bestelt moet onmiddellijk vermeld worden dat een artikel niet meer voorradig is en niet eerst je geld afhalen en dan pas na een week laten weten dat het uitverkocht is.

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Beste Vera, Bedankt voor de beoordeling wel jammer dat deze aan de lage kant uitgevallen is. De bestelling van u is helaas niet goed verwerkt en bent u niet op tijd op de hoogte gesteld dat het product reeds uitverkocht was. Door de erg grote drukte in die periode konden wij het ook niet gelijk aanpassen op de website. We hebben mailcontact met u gehad en het is inmiddels opgelost. Ik hoop dat u de waardering nog wilt overwegen ! Met vriendelijke groet, Nynke

Schitterende kalender

Fantastische kalender, met prachtige afbeeldingen van schilderijen. Hij past weer mooi in de lijst. Miste hem alleen in de boekhandels...

• Beschrijf uw aankoop: Kalender voor onze lijst

Snelle en correcte service

Overzichtelijke website. Snelle bestel- en leverdienst. Half puntje afgetrokken voor bestelpagina. Ik had een ander afleveradres ingegeven. Toen ik echter op Bestel klikte, had ik vergeten de Algemene Voorwaarden aan te klikken, wat ik echter niet opmerkte was dat hij daardoor ook het veld van ander afleveradres terug had leeg gemaakt, waardoor ik na de bevestiging merkte dat de goederen op mijn thuisadres gingen geleverd worden, waar ik overdag normaal niet ben.

• Beschrijf uw aankoop: Goed

De kalenders worden altijd netjes en snel geleverd.

Unieke, prachtige kerstkaarten

De kerstkaarten van Lang zijn uniek in hun soort. Sfeervol, hoge kwaliteit, prachtige enveloppen en steeds in een mooie stevige doos die je nog kan gebruiken om spullen in op te bergen. Ik geef en stuur ze graag aan mensen die mij dierbaar zijn en ik merk dat de eerste aanblik van deze kaarten altijd een moment van warmte oproept. De kaarten zijn ook ideaal om in te kaderen en je muren mee aan te kleden met kerst.

• Beschrijf uw aankoop: Kerstkaarten met katten

Prachtige kalender

• Beschrijf uw aankoop: Love of Cats kalender

wat veel keus!

ik wist bijna niet wat ik moest kiezen, zulke leuke kalenders heeft dit bedrijf. bovendien supersnelle levering, en de kalender was ook nog eens heel stevig verpakt. prima!

• Beschrijf uw aankoop: koeienkalender

prachtige kalender en snelle levering.

Ik was verrast dat de kalender al zo snel in de bus lag. Goed verzorgde zending.

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Ieder jaar weer heel mooi!

Goede service tot en met de levering

• Beschrijf uw aankoop: Mooie afbeeldingen

• Beschrijf uw aankoop: N.v.t.

Een aanwinst als wand decoratie

Het gehele jaar om de maand een nieuw plaatje om je fantasie de vrije loop te laten gaan, waar je rustig van wordt

• Beschrijf uw aankoop: Road Home kalender de keuze staat vast de bestelling is een fluitje van een cent

heel mooi

Prachtige afbeeldingen

Zeer snel en makkelijk

Bestellen-betalen, floep...in huis!

Prima bedrijf. Netjes opgestuurd en snel in huis. Volgend jaar weer.

• Beschrijf uw aankoop: jaarkalender

Kwaliteit en zorgvuldig

Fijne site met mijn favoriete kalenders, ieder jaar koop ik er één. Deze keer ook een agenda. Snelle levering en nette verpakking. Kom volgende keer weer terug. Aanrader!

Sloe 15 8032PD Zwolle

384203149

Over Langkalenders.nl

Langkalenders.nl is onderdeel van het bedrijf Just for You uit Zwolle en staat onder de dagelijkse leiding van Eigenaresse Nynke van Zon. Just for You is actief sinds 1999. Naast deze shop zijn er ook nog Willowbeeldjes.nl en Royalshop.nl U bent van harte welkom om eens een bezoekje te brengen aan een van deze shops. Winkelen voor je plezier. Met vriendelijke groet Nynke van Zon.