Slechte omgang met medewerkers.

Tbcc is dus failliet. Dat wist ik niet. Schijnbaar al 3 weken. Ik als werknemer word hier dus niet over ingelicht. Krijg niet betaald en ondertussen kan je nog steeds lid worden van tbcc. Zeer slechte ervaring mee. Communicatie is er al helemaal niet. Echt heel jammer maar dit is het slechtste bedrijf waarmee ik ooit heb samengewerkt

Slechte klantvriendelijkheid

De lessen zijn prima en de docent is niets op aan te merken maar de organisatie achter The Bootcamp Club vind ik niet klantvriendelijk en daardoor niet aan te raden. Wanneer je je abonnement afsluit staan er in de algemene voorwaarden kennelijk allemaal kleine regeltjes waar je als klant niet duidelijk op geattendeerd wordt, waardoor je gemakkelijk genaaid wordt en ik in mijn geval voor 2 maanden moest betalen terwijl ik er 1 gesport heb. Ik snap dat dit 'mijn schuld' is omdat ik de kleine regeltjes niet goed gelezen heb, maar als ik deze tweede maand nu lessen kon volgen was het nog een ander verhaal, maar die lessen vervallen door Corona (je krijgt ze nu online maar ja, daar staat heel youtube ook mee vol). Nu betaal ik dus geld voor een maand waarin ik niet eens kan sporten omdat er geen fysieke lessen gegeven worden, en dat terwijl ik natuurlijk ook krap bij kas zit door Corona. Voelt enorm als weggegooid geld, alsof ik 'er in getrapt ben' en ik had echt op iets meer medemenselijkheid van de organisatie gehoopt. Helaas.

Pluspunten

gemotiveerde trainers, deskundig, uitdagend, afwisselend, compleet

In de app kan je bij Haarlem niet duidelijk zien waar het is. De beschrijving van de locatie valt weg. Ook zou ik graag een link naar Maps hebben. Want locaties zijn niet makkelijk te vinden. Ook niet op de website. En ik zou graag in de app mijn favoriete locatie aan kunnen aangeven, zodat ik sneller de juiste training kan boeken.

Pluspunten

De lessen worden door enthousiaste trainers gegeven.

Wat ik mis is een soort 'controle' van je sporten. Bijv. als je twee weken niet komt sporten dat je dan een bericht krijgt of je wellicht een blessure hebt of andere omstandigheden hebt. Om zo meer te motiveren weer te gaan sporten.

Pluspunten

een leuke club met vele mogelijkheden en enthousiaste trainers/sters

Pluspunten

iedereen kan meetrainen goede trainers er wordt goed op de uitvoering gelet

Er is nogal een wisseling of een tekort aan trainers dat is jammer. Het is fijn als je op bepaalde dagen een vaste trainer krijgt. Zo weten zij wat de deelnemers kunnen en wij leren de trainer kennen.

Pluspunten

trainingen zijn perfect

Pluspunten

Inschrijving gaat makkelijk. Trainers zijn goed op tijd, kundig en enthousiast. Er wordt voldoende variatie in inspanning geleverd.

Soms mag er iets meer variatie/afwisseling in de trainingen.

Pluspunten

Veel aanbod van trainingen. Leuke trainers. Wordt af en toe een secret bootcamp georganiseerd , leuk!

Zou leuk zijn voor vaste leden die een jaarabonnement hebben, dat ook zij kunnen profiteren van een voor of najaarsactie, en niet alleen voor nieuwe leden of bij contractverlenging ( die kan ook tussen alle acties in vallen ) Misschien een keer een training ter voorbereiding van een mud-run / Viking run??

Pluspunten

Leuke jonge club mensen.

Pluspunten

Vriendelijke en enthousiaste trainers. Flexibel inschrijven voor trainingen

Communicatie over mogelijkheden voor nieuwe abonnees

Pluspunten

Verschillende tijden en verschillende niveaus. Goede en vriendelijke trainers

Misschien iets meer ‘groepsoefeningen’ of waarbij je moet samenwerken

Pluspunten

Ben zeer positief train met veel plezier

Zou leuk vinden als er ook meer workshop trainingen in Hoofddorp worden gegeven zoals yoga en looptraining

Pluspunten

Netjes, afspraken worden nagekomen, betaalbaar

Pluspunten

Sympathieke club. Goede trainer.

De online persoonlijke omgeving is voor mij niet altijd helder.

Pluspunten

Positieve en vrolijke mensen! Makkelijk benaderbaar.

Wachtlijst voor training is echt shit. Sta je op de waxhtlijs, komt er een plek vrij moet je je alsnog aanmelden. En ja dan kan een ander je weer net voor zijn. Want ik check mijn mail niet ieder moment.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Handig dat -als je wil- je op meerdere plekken kan sporten. Voor mij niet van toepassing. Abonnement afgesloten/verlengd op het moment dat we nog een vaste trainer hadden.

Jammer dat er geen vaste trainer is voor onze groep Lisse, en er zelfs lessen uitvallen. Graag een vaste trainer regelen.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

altijd overal kunnen sporten

Ik train in Lisse. Het is heel jammer dat wij steeds te maken hebben met wisselende trainers (als er al een trainer is). Een beetje meer structuur zou fijn zijn. Maandag een andere trainer dan donderdag en weer een andere dan zaterdag is prima maar elke maandag dezelfde, elke donderdag dezelfde en elke zaterdag dezelfde zou fijn zijn. En dan ook elke training een trainer beschikbaar!!

Pluspunten

Goede trainingen, enthousiaste trainers.

Op papier zou een training bij minder dan 4 inschrijvingen niet doorgaan. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt maar zou liever zien dat de trainingen altijd doorgaan. Iedereen betaalt er ten slotte voor!

Pluspunten

in veel plaatsen mogelijkheid om te sporten

meer medium lessen aanbieden

Pluspunten

Leuke, afwisselende trainingen en trainers zijn echt betrokken bij de leden

Het zou fijn zijn als het niet op het laatste moment geannuleerd wordt als er minder dan 4 inschrijvingen zijn

Pluspunten

Zeer afwisselende trainingen komt ook dat je overal naar toe kan gaan zo heb je ook elke keer een andere trainer of trainster. En gaan de lessen ook niet vervelen

Pluspunten

Leuke trainingen van Johan de Kock en een keer door Laura Pavias. Ze geven goede aanwijzingen en leuke afwisselende trainingen

Standaard training bij de Toolenburgerplas op zondag

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

bootcampen is leuk. proffessionele trainers

ik krijg nooit reactie op mijn vragen en opmerkingen