Top kwaliteit - Top Service

Ik vond service heel goed Het kwaliteit van het product is perfect .

Prima bureaustoel voor thuiswerkplek

Sinds ik thuis werk had ik behoefte aan een betere, ergonomische werkplek. In mijn zoektocht kwam ik al snel bij Officetopper uit. In de showroom werd ik goed geadviseerd en heb ik binnen mijn budget een nieuwe ergonomische bureaustoel gekocht. Sindsdien heb ik een veel betere werkhouding en geen last weer van mijn nek na een lange werkdag! Bedankt voor de hulp Mario!

Slechte service: onvolledige levering, zelf oplossing moeten uitwerken

Ik had een herstelbaar bureau besteld. Pakket werd eerst geleverd zonder motor. Na mijn klacht werd de motor geleverd zonder voedingskabel. Dus opnieuw moeten klagen. Het bureaublad had inserts op verkeerde plaats, dus zelf extra gaten moeten voorzien. Uitleg van Officetopper was dat dit een standaard blad is dat voor vele bureaus wordt gebruikt; maar dan is me niet duidelijk dat er al inserts worden voorzien. Ik vermoed dus een tweedehands bureaublad dat als nieuw wordt verkocht. Ik heb zelf veel tijd moeten besteden om op te lossen, maar toch volledige factuur moeten betalen. Mijn compensatieregeling werd resoluut afgewezen onder dreiging van incassobureau.

Verkeerd geleverd en geen reactie op mail en bellen

Edit: na het invullen van een slechte review was er prompt reactie. De kabelgoot was inderdaad verkeerd geleverd. Deze is alsnog omgeruild en als coulance gemonteerd. Eind goed al goed, hoewel de communicatie wel sneller had gemoeten. - originele tekst voordat er contact kwam; Contact krijgen is waardeloos. Een bureau met kabelgoot is geleverd, na 16 dagen, net iets buiten de vermelde 10 werkdagen. Dat is geen probleem. Wel een probleem is dat de geleverde kabelgoot een andere is dan op de website staat. Deze past niet. Er zit geen bevestigingsmateriaal bij en als dat er al was, dan nog krijg je deze niet bevestigd omdat het hier niet bijhoort. Dus op de leverdag een mail met foto’s gestuurd. Geen reactie na 4 dagen dus heb ik gebeld. De medewerker aan de telefoon adviseert me om een paar parkertjes te pakken en de veel te grote schroefgaten hiervoor te gebruiken. De schroefgaten lijken eerder gemaakt zijn voor m8 bouten. Een parkertje valt hier gewoon doorheen. Ik zou teruggebeld worden. Nu ben ik weer 4 dagen verder en heb nog geen reactie gehad. Het bureau is overigens prima, maar de kabelgoot niet. Het uitblijven van enige reactie maakt dit gewoon slecht. Wellicht dat een slechte recensie ervoor zorgt dat dit alsnog opgelost wordt?

Geleverde stoelen zijn prima in orde.

Tevreden met de conferentiestoelen, zien er netjes uit. Was wel verbaasd dat ze zonder enige verpakking/bescherming bezorgd werden.

Bedankt, Josephine! We zijn erg blij dat u zo tevreden bent. Het klopt inderdaad dat wij ons gebruikte meubilair over het algemeen niet verpakt afleveren. Uiteraard zorgen we wel voor extra bescherming tijdens het vervoer. Veel plezier met uw conferentiestoelen!

Lang moeten wachten, geen proactieve communicatie

Zit-sta bureau besteld op 21/10, zou binnen 5 tot 10 werkdagen geleverd moeten worden. Op 2/11 vernomen dat de levering pas in de week van 23/11 zou plaatsvinden. Na een paar dagen vernomen dat het bestelde tafelblad niet op voorraad was, maar eventueel gewijzigd kon worden om sneller te laten leveren. Groter blad gevraagd op 4/11, reminder gestuurd op 10/11, antwoord gekregen op 12/11, meteen bevestigd, om 16/11 nog eens gevraagd naar leverdatum, uiteindelijk op 20/11 geleverd. Bureaublad bleek (uiteraard) al licht beschadigd te zijn, gelukkig maar langs 1 kant, maar ook de hoeken waren niet allemaal even goed afgewerkt, en gezien de onderkant al bepaald was door de beschadiging, was het niet mogelijk om de locatie van de slechte hoeken zelf vrij te kiezen... Nu heb ik er alle begrip voor dat een enkele bureau voor een particulier niet prioritair is, maar het had toch mooi geweest om sneller te laten weten dat de levertermijn niet haalbaar is en eventueel een alternatief voor te stellen, alsook daarna sneller te reageren.

Beste Ben, Bedankt voor uw terugkoppeling. Wat vervelend om te horen dat u onze service als minder positief heeft ervaren. En eerlijk is eerlijk: dat begrijpen wij ook helemaal. De grote eindejaarsdrukte, in combinatie met de drukte die bij het coronavirus komt kijken, zorgt er inderdaad voor dat onze levertijden en communicatie niet zijn zoals u van ons gewend bent. We hopen desondanks dat u veel plezier heeft van uw bureau! Vriendelijke groeten, Team Officetopper

snelle levering van mooie bureaus

Bedankt, Marianne! Dat vinden we fijn om te horen.

Product is goed en Aflevering is goed

Bureau (zit/sta) was eenvoudig in elkaar te zetten. Wel rustig stap voor stap de instructies volgen. Betalen aan de deur was ook fijn dus bij aflevering dan pas betalen ideaal. Het product is prettig mee te werken. Vanaf dag 1 heel veel plezier eraan.

Wat goed om te horen! We wensen u heel veel (werk)plezier met uw nieuwe bureau!

Zeer tevreden, heldere communicatie en goed in het nakomen van afspraken

Duidelijke website, heldere opties. Qua bezorging zou een kleiner time window helpen en/of een telefoontje 30min voor aankomst

Bedankt, Bas! Goed om te horen. We nemen je tips graag mee. Graag tot een volgende keer!

Zeer goed maar laat.

De service van uw medewerker aan huis was super. Complimenten. Heel behulpzaam. De levering was aanzienlijk later dan op de site aangegeven.

Wat fijn om te horen, Chris! We geven de complimenten aan hem door. Door de grote eindejaarsdrukte (i.c.m. de drukte die bij het coronavirus komt kijken) kunnen de levertijden bij sommige producten inderdaad oplopen. We hebben dit ondertussen verwerkt op onze website.

mooi stevig bureau, werkt heerlijk

Na 16 dagen eindelijk mijn bureau ontvangen. Na montage werkt het heerlijk.

Dat vinden we goed om te horen. Veel (werk)plezier aan uw nieuwe bureau!

Prima stoel, snelle levering

Tevreden!

Fijn, Rob! Graag tot een volgende keer!

Een aanrader voor iedere homeoffice gebruiker

Vriendelijke website, veel keuze en snel besteld. Bezorging door eigen dienst met vriendelijke chauffeur. Een aanrader!

We zijn blij om te horen dat u zo enthousiast bent! Bedankt en graag tot een volgende keer.

Alles voldoet aan de verwachtingen

Vlotte levering en professioneel materiaal

Goed om te horen, Conchita. Veel plezier met uw bestelling en graag tot ziens!

Snel, makkelijk besteld, goede web pagina

Bedankt, Ward. Goed om te horen! Graag tot ziens.

Snel geleverd en goede kwaliteit

Bedankt, wat goed om te horen! Hopelijk tot een volgende keer.

Flexibele klantenservice, goed bureau

Ik had niet goed nagedacht over het bezorgmoment (en was zelf niet thuis), en verplaatsing van de bezorging was totaal geen probleem. Het bureau is ook erg mooi en duidelijk van goede kwaliteit. Het in elkaar zetten had ik wel een beetje onderschat, het is niet zoals ikea met alle gaten al voorgeboord, maar gelukkig kwam ik er met de handleiding goed uit.

Wat goed om te horen, Erik! Veel plezier met uw nieuwe bureau en hopelijk tot ziens.

Goed bureau voor goede prijs

Via duidelijke website, snel een goed elektrisch hoog/laag bureau gevonden voor een prima prijs. Netjes geleverd binnen de levertijd en betaling bij aflevering. In elkaar zetten ging ook prima.

Goed om te horen dat u zo positief bent over onze service. Veel plezier met uw bureau en we zien u graag nog eens terug.

Prima bureau.

Bestelling, afspraak en levering prima. Alleen bleek de info op de website niet te kloppen waardoor ik een bureau had wat niet laag genoeg kon. Daar is een prima oplossing voor gevonden. Het onderstel is vervangen voor een andere wat wel laag genoeg kan. Tevens is de info op de website aangepast. Ik ben tevreden.

Bedankt voor uw review. We zijn erg blij dat we samen tot een goede oplossing zijn gekomen en u nu tevreden bent met uw bureau. We wensen u er heel veel plezier mee!

Fijne website - goed personeel

Hallo Team Officetopper, Ik wil even zeggen dat ik erg blij ben met mijn nieuwe werkplek. Heb via jullie webshop precies kunnen vinden wat ik zocht. Erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Een aantal dagen werd mijn werkplek door jullie vriendelijke bezorgers netjes bij mij thuis geleverd en op de juiste plek gezet. Bedankt voor de service en tot de volgende keer!

Wat zijn we blij om te horen dat u zo enthousiast bent met uw nieuwe werkplek, Mario! Graag tot ziens.

Matige kwaliteit

Zijwanden niet geheel haaks ...goed kunnen stellen met de grondbouten aan de binnenkant !

Beste Pim, Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de kast. Begrijpelijk ook; dit is niet de kwaliteit waar wij voor staan en dit had natuurlijk niet mogen gebeuren. Zou u een mail kunnen sturen naar info@officetopper.com met foto’s van de kast? Dan kunnen wij bekijken wat het probleem is en samen met u naar een passende oplossing zoeken. We horen het heel graag! Vriendelijke groet, Team Officetopper.com

Goede service en producten

Fijne website met groot assortiment, behulpzame medewerkers die mij goed hebben geadviseerd en mijn nieuwe bureau is netjes op tijd afgeleverd. Ik ben erg tevreden!

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, Marloes! Graag tot een volgende keer.

SLECHT

schiet mij maar lek! Witte topbladen besteld en er worden bruine geleverd. Fout van Officetopper, maar die vinden dat ik dan wederom bezorgkosten moet betalen!! Na veel discussie en emailberichten als bewijs dat het toch hun jou fout was, heden de witte bladen ontvangen. Nu zou je denken, opgelost toch?? Welnee!!! Ontvangen bladen van 120cm breed ipv 100 cm breed. Nu zou je blij moeten zijn met wat extra, maar dat is in dit geval niet zo!!! #FAIL....BEN WEL BENIEUW NAAR HUN REACTIE.

Beste Mirjam, Klanttevredenheid staat bij ons erg hoog in het vaandel. Juist om die klanttevredenheid bij u te kunnen bewerkstelligen, hebben we - uit serviceoogpunt - de topbladen voor uw kasten kosteloos omgewisseld. De kwestie over wiens schuld het is, laten we hierbij in het midden. Dit hebben we per mail immers al uitgebreid besproken. Daarom vinden we het erg jammer dat u onze service als dusdanig negatief heeft ervaren. Tot onze grote spijt heeft de leverancier per ongeluk de verkeerde maat geleverd bij de nalevering. Gelukkig zorgen wij ervoor dat dit binnen een week wordt opgelost en u zo snel mogelijk de goede topbladen in uw bezit heeft. We hopen dat u vanaf volgende week kunt genieten van uw kasten mét topblad. Vriendelijke groet, Team Officetopper

Kwaliteit prima, communicatie wat minder

Zijn duidelijk meer gewend aan het werken met bedrijven in plaats aan particulieren. De vraag over het retourneren van een deelzending werd niet beantwoord dus daar heb ik maar niet op gewacht.

Bedankt voor uw feedback, Laura! We zullen zeker iets met uw opmerkingen doen. Via mijn collega's heb ik vernomen dat het inmiddels is opgelost. Hopelijk tot een volgende keer!

Snelle levering, Scherpe prijs, Goede Service

Snelle levering, Scherpe prijs, Goede Service

Goed om te horen, Stefan! Hopelijk tot een volgende keer.