Prima afgehandeld en goede service

Groot assortiment goede website en perfecte aflevering door een Keurige jongeman die student civiele techniek Is

Netjes afgeleverd

Prima afgeleverd

Fijn dat u zo enthousiast bent; bedankt! Graag tot ziens.

prima producten voor een goede prijs en de service is OK!

Goede service, snelle levering

Goed om te horen dat u zo tevreden bent! Graag tot een volgende keer.

Bestelling was snel geplaats, duidelijke communicatie en product is goed bevallen

Wat goed om te horen, Hans! Graag tot een volgende keer.

Snelle levering, goede producten

Fijn dat je verschillende afmetingen bureaus met verschillende onderstellen kunt bestellen maar met dezelfde bladkleur. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. 1 blad had wel een kleine beschadiging, maar omdat ze nog op elkaar stonden zagen we dat pas toen de chauffeur al was vertrokken.

Beste Hanny, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze producten en service! Natuurlijk is het niet de bedoeling dat het blad beschadigd is; mocht de beschadiging buiten de marge vallen, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@officetopper.com. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, Team Officetopper

Zeer tevreden over de bureaustoel

Bij Officetopper voor mijn thuiswerkplek een bureaustoel gekocht. Vakkundig geholpen. Bureaustoel voldoet aan mijn verwachtingen.

Beste René, Wat goed om te horen dat de bureaustoel aan uw verwachtingen voldoet. We zien u graag nog eens terug! Vriendelijke groeten, Team Officetopper

Ik ben een tevreden klant

Omwille van COVID-19 was de levertermijn iets langer dan gepland en in eerste instantie was de communicatie hierover mij niet heel duidelijk, maar dit werd snel recht gezet! Daarna werd ik telefonisch op de hoogte gehouden en de levering gebeurde zoals afgesproken!

Beste Bjorn, Bedankt voor uw review. Fijn dat u een tevreden klant bent! We zien u graag gauw weer terug. Vriendelijke groeten, Team Officetopper

Eerlijk

Ondanks een probleempje met de bestelling werd dit goed en adequaat opgelost. Nette mensen.

Beste Marc, Bedankt! Wat goed om te horen dat u - ondanks het probleempje - zo positief terugkijkt op onze service. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, Team Officetopper

Afspraak is afspraak

Goed en leuk contact gehad met Officetopper. Afspraak is gewoon afspraak en ze zijn echt super snel! De dag na de bestelling was het al geleverd!

Beste Kader, Bedankt voor uw enthousiasme! We zijn blij om te horen dat u onze service en het contact zo positief hebt ervaren. Graag tot een volgende keer! Vriendelijke groeten, Het spitsvondige (;)) team van Officetopper P.s. Houd onze website vooral in de gaten; in het najaar volgt er weer een leuke actie!

Heel tevreden dus super

Super waarvoor mijn dank. De chauffeur die dit alles geleverd heeft was heel vriendelijk en dus super. Zal dit zeker aanbevelen bij anderen.

Beste Linda, We zijn erg blij om te horen dat u onze service en levering zo positief heeft ervaren. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Officetopper

Wel jammer dat jullie de boutjes vergeten waren om het bureaublad mee te bevestigen!

Beste Angelique, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen. Dit had niet mogen gebeuren; onze excuses! Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijk groet, Team Officetopper

Snelle Levering, top service

Eenvoudig en snel besteld via de site en heldere informatie omtrent afleverdatum. Het pakket was sneller dan verwacht bezorgd, voor mij zeker een aanrader om bij Officetopper te bestellen! De gratis zomeractie BBQ komt goed van pas met het mooie weer.

Beste Nick, We zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Officetopper P.S. Houd onze website vooral in de gaten: in het najaar komt er weer zo'n leuke actie!

Goed product. Levering en montage prima. Niks op aan te merken.

Wat fijn om te horen dat jullie zo positief zijn over onze service. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Officetopper

goed product en snelle levering

Professionele site met uitgebreide productinformatie. Bij levering een persoonlijk kaartje, top!

Beste Paul, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat u zo positief bent over onze website. Veel BBQ-plezier! Met vriendelijke groet, Team Officetopper P.S. Houd onze website in de gaten voor onze nieuwe actie in het najaar.

Super snelle en nette levering. Erg attent, persoonlijk geschreven kaartje bij de barbecue.

Beste Cahty, Wat fijn om te horen dat u zo positief bent over de levering. Alvast eet smakelijk en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Officetopper P.S. Houd onze website in de gaten voor onze nieuwe actie in het najaar.

Helemaal perfect

Goede ondersteuning tijdens het bestelproces, en tijdens de levering super vriendelijk en netjes alles op de juiste plek opgeleverd. Niets te klagen!

Beste Axel, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Goed om te horen dat u zo tevreden bent over het bestelproces. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Officetopper

Top! Snelle en goede service

Voor de bestelling nog contact gehad voor wat vragen, heel fijn geholpen en super snel geleverd.

Beste Marloes, We zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Ook volgende keer staan we graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Officetopper

Goede service, mooi product en heel vriendelijk personeel.

Ik had flink wat vragen en ik werd iedere keer even vriendelijk geholpen en kreeg binnen een uur antwoord op mijn mail. Gister is mijn bureau naar 3 hoog gebracht (geen lift aanwezig) en keurig in elkaar gezet. Monteur was heel vriendelijk en ging heel zorgvuldig te werk. Het is dat ik maar één bureau nodig heb, anders had ik hier zeker vaker een bestelling geplaatst. Ga zo door!

Beste Rick, Wat fijn om te horen dat u onze service zo positief hebt ervaren. Ook bij uw volgende bestelling staan we weer klaar voor al uw vragen! Met vriendelijke groet, Team Officetopper

Goede dienst verlenin, wel jammer dat je bij de tweede bestelling ook direct moet betalen.

Goede ervaring.

Beste Eric, Bedankt voor uw positieve review en feedback. We zijn druk bezig om de functie ‘achteraf betalen’ te implementeren in onze webshop. Hopelijk zien we u binnenkort nog eens terug (en heeft u dan gebruik kunnen maken van deze nieuwe functionaliteit)! Met vriendelijke groet, Team Officetopper

Zeker aan te bevelen!

Na vragen inlichting....direct antwoord ...zelfs op zaterdagavond ! Na mail sturen....direct antwoordje ....! Ondanks Corona zeer snelle levering! Wij zijn supertevreden ! En.....het is nog mooi ook !

Teleurstellend

Bij levering ontbraken er schroefjes. Direct gebeld met kantoor. Schroefjes zouden nageleverd worden. Dit werd vergeten. Beloofd werd dat ze meteen opgestuurd zouden worden. Het is nu bijna 3 weken verder en de schroefjes zijn nog niet binnen. Ik krijg niet de indruk dat de medewerker het vervelend vindt dat de schroefjes nog steeds niet zijn geleverd.

Prettig geholpen

Gisteren ben ik erg prettig geholpen door een medewerker van Officetopper.com. Ik zocht naar een bureaustoel, en gezien mijn lengte, is het fijn om daarbij advies te krijgen. Ik werd vriendelijk geholpen en er werd goed met mij meegedacht over de meest verstandige keuze.

Goede hulp tijdens het bestellen en snelle en correcte levering

Ik ben netjes telefonisch geholpen bij mijn bestelling die volgens afspraak keurig bezorgd door een keurige bezorger! De poef werd zelfs even uitgepakt om te kijken of het de goede was, complimenten!

Fantastische service! Echt een aanrader

Bureaus voor mijn bedrijf besteld. Enorm tevreden over de service en de snelheid van levering! Echt een aanrader.

Pluspunten

Snelle levering, goede levering, officetopper heeft artikelen wel op voorraad en niet zoals andere leveranciers niets op voorraad. Officetopper komt haar afspraken die met de klant gemaakt zijn na.

• Kwaliteit
  • Communicatie