Goede hulp tijdens het bestellen en snelle en correcte levering

Ik ben netjes telefonisch geholpen bij mijn bestelling die volgens afspraak keurig bezorgd door een keurige bezorger! De poef werd zelfs even uitgepakt om te kijken of het de goede was, complimenten!

Fantastische service! Echt een aanrader

Bureaus voor mijn bedrijf besteld. Enorm tevreden over de service en de snelheid van levering! Echt een aanrader.

Pluspunten

Snelle levering, goede levering, officetopper heeft artikelen wel op voorraad en niet zoals andere leveranciers niets op voorraad. Officetopper komt haar afspraken die met de klant gemaakt zijn na.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Hoi Leon, Ik zocht een bureaustoel speficiek met 4D armleuningen. Ondanks het feit dat ik veel op internet kon vinden, heeft het advies van Léon me in de winkel echt overtuigd van de juiste stoel. De keuze was snel gemaakt. Ook na aflevering kon ik even bellen om hem simpel af te stellen zoals hij ook in de winkel stond. Goede service dus met een goed resultaat. Ik had deze stoel veel eerder moeten bestellen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed geholpen door Erik Broeders. Luistert goed naar de klant en komt met adequate oplossingen. Bureau werd eerder bezorgd dan aangegeven. Valt onder de categorie: "Beloof minder, doe meer" - daar hou ik van!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Producten zijn in orde.

• Kennis & Vakmanschap

Inmiddels hebben we een prettig telefooncontact gehad om bovengenoemde misverstanden te bespreken. Zoals telefonisch besproken vinden wij het belangrijk dat de levering van onze producten prettig verloopt en dat de chauffeur professioneel met de levering omgaat. We hebben uw klachten besproken met de chauffeur om de toekomstige levering naar behoren te laten verlopen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie prijs-kwaliteitverhouding - opvolgen order - snelle en goede service bij levering.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke communicatie, snelle levering, bij eventuele schade wordt je direct geholpen. In de toekomst ben ik zeker nog eens klant bij jullie.

Geen ervaring gehad die bleef nazinderen. Alles is goed verholpen geweest bij de beschadiging van bij de eerste levering.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede telefonische bereikbaarheid en persoonlijke service.

Product werd geleverd zonder handleiding. Daarna werd er een Duitse handleiding nagestuurd. Dus er moet OF een duidelijke Nederlandse handleiding bij, OF het bedrijf moet het product niet ongemonteerd leveren. Wat betreft de prijs is ongemonteerd leveren interessant.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettige communicatie en een ruime keuze van het assortiment.

Nvt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijne communicatie en snelle levering!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Kasten zijn prima voor 2de hands.

Hele slechte communicatie. Bij bestelling aangeven dat er op 2 mogelijke dagen geleverd kon worden. Als dat niet mogelijk was gevraagd contact te zoeken met ons. Uiteindelijk zelf maar contact gezocht, waarbij OT aangaf dat de transporteur contact met ons zou opnemen. Dit is niet gebeurd waardoor wij zelf weer contact moesten zoeken. Toen de belofte dat de transporteur dezelfde dag nog contact zou zoeken. Resultaat: geen afspraak kunnen maken. Slecht om je achter een transporteur te verschuilen. Nu per mail laten weten dat ze nog 1 kans krijgen anders ontbinden we de koop. En hopelijk werkt deze beoordeling ook om de zaakjes beter op orde te krijgen. Update 24-08: Vervoerder claimt 2x gemaild te hebben, echter wij hebben nooit iets ontvangen (ook niet in de spambox). Telefonisch afspraak gemaakt voor bezorging. Dag van tevoren kon via website mijnbezorgtijd.nl de tijd worden opgevraagd. Echter, onze postcode kwam niet voor. Zelf maar weer gebeld met de vervoerder, "meneer we zoeken het uit en bellen zsm terug". Het was einde middag en nog geen belletje terug gehad. Dan maar weer zelf gebeld en zelfde antwoord. Uiteindelijk de volgende morgen in totaal 3x gebeld door 3 verschillende personen. De eerste keer met mededeling dat bezorging tussen 7.30 en 9.30 zou plaatsvinden. De tweede keer dat er een terugbel verzoek lag en dit ook de derde keer, zelfs nadat de kasten geleverd waren. Uiteindelijk zijn de kasten bezorgd, wel pas om 11.30 uur en bevallen ze prima.

• Communicatie

Beste Dennis, Onze transporteur heeft u tweemaal gemaild en eenmaal telefonisch contact gezocht, helaas was u toen niet bereikbaar. Het is dan ook niet dat wij ons verschuilen achter deze partij, echter hebben wij deze transporteur in de arm genomen om het transport en alles dat hier bij komt kijken uit handen te geven en ons te richten op onze corebusiness, het adviseren en verkopen van kantoormeubilair. U heeft een roldeurkast besteld met als levertijd 1 a 2 weken. Deze kast wordt in de tweede week geleverd en daarmee vertrouwen we er op geleverd te hebben binnen het afgesproken termijn. We vinden het spijtig dat u teleurgesteld bent in het contact met onze transporteur. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Overzichtelijke website, zeer goede service en het netjes op tijd geleverd!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Door een foutje verkeerd bureau geleverd, kosteloos omgewisseld, OfficTopper aan te raden voor prima materiaal en prima service!

Magazijn checken bij levering van bestelde artikelen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooie site en breed assortiment

Helderheid geven over afleverdata!! Ruim 2,5-3 weken verder en nog niets vernomen....

• Communicatie

Beste meneer/mevrouw de Jager, Bedankt voor uw feedback. We vinden het erg jammer dat wij het bureau niet op tijd hebben kunnen leveren. Uw bureau was altijd een voorraad product, en er stond op de website inderdaad een korte levertijd aangegeven. Het bureau is echter niet meer op voorraad en we hebben nu de levertermijn op onze website aangepast. In de bevestigingsmail en de opdrachtbevestiging die u van ons heeft gekregen hebben wij de langere levertijd nog wel benoemd. Echter had dit meteen al goed op de site vermeld moeten staan. Onze excuses hiervoor. We hopen dat u alsnog veel plezier heeft van uw bureau. Met vriendelijke groet, Team Officetopper

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer deskundig en servicegericht bedrijf! Zeer klantgericht en zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Absolute aanrader!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede, snelle en deskundige service. Vriendelijke medewerkers die goed richting klant communiceren.

Achteraf betalen per factuur voor bedrijven is wenselijk.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

goede communicatie, goed telefonisch bereikbaar en goede telefonisch uitleg.

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle levering, goede service en uitleg

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie meubelen, op de gewenste dag geleverd.