Wel jammer dat jullie de boutjes vergeten waren om het bureaublad mee te bevestigen!

Beste Angelique, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te horen. Dit had niet mogen gebeuren; onze excuses! Onze klantenservice zal contact met u opnemen. Met vriendelijk groet, Team Officetopper

Snelle Levering, top service

Eenvoudig en snel besteld via de site en heldere informatie omtrent afleverdatum. Het pakket was sneller dan verwacht bezorgd, voor mij zeker een aanrader om bij Officetopper te bestellen! De gratis zomeractie BBQ komt goed van pas met het mooie weer.

Beste Nick, We zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Officetopper P.S. Houd onze website vooral in de gaten: in het najaar komt er weer zo'n leuke actie!

Goed product. Levering en montage prima. Niks op aan te merken.

Wat fijn om te horen dat jullie zo positief zijn over onze service. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Officetopper

goed product en snelle levering

Professionele site met uitgebreide productinformatie. Bij levering een persoonlijk kaartje, top!

Beste Paul, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij dat u zo positief bent over onze website. Veel BBQ-plezier! Met vriendelijke groet, Team Officetopper P.S. Houd onze website in de gaten voor onze nieuwe actie in het najaar.

Super snelle en nette levering. Erg attent, persoonlijk geschreven kaartje bij de barbecue.

Beste Cahty, Wat fijn om te horen dat u zo positief bent over de levering. Alvast eet smakelijk en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Officetopper P.S. Houd onze website in de gaten voor onze nieuwe actie in het najaar.

Helemaal perfect

Goede ondersteuning tijdens het bestelproces, en tijdens de levering super vriendelijk en netjes alles op de juiste plek opgeleverd. Niets te klagen!

Beste Axel, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Goed om te horen dat u zo tevreden bent over het bestelproces. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Team Officetopper

Top! Snelle en goede service

Voor de bestelling nog contact gehad voor wat vragen, heel fijn geholpen en super snel geleverd.

Beste Marloes, We zijn erg blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze service. Ook volgende keer staan we graag weer voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Officetopper

Goede service, mooi product en heel vriendelijk personeel.

Ik had flink wat vragen en ik werd iedere keer even vriendelijk geholpen en kreeg binnen een uur antwoord op mijn mail. Gister is mijn bureau naar 3 hoog gebracht (geen lift aanwezig) en keurig in elkaar gezet. Monteur was heel vriendelijk en ging heel zorgvuldig te werk. Het is dat ik maar één bureau nodig heb, anders had ik hier zeker vaker een bestelling geplaatst. Ga zo door!

Beste Rick, Wat fijn om te horen dat u onze service zo positief hebt ervaren. Ook bij uw volgende bestelling staan we weer klaar voor al uw vragen! Met vriendelijke groet, Team Officetopper

Goede dienst verlenin, wel jammer dat je bij de tweede bestelling ook direct moet betalen.

Goede ervaring.

Beste Eric, Bedankt voor uw positieve review en feedback. We zijn druk bezig om de functie ‘achteraf betalen’ te implementeren in onze webshop. Hopelijk zien we u binnenkort nog eens terug (en heeft u dan gebruik kunnen maken van deze nieuwe functionaliteit)! Met vriendelijke groet, Team Officetopper

Zeker aan te bevelen!

Na vragen inlichting....direct antwoord ...zelfs op zaterdagavond ! Na mail sturen....direct antwoordje ....! Ondanks Corona zeer snelle levering! Wij zijn supertevreden ! En.....het is nog mooi ook !

Teleurstellend

Bij levering ontbraken er schroefjes. Direct gebeld met kantoor. Schroefjes zouden nageleverd worden. Dit werd vergeten. Beloofd werd dat ze meteen opgestuurd zouden worden. Het is nu bijna 3 weken verder en de schroefjes zijn nog niet binnen. Ik krijg niet de indruk dat de medewerker het vervelend vindt dat de schroefjes nog steeds niet zijn geleverd.

Prettig geholpen

Gisteren ben ik erg prettig geholpen door een medewerker van Officetopper.com. Ik zocht naar een bureaustoel, en gezien mijn lengte, is het fijn om daarbij advies te krijgen. Ik werd vriendelijk geholpen en er werd goed met mij meegedacht over de meest verstandige keuze.

Goede hulp tijdens het bestellen en snelle en correcte levering

Ik ben netjes telefonisch geholpen bij mijn bestelling die volgens afspraak keurig bezorgd door een keurige bezorger! De poef werd zelfs even uitgepakt om te kijken of het de goede was, complimenten!

Fantastische service! Echt een aanrader

Bureaus voor mijn bedrijf besteld. Enorm tevreden over de service en de snelheid van levering! Echt een aanrader.

Pluspunten

Snelle levering, goede levering, officetopper heeft artikelen wel op voorraad en niet zoals andere leveranciers niets op voorraad. Officetopper komt haar afspraken die met de klant gemaakt zijn na.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Hoi Leon, Ik zocht een bureaustoel speficiek met 4D armleuningen. Ondanks het feit dat ik veel op internet kon vinden, heeft het advies van Léon me in de winkel echt overtuigd van de juiste stoel. De keuze was snel gemaakt. Ook na aflevering kon ik even bellen om hem simpel af te stellen zoals hij ook in de winkel stond. Goede service dus met een goed resultaat. Ik had deze stoel veel eerder moeten bestellen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed geholpen door Erik Broeders. Luistert goed naar de klant en komt met adequate oplossingen. Bureau werd eerder bezorgd dan aangegeven. Valt onder de categorie: "Beloof minder, doe meer" - daar hou ik van!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Producten zijn in orde.

• Kennis & Vakmanschap

Inmiddels hebben we een prettig telefooncontact gehad om bovengenoemde misverstanden te bespreken. Zoals telefonisch besproken vinden wij het belangrijk dat de levering van onze producten prettig verloopt en dat de chauffeur professioneel met de levering omgaat. We hebben uw klachten besproken met de chauffeur om de toekomstige levering naar behoren te laten verlopen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mooie prijs-kwaliteitverhouding - opvolgen order - snelle en goede service bij levering.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke communicatie, snelle levering, bij eventuele schade wordt je direct geholpen. In de toekomst ben ik zeker nog eens klant bij jullie.

Geen ervaring gehad die bleef nazinderen. Alles is goed verholpen geweest bij de beschadiging van bij de eerste levering.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede telefonische bereikbaarheid en persoonlijke service.

Product werd geleverd zonder handleiding. Daarna werd er een Duitse handleiding nagestuurd. Dus er moet OF een duidelijke Nederlandse handleiding bij, OF het bedrijf moet het product niet ongemonteerd leveren. Wat betreft de prijs is ongemonteerd leveren interessant.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettige communicatie en een ruime keuze van het assortiment.

Nvt

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Fijne communicatie en snelle levering!