goede levering, goed product

goede levering, goed product

Topper voor een zittend beroep. Ontspant rug en nek. Gemakkelijk in gebruik. De hoogtes van de tafel kunnen automatisch ingesteld worden.

Zit-sta bureau met topkwaliteit en uitstekende service

Top kwaliteit zit-sta bureau gekocht, en ook nog eens relatief goedkoop! Daarnaast wilde ik een zwart onderstel ruilen voor een witte, wat zonder moeite of meerkosten kon. Als kers op de taart hielpen ze het nieuwe onderstel naar mijn auto te tillen. Normaal schrijf ik eigenlijk nooit reviews, maar omdat ik zo goed ben geholpen, heb ik besloten hier even wat moeite in te steken. Zeer aan te raden!

Correct

Alles werd correct afgehandeld, bestelling werd mooi bevestigd, leverdatum werd tijdig aangekondigd.

Afgeleverd conform afspraak.

gewoon geheel volgens afspraak.

perfect afgewikkeld.

levering goed volgens afspraak - gebruiksaanwijzingen ontbreken

Levering was netjes volgens afspraak, netto producten zoals verwacht (ook goede advisering vooraf via de telefoon). De chauffeur heeft bureau, kast en stoel mee naar binnen gebracht, maar kon het gebruik van het in hoogte verstelbare bureau en bureaustoel niet toelichten. Ik heb om gebruiksaanwijzing verzocht, deze via de mail wel ontvangen voor het bureau echter niet voor de bureaustoel.

Kwaliteit goed, aardige bezorgers maar geen terugkoppeling

De kasten zijn van goede kwaliteit en de bezorgers kwamen vriendelijk over. Na de bezorging is er echter geconstateerd dat er schade is ontstaan aan het trappenhuis. De bezorger heb ik gebeld, 2x voice-mail ingesproken maar ik word helaas niet teruggebeld.

Beste Marc, Ten eerste bedankt voor uw bestelling en gelukkig bevalt de kwaliteit. Daarnaast vinden we het natuurlijk erg vervelend dat er schade is geconstateerd in het trappenhuis nadat wij de spullen hebben afgeleverd. Onze bezorgers nemen nooit direct telefonisch contact aan van klanten om verwarring en ruis te voorkomen, vandaar dat u geen gehoor kreeg. Het is natuurlijk volledig te begrijpen dat u graag contact met ons wil zodat we kunnen kijken naar een passende oplossing. Onze binnendienst heeft echter niks van deze situatie vernomen via de mail of telefoon. Zou u hiervoor alsnog contact kunnen opnemen met [email protected]? Dan pakken onze collega’s dit zo snel mogelijk op! We horen graag van u! Hartelijke groet, Team Officetopper

Degelijk product

Vriendelijk bediend door de chauffeur

levering zoals verwacht

Goed bedrijf.

Zocht een goed bureau en een nieuwe was te duur dus geslaagd bij Officetopper.com.

zie mijn mail die ik verstuurd heb

Bureau zou gedemonteerd geleverd worden. Ik was toevallig nog aanwezig, toen de chauffeur het bureau kon afleveren, waardoor we met tweeën konden tillen. Vervolgens heb ikzelf het bureau uit elkaar moeten halen, om het op naar een slaapkamer te kunnen vervoeren.

Mooi bureau, goede afhandeling van mijn bestelling

Mooi bureau, de bestelservice is zeker prima te noemen, netjes en aandacht voor het produkt.

Prima snelle bezorging

Het product wat ik besteld had ,zag er perfect uit een prachtige fauteuil! Ik ben d’r super blij mee .

Goed ervaren. Goede levering. Goed product.

Goed ervaren. Goede levering. Goed product. Stevig bureaublad en kwaliteit. Uiteraard mocht de levering ietsjes sneller, maar ja, wat gaat wel snel tegenwoordig (ga maar eens verbouwen). Top. Ga zo door.

Snelle levering - product zoals beschreven

Helpdesk reageert op vragen en stuurt de gevraagde documentatie om correct te kunnen beslissen. (alhoewel ze telefonisch foute informatie gegeven hebben, maar dat is vergeven) Goede prijzen, snelle levering, product zoals beschreven.

Topper

Mijn bestelling is exact zoals verwachting en levering duidelijk aangekondigd en vlot!

Alles volgens afspraak en meer

Prima gebruikte vergadertafel voor een spotprijs. Levertijd via email. Half uur van tevoren een belletje van de chauffeur.

Goed product

Bij de levering heeft de bezorger een kastdeur beschadigd.... de kast stond er een dag... Dat was jammer. Officetopper kwam snel met een gepaste oplossing en heeft de schade vergoed. Toppers!

Alles volgens afspraak

Prima product - goede levering

Vriendelijke en snelle service, blij met het bestelde product.