Alles volgens afspraak en meer

Prima gebruikte vergadertafel voor een spotprijs. Levertijd via email. Half uur van tevoren een belletje van de chauffeur.

Goed product

Bij de levering heeft de bezorger een kastdeur beschadigd.... de kast stond er een dag... Dat was jammer. Officetopper kwam snel met een gepaste oplossing en heeft de schade vergoed. Toppers!

Alles volgens afspraak

Prima product - goede levering

Vriendelijke en snelle service, blij met het bestelde product.

rustige mannen die het bureau keurig gemonteerd hebben

rustige mannen die het bureau keurig gemonteerd hebben zonder onderdelen te slopen.Alles verliep keurig

Amazing quality!

I bought two stand desks and the quality of them is amazing! It's pretty easy to set up and they delivered it very fast as well.

geen goeie afhandeling

ik vindt de service waardeloos van deze zaak

prima snel en vakkundig

prima snel en vakkundig

Mooi maar verbetering nodig

Mooie afsluitbare kast! Verbeterpunten: - Deur opent aan de zijkant ipv voorkant. - Licht niet te bedienen met een knopje. - De glasplaten recht krijgen is een opgave, geen vaste gaten waar het pinnetje in kan.

prima en vlotte service

het bureau is vlot geleverd en op de plaats gezet waar het moest komen te staan. De chauffeur had wel hulp nodig van een collega om het bureau te tillen, want de chauffeur kon dit zware bureau niet alleen sjouwen. Het bureau was al in elkaar gezet, dus nadat het op de plek stond, kon het meteen worden gebruikt. Heel fijn.

goede service

Mooie kwaliteit, prima service.

Mooie kwaliteit, prima service.

Goede prijs-kwaliteit verhouding en goede bezorgservice!

Goede prijs-kwaliteit verhouding en goede bezorgservice! Officetopper doet wat het belooft.

Snel en kundig!

Al duurde de levering wat lang, dit was wel gecommuniceerd van tevoren dus geen verrassing, de levering en montage zelf was top geregeld. Werd snel gemonteerd, heel professioneel en wij zijn dik tevreden met onze nieuwe tussenwandjes!

Prijs en levertijd zijn top

Ze maken de bedrijfsnaam mooi waar. Je weet wat je kan verwachten en het klopt gewoon. Een nette prijs voor een 2e hands ladenblok.

Incomplete en foutieve levering

Tot op heden is mijn ervaring frustrerend. De levering blijkt incompleet en deels verkeerd. Zo heb ik andere items gekregen dan ik heb besteld en mis ik een groot deel van het bureau waar ik maanden op gewacht heb. De mail is inmiddels de deur uit, dus maar afwachten hoe goed en snel dit opgelost wordt.. Als er een oplossing komt en die gaat vlot en foutloos, dan pas ik mijn recensie aan.

Helemaal top!

Goede service en duidelijke communicatie!

Zeer tevreden, degelijke kwaliteit

Afgeleverd zoals afgesproken : juiste datum, juiste plaats ! Kast conform verwachtingen en beschrijving in aanbieding.

Prima prijs en goede levering, lieve chauffeur die de kast netjes in de hoek heeft getild voor mij

Prima ervaring

Eerste levering ging niet door vanwege verkeer. Netjes gebeld met nieuwe datum.

Prima producten, degelijke uitstraling en conform afspraak

Wederom enkele vergadertafels besteld bij Officetopper. De ervaringen en producten zijn goed. Dat was ook nu weer zo. Uitstekende producten met een kwalitatieve uitstraling die pas bij onze organisatie. Degelijk en betrouwbaar. Dank voor de goed service

Super goede service!

Akoestische staande schermen besteld. Website is helder en gemakkelijk in te vullen, offerte snel binnen en na bestelling regelmatig een update over de verwachte levering. Levering prima geregeld, fijne chauffeur!

Je wordt niet echt serieus genomen

Levering geschied op een manier waarbij ze gewoon een dag voor de week daarop aangeven waarbij je “gewoon”de hele dag thuis moet blijven omdat ze aangeven dat levering kan geschieden tussen 08:00-17:00u. Als je die dag niet kan zeggen ze gewoon doodleuk: oh dan wordt het een week later.

Goede kwaliteit stevig zoals je inderdaad ook ziet op kantoor. Ik heb me bartafel voor in de huiskamer en die staat daar zeker goed. Erg blij mee.

ok but used is really used

pictures were better than reality

Baileybrugweg 9

4941TB Raamsdonksveer