Prima ervaring!

Goede service en verhouding prijs/kwaliteit

Communicatie is duidelijk en persoonlijk

Uitstekende dienst klantenservice

Reeds 2 maal besteld bij hen, bij de laatste levering is er een probleem opgetreden bij de montageservice. Na het melden van dit probleem ben ik telefonisch gecontacteerd geweest door de klantenservice. Ze hebben dit probleem heel goed aangepakt en ervoor gezorgd dat ik nog altijd heel tevreden ben van hun diensten. Ik kan deze firma aan iedereen aanraden. Prima prijs/kwaliteit/dienstverhouding.

Fijne medewerkers goede kwaliteit

Kasten besteld, correct geleverd, op tijd en alles volgens afspraak.

Bestelde artikelen zijn van goede kwaliteit en vakkundig in elkaar gezet.

zeer goed

goede communicatie en goed service vriendelijke chauffeur

Vriendelijk

Goede communicatie. Mooi product en vriendelijke bezorger

En levering, bleek de kast schade te hebben. Dit is adequaat opgepakt en opgelost.

Wachttijd was de moeite waard.

In vergelijking met ander online meubilair goed op de hoogte gehouden tijdens de levertijd. De aflevering en montage op de plek was uitstekend.

Zeer mooi bureel en vlotte en vriendelijke levering

ik heb geen contact met het bedrijf gehad. De bezorging van de bestelling werd ruim op tijd aangekondigd en gebeurde ook volgens afspraak De bezorger was een vriendelijke, hulpvaardige man

100 procent

fantastisch materiaal en levering

Goede service, vriendelijke medewerkers

Goede service, vriendelijke medewerkers.

Prima.

Bij aflevering bleek 1 bureau blad beschadigd. Na melding werd er een nieuw blad besteld en ASAP afgeleverd.

Bureau opzich goed, maar kraakt wel erg veel

Gebruik nu iets meerf dan een jaar een elektrisch zit sta bureau. Het bureau is stevig en stabiel. Levering prima en zoals gezegd al een jaar zonder een enkel probleem. Alleen.... wat kraakt en piept het toch veel. Ik heb geen enkel ander meubel in huis dat zoveel kraakt als je er een beetje op steunt. Schroeven nalopen helpt ook niet . Geen idee waar het gekraak vandaan komt, en voor een thuiswerkplek kan het nog. Maar in een kantoortuin lijkt het mij verschrikkelijk.

Beste Arthur, Wat vervelend om te horen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou u een mailtje kunnen sturen naar [email protected] met het probleem en uw ordernummer? Dan kijken we samen wat we voor u kunnen betekenen. Hartelijke groet, Team Officetopper.com

Heel positief!

Een duur sta/zit bureau besteld. Helaas was de levertijd langer dan verwacht, de fabrikant had moeite om de grondstoffen tijdig binnen te krijgen. Maar ik werd heel goed op de hoogte gehouden. Officetopper bood aan tijdelijk een ander bureau te plaatsen. Was niet nodig voor mij, maar wel goed meegedacht. De aflevering vond plaats op de tijd die was afgesproken. Keurige monteurs die heel zorgvuldig werkten om niets te beschadigen. Niks afraffelen als het even niet lukte, maar heel zorgvuldig opnieuw stap voor stap monteren. Perfect. Kortom, ik koop niet vaak een bureau, maar als ik er nu weer een nodig zou hebben weet ik wel waar ik hem bestel!

Wat goed om te horen, Tim. Daar zijn we blij mee! Veel (werk)plezier en heel graag tot de volgende keer!

Super tof bureau, zeer netjes ontvangen

Het was tijd voor een zit-stabureau. Na producten op verschillende sites met elkaar te hebben vergeleken, kwam ik bij Officetopper tot de beste prijs-kwaliteitverhouding. Hier dan ook het bureau besteld. 'Binnen 5 werkdagen geleverd' werd uiteindelijk 10 werkdagen. Maar de manier waarop dit werd bezorgd maakt edit helemaal goed. Toffe kerel was al om half 9 bij kan sochtends. Op de vraag waar hij vandaag kwam kreeg ik het antwoord: "Breda!". Oftewel, hij zat al voor 7uur in de bus om mijn bureau te leveren. Dikke 4,5 sterren waard dus!

We zijn blij dit te horen, bedankt! We geven de complimenten onze collega door. Veel (werk)plezier met je nieuwe bureau - en graag tot een volgende keer!

Mooie meubels en super nette levering.

De meubels zijn helemaal naar wens, fijne stoelen en mooie kasten. Daarnaast werden de meubels keurig bezorgd door een ontzettend vriendelijke, behulpzame en beleefde medewerker. Wij zijn dus erg tevreden.

Wat goed om te horen! We geven de complimenten door aan onze chauffeur en wensen u veel plezier met uw nieuwe stoelen en kasten. Graag tot een volgende keer!

Goed geregeld!

Iedereen een mooie thuiswerkplek.

Wat goed, Merlijn! Veel plezier met jullie mooie thuiswerkplekken en graag tot een volgende keer.

Prima product, verzending kan beter

Ik bestelde twee producten en die waren allebei prima. Wel jammer dat van beide producten de verpakking beschadigd was. Het product is daarom onvoldoende beschermd vervoerd. Gelukkig was alleen de verpakking stuk, beide producten waren onbeschadigd.

We zijn blij te horen dat de verpakkingen goed hun werk hebben gedaan tijdens het transport - en de producten daardoor onbeschadigd zijn gebleven. We wensen u veel plezier met de nieuwe producten!

Laten netjes weten wanneer je t pakketje ontvangt

Wat fijn dat u onze service als zo positief heeft ervaren. Graag tot een volgende keer, Diovanni!

slechte service, laten de klant opdraaien voor zelf gemaakte fouten

Nadat ik 3 zwarte schappen had besteld voor een eerder bestelde kast, ontving ik 2 witte schappen. Tijdens het telefoongesprek dat volgde, werd me verteld dat ik de orderbevestiging beter had moeten controleren. Hierin stond dat ik 3 (!) witte schappen had besteld. Met andere woorden.... Ik had als klant de fout van officetopper zelf moeten opmerken. Vervolgens liet officetopper mij opdraaien voor de nieuwe bezorgkosten van 15 euro. Nadat ik had aangegeven het niet eens te zijn met deze gang van zaken, heb ik de factuur met zeer veel tegenzin betaald. Dit omdat ik geen zin heb in meer discussie. Lijkt me geen manier om klanten aan je te binden.

Beste Ward, Wat jammer dat je onze service als dusdanig negatief hebt ervaren. Normaliter nemen wij, om misverstanden binnen een bestelling te voorkomen, geen telefonische bestellingen aan. Doen we dit bij wijze van uitzondering, zoals bij u, wel, dan sturen we een schriftelijke orderbevestiging. Deze controleert en, als alles klopt, accordeert de klant, zodat elk mogelijk misverstand uit de lucht is. Dit hebben we ook bij u aangegeven. In uw geval is een onverhoopte fout in de orderbevestiging – namelijk de kleur van de legborden – door u geaccordeerd. Dat is dan ook de reden dat wij de bezorgkosten inderdaad bij u hebben gelegd. Om u tegemoet te komen, hebben wij de kosten van de nieuwe legborden voor onze rekening genomen, zodat u enkel de extra bezorgkosten hoefde te betalen. Helaas konden we u desondanks niet tevredenstellen. Hopelijk heeft u toch veel plezier van uw kasten! Met vriendelijke groet, Team Officetopper

Schade

Doordat de legplanken van het dossierkast los in de kast worden vervoert, zat er al een flinke deuk in de achterkant van de kast bij het uitpakken. Niet heel erg handing...

Beste Erna, Wat vervelend om te horen; dit is niet de kwaliteit waar wij voor staan. Zou u een mail willen sturen naar [email protected] met foto's van de schade? Dan zoeken we samen naar een oplossing. Vriendelijke groeten, Team Officetopper

Zeer late levering

Goed product, maar zeer lange levertijd

Bedankt voor uw terugkoppeling. Ten eerste zijn we erg blij dat u zo tevreden bent over uw ontvangen product. Door de wereldwijde tekorten aan grondstoffen, zoals staal en hout, is de levertijd van enkele producten inderdaad langer dan u van ons gewend bent. Dit vinden we ontzettend vervelend. Helaas hebben wij hierop beperkte invloed, doordat we te maken hebben met internationale leveranciers - die op hun beurt ook weer afhankelijk zijn van hun toeleveranciers. We hopen dat u desondanks veel plezier heeft van uw nieuwe product!

Communicatie erg goed en doen wat ze zeggen!

I

Bedankt, Lisette! We zijn erg blij dat u zo tevreden bent. Graag tot ziens!