Goed product, goede service

Goed product, goede service bij levering.

Goed om te horen, Roos! Graag tot een volgende keer en veel plezier met uw nieuwe producten.

Nette service en degelijke producten

Geleverd volgens afspraak en goede service zoals afgesproken. Mijn verwachtingen zijn helemaal waargemaakt.

Fijn dat we uw verwachtingen hebben waargemaakt. Daar zijn we blij mee! Graag tot ziens.

Nadat ik mijn bestelling had gedaan, werd ik keurig op de hoogte gehouden over de verwachte leverdatum tot aan de uiteindelijke levering toe. Het geleverde product voldoet ook volledig aan de verwachting.

Wat fijn dat u zo positief bent over onze service. Bedankt, en graag tot een volgende keer!

Fantastisch!

Fantastisch geholpen door Mario van Officetopper! Uiterst klantvriendelijk, snelle levering, perfecte service tot aan huis en overduidelijk gespecialiseerd in kantoorartikelen. Voor mij een volgende keer zeker weer Officetopper!

We zijn erg blij dat u zo enthousiast bent en geven de complimenten door aan onze collega Mario. Graag tot ziens!

Zoals verwacht

Heel vriendelijk. Kwaliteit materiaal

Bedankt, Ninke! Graag tot een volgende keer.

Degelijk bureau voor een schappelijke prijs

Mijn elektrisch zit-sta bureau werd volgens afspraak netjes als bouwpakket geleverd. Met een goede beschrijving stond het bureau vrij rap in elkaar. Wat is fijn om het zitten met staan te kunnen afwisselen! Aanrader!

We zijn er blij mee dat u zo enthousiast bent. Veel werkplezier aan uw nieuwe zit-sta bureau!

Snelle levering, heldere info en een mooi product

Ik heb een basic zit-staburo besteld. Had er een vraag over en werd prettig te woord gestaan. Snelle levering en goed verpakt. Heb er voor gekozen het buro zelf in elkaar te zetten en dat was met de handleiding goed te doen.

We zijn blij dat u zo enthousiast bent over uw nieuwe bureau en onze service. Hopelijk tot ziens!

Goede ervaring, wel wat lange levertijd. Ik werd netjes tijdig geinformeerd over korte vertraging.

Goede ervaring, wel wat lange levertijd. Ik werd netjes en tijdig geinformeerd over korte vertraging.

Fijn dat uw ervaringen over onze service en communicatie zo positief zijn. We zien u graag nog eens terug.

Super goed

Alles keurig en correct afgehandeld

Fijn om te horen, Betske! We zien u graag nog eens terug!

Lange levertijd

Er staat op de website dat de levertijd tussen de 5 en 10 werkdagen is, maar de door mij bestelde kastjes worden pas na 2 maanden geleverd!

Beste Marco, Bedankt voor uw terugkoppeling. Wat spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over de levertijden van de door u bestelde producten. En we begrijpen uw punt helemaal. De drukte bij zowel onze leveranciers als onszelf, zorgt er inderdaad voor dat de levertijden van sommige van onze producten niet zijn zoals u van ons gewend bent. Dit betreuren we dan ook ten zeerste. We hopen dat u desondanks gauw kunt genieten van uw kasten. Vriendelijke groeten, Team Officetopper.com

goed spul en goed afgeleverd. Niet te moeilijk in elkaar te zetten.

We zijn blij om te horen dat u zo enthousiast bent! Hopelijk tot ziens.

uitstekend

gewoon zoals vroeger per telefoon ook uitstekend

We zijn blij dat u zo enthousiast bent. Graag tot gauw!

Prima geleverd

Helaas wel heel weinig updates over de exacte dag, maar is wel goed afgelopen :)

Gelukkig dat het goed is afgelopen. Graag tot een volgende keer!

Vriendelijke bezorger en klantenservice!

Er was goed opgelet want de kast die ik had besteld was beschadigd. Voor de levering was de kast nagekeken en er werd meteen een nieuwe besteld.

Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent, Margreet! Hopelijk tot ziens.

Prima kantoorkast

Eenvoudig te monteren, duidelijke beschrijvingen. Kwaliteit van de kast is erg goed. Sommige verpakkingen waren door plastic spanbandjes erg beschadigd. 2 meubelplaten hadden hierdoor lichte schade opgelopen.

Wat goed om te horen dat u zo tevreden bent, Peter! Al is het uiteraard niet de bedoeling dat de kast beschadigd is geraakt. Daarvoor zoeken we graag een oplossing. Zou u foto's van de schade kunnen opsturen naar [email protected] ? Dan kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen. Hartelijke groet, Team Officetopper

Snelle levering en goede vlotte montage

Ik vond het alleen jammer dat op de dag van levering en montage het artikel 40% korting had.

Bedankt, Richard! Wat jammer dat u deze jubileumdeal niet mee heeft kunnen pakken. Gelukkig volgen er dit jaar nog vele; houd onze webshop in de gaten of schrijf u in voor onze nieuwsbrief via http://eepurl.com/bRGhjD en blijf op de hoogte van ál onze jubileumacties. Hopelijk tot gauw!

Klantvriendelijk

De bezorger was erg vriendelijk en snel!

Wat goed om te horen, Anneke! We geven de complimenten door aan onze collega. Graag tot ziens!

Het bouw pakket kan makelijker

De beschrijving laat de wensen over, zou goed zijn deze nogmaals goed te bekijken met wat er moet gedaan worden om het bureau op een juiste manier in elkaar te zetten, en net als bij de Ikea hou ik schroefen en plastic doppen over die ook nergens op de beschrijving zijn aangeduid!!

Bedankt voor uw terugkoppeling, Arnoud. Zou u een mail kunnen sturen naar [email protected] met een foto van de overgebleven onderdelen? Dan pakken wij het direct op met de fabrikant. Hopelijk geniet u desondanks van uw nieuwe bureau!

Mijn ervaring is prima.

Aardige monteur en snel en netjes in elkaar gezet.

Goed om te horen, Carolien. Bedankt!

Prima levering, uitstekende kwaliteit

Het was eenvoudig bestellen, keurig op tijd geleverd en een prachtig product! Top ervaring!

Wat zijn we blij dat u zo enthousiast bent! Graag tot een volgende keer.

Prima archief kast

Gewoon op de tijd geleverd die ze aangeven.

Bedankt, Jack! Dat vinden we goed om te horen.

SO far I really like it!

Finally the cables laying on the floor are gone (I got the cable holder) and I can change the hight depending on how my body is feeling that day! Really nice!

Thank you for your review, Leana!

Service van officetopper is top!

Van bestelling tot en met de aflevering ging alles gesmeerd, bureau hebben we zelf in elkaar gezet en voor een hele mooie prijs kan ik nu gezond werken aan mijn zit-sta bureau!

Wat fijn dat u zo enthousiast bent. Bedankt! Veel (werk)plezier aan uw nieuwe zit-sta bureau en graag tot ziens.

Vakkundige voorlichting in showroom, ruime keuze in bureaustoelen

Goede demonstratie van gebruiksmogelijkheden van de diverse bureaustoelen, ruime keuze in alle prijsklassen. Gekozen stoel wordt compleet gemonteerd correct thuis bezorgd.

Wat goed om te horen. Veel plezier met uw nieuwe bureaustoel!

Prima geholpen en correcte snelle levering!

Bij mijn bezoek aan Officetopper ben ik op een aangename en professionele manier geholpen. De communicatie was daarna duidelijk en de levering verliep goed en snel.

Dat vinden we goed om te horen. Bedankt!

Baileybrugweg 9

4941TB Raamsdonksveer