Filtre

Dankzij de volharden is de volledige betaling gedaan.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? GTV Nederland
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Eersel

altijd zeer tevreden

Fijne en duidelijke communicatie. Tevreden over de afwikkeling

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Revis Verkeerstechniek
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Veghel
  • Wilt u zich aanmelden om kans te maken op de Apple Ipad t.w.v. € 599,00? Ja

Binnen 2 dagen betaald

Alle jaren werken wij met Bierens Incasso Advocaten, het blijft ons verrassen dat het altijd zo super snel gaat. Binnen 2 dagen heeft onze debiteur betaald.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? JB Productions
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Heinenoord
  • Wilt u zich aanmelden om kans te maken op de Apple Ipad t.w.v. € 599,00? Ja

Goede resultaten in lastige dossiers

Prettige en duidelijke communicatie. Wordt goed op de hoogte gehouden en behalen mooie resultaten met lastige dossiers.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Goedkoop
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Duivendrecht

alleen maar goede ervaringen

goede communicatie en word goed doorgepakt ook

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? LHV Glasgroothandel
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Den bosch
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? nederland

Directe actie op vervallen facturen

Sinds de start van ons bedrijf werken wij met Bierens Incasso Advocaten. Alle vervallen vorderingen dragen wij voor 15:00 uur over, waarna de Incasso specialisten van Bierens dezelfde dag nog actie ondernemen. Dit werkt prettig en zeer snel, zowel voor ons als voor de schuldenaar die direct weet waar hij/zij aan toe is. De succesratio is zeer hoog, wij raden Bierens Incasso Advocaten dus van harte aan.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? TransportOfferte B.V.
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Maarheeze
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Het dossier is efficiënt en vakkundig afgehandeld en de betaling geïncasseerd!

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? CLS
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Veenendaal

Professioneel

Fijne organisatie om mee samen te werken. Soepele communicatie en snel resultaat.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Technische Unie
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Amstelveen
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Super gedaan, binnen één week geld binnen

Ik heb alles digitaal aangeleverd. Heeft niet meer energie gekost. Klant heeft alles, inclusief kosten, binnen een week betaald. Dossier na een week weer gesloten. Super gedaan.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Van Grunsven en Langenhuijzen Transport BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Uden
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Prima partner om zaken mee te doen

Soms duurt het opstarten van een dossier of een reactie op een vraag wat langer dan verwacht maar over het algemeen is de samenwerking prima

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Bouw Partner Zwijndrecht
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Zwijndrecht
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? NL

Vandaag 21 september 2023 een zeer goede ervaring gehad met een medewerker Alex.

Ik had wat vragen over in het deelnemen in een agentschap, en werd onmiddelijk doorverbonden met een medewerker Alex, Deze heeft mij ondanks mijn 30 evaring op het gebied van zaken doen op verfissende wijze en deskundig advies prima geholpen. Met vriendelijke groet; Henri de Mooij.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? De brownie
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Noord-Holland
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Doen wat er beloofd wordt!

Ontzettend tevreden zijn wij met het behaalde resultaat! En dat ook op een zeer korte termijn! Eenvoudig is het om gegevens aan te leveren en eigen dossier in kunnen zien. Communicatie is laagdrempelig en prettig.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Farm Air BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Oploo

Gematigd

Dossier ingediend met een openstaand bedrag van ruim €150.000,- welke bijna 6 maanden openstond. Uiteindelijk €20.000,- incassokosten betaalt, welke van de hoofdsom zijn afgehouden na gedeeltelijke betaling, hoge kosten dus aan onze zijde, onterecht. Uiteindelijk geen telefonisch contact meer gehad, zoals wel beloofd was (meerdere keren). Behoorlijk bedrag voor een beperkt aantal brieven/mails die uiteindelijk verzonden zijn. Uiteindelijk wint de wanbetaler in dit geval... Om deze reden nooit meer.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Palletbedrijf van der Pol
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Woensdrecht
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Great commercial advice to resolve a debt payment issue.

The experience was very good. Bierens provided advice on strategy, followed up regularly and helped to reach a solution for a settlement out of court.

• On behalf of which company are you leaving a review? Comodule OÜ
  • In which city is your company situated? Tallinn
  • In which country is your company situated? Estonia

Excellent

Full recovery, including costs, with superb communication - what's not to like?

• On behalf of which company are you leaving a review? Gemini Data Loggers
  • In which city is your company situated? CHICHESTER
  • In which country is your company situated? United Kingdom

Efficient and effective

A relativly small debt that I had given up on was paid in full. What more could you want!

• On behalf of which company are you leaving a review? Mortimer PR Services
  • In which city is your company situated? Mitcheldean
  • In which country is your company situated? United Kingdom

Very satisfied

I am always happy to work with Mustafa from Bierens. He is very professional, offers good advice and has a very good success rate for my company.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Aexus
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Arnhem

Waardeloos

Komt uiterst traag op gang en uiteindelijk gaan er 2 tandeloze brieven naar de PO Box van de niet betalende klant in het buitenland. Geen enkele telefonische opvolging met de andere partij die dan ook geen enkele reactie gaf (waarom zouden ze?). OK niet heel duur geweest (ongeveer Euro 200) maar voor dat geld kun je beter eens lekker uit gaan eten.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Phasuma
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Ankeveen

5* support

Really professional Company, specially in this case great support by Tessa Plews

• On behalf of which company are you leaving a review? IFF
  • In which city is your company situated? Various locations
  • In which country is your company situated? Various locations

Korte opvolging van de dossiers van verschillende klanten snel betaling ontvangen

Vlotte afhandeling van dossiers wordt kort op de bal gespeeld.

• Zou u ons aanbevelen? Yes
  • Namens welk bedrijf laat u een review achter? Paul Van Loon nv Int.Transport
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? B-2320 Hoogstraten
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Belgie

Prima service en snelle afhandeling

Een klant in Finland bleef lange tijd in gebreke bij het betalen van openstaande facturen. Er was altijd wel een smoesje waarom er niet betaald werd. Uiteindelijk de stap genomen om een incassobureau in te schakelen en omdat het een internationale zaak is kan je niet overal terecht. Bierens Incasso Advocaten kwam ik online tegen en na het lezen van diverse positieve beoordelingen besloten om met hen in zee te gaan. De zaak werd snel opgelost. De klant besloot eieren voor zijn geld te kiezen en het openstaande factuurbedrag te voldoen.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? QM Environmental International BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Den Haag

Dramatisch slecht

Na het 2 x aanmanen door Bierensgroup aan mijn wanbetaler reageerde de wanbetaler met een kompleet verzonnen verhaal terug over hele andere zaken die niets te maken had met het volledig betalen van de factuur die de wanbetaler deels had betaald. Er werd mij toen door Bierensgroup, tot mijn verbazing medegedeeld dat ik nu moest gaan betalen voor hun diensten en confronteerde mij met hoge advocaat kosten en anders zouden zij direct mijn zaak sluiten. Nogmaals proberen uit te leggen maar mijn zaak werd zonder pardon gesloten door Bierensgroup. Zeer slecht dit bedrijf!

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Pauline Mulder Concepts
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Breda

Svar fra virksomhedsejeren

Beste Pauline, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en nogmaals spijtig om te zien dat u dusdanig ontevreden bent over onze dienstverlening. Zoals besproken, zijn wij vanuit de regelgeving van de Nederlandse Orde van Advocaten verplicht om een betwisting van uw vordering serieus te nemen. Dit al des te meer indien de betwisting ons toekomt via de advocaat van de wederpartij. Diezelfde regelgeving stelt daarnaast ook een verbod op de behandeling van betwiste zaken op basis van No Cure No Pay. Wij zijn daarom verplicht om op uurtarief (of waar mogelijk op basis van een vast tarief voor de gehele behandeling van de zaak) verder te gaan. U liet weten dat deze betwisting naderhand zou zijn ingetrokken. Daarom boden wij aan om op basis van No Cure No Pay verder te gaan (en eventueel zelfs onze basiskosten te crediteren), mits u ons de bevestiging van de intrekking van de betwisting zou kunnen overhandigen. Daarna hebben wij voor langere tijd niets meer van u mogen vernemen, waardoor wij uiteindelijk genoodzaakt waren om het dossier te sluiten. Wij begrijpen dat u ontevreden bent over de uitkomst van uw zaak; die was ook voor ons zeker niet bevredigend. Desondanks zouden wij het op prijs stellen als u geen onjuist beeld van onze dienstverlening schetst. Als u nog verdere vragen en/of opmerkingen voor ons heeft, kunt u uiteraard altijd bij ons terecht, zowel telefonisch als per e-mail ([email protected]). Met vriendelijke groet, Bierens Customer Care

Snel, betrouwbaar en met resultaat

GOEDE TERUGKOPPELING OVER STAND VAN ZAKEN

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? SONIK SPORTS
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? BLYTH
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? UK

Does not answer our upload of claim and no answer of email

I have upload at claim on your website 3 week ago, but have not heard anything from you and send an email to aks for answer a week ago, and still no answering.

• Would you recommend us? No
  • On behalf of which company are you leaving a review? Boyhood
  • In which city is your company situated? Aarhus
  • In which country is your company situated? Denmark

Svar fra virksomhedsejeren

Dear Jakob, Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We regret that the fact of the matter is that we did not inform you in a timely manner due to an error in our internal communications. We have taken the appropriate steps to ensure that such errors will not occur again in the future, and have also sent you an email with more information on your case and our services. Finally, please do not hesitate to contact us through [email protected] if you have any further questions or feedback you would like to share with us. Warm regards, Bierens Customer Care

Om Bierens Incasso Advocaten

Bierens Incasso Advocaten is een incasso advocatenkantoor dat gespecialiseerd is in het oplossen van zakelijke incasso’s. Al sinds 1952 staan wij ondernemingen bij met hun betalingsconflicten. Als advocatenkantoor hebben wij meer middelen dan wie dan ook om uw factuur snel te laten betalen. Wij zijn dan ook de meest succesvolle partij voor zakelijke incasso’s. Van eenvoudige incasso's tot complexe betalingsconflicten - Bierens Incasso Advocaten is dé incassospecialist voor uw zakelijke vorderingen.

Kiyoh Anmeldelser