uitstekend bedrijf

direct wordt alles in behandeling genomen.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? DNL kunststoffen bv
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? tilburg
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? NL

Beste Angelique, Ontzettend bedankt voor de vriendelijke feedback. Wij doen er inderdaad alles aan om in elke zaak zo snel mogelijk actie te ondernemen. Ook hopen wij dat alle andere aspecten van onze dienstverlening (zoals de communicatie en het gebruik van ons portal) ook nog altijd naar wens verlopen. Mocht u nog op- of aanmerkingen hebben of mocht u ons nog een vraag willen stellen, neemt u dan ook zeker even contact met ons op. Dit kunt u doen door een e-mail te sturen aan customercare@bierensgroup.com. U kunt ons natuurlijk ook altijd bellen op ons gebruikelijke telefoonnummer. Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Care

schnell und zuverlässig

Dank Frau A. Szczepanska haben wir unsere offenen Forderungen erhalten und mussten uns selbst um nichts kümmern. Immer wieder gerne.

• Im Namen welcher Firma hinterlassen Sie eine Bewertung? Kinshofer GmbH
  • In welcher Stadt ist Ihr Unternehmen ansässig? Holzkirchen
  • In welchem Land ist Ihr Unternehmen ansässig? Deutschland

perfecte service

perfecte service

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? ZG Lighting Netherlands
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Amsterdam

Uitstekende dienstverlening!

Nadat wij onze vordering uit handen hebben gegeven aan de specialisten van Bierens hebben wij regelmatig contact onderhouden, zowel met de incassospecialisten als met onze debiteur. Ieder contact, betaling en gemaakte afspraken worden in het dossier bijgehouden, welke wij zelf online kunnen raadplegen. De vordering is inmiddels geheel voldaan, wij zijn super tevreden en zullen een volgende keer wederom graag gebruik maken van de diensten van Bierens Incasso Advocaten!

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Autoreparaties Ron Raemaekers
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Nederweert-Eind

Uitstekende dienstverlening!

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Autoreparaties Ron Raemaekers
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Nederweert-Eind
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Beste Ron, Heel hartelijk bedankt voor deze vriendelijke woorden en positieve beoordeling. We zijn ontzettend blij dat u zo'n fijne ervaring met ons heeft gehad, ook met betrekking tot de informatievoorziening. Wij proberen alles zo inzichtelijk mogelijk voor u te houden. Niet alleen via onze directe communicatie, maar ook in ons online portal. Natuurlijk hopen wij dat uw debiteuren uw facturen gewoon op uw eigen verzoek betalen, maar mocht u toch ooit weer een incassopartner nodig hebben, dan zijn wij blij dat u graag weer bij ons terugkomt. Mocht u overigens nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen wij die natuurlijk maar al te graag! In dat geval zouden wij u willen vragen deze per e-mail door te geven aan customercare@bierensgroup.com of natuurlijk per telefoon via ons gebruikelijke telefoonnummer. Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Care

Incredible job with great professionals.

It has been a very successful experience. We have been informed in every moment about all steps, very well coordinated by Mr. Omer Faluk Celik. Congratulations for your job!!

• On behalf of which company are you leaving a review? Sight Men & Women Studio S.L
  • In which city is your company situated? Barcelona
  • In which country is your company situated? Spain

Slecht

Ik heb een zaak aangebracht ivm een zakelijk tegoed van een Schots bedrijf. Er moest een betaling gedaan worden aan Bierens wat logisch is, na het betalen is de zaak in gang gezet, maar geen resultaat. De volgende stap was een 72 hours demand kosten 450 pond, in de mail werd er bij gezegd dat dit een optie was of een gang naar de rechter , alleen was het niet de moeite om het laatste te doen, omdat het tegoed rond de €8500,00 niet de moeite was , met ander woorden je betaald eerst 2 x een bedrag en de volgende stap is naar de recht er gaanwaar je geen kans van slagen heb, terwijl Bierens vanaf het begin het tegoed weet. Niet aan beginnen met dit bedrijf

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Meliocan International BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Rotterdam
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Beste Guus, Allereerst de beste wensen voor 2022 en hartelijk dank voor het achterlaten van bovenstaande feedback. Zoals reeds per e-mail aangegeven, zetten wij in iedere zaak alles op alles om ervoor te zorgen dat u krijgt waar u recht op heeft. Daarnaast proberen wij ook altijd om de beste klantervaring te bieden. Ondanks dat wij van mening zijn alles stap voor stap met u te hebben besproken, betreuren wij het dat dit vanuit uw perspectief anders leek. Wat betreft de zaak zelf, betreuren wij het dat uw debiteur zelfs na de aankondiging van gerechtelijke stappen niet tot betaling over is gegaan. In de buitengerechtelijke fase hebben we dus werkelijk alles geprobeerd, maar procederen was in dit geval helaas niet aantrekkelijk voor u geweest met betrekking tot de kosten en de te verwachten baten. Zoals u wellicht heeft gezien, hebben wij geprobeerd om met u in contact te komen per e-mail. Graag bespreken wij uw klacht via die weg verder, maar u kunt ons natuurlijk ook altijd bereiken per telefoon. Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Care

Professional, good service.

Professional, with good service and good result. We have received payment for all our overdue invoices from the customer. We are very pleased and would warmly recommend you to others.

• On behalf of which company are you leaving a review? Dynamic Robotic Soulutions Europe AB
  • In which city is your company situated? Ronneby
  • In which country is your company situated? Sweden

Goed en snel advies

Snelle service en goed deskundig advies

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Van Egmond Elektrogroothandel BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Doetinchem
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Beste Renate, Allereerst natuurlijk de beste wensen voor 2022! Daarnaast willen wij u hartelijk bedanken voor de vriendelijke woorden. Ons kantoor bestaat al zo'n 70 jaar, maar snelle service en goed, deskundig advies zijn tijdloos. Wij zijn dan ook erg blij om te zien dat u uw ervaring met ons in die woorden omschrijft. Voor 2022 en verder hopen wij op een mooie voortzetting van onze samenwerking. Mocht u overigens nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen wij die natuurlijk maar al te graag! In dat geval zouden wij u willen vragen deze per e-mail door te geven aan customercare@bierensgroup.com of natuurlijk per telefoon via ons gebruikelijke telefoonnummer. Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Care

Very helpful

Started the business relation with Bierens in 2021, results can be clearly seen due to the good effort taken

• On behalf of which company are you leaving a review? Sigma Paints Saudi Arabia
  • In which city is your company situated? Dammam
  • In which country is your company situated? Saudi Arabia

good communication and results

satisfied with the service provided and the results

• On behalf of which company are you leaving a review? Tiendeo
  • In which city is your company situated? Barcelona
  • In which country is your company situated? Spain

Super snel in actie

Zelf een rechtsbijstandsverzekering maar dat weegt niet op tegen Bierens! Snel, accuraat en professioneel dus zeker aan te bevelen!

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Head-brands
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Veghel
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Beste Hanny, Allereerst de beste wensen voor 2022! Daarnaast natuurlijk ontzettend bedankt voor de vriendelijke woorden. Wij zijn blij dat u, ondanks dat u een rechtsbijstandsverzekering heeft, toch voor ons kiest. Snel, accuraat en professioneel optreden is essentieel in onze branche en iedereen binnen ons kantoor spant zich dan ook tot het uiterste in om u de beste ervaring te kunnen blijven bieden bij iedere zaak. Heeft u wellicht nog vragen en/of opmerkingen? Dan horen wij die natuurlijk maar al te graag! In dat geval zouden wij u willen vragen deze per e-mail door te geven aan customercare@bierensgroup.com of natuurlijk per telefoon via ons gebruikelijke telefoonnummer. Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Care

Prima geregeld en handig met digitale inzage in het dossier

Prima geregeld en handig met digitale inzage in het dossier

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Does Transportkoeling
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Rilland
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Fijne en vooral duidelijke transparante contacten

Vaste personen die de casus behandelen is erg prettig in onze situatie hebben we met regelmaat van doen met mevr. Alberdine van Dijk. Je wilt je zorgen uit handen geven en samen tot de beste oplossing komen. Dit is wat Bierens voor ons al meerdere malen heeft gedaan.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Rutten Hoogteservice B.V.
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Wijchen

Eerste indruk

Op dit moment één lopende casus. Vooralsnog tevreden over de voortgang en informatievoorziening.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Lightmountain Consultancy
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Dordrecht
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Beste Petra, Hartelijk bedankt voor de vriendelijke woorden. Ondanks dat het lopende dossier natuurlijk slechts een eerste indruk kan geven, zijn wij blij om te zien dat u tot zover tevreden bent over de samenwerking en communicatie. Uiteraard horen wij het ook graag als u tussentijds nog opmerkingen of suggesties voor ons heeft. Zo kunnen wij uw ervaring blijven verbeteren! Indien u iets aan ons wilt doorgeven, zouden wij u vriendelijk willen verzoeken dit per e-mail te doen. Dit kan via customercare@bierensgroup.com. Mocht u liever willen bellen, dan kan dat uiteraard ook. In dat geval kunt u ons telefoonnummer bovenaan onze website vinden. Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Care

Prima samenwerking, geen klachten

Ik heb (gelukkig) nog niet zo vaak gebruik hoeven maken van jullie diensten, maar als het wel zo was ben ik prima tevreden met het resultaat. Soms vraag ik me af, waarom klanten niet gewoon betalen. Dat scheelt ze soms zoveel extra kosten.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Goudsmit Magnetic Systems BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Waalre

altijd snelle, duidelijke acties

Over het algemeen worden we snel en duidelijk geholpen. De mentaliteit van Bierens past ons prima

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Kloosterman BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Kapelle
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Beste Leontien, Ontzettend bedankt voor de vriendelijke woorden. Het doet ons goed om te zien dat de samenwerking nog altijd naar tevredenheid verloopt. Wij vinden het essentieel om, naast daadkrachtig te handelen en gedegen advies te geven, ook duidelijk en tijdig te communiceren. Zo weet u altijd waar u aan toe bent. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen voor ons hebben, dan kunt u die natuurlijk altijd insturen naar customercare@bierensgroup.com of deze doorgeven per telefoon via ons gebruikelijke telefoonnummer. Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Care

Zoals altijd staat Bierens te allen tijde klaar met professioneel en vakkundig advies!

Wij werken al jaren samen met Bierens Incasso advocaten en tot dusverre zijn wij nog altijd even tevreden met het incassoresultaat. Ga zo door!

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Greenchoice
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Rotterdam

Zeer goede service

Niets op aan te merken

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Dnl kunststoffen
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Tilburg
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nl

fijne samenwerking en contact gehad tot volgende keer

fijne samenwerking en contact gehad tot volgende keer

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? StartZend B.V.
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Eindhoven
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? NL

Beste Max, Heel hartelijk bedankt voor de vriendelijke woorden. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de samenwerking en het contact met ons. Natuurlijk hopen wij dat u zich niet snel in een positie bevindt die onze dienstverlening noodzakelijk maakt, maar zijn wij natuurlijk altijd graag uw incassopartner als u met een debiteur van doen heeft die niet betaalt. Mocht u overigens nog vragen en/of opmerkingen voor ons hebben, dan kunt u die natuurlijk altijd insturen naar customercare@bierensgroup.com of deze doorgeven per telefoon via ons gebruikelijke telefoonnummer. Met vriendelijke groet, Twan van der Meulen Customer Care

Very efficient.

Excellent, very efficient.

• On behalf of which company are you leaving a review? Buitelaar Production Ltd
  • In which city is your company situated? Castledermot
  • In which country is your company situated? Ireland

Great customer service and well organised

Great customer service and well organised

• On behalf of which company are you leaving a review? TRIBE
  • In which city is your company situated? London
  • In which country is your company situated? UK

Best service by Mr. Omer Faruk Celik LL.M

Very good and personal support from Mr. Omer Faruk Celik. As a start-up we are very grateful to have had him on our side - in a critical situation with a global organization!

• On behalf of which company are you leaving a review? intuitive.AI GmbH
  • In which city is your company situated? Hamburg
  • In which country is your company situated? Germany

Dear Pajam, We're incredibly happy that we were able to help you with your case and I will be sure to pass your kind words to Omer. We work hard to provide the best service possible on a truly international level. To achieve that goal, we can thankfully rely on the in-house expertise of our international lawyers. Finally, we would like to encourage you to leave us any suggestions for improvement you might have. If there is anything you would like to tell us in that regard, then please don't hesitate to send an email to customercare@bierensgroup.com. Should you prefer to speak to us over the phone, then you'll be able to reach us through the phone number on our website. Warm regards, Twan van der Meulen Customer Care

Tevreden, fijne samenwerking en goede communicatie.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? DIT en Larex Vakpersoneel B.V.
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Waardenburg
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

I’m very satisfied with the results.

Always I have been informed in time, always I have seen very good observing to analyse my situation, always there were measurable progress until today.

• On behalf of which company are you leaving a review? DMT Makina Ltd.
  • In which city is your company situated? Bursa
  • In which country is your company situated? Turkey

Over Bierens Incasso Advocaten

Bierens Incasso Advocaten is een incasso advocatenkantoor dat gespecialiseerd is in het oplossen van zakelijke incasso’s. Al sinds 1952 staan wij ondernemingen bij met hun betalingsconflicten. Als advocatenkantoor hebben wij meer middelen dan wie dan ook om uw factuur snel te laten betalen. Wij zijn dan ook de meest succesvolle partij voor zakelijke incasso’s. Van eenvoudige incasso's tot complexe betalingsconflicten - Bierens Incasso Advocaten is dé incassospecialist voor uw zakelijke vorderingen.