Uitstekend!

Niet alleen werd adequaat en kundig de vordering geïncasseerd maar tevens tijdens het traject werd een goed advies gegeven op de wijze waarop deze kon worden geïncasseerd. Had met de partner en de manager overleg hierover en niet alleen ik maar ook zij waren zeer tevreden.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? PwC

Professional and Very Responsive

I highly recommend the company and the team for professionalism and promptitude. I am very grateful for the diligent work they have done to solve our case.

• On behalf of which company are you leaving a review? Wind River
  • In which city is your company situated? Amsterdam
  • In which country is your company situated? Netherlands

Perfect Collection

We are most satisfied with the collection process Bierens Incasso did for us. Very effective, great communication. Another collection company failed with this collection, but Bierens got us the outstanding amount fast! Top!

• Im Namen welcher Firma hinterlassen Sie eine Bewertung? Arnz FLOTT GmbH Werkzeugmaschinen
  • In welcher Stadt ist Ihr Unternehmen ansässig? Remscheid

perfect, as always

De Bierens advocaten doen wat zij zeggen: snel en efficient incasseren, vaak incl rente en kosten, verhaalbaar op de debiteur. Duidelijke case updates. Communicatie is altijd transparant en betrouwbaar. Niet voor niets al jaren onze preferred supplier op het gebied van zakelijk incasso en advies.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? PPG Coatings BVBA / BV
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Teleurstellende ervaring met juridische bijstand in vordering tegen Amazon

Positief: De rechtszaak is uiteindelijk in mijn voordeel beslecht, maar het bleek ook niet zo moeilijk te zijn. Het was een duidelijke zaak tegen Amazon. Door een fout in hun systeem werd mijn betaling niet verwerkt. Waarschijnlijk is de tegenpartij ook niet op komen dagen, want er was geen enkele reden voor verdere procedures. Negatief: Er was weinig begrip voor mijn zaak. Ik moest herhaaldelijk uitleggen hoe Amazon werkt, hoe ik betaald word en waarom dit niet gebeurde. Er was nauwelijks tot geen communicatie. Als online winkel houden we onze klanten constant op de hoogte van hun bestelling van € 50,-, maar bij een vordering van tienduizenden euro's word je niet geïnformeerd over de voortgang van je zaak. De communicatie was erg vaag en ik moest steeds vragen naar de stand van zaken. Het geleverde werk was slecht! Mijn advocaat schreef in een e-mail dat ik het vonnis had gewonnen en recht had op rente, proceskostenvergoeding, enzovoort. Helaas deed hij verder niets met die informatie. Ik heb zelfs twee keer gevraagd naar de stand van zaken met betrekking tot de rente, maar er werd niets mee gedaan. Het is uiterst onprofessioneel om te zeggen dat ik recht heb op een vergoeding, maar er vervolgens niets mee te doen. In een andere e-mail heb ik aan de advocaat laten weten dat de vordering eigenlijk al loopt sinds november 2020 en dat de rente dus anders berekend moet worden. Helaas kreeg ik opnieuw geen reactie. De incassokosten waren buitensporig hoog, ongeveer 32% van het uiteindelijke gevorderde bedrag.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? PowerOak BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Eindhoven

mentale rust

Heel erg tevreden met mijn samenwerking met Bierens Incasso. Een no-nonsense aanpak, super klantvriendelijk en een handig online portaal waar je elke stap van hun acties tegenover de schuldenaar kan opvolgen. De volgende keer twijfel ik niet zo lang om actie te ondernemen tegen slechte betalers: geef gewoon alles uit handen aan Bierens Incasso en geef jezelf wat meer gemoedsrust... aanrader!

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Studio WD
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Gentbrugge
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? België

General just bad service and very bad at their Job

They clearly have no idea what they are doing and are not willing to actually do their job! i was chasing them down to get things done, weeks between replies and then random answers that a intern could have written. They completely wrong estimates and give you low ones to get you to say yes. It is very simple, you want you money or collect on debt choose anyone else but Bieren Group

• On behalf of which company are you leaving a review? Digital Marker
  • In which city is your company situated? Wisebaden
  • In which country is your company situated? Germany

accuraat en snel resultaat

Wat mij niet lukte gedurende in 4 à 5 maanden, lukt Bierens Incasso Advocaten wel in de kortste tijd. Snel en het gewenste resultaat (ook al was het mogelijk 'peanuts'). Blij dat ik de zaak eindelijk kan afronden.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? carenvandijkadvies[milieu]
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? nijmegen en nu brunssum
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? nederland

Zeer snelle resultaten met volledige incasso van openstaande vordering.

Positief; prima follow up met uitstekende resultaten. Ook goede communicatie.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Cartan Trade
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Breda

not sharp enough

instead of contacting our client i needed to chase Bierens to perform.

• Would you recommend us? No
  • On behalf of which company are you leaving a review? Facadexs
  • In which city is your company situated? Gorinchem
  • In which country is your company situated? Netherland

Snel en effectief

Zoals gewend, de kwestie snel en effectief opgelost.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Burger FerryAgencies BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Rotterdam

perfect

Dossiers worden snel behandeld , goede opvolging hiervan er wordt kort op de bal gespeeld. Hebben al van veel wanbetalers geld binnen gekregen .

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Paul Van Loon nv int.Transport B-2320 Hoogstraten
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? B-2320 Hoogstraten
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? BELGIE

Snel en betrouwbaar!

Wij hebben voor een belgische debiteur Bierens voor het eerst ingeschakeld. Meteen dezelfde dag kreeg ik bericht van ze dat ze aan de slag gaan. Geen geen week later heeft de debiteur het volledige bedrag overgemaakt! Gewoon super goeie service en ze doen echt wat ze beloven. Ik kan Bierens iedereen aanbevelen!

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? MultiGift Relatiegeschenken BV
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Noordwijk

Efficient

It was easy to establish contact and create a task,

• On behalf of which company are you leaving a review? Nilfisk
  • In which city is your company situated? Aalborg
  • In which country is your company situated? Denmark

UITSTEKENDE ERVARING

Alle benodigde stappen zijn ondernomen om de debiteur te laten betalen. IK ben goed op de hoogte gehouden van alle stappen. Uiteindelijk heeft mijn debiteur zijn vordering voldaan.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Wiek de laat B.V.
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Schijndel
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Binnen een week vordering afgehandeld, geweldig!

Binnen een week vordering afgehandeld, geweldig!

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Win Equipment
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Bunschoten-Spakenburg
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Alle Angelegenheiten werden stets zuverlässig abgewickelt.

Wir fühlen uns immer kompetent unterstützt und beraten.

• Im Namen welcher Firma hinterlassen Sie eine Bewertung? Maiami
  • In welcher Stadt ist Ihr Unternehmen ansässig? Berlin

Prettige ervaring, aanbevolen

Een klant die helaas niet wilde betalen en nergens meer op reageerde. Na het inschakelen van Bierens was het gelukkig snel en vlot afgehandeld. Door de toegankelijke manier van de case indienen en hun online portal heb ik hier nauwelijks tot geen moeite voor hoeven doen. Heb je kopzorgen over een niet betalende klant? Dan kan ik Bierens zeker aanbevelen.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Hijnen Events
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Houten
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? NL

prima ervaring

Al een aantal zaken met Bierens gedaan en de meeste tot nu toe met succes.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Friss Dienstverlening
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Waalwijk
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

De tegenpartij was niet bereikbaard dus ik heb blijkbaar pech.

Ik heb een verschrikkelijke ervaring gehad. 1. Niet geholpen 2. Tegenpartij is nooit aansprakelijk gesteld 3. Ik moet nu zelf de kantoor kosten betalen. Samengevat: Een grote teleurstelling.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? WWN
  • In welk land is uw bedrijf gevestigd? Nederland

Bierens has been instrumental to recover money abroad owned from our debtor

Bierens has been instrumental to recover money abroad owned from our debtor.

• On behalf of which company are you leaving a review? DECOTEC
  • In which city is your company situated? PARIS
  • In which country is your company situated? FRANCE

Thank you!

Thank you for help! Payment from debtor been get back after less than 1 year. Recommend this Team- they are the best!

• On behalf of which company are you leaving a review? Iskierka
  • In which city is your company situated? Kęty
  • In which country is your company situated? Poland

Not so good

The experience with your company was quite mediocre: 1. You answered my request very hard; 2. The time until I contacted a lawyer was quite long; 3. I believe that the lawyer did not properly advise me regarding my problem, treating the situation quite superficially and with superiority.

• On behalf of which company are you leaving a review? GreenMan Trade
  • In which city is your company situated? Bacau, Romania
  • In which country is your company situated? Romania

Mrs Bigazzi has solved our problem with an Italian customer

Mrs Bigazzi has solved our problem with an Italian customer

• Im Namen welcher Firma hinterlassen Sie eine Bewertung? Graphische Betriebe Kip GmbH + Co. KG
  • In welcher Stadt ist Ihr Unternehmen ansässig? Neuenhaus
  • In welchem Land ist Ihr Unternehmen ansässig? Deutschland

Bierens zit er boven op.

Prettige samenwerking, altijd telefonisch bereikbaar.

• Namens welk bedrijf laat u een review achter? Heijmans Infra
  • In welke stad is uw bedrijf gevestigd? Rosmalen

Over Bierens Incasso Advocaten

Bierens Incasso Advocaten is een incasso advocatenkantoor dat gespecialiseerd is in het oplossen van zakelijke incasso’s. Al sinds 1952 staan wij ondernemingen bij met hun betalingsconflicten. Als advocatenkantoor hebben wij meer middelen dan wie dan ook om uw factuur snel te laten betalen. Wij zijn dan ook de meest succesvolle partij voor zakelijke incasso’s. Van eenvoudige incasso's tot complexe betalingsconflicten - Bierens Incasso Advocaten is dé incassospecialist voor uw zakelijke vorderingen.